Ze weten ook dat ze geen andere keuze hebben dan samen te werken met de PvdA natuurlijk.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja hehe, maar voor een net verkozen premier is dat wel een lullig liedje om mee op te komen.
Genoeg inderdaad, we hebben allebei op de juiste persoon gestemd. Terug naar de orde van het topic.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:06 schreef twi het volgende:
[..]
Ze weten ook dat ze geen andere keuze hebben dan samen te werken met de PvdA natuurlijk.
Bah, politiek, het ging zo goed over seks vanavond.
Seksquote:Op donderdag 13 september 2012 23:06 schreef twi het volgende:
[..]
Ze weten ook dat ze geen andere keuze hebben dan samen te werken met de PvdA natuurlijk.
In welke context? Oefeningen? Sets? Het zegt me nog steeds niks, loos plaatjequote:Op donderdag 13 september 2012 23:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hypertrophy is spiervorming, nog meer nodig?
VVD 41quote:Op donderdag 13 september 2012 23:06 schreef twi het volgende:
[..]
Reps per set, dat een loos plaatje noemenquote:Op donderdag 13 september 2012 23:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
In welke context? Oefeningen? Sets? Het zegt me nog steeds niks, loos plaatje
GroenLinks gaat nooit met de VVD regeren.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
VVD 41
D66 53
cda 66
cu 71
gl 75
SGP 78
Wat?
Nee, dus ook niet als je na een potje hete stomende seks onder het zweet en zaad zit?quote:Op donderdag 13 september 2012 23:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, ik zie het vieze er nooit zo aan.
Een zespartijen-kabinetquote:Op donderdag 13 september 2012 23:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
VVD 41
D66 53
cda 66
cu 71
GL 75
PvdD 77
Wat?
quote:
Dat vieze neem je gewoon de koop toe.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gadverdamme.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dus ook niet als je na een potje hete stomende seks onder het zweet en zaad zit?
As ifquote:Op donderdag 13 september 2012 23:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
VVD 41
D66 53
cda 66
cu 71
GL 75
PvdD 77
Wat?
Ik wel. Maar dat maakt het stiekem wel geil. Elkaars smaakjes, geurtjes, natheid, warmte.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik een eind heb gefietst zweet ik ook. En zo vies is zaad niet.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dus ook niet als je na een potje hete stomende seks onder het zweet en zaad zit?
Vind ik wel. Zaad is ranzigquote:Op donderdag 13 september 2012 23:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik een eind heb gefietst zweet ik ook. En zo vies is zaad niet.
WIL PRIMA JOHquote:Op donderdag 13 september 2012 23:13 schreef heloef het volgende:
[..]
GroenLinks gaat nooit met de VVD regeren.
Daarnaast een 6 partijen kabinet?
Maakt dat zaad minder plakkerig en zorgt het ervoor dat het sneller uit de vagina looptquote:Op donderdag 13 september 2012 23:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Voer je man eens wat ananas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat nalekken is wel vervelend ja.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maakt dat zaad minder plakkerig en zorgt het ervoor dat het sneller uit de vagina loopt?
Dat zorgt dat het beter smaakt, slikponyquote:Op donderdag 13 september 2012 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maakt dat zaad minder plakkerig en zorgt het ervoor dat het sneller uit de vagina loopt?
quote:Op donderdag 13 september 2012 23:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wel. Maar dat maakt het stiekem wel geil. Elkaars smaakjes, geurtjes, natheid, warmte.
Joh.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat zorgt dat het beter smaakt, slikpony
Sorry.quote:
Het is meer het eindresultaat. Bezwete ruggen en billetjes, natte piemel van het kutvocht, bed nat door het gesquirt, bloed over mijn borstkas van mijn lip, zaad over haar buik heen.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik een eind heb gefietst zweet ik ook. En zo vies is zaad niet.
Dat is niet het (enige) vieze eraan, simpele.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat zorgt dat het beter smaakt, slikpony
Weinig inlevingsvermogen? Voor een leek is het een nietszeggend plaatje.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Reps per set, dat een loos plaatje noemen
Ik blijf maagd ik ben er nu uit.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:19 schreef twi het volgende:
Horen over de bijproducten van seks van anderen is vies.
quote:
Wel sporten maar jezelf niet inlezen in hoe je het het beste kan doenquote:Op donderdag 13 september 2012 23:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Weinig inlevingsvermogen? Voor een leek is het een nietszeggend plaatje.
quote:Op donderdag 13 september 2012 23:19 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat is niet het (enige) vieze eraan, simpele.
Vrouwen die niet slikkenquote:
Je eigen bijproducten bij de seks en degene met wie je het hebt zijn geilquote:Op donderdag 13 september 2012 23:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik blijf maagd ik ben er nu uit.
Waar maak jij uit op dat ik niet slik?quote:Op donderdag 13 september 2012 23:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[..]
Vrouwen die niet slikken
De bijproducten, gadver.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:23 schreef twi het volgende:
[..]
Je eigen bijproducten bij de seks en degene met wie je het hebt zijn geil
Dit als conclusie hebben.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[..]
Vrouwen die niet slikken
Slaap lekkerquote:Op donderdag 13 september 2012 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Slaap lekker, ik lees al jullie geile verhalen morgen wel.
Jij gaat hosselen, problem solved.quote:
Fapsequote:Op donderdag 13 september 2012 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Slaap lekker, ik lees al jullie geile verhalen morgen wel.
quote:Op donderdag 13 september 2012 23:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar maak jij uit op dat ik niet slik?
Gewoon even checken of de benaming als slikpony terecht was, welterustenquote:Op donderdag 13 september 2012 23:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dit als conclusie hebben.
quote:Op donderdag 13 september 2012 23:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij gaat hosselen, problem solved.
quote:
Ik ontken/beken alsnog niets.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[..]
Gewoon even checken of de benaming als slikpony terecht was, welterusten
Ik refereer weer naar een Coldplay nummer "Nobody said it was easy"quote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 23:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wel sporten maar jezelf niet inlezen in hoe je het het beste kan doen
Ga hem maken dan.quote:
Denken dat het nummer zo heetquote:Op donderdag 13 september 2012 23:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik refereer weer naar een Coldplay nummer "Nobody said it was easy"
Waar staat dat ik denk dat het zo heet dan? Ik refereerde enkel naar een regeltje uit dat nummer.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denken dat het nummer zo heet
Hij heeft er alleen zichzelf mee. Een heel topic waarvan niemand op D66 wil stemmenquote:Op donderdag 13 september 2012 23:29 schreef muhahaha het volgende:
Drommel, ben je op je penis getrapt dat je zo reageert op andere mensen hier?
Tenzij hij nooit gefunctioneerd heeft, dan zou ik hem terugbrengen en onder garantievoorwaarden een nieuwe claimenquote:
Nah... Ik ben zelf ook niet de hosselkoningin, hoorquote:
Beetje raar om aan een dame te vragen of je haar hosselknop mag hebbenquote:
Je hebt tieten en je squirt. Wat gaat er mis?quote:Op donderdag 13 september 2012 23:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah... Ik ben zelf ook niet de hosselkoningin, hoor.
Mensen die niet op d66 stemmenquote:Op donderdag 13 september 2012 23:30 schreef twi het volgende:
[..]
Hij heeft er alleen zichzelf mee. Een heel topic waarvan niemand op D66 wil stemmen
Ze hebben er twee, beetje egoistisch om ze allebei te houden.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beetje raar om aan een dame te vragen of je haar hosselknop mag hebben
Koop die van twi, hij heeft 'm niet meer nodig
Ze heeft al een vriend? Ik zie bijzonder weinig mis gaanquote:Op donderdag 13 september 2012 23:31 schreef twi het volgende:
[..]
Je hebt tieten en je squirt. Wat gaat er mis?
3 als je zo gaat tellenquote:Op donderdag 13 september 2012 23:31 schreef twi het volgende:
[..]
Ze hebben er twee, beetje egoistisch om ze allebei te houden.
Men komt wel op me af, andersom gebeurt nooit. Durf ik niet.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:31 schreef twi het volgende:
[..]
Je hebt tieten en je squirt. Wat gaat er mis?
Ik geloof je op een of andere manier niet zoquote:Op donderdag 13 september 2012 23:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah... Ik ben zelf ook niet de hosselkoningin, hoor.
Dat mag.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik geloof je op een of andere manier niet zo
Ik moet wel toegeven dat Drommel inderdaad de reden was dat D66 sowieso geen optie meer was voor mij.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:30 schreef twi het volgende:
[..]
Hij heeft er alleen zichzelf mee. Een heel topic waarvan niemand op D66 wil stemmen
quote:Op donderdag 13 september 2012 23:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik moet wel toegeven dat Drommel inderdaad de reden was dat D66 sowieso geen optie meer was voor mij.
Hahaquote:Op donderdag 13 september 2012 23:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik moet wel toegeven dat Drommel inderdaad de reden was dat D66 sowieso geen optie meer was voor mij.
Wat houd je tegen?quote:Op donderdag 13 september 2012 23:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Men komt wel op me af, andersom gebeurt nooit. Durf ik niet.
Als je huppelmuts in een groeps chat heb zitten ben je om 6:17 al wakker van een whatsappquote:Op vrijdag 14 september 2012 08:49 schreef Myraela het volgende:
Ik werd om 10 voor 7 zonder wekker wakker, het is een wonder.
Telefoon uit of op stil zetten als je gaat slapenquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als je huppelmuts in een groeps chat heb zitten ben je om 6:17 al wakker van een whatsapp
Huppelmuts niet in een groepsgesprek hebben zitten lijkt me makkelijker. En slimmerquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:17 schreef STING het volgende:
[..]
Telefoon uit of op stil zetten als je gaat slapen
Telefoon op stil.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als je huppelmuts in een groeps chat heb zitten ben je om 6:17 al wakker van een whatsapp
Ben op dat gebied geen ervaringsdeskundige, heb m'n foon sowieso altijd uit of stil als ik ga slapen. Slapen is heiligquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:29 schreef twi het volgende:
[..]
Huppelmuts niet in een groepsgesprek hebben zitten lijkt me makkelijker. En slimmer
En ook als het niet belangrijk is dusquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:39 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb s'nachts nooit me tel op stil!
Ik ben altijd bereikbaar, mits het belangrijk is.
Ik vind dat zo'n onzinquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:39 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb s'nachts nooit me tel op stil!
Ik ben altijd bereikbaar, mits het belangrijk is.
Mooie tijd tochquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Helaas wel. Moet die muts even opvoedenquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:41 schreef STING het volgende:
[..]
En ook als het niet belangrijk is dus
quote:
Hmm ik niet, ik ben altijd bereikbaar. Ik neem hem zelfs mee naar de wc of douchequote:
Nee dusquote:
Ik word toch nooit gebeld.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:42 schreef Myraela het volgende:
Ik neem mijn telefoon bijna nooit op.Tenzij bekend nummer en ik daar toevallig zin in heb.
Nu kan ik met nog meer plezier allemaal pener-opmerkingen maken op je Timeline.quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik word toch nooit gebeld.
Tevens: Mijn moeder heeft me toegevoegd op fb.
WUT DO?
Waar zitten de opties dat ze jullie pener-opmerkingen niet kan lezen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:32 schreef twi het volgende:
[..]
Nu kan ik met nog meer plezier allemaal pener-opmerkingen maken op je Timeline.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Er zijn mensen die ik niet toevoeg op FB. Daaronder valt mijn broer en de familie van m'n moederquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik word toch nooit gebeld.
Tevens: Mijn moeder heeft me toegevoegd op fb.
WUT DO?
Ja, maar dan krijg ik: Waarom accepteer je me niet, dit dat.quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er zijn mensen die ik niet toevoeg op FB. Daaronder valt mijn broer en de familie van m'n moeder![]()
(en m'n pa en ma als die een fb zouden hebben)
Ik bedenk me net dat ik er toch nooit iets opzet.quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:43 schreef twi het volgende:
Ik heb mijn zusje er wel op, maar op de requests van de rest van de familie reageer ik niet
Ik zie ze nog geen 1x per jaar. Dus dat hoor ik niet. Daarbij vinden ze het wss ook niet belangrijk genoeg om dat te gaan vragenquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, maar dan krijg ik: Waarom accepteer je me niet, dit dat.
Ze belt me altijd als ze twee weken niks van me hoort.quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zie ze nog geen 1x per jaar. Dus dat hoor ik niet. Daarbij vinden ze het wss ook niet belangrijk genoeg om dat te gaan vragen
Öw je ma. Tja dan leg je gewoon uit dat je liever dat niet hebt. Iets van 'ze hoeft niet alles te weten'.quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ze belt me altijd als ze twee weken niks van me hoort.
die van mij echt nietquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:56 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb echt nooit geheimen gehad voor me ouders. Die weten alles.
Ik bespreek gewoon weinig met m'n ouders over mijn leven. Zij weten (vooral m'n ma ) niet dat ik elke week in de kroeg zit en dat het soms tot 8 smorgens doorgaat. Of dat ik wel eens een scharrel heb.quote:
Jij wel, ouwe snoepert. Wat vindt je zusje van je losbandige studentenleven?quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:05 schreef twi het volgende:
[..]
Ben jij zo'n losbollige deugniet dan?
Ik post mijn wilde avonturen toch niet op FBquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij wel, ouwe snoepert. Wat vindt je zusje van je losbandige studentenleven?
Jammer wel. Ik had wel een foto willen zien.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:09 schreef twi het volgende:
[..]
Ik post mijn wilde avonturen toch niet op FB
Ik word wel eens getaggedquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:09 schreef twi het volgende:
[..]
Ik post mijn wilde avonturen toch niet op FB
Mijn buurman is de eigenaar van m'n stamkroeg en ik heb en nu soms nog gewerkt voor hem. Tevens is mijn pa leverancier en ziet me pa me om half 7 of later op straat lopen. Hij begint vroeg namelijk.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik bespreek gewoon weinig met m'n ouders over mijn leven. Zij weten (vooral m'n ma ) niet dat ik elke week in de kroeg zit en dat het soms tot 8 smorgens doorgaat. Of dat ik wel eens een scharrel heb.
ik ben opgegroeid met het verhaal dat alles te bespreken is.quote:Hoeven ze ook niet te weten. Zie ik de toegevoegde waarde niet van
Dan nog. Ik zou in die zin ook alles kunnen bespreken met ze. Maar dat betekent nog niet dat ik dat wil. Daarvoor heb ik mijn vriendenquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:13 schreef ook_gek het volgende:
ik ben opgegroeid met het verhaal dat alles te bespreken is.
Het is niet dat ik ze belde maar toen ik thuis woonde stond er een paar vrouwen schoenen in de gangquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan nog. Ik zou in die zin ook alles kunnen bespreken met ze. Maar dat betekent nog niet dat ik dat wil. Daarvoor heb ik mijn vrienden
kijk ik heb echt maar 2 collega's op me facebook. Al zien ze in de ochtend wel aan me of ik een zware avond heb gehadquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:18 schreef Mystikvm het volgende:
Mijn familie heeft mij wel op FB. Mijn moeder wil altijd mijn dateverhalen horen, of wat er nu weer is gebeurd bij het uitgaan. Zij weet ook wel dat ik rustig tot 9 uur 's morgens zit te bieren met vrienden.
De reden dat ik dat soort dingen niet op FB zet is niet vanwege mijn moeder of mijn broers, maar vanwege mijn werk
Ik ben zo´n hele saaie "likerd" op FBquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:19 schreef Cue_ het volgende:
Heb 3 collega's op m'n FB en opzich weet m'n kantoor wel dat ik af en toe tot laat doorga, dus dat is geen nieuws
Verder zet ik eigenlijk bar weinig op m'n FB bedenk ik me net. Tenminste weinig echt interessants
Dirk, Gerrit, Jan en Leendert zijn hier gebruikelijkere namen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Twi is getagd in een foto van Myraela, samen met Parkwachter Wim en Snuf.
Jij bent alles behalve saaiquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben zo´n hele saaie "likerd" op FB
Same herequote:Op vrijdag 14 september 2012 11:19 schreef Cue_ het volgende:
Heb 3 collega's op m'n FB en opzich weet m'n kantoor wel dat ik af en toe tot laat doorga, dus dat is geen nieuws
Verder zet ik eigenlijk bar weinig op m'n FB bedenk ik me net. Tenminste weinig echt interessants
Inderdaad, slechts de servers die de pageloads afhandelen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Same here. En net alsof het een misdaad is dat je tot 8 uur in de kroeg zit, je werk lijdt er niet onder lijkt me.
Preciesquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:35 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, slechts de servers die de pageloads afhandelen.
Klpot.. nouja 1x welquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Same here. En net alsof het een misdaad is dat je tot 8 uur in de kroeg zit, je werk lijdt er niet onder lijkt me.
Ik zet er weinig op ook inderdaad. Soms als ik op stap ga, en bijna nooit een foto. Mensen taggen me altijd in foto's. Volgens mij staan er nu 150 op.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
1x kan gebeurenquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klpot.. nouja 1x wel
Was met koninginnendag. Ging de stad in met vriendin, was erg gezellig. Dus ik even de baas smsen of het echt nodig was dat ik de volgende zou komen werken.
Aangezien er externen zouden komen was het wel nodig, dus gezegd, oke is goed, ik ben er
Een uur later was het werk helemaal vergeten en was ik aan het eind van de avond redelijk bezopen. De volgende ochtend was de kater te groot. Tenminste, was vooral misselijk. Dus toen toch op moeten bellen dat ik thuis moest blijven
quote:
Ik heb dit wel eens op donderdagen. Die dan ineens vrijdag zijn geworden. En dat ik dan ineens over een uur moet werkenquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Bewijst alleen maar dat mensen die niet saai zijn het niet nodig hebben om zichzelf te verheerlijken op Facebook.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Maar ik post zelf vrijwel nooit wat op FB
1X kan gebeuren lijkt me.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klpot.. nouja 1x wel
Was met koninginnendag. Ging de stad in met vriendin, was erg gezellig. Dus ik even de baas smsen of het echt nodig was dat ik de volgende zou komen werken.
Aangezien er externen zouden komen was het wel nodig, dus gezegd, oke is goed, ik ben er
Een uur later was het werk helemaal vergeten en was ik aan het eind van de avond redelijk bezopen. De volgende ochtend was de kater te groot. Tenminste, was vooral misselijk. Dus toen toch op moeten bellen dat ik thuis moest blijven
Moet men dan alles delen!?quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
1X kan gebeuren lijkt me.![]()
Ik had trouwens eens gelezen dat als je geen FB hebt, sommige werkgevers gaan denken dat je wat te verbergen hebt
Daarom, daarna ook niets meer van gehoordquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:40 schreef Barbusse het volgende:
1X kan gebeuren lijkt me.![]()
Ik had trouwens eens gelezen dat als je geen FB hebt, sommige werkgevers gaan denken dat je wat te verbergen hebt
Echtquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb dit wel eens op donderdagen. Die dan ineens vrijdag zijn geworden. En dat ik dan ineens over een uur moet werken
quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ook niet. Bewijst alleen maar dat mensen die niet saai zijn het niet nodig hebben om zichzelf te verheerlijken op Facebook.
Verder like ik ook alleen maar
Liever geen slaap dan 1 uur slaapquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:44 schreef debeterebob het volgende:
EchtHoe trek je dat fysiek. Ik zou toch nog graag 4 uur slaap hebben of zo.
Dagje thuiswerken. Even douchen tussendoor, als een malle mails beantwoorden en versturen, iets eerder stoppen, slapen en dan kan ik 's avonds wel weer de kroeg inquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
EchtHoe trek je dat fysiek. Ik zou toch nog graag 4 uur slaap hebben of zo.
Wat een baas ben je ookquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dagje thuiswerken. Even douchen tussendoor, als een malle mails beantwoorden en versturen, iets eerder stoppen, slapen en dan kan ik 's avonds wel weer de kroeg in
Zoiets?quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik plaats niet grappige comments. Net als op Fok dus
Dat soort dingen juist niet. Meer van 'Je hebt je roeping wel weer gevondenquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zoiets?
"Dat ziet er wel uit als een lekkere salade"
"Ook goedemorgen"
"Leuk feestje zo te zien, laat geworden?"
"Gefeliciteerd met je verjaardag"
Ik kan helaas niet thuis werkenquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dagje thuiswerken. Even douchen tussendoor, als een malle mails beantwoorden en versturen, iets eerder stoppen, slapen en dan kan ik 's avonds wel weer de kroeg in
quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Moet men dan alles delen!?
"An en Eefje zijn getagd in een foto van Marc Dutroux"
Ik had zo´n "trotse mama" op FB, die haar kind als profielfoto had en werkelijk iedere scheet van dat mormel op FB zette, inclusief foto´s. Op een geveven moment heb ik op een luie vrije dag bij iedere foto van dat kind het comment "meh" gezet. Een uurtje later was ik ontvriendquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat soort dingen juist niet. Meer van 'Je hebt je roeping wel weer gevonden' ,'Wordt hem niet, he
', 'Dat zei je moeder gister ook' en natuurlijk mensen die boetes krijgen liken.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:06 schreef Barbusse het volgende:
Ik had zo´n "trotse mama" op FB, die haar kind als profielfoto had en werkelijk iedere scheet van dat mormel op FB zette, inclusief foto´s. Op een geveven moment heb ik op een luie vrije dag bij iedere foto van dat kind het comment "meh" gezet. Een uurtje later was ik ontvriend
Dat ontvrienden inderdaadquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had zo´n "trotse mama" op FB, die haar kind als profielfoto had en werkelijk iedere scheet van dat mormel op FB zette, inclusief foto´s. Op een geveven moment heb ik op een luie vrije dag bij iedere foto van dat kind het comment "meh" gezet. Een uurtje later was ik ontvriend
Ligt eraan bij wie/wat je huurt natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:35 schreef kree het volgende:
Haha wtf. Ik ga verhuizen natuurlijk. En nu krijg ik sms van huisbaas van er komt zo iemand kijken en ik ben er niet eens.
En het is een onwijze tering bende want was ff beetje te lui om op te ruimen van de week. Stuurde al sms'je van wacht maar ff ruim ik eerst op van het weekend.
Oeps schaam me dood man. Dat mens gaat flauw vallen hahaha.
Gaat dat normaal ook zo als je huurt dat ze zo ff binnen lopen terwijl je er niet eens bent?
Wtf.
Eigenlijk heb ik veel te veel normale en leuke mensen op facebookquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:36 schreef Barbusse het volgende:
Helaas is er nu weer een nieuweEn het was zo´n leuke meid
Particulier natuurlijk. Maar dan nog sms van we lopen zo ff binnen. Lomp wel ik huur het nog wel gewoon. Voor deze maand dan.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt eraan bij wie/wat je huurt natuurlijk.
Is ook gewoon dom van ze, want anders had het er wel goed uitgezienquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:41 schreef kree het volgende:
[..]
Particulier natuurlijk. Maar dan nog sms van we lopen zo ff binnen. Lomp wel ik huur het nog wel gewoon. Voor deze maand dan.
En dan van joh we lopen zo ff binnen. Zonder aan mij te vragen of het uitkomt. Ben er niet eens nu.
Neem aan dat het niet gaat over een studentenkamerquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:41 schreef kree het volgende:
Particulier natuurlijk. Maar dan nog sms van we lopen zo ff binnen. Lomp wel ik huur het nog wel gewoon. Voor deze maand dan.
En dan van joh we lopen zo ff binnen. Zonder aan mij te vragen of het uitkomt. Ben er niet eens nu.
Held!!quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja dat smste ik dus net terug van stel ff uit en dan ruim ik het op. Haha niemand die het zo gaat huren zoals het er nu bij staat.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is ook gewoon dom van ze, want anders had het er wel goed uitgezien
Wat is een "blote reed"?quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:42 schreef kree het volgende:
Had wel in m'n blote reed kunnen zitten daar ofzo. Wtf!!! Nou op mijn sms krijg ik niks terug. Fucking lomp.
Nou ja, tenenkrommende spelling hoeft van mij niet, dat zie ik op fok! al genoegquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik veel te veel normale en leuke mensen op facebookEcht weinig wat echt tenenkrommend is qua inhoud of qua spelling.
Je kunt het wel zien als studentenkamer. Althans zelfde idee maar dit is gewoon raar. Best hoor als er iemand komt kijken maar dan wil ik het wel van te voren weten. Je gat toch niet zo naar binnen en rondneuzen terwijl ik er niet eens ben?quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Neem aan dat het niet gaat over een studentenkamer
Hij heeft niet een keer verteld toen jij opzei ofzo dat het kan zijn dat ie af en toe huurders laat kijken (ook als je er niet bent) ?
Vind het zelf niet kunnen. Toch iets met privacy enzo.
quote:
Ik heb een verse moeder op FB en ik lees opvallend weinig over die koter! Ik hoop dat ze dat zo gaat houdenquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]! Ja, wat moet je anders? Ik snap dat je blij bent met je kind en zo, maar je kunt natuurlijk ook overdrijven. En dan moet ik toch echt wat erwtjes op dat prinsesje afschieten hoor.
Ik had een keer kijkers maar ik was niet gebeld, was me toch een teringbendequote:Op vrijdag 14 september 2012 13:35 schreef kree het volgende:
Haha wtf. Ik ga verhuizen natuurlijk. En nu krijg ik sms van huisbaas van er komt zo iemand kijken en ik ben er niet eens.
En het is een onwijze tering bende want was ff beetje te lui om op te ruimen van de week. Stuurde al sms'je van wacht maar ff ruim ik eerst op van het weekend.
Oeps schaam me dood man. Dat mens gaat flauw vallen hahaha.
Gaat dat normaal ook zo als je huurt dat ze zo ff binnen lopen terwijl je er niet eens bent?
Wtf.
Sommige mensen zijn zich er wel bewust van dat ze dat niet elke keer moeten posten. Af en toe is trouwens best prima en zelfs leuk.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een verse moeder op FB en ik lees opvallend weinig over die koter! Ik hoop dat ze dat zo gaat houden
Voor mijn gevoel gelden er wel wat andere regels voor een studentenkamer.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:47 schreef kree het volgende:
Je kunt het wel zien als studentenkamer. Althans zelfde idee maar dit is gewoon raar. Best hoor als er iemand komt kijken maar dan wil ik het wel van te voren weten. Je gat toch niet zo naar binnen en rondneuzen terwijl ik er niet eens ben?
Dat is wel relaxted he. Goede docenten daar raak je gewoon een beetje opgewonden van.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:51 schreef Drommeldaris het volgende:
Warempel, de hele dag is gewoon leuk en interessant en dat met 2 verschillende colleges van 2 verschillende leraren. Mooi ook om te zien hoe 1 van de 2 nog verder vooruit is gegaan. Ik had hem al eerder gehad en vond hem toen als een goede leraar maar hij is alleen nog maar beter geworden
Erger als bij mij kan het bijna niet zijn. Maargoed dag huurder. Niemand die daar nu wil zitten als ze dit zienquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had een keer kijkers maar ik was niet gebeld, was me toch een teringbende
Wat voor geheims heb je allemaal?quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:51 schreef kree het volgende:
Gvd ik ben echt kwaad nu.
Wie weet staan ze nu rond te neuzen daar terwijl ik er niet ben.
En nee er is mij niks over verteld dat ze dat zouden willen of doen.
Ik had er 1 die zelfs foto's van het voeden postte.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn zich er wel bewust van dat ze dat niet elke keer moeten posten. Af en toe is trouwens best prima en zelfs leuk.
Kijk, een foto van je kind met een feestje, oke. Of bijvoorbeeld een foto van oma die haar kleinkind voor het eerst vasthoudt, top. Maar die aan kinderporno grenzende "Ooooooo, Ineke doet poo-poo op het potje, kijk mijn prinsesje, mijn schatje, mijn allesjûh!!", dat moeten we gewoon niet willen met z´n allen. En niet alleen in Nederland, maar gewoon wereldwijd.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een verse moeder op FB en ik lees opvallend weinig over die koter! Ik hoop dat ze dat zo gaat houden
Tis niet typisch student want alles op je eigen kamer en niet gedeeld dus zie het meer als appartement. Het heeft de grote van een studentenkamer. Vindt dit echt niet ok. Das toch raar. Sms er komt zo iemand kijken. Ja wtf. Had mij dat ff eerder laten weten dan denk ik ipv zo binnen te stappen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel gelden er wel wat andere regels voor een studentenkamer.
Al vind ik het nog niet helemaal relaxed als er iemand zou zijn als ik er niet was. Al weet je al sinds je hebt aangegeven dat je weggaat dat e rmensen zouden kunnen komen.
Ja echt he, de eerste was een wat oude man maar bleek ook echt gewoon relaxed en motiverend les te gevenquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat is wel relaxted he. Goede docenten daar raak je gewoon een beetje opgewonden van.
Er liggen nog drie anaal dildo's op m'n bed.quote:
Zoals ik al zei, ik zou er ook niet vrolijk van worden / liever anders zien.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:57 schreef kree het volgende:
[..]
Er liggen nog drie anaal dildo's op m'n bed.
Zucht bij wijze van dan. Wat zou jij denken als er zo ff iemand je huis binnen stapt? Terwijl je er zelf niet bent.
Ik heb alterug gesmst dat ik het niet wil. Maar krijg niks terug dus ze lopen zo binnen denk.
Kledders tot ze de leeftijd van 5 hebben bereikt gewoon op een onbewoond eiland mieteren waar vooral geen camera's zijn!quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kijk, een foto van je kind met een feestje, oke. Of bijvoorbeeld een foto van oma die haar kleinkind voor het eerst vasthoudt, top. Maar die aan kinderporno grenzende "Ooooooo, Ineke doet poo-poo op het potje, kijk mijn prinsesje, mijn schatje, mijn allesjûh!!", dat moeten we gewoon niet willen met z´n allen. En niet alleen in Nederland, maar gewoon wereldwijd.
Quote voor het nageslachtquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:57 schreef kree het volgende:
[..]
Jij kan je altijd zo heerlijk opfokkenquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:57 schreef kree het volgende:
[..]
Zucht bij wijze van dan. Wat zou jij denken als er zo ff iemand je huis binnen stapt? Terwijl je er zelf niet bent.
Ik heb alterug gesmst dat ik het niet wil. Maar krijg niks terug dus ze lopen zo binnen denk.
Vaders die niet posten "Het is toch wel mooi hoe mijn kwakje steeds meer vorm en dimensie krijgt" met een foto van hun kind erbijquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kledders tot ze de leeftijd van 5 hebben bereikt gewoon op een onbewoond eiland mieteren waar vooral geen camera's zijn!
Kopers wegjagen is tegenwoordig niet zo verstandigquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:52 schreef kree het volgende:
[..]
Erger als bij mij kan het bijna niet zijn. Maargoed dag huurder. Niemand die daar nu wil zitten als ze dit zien
Ja maar dat is toch anders. Is 1 gebouw en zitten geen studenten in zelfs.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik zou er ook niet vrolijk van worden / liever anders zien.
Maar als het zo'n gast is die tig van die studentenappartementen heeft, dan gebeuren dergelijke zaken. Zeker als je binnenkort weggaat.
k zat er gister gewoon bij toen de kinders op de pot gingen. En heb ook weer een verschoonbeurt bijgewoond.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kijk, een foto van je kind met een feestje, oke. Of bijvoorbeeld een foto van oma die haar kleinkind voor het eerst vasthoudt, top. Maar die aan kinderporno grenzende "Ooooooo, Ineke doet poo-poo op het potje, kijk mijn prinsesje, mijn schatje, mijn allesjûh!!", dat moeten we gewoon niet willen met z´n allen. En niet alleen in Nederland, maar gewoon wereldwijd.
Nog een week. Het zit me ff echt niet mee nu.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:01 schreef Drommeldaris het volgende:
Werk je nog steeds bij dezelfde vonkenboer Kree?
Al iets nieuws gevonden?quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:02 schreef kree het volgende:
[..]
Nog een week. Het zit me ff echt niet mee nu.
Keer gehad ook dat de kijkers niet uitkwamen, omdat ik net zelf aan het verhuizen was en we met de verhuiswagen enzo zaten.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:02 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch anders. Is 1 gebouw en zitten geen studenten in zelfs.
En ik zeg nog van stel het ff uit en dan Krijg ik niks terug. Dat is al lomp opzich.
Nog nietquote:
Huh, je had het een hele tijd geleden over dat je nog 3 maand te werken had daar?quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:08 schreef kree het volgende:
[..]
Nog niet
Maar zit onwijs te twijfelen nu om toch maar niet gewoon heel wat anders te gaan doen. Ondanks m'n opleiding. Ik hoorde dit ook pas vorige week en was zo boos en verdrietig dat ik er nog niet eens zin in heb gehad om wat anders te zoeken.
Klopt dat is drie maanden min een week terug nu. Dus snap jequote:Op vrijdag 14 september 2012 14:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Huh, je had het een hele tijd geleden over dat je nog 3 maand te werken had daar?
Je moet die haren wel uit het doucheputje halen hequote:Op vrijdag 14 september 2012 14:14 schreef Mystikvm het volgende:
Ik vrees nu al voor de dag dat ik mijn huis moet verkopen. Mag ik eerst wel eens als een idioot opruimen, en misschien mijn badkamer en keuken vervangen om überhaupt kans te maken op een koper
Ja maar dan weet je dus al minstens 3 maand dat je nieuw werk moet gaan regelenquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:11 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt dat is drie maanden min een week terug nu. Dus snap je
quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je moet die haren wel uit het doucheputje halen he
Nee je begrijpt het verkeerd.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja maar dan weet je dus al minstens 3 maand dat je nieuw werk moet gaan regelen
Kom op gast, als je echt dacht dat je nog een vast contract zou krijgen dan ben je wel heel naief.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:18 schreef kree het volgende:
[..]
Nee je begrijpt het verkeerd.
Mij was vast contract beloofd na die drie maanden maar hoorde vorige week dat ze niet willen verlengen en de proeftijd was ik al door.
Dat is één van de weinige dingen dat wel in orde isquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je moet die haren wel uit het doucheputje halen he
Wij zouden dat dan goor vinden, maar jij nietquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb lang haar. Weet je hoe goor dat wordt
Maar wel schimmel aan de muur, omdat je vergeet een raam of deur open te zetten nadat je gedouchet hebt?quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is één van de weinige dingen die wel in orde is
Pics!quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb lang haar. Weet je hoe goor dat wordt
Nee ook niet, het is gewoon een lelijke badkamer.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar wel schimmel aan de muur, omdat je vergeet een raam of deur open te zetten nadat je gedouchet hebt?
Ja echt, natte haren en vingerafdrukken, dat haat ik. Met heel mijn hart. Net zoals losse tanden.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:22 schreef STING het volgende:
[..]
Wij zouden dat dan goor vinden, maar jij niet
Nou, idd... Facepalm is hier wel op z'n plaats.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kom op gast, als je echt dacht dat je nog een vast contract zou krijgen dan ben je wel heel naief.
Dat is wat ik hoorde tot vorige week wel dus.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kom op gast, als je echt dacht dat je nog een vast contract zou krijgen dan ben je wel heel naief.
Ja, zet je de deur van de badkamer open bij gebrek aan afzuigsysteem en raam, begint het plafond in de gang helemaal te bladderen van het vochtquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar wel schimmel aan de muur, omdat je vergeet een raam of deur open te zetten nadat je gedouchet hebt?
Ohh op die manier. Als je je proeftijd al door bent kan je in ieder geval naar de rechter omdat ze geen grondige reden hebben voor je ontslag. Wat je rechten verder zijn of wat de plichten van je oude werkgever zijn weet ik niet precies. Wel kan je rekenen op een kleine ontslagvergoeding. Stel jezelf er niet teveel bij voor omdat je toch geringe tijd in dienst was (lijkt me). Bekijk anders ook even het cao, daar staan vaak nog branchespecifieke regels waarvan ik niet op de hoogte ben.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:18 schreef kree het volgende:
[..]
Nee je begrijpt het verkeerd.
Mij was vast contract beloofd na die drie maanden maar hoorde vorige week dat ze niet willen verlengen en de proeftijd was ik al door.
Kom op man, paar maanden terug was je al bang dat je ontslagen zou worden.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:23 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is wat ik hoorde tot vorige week wel dus.
Kwam als verassing voor mij dit.
Joh weet je wat het is.
Ze hadden me nog ff nodig.
Totale bs redenen waar ze mee kwamen.
Volledig bullshit ditquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ohh op die manier. Als je je proeftijd al door bent kan je in ieder geval naar de rechter omdat ze geen grondige reden hebben voor je ontslag. Wat je rechten verder zijn of wat de plichten van je oude werkgever zijn weet ik niet precies. Wel kan je rekenen op een kleine ontslagvergoeding. Stel jezelf er niet teveel bij voor omdat je toch geringe tijd in dienst was (lijkt me). Bekijk anders ook even het cao, daar staan vaak nog branchespecifieke regels waarvan ik niet op de hoogte ben.
Probleem is dat ze niet vergaanquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Pics van haar half-vergane lange haar in het doucheputje?
De eerste vraag moet zijn, wanneer loopt je contract af. Dan kijk je pas verder.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ohh op die manier. Als je je proeftijd al door bent kan je in ieder geval naar de rechter omdat ze geen grondige reden hebben voor je ontslag. Wat je rechten verder zijn of wat de plichten van je oude werkgever zijn weet ik niet precies. Wel kan je rekenen op een kleine ontslagvergoeding. Stel jezelf er niet teveel bij voor omdat je toch geringe tijd in dienst was (lijkt me). Bekijk anders ook even het cao, daar staan vaak nog branchespecifieke regels waarvan ik niet op de hoogte ben.
Onaangename verassing ja? Een verhitte discussie nog met de baas?quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:23 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is wat ik hoorde tot vorige week wel dus.
Kwam als verassing voor mij dit.
Joh weet je wat het is.
Ze hadden me nog ff nodig.
Totale bs redenen waar ze mee kwamen.
Dit is toch niet echt het geval hequote:Op vrijdag 14 september 2012 14:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, zet je de deur van de badkamer open bij gebrek aan afzuigsysteem en raam, begint het plafond in de gang helemaal te bladderen van het vocht
Doen. Ik ben wel benieuwd.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:25 schreef Drommeldaris het volgende:
Zal ik een foto maken van de zwammen die er bij ons uit de muur komen groeien in de douche?
Indien hij zijn proeftijd heeft uitgezeten is hij voor de wet een vaste kracht, ongeacht of hij nu niet of wel een vast contract heeft getekend.quote:
Bullshitquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Indien hij zijn proeftijd heeft uitgezeten is hij voor de wet een vaste kracht, ongeacht of hij nu niet of wel een vast contract heeft getekend.
Als hij een contract voor bepaalde tijd heeft getekend en deze loopt af, dan is de werkgever helemaal niks verplicht.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Indien hij zijn proeftijd heeft uitgezeten is hij voor de wet een vaste kracht, ongeacht of hij nu niet of wel een vast contract heeft getekend.
Dit.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bullshit
Zijn contract loopt af volgende week en de baas besluit niet om het te verlengen.
De baas hoeft hier niet eens een reden voor op te geven.
Euhm als oproep 6 jaar al.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk, ja.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:28 schreef Drommeldaris het volgende:
Kree, post anders even in WGR. Ik heb arbeidsovereenkomstrecht zeer minimaal gehad.
Ga die jongen nu geen valse hoop gevenquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:28 schreef Drommeldaris het volgende:
Kree, post anders even in WGR. Ik heb arbeidsovereenkomstrecht zeer minimaal gehad.
Klopt maar ik ging ervan uit dat ze hem als vaste kracht zouden aannemen als hij de proeftijd goed doorliep.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als hij een contract voor bepaalde tijd heeft getekend en deze loopt af, dan is de werkgever helemaal niks verplicht.
Je moet op de feiten letten, niet ergens vanuit gaan.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Klopt maar ik ging ervan uit dat ze hem als vaste kracht zouden aannemen als hij de proeftijd goed doorliep.
En dat is prima, maar Kree heeft geen poot om op te staanquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik probeer alleen maar te helpen
Klopt denk. Ze wilden eerst niet eens een reden geven.quote:
Na zes jaar kun je er nog niet bij horen hoor.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:31 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt denk. Ze wilden eerst niet eens een reden geven.
Totdat ik boos werd en zeg wil het weten. En toen kreeg ik dikke bs.
Je past niet in de cultuur
Ja vast niet nadat ik er zes jaar zit.
dat jij in de avonden bexig bent voor ze kan ze alleen maar schelen op het momebt dat het nodig is. Daarvoor gaan ze je echt niet bedabken met meer geld of een nieuw cobtract. Fir gooien ze onder 'het hoort bij t werk'quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:28 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm als oproep 6 jaar al.
En veel gedaan ook in de avonden komen opdagen omdat ze weer met wat zaten en zo kan ik nog wel ff doorgaan.
En ik weet niet in hoever ik er nu nog mee moet gaan.
War voor contracten heb je gehad? Op freelance basis? Tijdelijke contracten of wat?quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:31 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt denk. Ze wilden eerst niet eens een reden geven.
Totdat ik boos werd en zeg wil het weten. En toen kreeg ik dikke bs.
Je past niet in de cultuur
Ja vast niet nadat ik er zes jaar zit.
Die 6 jaar is helemaal niet meer van toepassing.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:32 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik had een 5,5 op arbeidsovereenkomstrecht
Maar volgens mij is 6 jaar wel een redelijke termijn, gewoon in WGR posten
Ohh, wist ik nietquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die 6 jaar is helemaal niet meer van toepassing.
Die 6 jaar werkte hij met een 0 uren contract
Nee, dat gaat hem helaas niet worden vrees ik...quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Oproep vijf jaar lang en heel veel gewerkt ook. En toen ging ik zeuren want wilde wel wat vasters omdat ik stopte me opleiding. Toen kreeg ik 3 mnd contract met proeftijd van 2. En nu hoor ik twee weken voor het einde van dat contract dat ze me niet willen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
War voor contracten heb je gehad? Op freelance basis? Tijdelijke contracten of wat?
Das dus helaas, pindakaas. Niks geen ontslagvergoeding.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die 6 jaar is helemaal niet meer van toepassing.
Die 6 jaar werkte hij met een 0 uren contract
Sja, helaasquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:36 schreef kree het volgende:
[..]
Oproep vijf jaar lang en heel veel gewerkt ook. En toen ging ik zeuren want wilde wel wat vasters omdat ik stopte me opleiding. Toen kreeg ik 3 mnd contract met proeftijd van 2. En nu hoor ik twee weken voor het einde van dat contract dat ze me niet willen.
Ze moeten helemaal niks.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:38 schreef kree het volgende:
Ik heb ook gezocht hoor en ze kunnen dit maken. Maar die proeftijd was al niet goed want dat mag niet die proeftijd. En ja volgens mij hadden ze me al veel eerder een contract moeten geven met bepaalde tijden.
Maarja vraag. Hoever ga je daar nog in nu?
Het spijt me om het je te vertellen, maar dit is dus waarschijnlijk ook één van de redenen geweest om je eruit te gooien.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:36 schreef kree het volgende:
[..]
Oproep vijf jaar lang en heel veel gewerkt ook. En toen ging ik zeuren want wilde wel wat vasters omdat ik stopte me opleiding. Toen kreeg ik 3 mnd contract met proeftijd van 2. En nu hoor ik twee weken voor het einde van dat contract dat ze me niet willen.
Proeftijd in de proeftijd? Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:38 schreef kree het volgende:
Ik heb ook gezocht hoor en ze kunnen dit maken. Maar die proeftijd was al niet goed want dat mag niet die proeftijd. En ja volgens mij hadden ze me al veel eerder een contract moeten geven met bepaalde tijden.
Maarja vraag. Hoever ga je daar nog in nu?
Ja dat weet jij omdat ik poste op fok. Hun weten dat niet.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja, helaas.
Je hebt je ook niet heel erg leuk gedragen, dus zo gek vind ik het niet eens.
Je hebt toch ook vaak genoeg een discussie gehad met je baasquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:42 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat weet jij omdat ik poste op fok. Hun weten dat niet.
Dus kreeg onzin redenen. Vindt het onwijs niet eerlijk. Maargoed boeie kan er niks meer aan doen. En wilde me vakantie dagen opnemen omdat ik ze onwijs zat ben. En toen was het van kun je toch niet ff komen want dit en dat. Nou hoe oneerlijk is dat. Ze willen me wel om het werk ofzo.
Kreeg drie maanden contract met een proeftijd van twee maanden. En dat mag niet.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Proeftijd in de proeftijd? Waar heb je het over?
Waarom heb je daar niks van gezegd?quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:43 schreef kree het volgende:
[..]
Kreeg drie maanden contract met een proeftijd van twee maanden. En dat mag niet.
Niet echt. Ik hoorde dingen van m'n collega omdat ik ook vriendenquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt toch ook vaak genoeg een discussie gehad met je baas.
Ik was al blij dat ik wat kreeg. Later zocht ik het pas op.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom heb je daar niks van gezegd?
Heb je het nog nagekeken in jullie CAO?quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:49 schreef kree het volgende:
[..]
Ik was al blij dat ik wat kreeg. Later zocht ik het pas op.
En toen zag ik dat dat niet klopte.
Zo'n contract is nietig, daar had je wat van moeten zeggen. Nu maakt het weinig meer uit...quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:49 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is dus te laat geweest. En dan ga je er later wat van zeggen waardoor je de spreekwoordelijke aambei in den aarsch bent...quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:49 schreef kree het volgende:
[..]
Ligt eraan of de bepaling in kwestie boven de bepaling in het wetboek gaat...quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je het nog nagekeken in jullie CAO?
Als daar vermeld staat dat de proeftijd 2 maanden mag zijn dan mag het.
2 maand mag wel als dat in het cao is aangegevenquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan of de bepaling in kwestie boven de bepaling in het wetboek gaat...
Haha nee die was je niet zo gewend zonder haarquote:Op donderdag 13 september 2012 20:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die mag je ook wel een knuffel geven, hoewel ik nog twijfel, ze herkende me niet eens op d'r bruiloft....
Ligt eraan... Na tekenen kun je ook nog bezwaar indienen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is dus te laat geweest. En dan ga je er later wat van zeggen waardoor je de spreekwoordelijke aambei in den aarsch bent...
Ja dat gaat ie.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan of de bepaling in kwestie boven de bepaling in het wetboek gaat...
Oké.quote:
Succes in ieder geval!quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:52 schreef kree het volgende:
Ik ben gewoon fucked denk en weet niet eens of ik er nog werk van moet maken.
Want dit kan zo naar de rechtsbijstand en dan hoor ik het wel.
Heeft geen zin.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:52 schreef kree het volgende:
Wil je daar nog blijven werken als het al dit gedoe kost?quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:52 schreef kree het volgende:
Heeft geen zin. Neem je verlies en ga op zoek naar ander werk.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:52 schreef kree het volgende:
Ik lees niks wat niet mag. Contract is afgelopen, ze besluiten het niet te verlengen dus doeiquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:52 schreef kree het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |