dan nietquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:19 schreef Renesite het volgende:
[..]Hier kan ik mij absoluut niet in vinden en ik wil me dan ook zeer zeker distantiëren van dit statement.
moet zelf wel weer ff een nieuwe hebben, want de huidige is tot op de draad versletenquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:51 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Tip: Een fiets op Marktplaats.nl is al snel de helft goedkoper als bij de fietsenmaker.
En je kunt de kwaliteit gemakkelijk beoordelen:
Zit de trapas goed en niet los? Zijn de banden versleten of niet? Werken de remmen goed? Etc. Gewoon testritje maken en daarna afdingen als je iets raars ontdekt.
gewoon van een junkie op straat kopen, heb ze wel eens voor 3 euro aangeboden gekregenquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
moet zelf wel weer ff een nieuwe hebben, want de huidige is tot op de draad versleten
mja, heb liever legaal een fiets.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:50 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
gewoon van een junkie op straat kopen, heb ze wel eens voor 3 euro aangeboden gekregen
Heb ik ook eens geprobeerd, hij wilde hem alleen niet geven.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:55 schreef GrunnigsTrots het volgende:
heb trouwens 1 keer gezien dat zo'n junkie een groepje studenten zo'n fiets aanbood en riep 1 van die studenten opeens "vuile ****lijer dat is mijn fiets godverdomme, hoe kom je daaraan?" en zegt die junk doodleuk: "ja dus? wil je hem kopen of niet?"
ik had het niet meer
daarna liep het alleen wel een beetje uit de hand natuurlijk
Watquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:22 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dan niet
maar verder ben ik niet gauw bang, hoewel ik wel liever een geflipte tokkie voor me heb dan een spin![]()
Nou dat dus. Een spin tik je op de grond en ga je vervolgens op staan. Duhquote:
das met een geflipte tokkie net zo, en die vind ik dus minder engquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou dat dus. Een spin tik je op de grond en ga je vervolgens op staan. Duh
Kwam eigenlijk gewoon "moi" zeggen als Stadjer zijn... nee, wezende.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Fijn dat je dat hier komt melden
2 euro en een half pakje peuken heb ik ook wel eens gezien.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:50 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
gewoon van een junkie op straat kopen, heb ze wel eens voor 3 euro aangeboden gekregen
Wat nietquote:Op zaterdag 15 september 2012 09:45 schreef Renesite het volgende:
Dat vind ik zoooo niet groningen-stad.
Juist daaromquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:40 schreef MaxMark het volgende:
Gewoon moi blijven zeggen hoor. Renesite mag er niks over zeggen, die woont niet in Stad
Outlet Bikes en DE Fietspompquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:09 schreef janaotj het volgende:
Weet iemand toevallig nog een fietsenzaakje met prima tweedehandsfietsen en die inruil prima vind? Want anders zit ik met twee fietsen.
pics/pricequote:Op zaterdag 15 september 2012 23:30 schreef BradleyQ het volgende:
Heb trouwens zelf ook nog een herenfiets en damesfiets te koop, iemand een nodig?
Waarom zou iemand z'n fiets bij jou neerpleuren?quote:Op maandag 17 september 2012 10:07 schreef boem-dikkie het volgende:
Iemand heeft een super goede stevige Gazelle door mijn hek heen geflikkerd afgelopen weekend. Zonder slot. Ik heb 'm maar even vast gezet aan de lantaarnpaal, als iemand zich over een week niet heeft gemeld spuit ik 'm een andere kleur en heb ik een chille fiets. Als iemand zich wel meldt verzoek ik diegene vriendelijk om mijn hek te repareren.
quote:Op maandag 17 september 2012 10:56 schreef Ziba het volgende:
Ik zat vanochtend nog te denken waar ik een fiets die niet op slot staat kan meenemen: nergens. Worden d'r bij anderen gewoon fietsen in de tuin gesmeten.
Geen idee.quote:Op maandag 17 september 2012 10:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Waarom zou iemand z'n fiets bij jou neerpleuren?
Nee! Nog steeds niet, haha. Ik ben goed in uitstellen, moet zeggen dat ik er niet zo'n zin in heb eigenlijk. Hoe gaat het bij jou?quote:Op maandag 17 september 2012 09:36 schreef ShiningStar het volgende:
Zometeen weer een rijlesje. Mrjolyn ben jij inmiddels al begonnen?
Hahaha.quote:Op maandag 17 september 2012 10:56 schreef Ziba het volgende:
Ik zat vanochtend nog te denken waar ik een fiets die niet op slot staat kan meenemen: nergens. Worden d'r bij anderen gewoon fietsen in de tuin gesmeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |