SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemiddelde temperatuur komende 48uur
Locaties in Groningen![]()
[ A - Grote markt ][ B - UMCG ][ C - Station (CS) ][ D - Stadspark ][ E - Euroborg ][ F - Noorderplantsoen ]
Neutraal, ik laat het over aan de politiek
Ik ben Tegen, er zijn alternatieven.
Tegen, geld inzetten voor anderen dingen
Ik ben 100% Tegen, onacceptabel in de crisis
Overige... (leg zelf uit)
Tussenstand:
Meer info? zie = http://www.regiotram.nl of http://groningertram.com
De OP♔ KoningenUitGroningen ♔
Koopkracht van je konijn! Nn.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:29 schreef Luco het volgende:
[..]
Koopkracht op de lange termijn > koopkracht op de korte termijn.
je kunt m geheel online aanvragen: https://www.ov-chipkaart.(...)aart/kaartaanvragen/quote:Op vrijdag 14 september 2012 01:45 schreef GrunnigsTrots het volgende:
iemand enig idee hoe je het voormalige ster-abonnement voor de bus/trein op zo'n chipkaart zet?
ben al zolang niet meer met het ov geweest dat ik die hele chipkaart zooi gemist heb
maar moet een beetje gaan bezuinigen en dan zou betekenen of een kleinere auto of af en toe met de bus.
kleinere auto ga ik dus echt niet doen, maar voor 50 euro per maand de stadritjes met de bus doen lijkt me beter
kun je zo'n persoonlijke ov-kaart ook op het station krijgen of moet dat weer via internet?
dat las ik dus ook ja.quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je kunt m geheel online aanvragen: https://www.ov-chipkaart.(...)aart/kaartaanvragen/
het moet volgens mij ook wel op het station kunnen, maar hoe dat precies zit weet ik niet
dan moet je ff met een paar pasfoto's naar het station gaan. Daar de aanvraag doen en dan moet je ongeveer een week wachten voordat je de kaart krijgt.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:12 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dat las ik dus ook ja.
maar ik doe dus niet aan dat Ideal enzo tenzij het echt niet anders kan.
het liefst loop ik ook gewoon met zo'n mapje met je foto en het aantal sterren rond eigenlijk.
oldskool, jeweetzelluf
yupquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dan moet je ff met een paar pasfoto's naar het station gaan. Daar de aanvraag doen en dan moet je ongeveer een week wachten voordat je de kaart krijgt.
Je kan hem ook gebruiken op trajecten waar je abonnement niet geldig is.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:22 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
yup
hoewel ik er nu wel weer aan begin te twijfelen want er staat ook:" met een negatief saldo kunt u niet inchecken met een Sterabonnement, zorg daarom altijd voor een klein bedrag aan saldo op uw kaart" .
maar waarom zou dat ding een negatief saldo moeten krijgen? daar heb je toch zo'n abbo voor?
vertrouw het voor geen meter eigenlijk, dat hele chipkaart ding
zat er aan te denken een N-ster te doen voor 200 nogwat per maand, dan kun je overal met de bus heen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:22 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Je kan hem ook gebruiken op trajecten waar je abonnement niet geldig is.
Op zo'n fiets? Wat voor fiets?quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:41 schreef GrunnigsTrots het volgende:
grapjas
ik doe niet aan voertuigen die je zelf aan moet drijven, ik loop liever 20 km dan dat ik dat op zo'n fiets zou doen
wat voor een fiets dan ook, zolang je zelf moet trappen loop ik lieverquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Op zo'n fiets? Wat voor fiets?
En treinen zijn voor paupers. Ja, ik krijg nu wel een beeld.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:44 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
wat voor een fiets dan ook, zolang je zelf moet trappen loop ik liever
brommer of motor wel natuurlijk
Hij woont al wat te lang in de Oosterpark.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En treinen zijn voor paupers. Ja, ik krijg nu wel een beeld.
nope, (snor)brommer is net zo wendbaar en bij weinig fietsers die in de weg zitten veel sneller.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:48 schreef Peterselieman het volgende:
Een fiets is echt ideaal in de stad
maar je betaalt je dan nog steeds blauw aan de peut. Bovendien stinken die dingen behoorlijkquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:51 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
nope, (snor)brommer is net zo wendbaar en bij weinig fietsers die in de weg zitten veel sneller.
en een bromfiets ook omdat je dan tussen de auto's door kan in de spits
En dan natuurlijk liefst een die een teringherrie produceert. En dan heel stoer geen helm op en niet weten waar de hendel of knop voor de richtingaanwijzers zitten.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:51 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
nope, (snor)brommer is net zo wendbaar en bij weinig fietsers die in de weg zitten veel sneller.
en een bromfiets ook omdat je dan tussen de auto's door kan in de spits
waarom zou ik uren tussen lawaaiige mensen in de trein gaan reizen als dat ook gewoon relaxed in m'n eigen auto kan?quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En treinen zijn voor paupers. Ja, ik krijg nu wel een beeld.
Stiltecoupé, kan je lekker een boekje lezen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:53 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
waarom zou ik uren tussen lawaaiige mensen in de trein gaan reizen als dat ook gewoon relaxed in m'n eigen auto kan?
quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
maar je betaalt je dan nog steeds blauw aan de peut. Bovendien stinken die dingen behoorlijk
heb een tijd een elektrische scooter gehad, goedkoop en geluidloosquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dan natuurlijk liefst een die een teringherrie produceert.
Wat vaker fietsen zou juist een hartaanval kunnen voorkomen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:53 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
waarom zou ik uren tussen lawaaiige mensen in de trein gaan reizen als dat ook gewoon relaxed in m'n eigen auto kan?
en de laatste keer dat ik gefietst heb kreeg ik een hartaanval en lag ik weer een tijdje in het ziekenhuis, kun je je voorstellen dat ik zo'n ding lieven mijd?
dat is vaak wel chill ja, behalve in de spitsquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:55 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Stiltecoupé, kan je lekker een boekje lezen.
zijn genoeg andere manieren om actief te bewegenquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat vaker fietsen zou juist een hartaanval kunnen voorkomen.
Niks mis met fiets en trein.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:58 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
zijn genoeg andere manieren om actief te bewegen
dat zijn nepdingen. Is vlees noch visquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:56 schreef GrunnigsTrots het volgende:
heb een tijd een elektrische scooter gehad, goedkoop en geluidloos![]()
oh zeker, maar dat is niet auto in, auto uitquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:58 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
zijn genoeg andere manieren om actief te bewegen
ja, en ook achterlijk zwaarquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat zijn nepdingen. Is vlees noch vis
ik maak regelmatig lekker lange boswandelingenquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
oh zeker, maar dat is niet auto in, auto uit
heb altijd hard gewerkt, spaargeld opgebouwd en klus hier en daar nog wat bijquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:37 schreef Jesse_ het volgende:
Waar haalt een uitkeringstrekker als jij toch die pieken vandaan
Zelfs je mooie grote driewieler met vlaggetje?quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:10 schreef GrunnigsTrots het volgende:
maar fietsen heb ik altijd zulke gammele en rare dingen gevonden
Sowieso mannen die dingen eng vindenquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:08 schreef Lienekien het volgende:
Dat hoor je toch niet vaak, een jongeling die fietsen eng vindt!
Vind ik wel. Ik doe m'n weekendmodus aan.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:36 schreef ShiningStar het volgende:
Studiemodus aan. Mag dat ook hier?
quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Sowieso mannen die dingen eng vinden
Tip: Een fiets op Marktplaats.nl is al snel de helft goedkoper als bij de fietsenmaker.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:48 schreef Peterselieman het volgende:
Een fiets is echt ideaal in de stad
Ik heb nog wel eentje met een gebroken trapas, mag je zo ophalenquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:51 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Tip: Een fiets op Marktplaats.nl is al snel de helft goedkoper als bij de fietsenmaker.
En je kunt de kwaliteit gemakkelijk beoordelen:
Zit de trapas goed en niet los? Zijn de banden versleten of niet? Werken de remmen goed? Etc. Gewoon testritje maken en daarna afdingen als je iets raars ontdekt.
ik heb een excuus:quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Sowieso mannen die dingen eng vinden
quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:44 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik heb een excuus:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |