quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
gehehe.Ik zit thuis, laat ze lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik welquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:18 schreef nietzman het volgende:
[..]
Daar mag je niets over zeggen wolla.
af en toequote:Op vrijdag 21 september 2012 11:20 schreef nietzman het volgende:
Get, doe jij het met 'nuance' en dat soort dingen?
Toch onbegrijpelijk. Maarja, ben benieuwd wat het gaat worden allemaal. Rijden er nou wel/geen treinen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:15 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ja, dan vraag je er ook gewoon om
maarja, in Haren heb je nou eenmaal snel paniek
altijd handigquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:24 schreef MaxMark het volgende:
Straatnaambordje weghalen, dat gaat ook helpen![]()
[ afbeelding ]
Neen, Sjop gaat naar de bios heb ik uit betrouwbare bron vernomen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:56 schreef Renesite het volgende:
Ga jij nog heen Sjop? Neem je die ander gewoon mee
Volgens mij was enige probleem dat ze vergeten was het feestje 'privé' te zetten en dus kon iedereen het zien en anderen uitnodigen. Toen heeft één van haar uitgenodigde vrienden dus misbruik hiervan gemaakt en is zelf ook mensen gaan uitnodigen et voilaquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:08 schreef Ziba het volgende:
[..]
Toch onbegrijpelijk. Maarja, ben benieuwd wat het gaat worden allemaal. Rijden er nou wel/geen treinen?En hoe heeft zo'n Merthe nou fout kunnen klikken? Je stuurt toch gewoon een uitnodiging naar je eigen Facebook-vrienden en niet naar honderden onbekenden?
![]()
Uberhaupt, mensen via fb uitnodigen voor je verjaardagquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:21 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Volgens mij was enige probleem dat ze vergeten was het feestje 'privé' te zetten en dus kon iedereen het zien en anderen uitnodigen. Toen heeft één van haar uitgenodigde vrienden dus misbruik hiervan gemaakt en is zelf ook mensen gaan uitnodigen et voila
Heb mijn buik geschoren dus sproei je haat maar over me heen mang doet me nix yoquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:05 schreef Renesite het volgende:
Wat heb je er voor over? Let wel: ik ga homoerotisch terug doen.
Mja, maar wat is daar erg aan. Bijna iedereen van onze leeftijd deed het al via email, nu gaat dat meer over naar FB. Of ben jij voorstander van het ouderwetse kaartjes versturen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:23 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Uberhaupt, mensen via fb uitnodigen voor je verjaardag
Natuurlijk!quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:13 schreef Luco het volgende:
Crisis, die party gaat er nog komen ook
Het is gewoon opgepikt en met sneeuwbal effect doorgegaan. Dat meisje heeft het PER ONGELUK op public gezet (inmiddels is de originele pagina verwijderd) ipv alleen vrienden en nu is ze de lulquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:29 schreef Ziba het volgende:
Toch vreemd dat mensen op die manier een feest aankondigen. Je kunt ook gewoon al je vrienden een automatisch priveberichtje sturen (zoals een mail dus). Kost ook nog eens minder tijd.
ik kijk ff een stukje mee. Triest figuurquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:35 schreef MaxMark het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/project-x---haren Livestream verslag
Dit dusquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:20 schreef GrunnigsTrots het volgende:
allemaal kleuters en bejaarden
Hoogstaande chat daarquote:ik, een geile negerin die graag kip eet, heb wel zin in een avontuurtje vanavond. Jij ook? Bel me, 062887009
wat houdt je tegen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:34 schreef Luco het volgende:
[..]
Hoogstaande chat daar.
Nu een bommelding doen op dat adres zou ook hilariteit tot gevolg hebben medunkt.
Al die bejaarden en kleuters richten echt geen schade aan hoorquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:30 schreef GrunnigsTrots het volgende:
volgens mij doet die politie zo kalm omdat ze zo meteen keihard met de ME gaan ontruimen
precies. Het zijn gewoon allemaal mensen die aapjes komen kijkenquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:44 schreef GrunnigsTrots het volgende:
terechte opmerking op radio noord: "allemaal politie en media maar geen feestgangers"
Journalisten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:17 schreef Jesse_ het volgende:
Maar wie gaat er rond deze tijd ook al naar een feestje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |