Outlet Bikes en DE Fietspompquote:Op zaterdag 15 september 2012 14:09 schreef janaotj het volgende:
Weet iemand toevallig nog een fietsenzaakje met prima tweedehandsfietsen en die inruil prima vind? Want anders zit ik met twee fietsen.
pics/pricequote:Op zaterdag 15 september 2012 23:30 schreef BradleyQ het volgende:
Heb trouwens zelf ook nog een herenfiets en damesfiets te koop, iemand een nodig?
Waarom zou iemand z'n fiets bij jou neerpleuren?quote:Op maandag 17 september 2012 10:07 schreef boem-dikkie het volgende:
Iemand heeft een super goede stevige Gazelle door mijn hek heen geflikkerd afgelopen weekend. Zonder slot. Ik heb 'm maar even vast gezet aan de lantaarnpaal, als iemand zich over een week niet heeft gemeld spuit ik 'm een andere kleur en heb ik een chille fiets. Als iemand zich wel meldt verzoek ik diegene vriendelijk om mijn hek te repareren.
quote:Op maandag 17 september 2012 10:56 schreef Ziba het volgende:
Ik zat vanochtend nog te denken waar ik een fiets die niet op slot staat kan meenemen: nergens. Worden d'r bij anderen gewoon fietsen in de tuin gesmeten.
Geen idee.quote:Op maandag 17 september 2012 10:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Waarom zou iemand z'n fiets bij jou neerpleuren?
Nee! Nog steeds niet, haha. Ik ben goed in uitstellen, moet zeggen dat ik er niet zo'n zin in heb eigenlijk. Hoe gaat het bij jou?quote:Op maandag 17 september 2012 09:36 schreef ShiningStar het volgende:
Zometeen weer een rijlesje. Mrjolyn ben jij inmiddels al begonnen?
Hahaha.quote:Op maandag 17 september 2012 10:56 schreef Ziba het volgende:
Ik zat vanochtend nog te denken waar ik een fiets die niet op slot staat kan meenemen: nergens. Worden d'r bij anderen gewoon fietsen in de tuin gesmeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |