Ze weten ook dat ze geen andere keuze hebben dan samen te werken met de PvdA natuurlijk.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja hehe, maar voor een net verkozen premier is dat wel een lullig liedje om mee op te komen.
Genoeg inderdaad, we hebben allebei op de juiste persoon gestemd. Terug naar de orde van het topic.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:06 schreef twi het volgende:
[..]
Ze weten ook dat ze geen andere keuze hebben dan samen te werken met de PvdA natuurlijk.
Bah, politiek, het ging zo goed over seks vanavond.
Seksquote:Op donderdag 13 september 2012 23:06 schreef twi het volgende:
[..]
Ze weten ook dat ze geen andere keuze hebben dan samen te werken met de PvdA natuurlijk.
In welke context? Oefeningen? Sets? Het zegt me nog steeds niks, loos plaatjequote:Op donderdag 13 september 2012 23:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hypertrophy is spiervorming, nog meer nodig?
VVD 41quote:Op donderdag 13 september 2012 23:06 schreef twi het volgende:
[..]
Reps per set, dat een loos plaatje noemenquote:Op donderdag 13 september 2012 23:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
In welke context? Oefeningen? Sets? Het zegt me nog steeds niks, loos plaatje
GroenLinks gaat nooit met de VVD regeren.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
VVD 41
D66 53
cda 66
cu 71
gl 75
SGP 78
Wat?
Nee, dus ook niet als je na een potje hete stomende seks onder het zweet en zaad zit?quote:Op donderdag 13 september 2012 23:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, ik zie het vieze er nooit zo aan.
Een zespartijen-kabinetquote:Op donderdag 13 september 2012 23:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
VVD 41
D66 53
cda 66
cu 71
GL 75
PvdD 77
Wat?
quote:
Dat vieze neem je gewoon de koop toe.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gadverdamme.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dus ook niet als je na een potje hete stomende seks onder het zweet en zaad zit?
As ifquote:Op donderdag 13 september 2012 23:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
VVD 41
D66 53
cda 66
cu 71
GL 75
PvdD 77
Wat?
Ik wel. Maar dat maakt het stiekem wel geil. Elkaars smaakjes, geurtjes, natheid, warmte.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik een eind heb gefietst zweet ik ook. En zo vies is zaad niet.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dus ook niet als je na een potje hete stomende seks onder het zweet en zaad zit?
Vind ik wel. Zaad is ranzigquote:Op donderdag 13 september 2012 23:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik een eind heb gefietst zweet ik ook. En zo vies is zaad niet.
WIL PRIMA JOHquote:Op donderdag 13 september 2012 23:13 schreef heloef het volgende:
[..]
GroenLinks gaat nooit met de VVD regeren.
Daarnaast een 6 partijen kabinet?
Maakt dat zaad minder plakkerig en zorgt het ervoor dat het sneller uit de vagina looptquote:Op donderdag 13 september 2012 23:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Voer je man eens wat ananas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat nalekken is wel vervelend ja.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maakt dat zaad minder plakkerig en zorgt het ervoor dat het sneller uit de vagina loopt?
Dat zorgt dat het beter smaakt, slikponyquote:Op donderdag 13 september 2012 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maakt dat zaad minder plakkerig en zorgt het ervoor dat het sneller uit de vagina loopt?
quote:Op donderdag 13 september 2012 23:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wel. Maar dat maakt het stiekem wel geil. Elkaars smaakjes, geurtjes, natheid, warmte.
Joh.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat zorgt dat het beter smaakt, slikpony
Sorry.quote:
Het is meer het eindresultaat. Bezwete ruggen en billetjes, natte piemel van het kutvocht, bed nat door het gesquirt, bloed over mijn borstkas van mijn lip, zaad over haar buik heen.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik een eind heb gefietst zweet ik ook. En zo vies is zaad niet.
Dat is niet het (enige) vieze eraan, simpele.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat zorgt dat het beter smaakt, slikpony
Weinig inlevingsvermogen? Voor een leek is het een nietszeggend plaatje.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Reps per set, dat een loos plaatje noemen
Ik blijf maagd ik ben er nu uit.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:19 schreef twi het volgende:
Horen over de bijproducten van seks van anderen is vies.
quote:
Wel sporten maar jezelf niet inlezen in hoe je het het beste kan doenquote:Op donderdag 13 september 2012 23:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Weinig inlevingsvermogen? Voor een leek is het een nietszeggend plaatje.
quote:Op donderdag 13 september 2012 23:19 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat is niet het (enige) vieze eraan, simpele.
Vrouwen die niet slikkenquote:
Je eigen bijproducten bij de seks en degene met wie je het hebt zijn geilquote:Op donderdag 13 september 2012 23:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik blijf maagd ik ben er nu uit.
Waar maak jij uit op dat ik niet slik?quote:Op donderdag 13 september 2012 23:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[..]
Vrouwen die niet slikken
De bijproducten, gadver.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:23 schreef twi het volgende:
[..]
Je eigen bijproducten bij de seks en degene met wie je het hebt zijn geil
Dit als conclusie hebben.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[..]
Vrouwen die niet slikken
Slaap lekkerquote:Op donderdag 13 september 2012 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Slaap lekker, ik lees al jullie geile verhalen morgen wel.
Jij gaat hosselen, problem solved.quote:
Fapsequote:Op donderdag 13 september 2012 23:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Slaap lekker, ik lees al jullie geile verhalen morgen wel.
quote:Op donderdag 13 september 2012 23:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar maak jij uit op dat ik niet slik?
Gewoon even checken of de benaming als slikpony terecht was, welterustenquote:Op donderdag 13 september 2012 23:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dit als conclusie hebben.
quote:Op donderdag 13 september 2012 23:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij gaat hosselen, problem solved.
quote:
Ik ontken/beken alsnog niets.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[..]
Gewoon even checken of de benaming als slikpony terecht was, welterusten
Ik refereer weer naar een Coldplay nummer "Nobody said it was easy"quote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 23:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wel sporten maar jezelf niet inlezen in hoe je het het beste kan doen
Ga hem maken dan.quote:
Denken dat het nummer zo heetquote:Op donderdag 13 september 2012 23:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik refereer weer naar een Coldplay nummer "Nobody said it was easy"
Waar staat dat ik denk dat het zo heet dan? Ik refereerde enkel naar een regeltje uit dat nummer.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denken dat het nummer zo heet
Hij heeft er alleen zichzelf mee. Een heel topic waarvan niemand op D66 wil stemmenquote:Op donderdag 13 september 2012 23:29 schreef muhahaha het volgende:
Drommel, ben je op je penis getrapt dat je zo reageert op andere mensen hier?
Tenzij hij nooit gefunctioneerd heeft, dan zou ik hem terugbrengen en onder garantievoorwaarden een nieuwe claimenquote:
Nah... Ik ben zelf ook niet de hosselkoningin, hoorquote:
Beetje raar om aan een dame te vragen of je haar hosselknop mag hebbenquote:
Je hebt tieten en je squirt. Wat gaat er mis?quote:Op donderdag 13 september 2012 23:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah... Ik ben zelf ook niet de hosselkoningin, hoor.
Mensen die niet op d66 stemmenquote:Op donderdag 13 september 2012 23:30 schreef twi het volgende:
[..]
Hij heeft er alleen zichzelf mee. Een heel topic waarvan niemand op D66 wil stemmen
Ze hebben er twee, beetje egoistisch om ze allebei te houden.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beetje raar om aan een dame te vragen of je haar hosselknop mag hebben
Koop die van twi, hij heeft 'm niet meer nodig
Ze heeft al een vriend? Ik zie bijzonder weinig mis gaanquote:Op donderdag 13 september 2012 23:31 schreef twi het volgende:
[..]
Je hebt tieten en je squirt. Wat gaat er mis?
3 als je zo gaat tellenquote:Op donderdag 13 september 2012 23:31 schreef twi het volgende:
[..]
Ze hebben er twee, beetje egoistisch om ze allebei te houden.
Men komt wel op me af, andersom gebeurt nooit. Durf ik niet.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:31 schreef twi het volgende:
[..]
Je hebt tieten en je squirt. Wat gaat er mis?
Ik geloof je op een of andere manier niet zoquote:Op donderdag 13 september 2012 23:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah... Ik ben zelf ook niet de hosselkoningin, hoor.
Dat mag.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik geloof je op een of andere manier niet zo
Ik moet wel toegeven dat Drommel inderdaad de reden was dat D66 sowieso geen optie meer was voor mij.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:30 schreef twi het volgende:
[..]
Hij heeft er alleen zichzelf mee. Een heel topic waarvan niemand op D66 wil stemmen
quote:Op donderdag 13 september 2012 23:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik moet wel toegeven dat Drommel inderdaad de reden was dat D66 sowieso geen optie meer was voor mij.
Hahaquote:Op donderdag 13 september 2012 23:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik moet wel toegeven dat Drommel inderdaad de reden was dat D66 sowieso geen optie meer was voor mij.
Wat houd je tegen?quote:Op donderdag 13 september 2012 23:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Men komt wel op me af, andersom gebeurt nooit. Durf ik niet.
Als je huppelmuts in een groeps chat heb zitten ben je om 6:17 al wakker van een whatsappquote:Op vrijdag 14 september 2012 08:49 schreef Myraela het volgende:
Ik werd om 10 voor 7 zonder wekker wakker, het is een wonder.
Telefoon uit of op stil zetten als je gaat slapenquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als je huppelmuts in een groeps chat heb zitten ben je om 6:17 al wakker van een whatsapp
Huppelmuts niet in een groepsgesprek hebben zitten lijkt me makkelijker. En slimmerquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:17 schreef STING het volgende:
[..]
Telefoon uit of op stil zetten als je gaat slapen
Telefoon op stil.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als je huppelmuts in een groeps chat heb zitten ben je om 6:17 al wakker van een whatsapp
Ben op dat gebied geen ervaringsdeskundige, heb m'n foon sowieso altijd uit of stil als ik ga slapen. Slapen is heiligquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:29 schreef twi het volgende:
[..]
Huppelmuts niet in een groepsgesprek hebben zitten lijkt me makkelijker. En slimmer
En ook als het niet belangrijk is dusquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:39 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb s'nachts nooit me tel op stil!
Ik ben altijd bereikbaar, mits het belangrijk is.
Ik vind dat zo'n onzinquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:39 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb s'nachts nooit me tel op stil!
Ik ben altijd bereikbaar, mits het belangrijk is.
Mooie tijd tochquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Helaas wel. Moet die muts even opvoedenquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:41 schreef STING het volgende:
[..]
En ook als het niet belangrijk is dus
quote:
Hmm ik niet, ik ben altijd bereikbaar. Ik neem hem zelfs mee naar de wc of douchequote:
Nee dusquote:
Ik word toch nooit gebeld.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:42 schreef Myraela het volgende:
Ik neem mijn telefoon bijna nooit op.Tenzij bekend nummer en ik daar toevallig zin in heb.
Nu kan ik met nog meer plezier allemaal pener-opmerkingen maken op je Timeline.quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik word toch nooit gebeld.
Tevens: Mijn moeder heeft me toegevoegd op fb.
WUT DO?
Waar zitten de opties dat ze jullie pener-opmerkingen niet kan lezen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:32 schreef twi het volgende:
[..]
Nu kan ik met nog meer plezier allemaal pener-opmerkingen maken op je Timeline.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Er zijn mensen die ik niet toevoeg op FB. Daaronder valt mijn broer en de familie van m'n moederquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik word toch nooit gebeld.
Tevens: Mijn moeder heeft me toegevoegd op fb.
WUT DO?
Ja, maar dan krijg ik: Waarom accepteer je me niet, dit dat.quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er zijn mensen die ik niet toevoeg op FB. Daaronder valt mijn broer en de familie van m'n moeder![]()
(en m'n pa en ma als die een fb zouden hebben)
Ik bedenk me net dat ik er toch nooit iets opzet.quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:43 schreef twi het volgende:
Ik heb mijn zusje er wel op, maar op de requests van de rest van de familie reageer ik niet
Ik zie ze nog geen 1x per jaar. Dus dat hoor ik niet. Daarbij vinden ze het wss ook niet belangrijk genoeg om dat te gaan vragenquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, maar dan krijg ik: Waarom accepteer je me niet, dit dat.
Ze belt me altijd als ze twee weken niks van me hoort.quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zie ze nog geen 1x per jaar. Dus dat hoor ik niet. Daarbij vinden ze het wss ook niet belangrijk genoeg om dat te gaan vragen
Öw je ma. Tja dan leg je gewoon uit dat je liever dat niet hebt. Iets van 'ze hoeft niet alles te weten'.quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ze belt me altijd als ze twee weken niks van me hoort.
die van mij echt nietquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:56 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb echt nooit geheimen gehad voor me ouders. Die weten alles.
Ik bespreek gewoon weinig met m'n ouders over mijn leven. Zij weten (vooral m'n ma ) niet dat ik elke week in de kroeg zit en dat het soms tot 8 smorgens doorgaat. Of dat ik wel eens een scharrel heb.quote:
Jij wel, ouwe snoepert. Wat vindt je zusje van je losbandige studentenleven?quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:05 schreef twi het volgende:
[..]
Ben jij zo'n losbollige deugniet dan?
Ik post mijn wilde avonturen toch niet op FBquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij wel, ouwe snoepert. Wat vindt je zusje van je losbandige studentenleven?
Jammer wel. Ik had wel een foto willen zien.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:09 schreef twi het volgende:
[..]
Ik post mijn wilde avonturen toch niet op FB
Ik word wel eens getaggedquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:09 schreef twi het volgende:
[..]
Ik post mijn wilde avonturen toch niet op FB
Mijn buurman is de eigenaar van m'n stamkroeg en ik heb en nu soms nog gewerkt voor hem. Tevens is mijn pa leverancier en ziet me pa me om half 7 of later op straat lopen. Hij begint vroeg namelijk.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik bespreek gewoon weinig met m'n ouders over mijn leven. Zij weten (vooral m'n ma ) niet dat ik elke week in de kroeg zit en dat het soms tot 8 smorgens doorgaat. Of dat ik wel eens een scharrel heb.
ik ben opgegroeid met het verhaal dat alles te bespreken is.quote:Hoeven ze ook niet te weten. Zie ik de toegevoegde waarde niet van
Dan nog. Ik zou in die zin ook alles kunnen bespreken met ze. Maar dat betekent nog niet dat ik dat wil. Daarvoor heb ik mijn vriendenquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:13 schreef ook_gek het volgende:
ik ben opgegroeid met het verhaal dat alles te bespreken is.
Het is niet dat ik ze belde maar toen ik thuis woonde stond er een paar vrouwen schoenen in de gangquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan nog. Ik zou in die zin ook alles kunnen bespreken met ze. Maar dat betekent nog niet dat ik dat wil. Daarvoor heb ik mijn vrienden
kijk ik heb echt maar 2 collega's op me facebook. Al zien ze in de ochtend wel aan me of ik een zware avond heb gehadquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:18 schreef Mystikvm het volgende:
Mijn familie heeft mij wel op FB. Mijn moeder wil altijd mijn dateverhalen horen, of wat er nu weer is gebeurd bij het uitgaan. Zij weet ook wel dat ik rustig tot 9 uur 's morgens zit te bieren met vrienden.
De reden dat ik dat soort dingen niet op FB zet is niet vanwege mijn moeder of mijn broers, maar vanwege mijn werk
Ik ben zo´n hele saaie "likerd" op FBquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:19 schreef Cue_ het volgende:
Heb 3 collega's op m'n FB en opzich weet m'n kantoor wel dat ik af en toe tot laat doorga, dus dat is geen nieuws
Verder zet ik eigenlijk bar weinig op m'n FB bedenk ik me net. Tenminste weinig echt interessants
Dirk, Gerrit, Jan en Leendert zijn hier gebruikelijkere namen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Twi is getagd in een foto van Myraela, samen met Parkwachter Wim en Snuf.
Jij bent alles behalve saaiquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben zo´n hele saaie "likerd" op FB
Same herequote:Op vrijdag 14 september 2012 11:19 schreef Cue_ het volgende:
Heb 3 collega's op m'n FB en opzich weet m'n kantoor wel dat ik af en toe tot laat doorga, dus dat is geen nieuws
Verder zet ik eigenlijk bar weinig op m'n FB bedenk ik me net. Tenminste weinig echt interessants
Inderdaad, slechts de servers die de pageloads afhandelen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Same here. En net alsof het een misdaad is dat je tot 8 uur in de kroeg zit, je werk lijdt er niet onder lijkt me.
Preciesquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:35 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, slechts de servers die de pageloads afhandelen.
Klpot.. nouja 1x welquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Same here. En net alsof het een misdaad is dat je tot 8 uur in de kroeg zit, je werk lijdt er niet onder lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |