Ze weten ook dat ze geen andere keuze hebben dan samen te werken met de PvdA natuurlijk.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja hehe, maar voor een net verkozen premier is dat wel een lullig liedje om mee op te komen.
Genoeg inderdaad, we hebben allebei op de juiste persoon gestemd. Terug naar de orde van het topic.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:06 schreef twi het volgende:
[..]
Ze weten ook dat ze geen andere keuze hebben dan samen te werken met de PvdA natuurlijk.
Bah, politiek, het ging zo goed over seks vanavond.
Seksquote:Op donderdag 13 september 2012 23:06 schreef twi het volgende:
[..]
Ze weten ook dat ze geen andere keuze hebben dan samen te werken met de PvdA natuurlijk.
In welke context? Oefeningen? Sets? Het zegt me nog steeds niks, loos plaatjequote:Op donderdag 13 september 2012 23:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hypertrophy is spiervorming, nog meer nodig?
VVD 41quote:Op donderdag 13 september 2012 23:06 schreef twi het volgende:
[..]
Reps per set, dat een loos plaatje noemenquote:Op donderdag 13 september 2012 23:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
In welke context? Oefeningen? Sets? Het zegt me nog steeds niks, loos plaatje
GroenLinks gaat nooit met de VVD regeren.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
VVD 41
D66 53
cda 66
cu 71
gl 75
SGP 78
Wat?
Nee, dus ook niet als je na een potje hete stomende seks onder het zweet en zaad zit?quote:Op donderdag 13 september 2012 23:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, ik zie het vieze er nooit zo aan.
Een zespartijen-kabinetquote:Op donderdag 13 september 2012 23:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
VVD 41
D66 53
cda 66
cu 71
GL 75
PvdD 77
Wat?
quote:
Dat vieze neem je gewoon de koop toe.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gadverdamme.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dus ook niet als je na een potje hete stomende seks onder het zweet en zaad zit?
As ifquote:Op donderdag 13 september 2012 23:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
VVD 41
D66 53
cda 66
cu 71
GL 75
PvdD 77
Wat?
Ik wel. Maar dat maakt het stiekem wel geil. Elkaars smaakjes, geurtjes, natheid, warmte.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik een eind heb gefietst zweet ik ook. En zo vies is zaad niet.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dus ook niet als je na een potje hete stomende seks onder het zweet en zaad zit?
Vind ik wel. Zaad is ranzigquote:Op donderdag 13 september 2012 23:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik een eind heb gefietst zweet ik ook. En zo vies is zaad niet.
WIL PRIMA JOHquote:Op donderdag 13 september 2012 23:13 schreef heloef het volgende:
[..]
GroenLinks gaat nooit met de VVD regeren.
Daarnaast een 6 partijen kabinet?
Maakt dat zaad minder plakkerig en zorgt het ervoor dat het sneller uit de vagina looptquote:Op donderdag 13 september 2012 23:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Voer je man eens wat ananas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat nalekken is wel vervelend ja.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maakt dat zaad minder plakkerig en zorgt het ervoor dat het sneller uit de vagina loopt?
Dat zorgt dat het beter smaakt, slikponyquote:Op donderdag 13 september 2012 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maakt dat zaad minder plakkerig en zorgt het ervoor dat het sneller uit de vagina loopt?
quote:Op donderdag 13 september 2012 23:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wel. Maar dat maakt het stiekem wel geil. Elkaars smaakjes, geurtjes, natheid, warmte.
Joh.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat zorgt dat het beter smaakt, slikpony
Sorry.quote:
Het is meer het eindresultaat. Bezwete ruggen en billetjes, natte piemel van het kutvocht, bed nat door het gesquirt, bloed over mijn borstkas van mijn lip, zaad over haar buik heen.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik een eind heb gefietst zweet ik ook. En zo vies is zaad niet.
Dat is niet het (enige) vieze eraan, simpele.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat zorgt dat het beter smaakt, slikpony
Weinig inlevingsvermogen? Voor een leek is het een nietszeggend plaatje.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Reps per set, dat een loos plaatje noemen
Ik blijf maagd ik ben er nu uit.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:19 schreef twi het volgende:
Horen over de bijproducten van seks van anderen is vies.
quote:
Wel sporten maar jezelf niet inlezen in hoe je het het beste kan doenquote:Op donderdag 13 september 2012 23:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Weinig inlevingsvermogen? Voor een leek is het een nietszeggend plaatje.
quote:Op donderdag 13 september 2012 23:19 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat is niet het (enige) vieze eraan, simpele.
Vrouwen die niet slikkenquote:
Je eigen bijproducten bij de seks en degene met wie je het hebt zijn geilquote:Op donderdag 13 september 2012 23:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik blijf maagd ik ben er nu uit.
Waar maak jij uit op dat ik niet slik?quote:Op donderdag 13 september 2012 23:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[..]
Vrouwen die niet slikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |