reken maar, zal ze eens laten zien wat je met een afgesloten straat kan doenquote:
ik ram gewoon m'n xantia met de radio vol open door de hekken en de daarop volgende politieauto's zorgen wel voor de discoverlichtingquote:Op donderdag 20 september 2012 20:38 schreef Peterselieman het volgende:
wel een goede stereo-installatie meenemen he
ik ben iig die dag niet in de buurt van Groningen, anders was ik denk ik ook wel ff langsgekomen om te kijken
kijk, dan is er toch nog feest in Harenquote:Op donderdag 20 september 2012 20:40 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik ram gewoon m'n xantia met de radio vol open door de hekken en de daarop volgende politieauto's zorgen wel voor de discoverlichting
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:47 schreef GrunnigsTrots het volgende:
paar gasflessen mee voor de special effects en de film is niks vergeleken met het echte werkoch, zo'n vaart zal het niet lopen. Ik denk dat ze het drukker hebben met het regelen voor die klaphekjes die in Haren moeten komen te staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
volgens mij troll je jezelf er zo langsquote:Op donderdag 20 september 2012 20:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
och, zo'n vaart zal het niet lopen. Ik denk dat ze het drukker hebben met het regelen voor die klaphekjes die in Haren moeten komen te staan
of je klimt over een schutting. Dan ben je er ookquote:Op donderdag 20 september 2012 20:49 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
volgens mij troll je jezelf er zo langs
"ik woon hier agent, op nummer 35"
volgens mij is zo in het nieuws brengen dat de weg afgesloten is alleen maar een uitnodiging voor de echte hooligansquote:Op donderdag 20 september 2012 20:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
of je klimt over een schutting. Dan ben je er ook
denk ik wel ja en ook een uitnodiging voor veel andere mensen om toch maar naar Haren af te reizenquote:Op donderdag 20 september 2012 20:55 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
volgens mij is zo in het nieuws brengen dat de weg afgesloten is alleen maar een uitnodiging voor de echte hooligans
Leuk man. Dat ik hard werk voor m'n centen en jij er crossmotors van koopt.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:41 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik ben er wel blij mee iig
zaterdag nieuwe crossmotor ophalen dus dan ben ik alweer blut zeg maardit komt wel ff goed uit
ik ga binnenkort ook weer gewoon werken hoorquote:Op donderdag 20 september 2012 20:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Leuk man. Dat ik hard werk voor m'n centen en jij er crossmotors van koopt.
mja, dat valt wel mee denk ikquote:Op donderdag 20 september 2012 20:57 schreef GrunnigsTrots het volgende:
en ondertussen al het tuig hier in groningen z'n slag slaan want onze politie zit in haren
reed met bommen berend ook een alcoholcontrole in de stad in met alleen maar agenten van politie Fryslán omdat de groningse agenten vrij waren ofzoquote:Op donderdag 20 september 2012 21:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, dat valt wel mee denk ik
ze hadden drie fuiken opgezet. Er liepen namelijk ook Drenten rond geloof ikquote:Op donderdag 20 september 2012 21:03 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
reed met bommen berend ook een alcoholcontrole in de stad in met alleen maar agenten van politie Fryslán omdat de groningse agenten vrij waren ofzo
maar we betalen ook gewoon belasting over die uitkering, en tijdens het werken draag je ook geld eraan af.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Maak me altijd een beetje boos om uitkeringen van mensen waar niks mis mee is. Maar ik trek daarbij inderdaad te snel conclusies, weet niet wat er speelt natuurlijk.
En dan krijgen ze ook nog fucking vakantiegeld over hun uitkering. En belastinggeld terug, want ja, ze hebben ook belasting betaald, over het geld dat ze krijgen van mijn belasting.
ik vond het maar irritante lui iigquote:Op donderdag 20 september 2012 21:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ze hadden drie fuiken opgezet. Er liepen namelijk ook Drenten rond geloof ik
ach, zolang je niet te bijdehand doet is er weinig loosquote:Op donderdag 20 september 2012 21:06 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik vond het maar irritante lui iig
ik ben een oosterparker he, zij zijn degene die niet bijdehand moeten doenquote:Op donderdag 20 september 2012 21:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ach, zolang je niet te bijdehand doet is er weinig loos
Ik ben niet van de nieuwsredactiequote:Op donderdag 20 september 2012 20:24 schreef Peterselieman het volgende:
het levert MaxMark wel werk op, dus je moet vaker feesten
De bankiers en de overheid jatten tegenwoordig zoveel miljarden van de burger, dat het mij allemaal geen flikker meer uit maakt wie een uitkering krijgt.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Maak me altijd een beetje boos om uitkeringen van mensen waar niks mis mee is. Maar ik trek daarbij inderdaad te snel conclusies, weet niet wat er speelt natuurlijk.
En dan krijgen ze ook nog fucking vakantiegeld over hun uitkering. En belastinggeld terug, want ja, ze hebben ook belasting betaald, over het geld dat ze krijgen van mijn belasting.
Ach ja. Ik maak me er altijd wat druk om. Vooral omdat iemand die ik ken geld van de belasting terug kreeg van zijn uitkering. Terwijl ik geld moest inleveren omdat ik téveel heb gewerkt.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:17 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
De bankiers en de overheid jatten tegenwoordig zoveel miljarden van de burger, dat het mij allemaal geen flikker meer uit maakt wie een uitkering krijgt.
Ik zeg: Allemaal een uitkering!
maar uiteindelijk is het heel simpel, jij werkt en de belasting pakt bijna de helft van je geld.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ach ja. Ik maak me er altijd wat druk om. Vooral omdat iemand die ik ken geld van de belasting terug kreeg van zijn uitkering. Terwijl ik geld moest inleveren omdat ik téveel heb gewerkt.
en daar hebben ze het juist niet op bijdehante luiquote:Op donderdag 20 september 2012 21:11 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik ben een oosterparker he, zij zijn degene die niet bijdehand moeten doen
de laatste van wie ik iets pik is wel zo'n uit de lucht doend agentje
als de nood aan de man is welquote:Op donderdag 20 september 2012 21:12 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik ben niet van de nieuwsredactie
dat valt reuze mee hoor, zij mengen zich in mijn activiteiten/leven op dat moment.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
en daar hebben ze het juist niet op bijdehante lui
quote:Toch zijn er, ondanks een noodverordening én een verbod op het feest van de burgemeester van Haren, al diverse feestgangers in het Groningse dorp gesignaleerd die zichzelf fotograferen voor het huis waar het grote feest zou plaatsvinden, wellicht om ooit hun kleinkinderen te kunnen laten zien dat ze erbíj waren.
gehehe.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Precies, op streetview is nog niets te zien.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:16 schreef Grijsbaard het volgende:
Niemand even een leuk fotootje van haren hoe het er op dit moment bijligt? Heb al vernomen dat het nu al volstroomd met feestgangers/tuig..
quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:17 schreef Peterselieman het volgende:
Daar mag je niets over zeggen wolla.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga naar huis.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
gehehe.Ik zit thuis, laat ze lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik welquote:Op vrijdag 21 september 2012 11:18 schreef nietzman het volgende:
[..]
Daar mag je niets over zeggen wolla.
af en toequote:Op vrijdag 21 september 2012 11:20 schreef nietzman het volgende:
Get, doe jij het met 'nuance' en dat soort dingen?
Toch onbegrijpelijk. Maarja, ben benieuwd wat het gaat worden allemaal. Rijden er nou wel/geen treinen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:15 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ja, dan vraag je er ook gewoon om
maarja, in Haren heb je nou eenmaal snel paniek
altijd handigquote:Op vrijdag 21 september 2012 12:24 schreef MaxMark het volgende:
Straatnaambordje weghalen, dat gaat ook helpen![]()
[ afbeelding ]
Neen, Sjop gaat naar de bios heb ik uit betrouwbare bron vernomen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:56 schreef Renesite het volgende:
Ga jij nog heen Sjop? Neem je die ander gewoon mee
Volgens mij was enige probleem dat ze vergeten was het feestje 'privé' te zetten en dus kon iedereen het zien en anderen uitnodigen. Toen heeft één van haar uitgenodigde vrienden dus misbruik hiervan gemaakt en is zelf ook mensen gaan uitnodigen et voilaquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:08 schreef Ziba het volgende:
[..]
Toch onbegrijpelijk. Maarja, ben benieuwd wat het gaat worden allemaal. Rijden er nou wel/geen treinen?En hoe heeft zo'n Merthe nou fout kunnen klikken? Je stuurt toch gewoon een uitnodiging naar je eigen Facebook-vrienden en niet naar honderden onbekenden?
![]()
Uberhaupt, mensen via fb uitnodigen voor je verjaardagquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:21 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Volgens mij was enige probleem dat ze vergeten was het feestje 'privé' te zetten en dus kon iedereen het zien en anderen uitnodigen. Toen heeft één van haar uitgenodigde vrienden dus misbruik hiervan gemaakt en is zelf ook mensen gaan uitnodigen et voila
Heb mijn buik geschoren dus sproei je haat maar over me heen mang doet me nix yoquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:05 schreef Renesite het volgende:
Wat heb je er voor over? Let wel: ik ga homoerotisch terug doen.
Mja, maar wat is daar erg aan. Bijna iedereen van onze leeftijd deed het al via email, nu gaat dat meer over naar FB. Of ben jij voorstander van het ouderwetse kaartjes versturen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 14:23 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Uberhaupt, mensen via fb uitnodigen voor je verjaardag
Natuurlijk!quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:13 schreef Luco het volgende:
Crisis, die party gaat er nog komen ook
Het is gewoon opgepikt en met sneeuwbal effect doorgegaan. Dat meisje heeft het PER ONGELUK op public gezet (inmiddels is de originele pagina verwijderd) ipv alleen vrienden en nu is ze de lulquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:29 schreef Ziba het volgende:
Toch vreemd dat mensen op die manier een feest aankondigen. Je kunt ook gewoon al je vrienden een automatisch priveberichtje sturen (zoals een mail dus). Kost ook nog eens minder tijd.
ik kijk ff een stukje mee. Triest figuurquote:Op vrijdag 21 september 2012 16:35 schreef MaxMark het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/project-x---haren Livestream verslag
Dit dusquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:20 schreef GrunnigsTrots het volgende:
allemaal kleuters en bejaarden
Hoogstaande chat daarquote:ik, een geile negerin die graag kip eet, heb wel zin in een avontuurtje vanavond. Jij ook? Bel me, 062887009
wat houdt je tegen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 17:34 schreef Luco het volgende:
[..]
Hoogstaande chat daar.
Nu een bommelding doen op dat adres zou ook hilariteit tot gevolg hebben medunkt.
Al die bejaarden en kleuters richten echt geen schade aan hoorquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:30 schreef GrunnigsTrots het volgende:
volgens mij doet die politie zo kalm omdat ze zo meteen keihard met de ME gaan ontruimen
precies. Het zijn gewoon allemaal mensen die aapjes komen kijkenquote:Op vrijdag 21 september 2012 17:44 schreef GrunnigsTrots het volgende:
terechte opmerking op radio noord: "allemaal politie en media maar geen feestgangers"
Journalisten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:17 schreef Jesse_ het volgende:
Maar wie gaat er rond deze tijd ook al naar een feestje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |