Ach ja. Ik maak me er altijd wat druk om. Vooral omdat iemand die ik ken geld van de belasting terug kreeg van zijn uitkering. Terwijl ik geld moest inleveren omdat ik téveel heb gewerkt.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:17 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
De bankiers en de overheid jatten tegenwoordig zoveel miljarden van de burger, dat het mij allemaal geen flikker meer uit maakt wie een uitkering krijgt.
Ik zeg: Allemaal een uitkering!
maar uiteindelijk is het heel simpel, jij werkt en de belasting pakt bijna de helft van je geld.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ach ja. Ik maak me er altijd wat druk om. Vooral omdat iemand die ik ken geld van de belasting terug kreeg van zijn uitkering. Terwijl ik geld moest inleveren omdat ik téveel heb gewerkt.
en daar hebben ze het juist niet op bijdehante luiquote:Op donderdag 20 september 2012 21:11 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik ben een oosterparker he, zij zijn degene die niet bijdehand moeten doen
de laatste van wie ik iets pik is wel zo'n uit de lucht doend agentje
als de nood aan de man is welquote:Op donderdag 20 september 2012 21:12 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik ben niet van de nieuwsredactie
dat valt reuze mee hoor, zij mengen zich in mijn activiteiten/leven op dat moment.quote:Op donderdag 20 september 2012 21:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
en daar hebben ze het juist niet op bijdehante lui
quote:Toch zijn er, ondanks een noodverordening én een verbod op het feest van de burgemeester van Haren, al diverse feestgangers in het Groningse dorp gesignaleerd die zichzelf fotograferen voor het huis waar het grote feest zou plaatsvinden, wellicht om ooit hun kleinkinderen te kunnen laten zien dat ze erbíj waren.
gehehe.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Precies, op streetview is nog niets te zien.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:16 schreef Grijsbaard het volgende:
Niemand even een leuk fotootje van haren hoe het er op dit moment bijligt? Heb al vernomen dat het nu al volstroomd met feestgangers/tuig..
quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:17 schreef Peterselieman het volgende:
Daar mag je niets over zeggen wolla.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga naar huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |