Stiltecoupé, kan je lekker een boekje lezen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:53 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
waarom zou ik uren tussen lawaaiige mensen in de trein gaan reizen als dat ook gewoon relaxed in m'n eigen auto kan?
quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
maar je betaalt je dan nog steeds blauw aan de peut. Bovendien stinken die dingen behoorlijk
heb een tijd een elektrische scooter gehad, goedkoop en geluidloosquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dan natuurlijk liefst een die een teringherrie produceert.
Wat vaker fietsen zou juist een hartaanval kunnen voorkomen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:53 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
waarom zou ik uren tussen lawaaiige mensen in de trein gaan reizen als dat ook gewoon relaxed in m'n eigen auto kan?
en de laatste keer dat ik gefietst heb kreeg ik een hartaanval en lag ik weer een tijdje in het ziekenhuis, kun je je voorstellen dat ik zo'n ding lieven mijd?
dat is vaak wel chill ja, behalve in de spitsquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:55 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Stiltecoupé, kan je lekker een boekje lezen.
zijn genoeg andere manieren om actief te bewegenquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat vaker fietsen zou juist een hartaanval kunnen voorkomen.
Niks mis met fiets en trein.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:58 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
zijn genoeg andere manieren om actief te bewegen
dat zijn nepdingen. Is vlees noch visquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:56 schreef GrunnigsTrots het volgende:
heb een tijd een elektrische scooter gehad, goedkoop en geluidloos![]()
oh zeker, maar dat is niet auto in, auto uitquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:58 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
zijn genoeg andere manieren om actief te bewegen
ja, en ook achterlijk zwaarquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat zijn nepdingen. Is vlees noch vis
ik maak regelmatig lekker lange boswandelingenquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
oh zeker, maar dat is niet auto in, auto uit
heb altijd hard gewerkt, spaargeld opgebouwd en klus hier en daar nog wat bijquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:37 schreef Jesse_ het volgende:
Waar haalt een uitkeringstrekker als jij toch die pieken vandaan
Zelfs je mooie grote driewieler met vlaggetje?quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:10 schreef GrunnigsTrots het volgende:
maar fietsen heb ik altijd zulke gammele en rare dingen gevonden
Sowieso mannen die dingen eng vindenquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:08 schreef Lienekien het volgende:
Dat hoor je toch niet vaak, een jongeling die fietsen eng vindt!
Vind ik wel. Ik doe m'n weekendmodus aan.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:36 schreef ShiningStar het volgende:
Studiemodus aan. Mag dat ook hier?
quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Sowieso mannen die dingen eng vinden
Tip: Een fiets op Marktplaats.nl is al snel de helft goedkoper als bij de fietsenmaker.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:48 schreef Peterselieman het volgende:
Een fiets is echt ideaal in de stad
Ik heb nog wel eentje met een gebroken trapas, mag je zo ophalenquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:51 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Tip: Een fiets op Marktplaats.nl is al snel de helft goedkoper als bij de fietsenmaker.
En je kunt de kwaliteit gemakkelijk beoordelen:
Zit de trapas goed en niet los? Zijn de banden versleten of niet? Werken de remmen goed? Etc. Gewoon testritje maken en daarna afdingen als je iets raars ontdekt.
ik heb een excuus:quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Sowieso mannen die dingen eng vinden
quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:44 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik heb een excuus:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |