Ze zou een gesprek krijgen met haar vriend en haar vrienden omdat ze niet goed weet wie ze moet geloven. Haar vrienden hebben haar vriend in de stad gezien met een meisje terwijl hij tegen haar had verteld dat hij moest werken en ook blijft ontkennen dat hij in de stad was.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:09 schreef plopkweker het volgende:
Iemand een samenvatting van het vorige deel?
Naisquote:Op donderdag 13 september 2012 21:19 schreef Lolwuthai het volgende:
[..]
Ze zou een gesprek krijgen met haar vriend en haar vrienden omdat ze niet goed weet wie ze moet geloven. Haar vrienden hebben haar vriend in de stad gezien met een meisje terwijl hij tegen haar had verteld dat hij moest werken en ook blijft ontkennen dat hij in de stad was.
Oh ja, belangrijk detail. TS is 16, haar vriend 25.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:09 schreef plopkweker het volgende:
Iemand een samenvatting van het vorige deel?
leuk meisje, maar ik schat haar niet ouder als 16 ( ze zei zelf 20quote:Op donderdag 13 september 2012 23:09 schreef Lolwuthai het volgende:
[..]
Staan in haar fobo en ze heeft een pic naar iemand toegestuurd, ben de naam even kwijt.
Same hier.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:13 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
leuk meisje, maar ik schat haar niet ouder als 16 ( ze zei zelf 20)
quote:Op zondag 16 september 2012 01:37 schreef xSuzan het volgende:
van de week een gesprek gehad met mijn vriend + de 2 vrienden die hem in de stad hadden gezien. Na veel ruzie en geschelt over n weer heeft hij uiteindelijk bekend dat hij vreemd ging.... We hebben er daarna nog over gepraat en hij had echt super veel spijt ervan enzo dus ik heb hem besloten een 2e kans te geven.
waz met jouquote:Op zondag 16 september 2012 01:37 schreef xSuzan het volgende:
van de week een gesprek gehad met mijn vriend + de 2 vrienden die hem in de stad hadden gezien. Na veel ruzie en geschelt over n weer heeft hij uiteindelijk bekend dat hij vreemd ging.... We hebben er daarna nog over gepraat en hij had echt super veel spijt ervan enzo dus ik heb hem besloten een 2e kans te geven.
Dat vind ik wel tof, vooral omdat we binnenkort dan weer zo'n schitterend topic mogen verwachten.quote:Op zondag 16 september 2012 01:37 schreef xSuzan het volgende:
Goede beslissing. Hij schaamde zich natuurlijk kapot, daarom loog hij. En nu het uit is gekomen, kan hij eindelijk zijn spijt betuigen. Dat vrat hem op! Van binnen!quote:Op zondag 16 september 2012 01:37 schreef xSuzan het volgende:
Arme jongen inderdaad. Ik zou hem maar even goed steunen in deze moeilijke tijden.quote:Op zondag 16 september 2012 01:37 schreef xSuzan het volgende:
Waarom zou je hem een 2de kans geven? Waarschijnlijk gaat hij dan nog wel een keer vreemd.quote:Op zondag 16 september 2012 01:37 schreef xSuzan het volgende:
Hij heeft geen spijt van het vreemdgaan, hij heeft spijt dat hij betrapt is. Meid, waar is je zelfrespect?quote:Op zondag 16 september 2012 01:37 schreef xSuzan het volgende:
Goede troll.quote:Op zondag 16 september 2012 01:37 schreef xSuzan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit moet gewoon een typo zijn, die hele post.quote:Op zondag 16 september 2012 01:37 schreef xSuzan het volgende:
Waren wij vroeger ook zo?quote:Op zondag 16 september 2012 19:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dit moet gewoon een typo zijn, die hele post.
Het kan ook zijn dat ik 16 jaar te oud ben voor dit subforum, maar soit.
nee als hij ng een x vreemd gaat is het over en dat weet hij ookquote:Op zondag 16 september 2012 18:09 schreef Gotclaws het volgende:
[..]
Waarom zou je hem een 2de kans geven? Waarschijnlijk gaat hij dan nog wel een keer vreemd.
Dan vergeef je het hem vast ook wel.
hij zei zelf dat hij spijt had van het vreemdgaan dus en ik geloof hem, en wat heeft zelfrespect hier mee te maken??quote:Op zondag 16 september 2012 18:21 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Hij heeft geen spijt van het vreemdgaan, hij heeft spijt dat hij betrapt is. Meid, waar is je zelfrespect?
nee. hij is erachter gekomen dat hij ermee weg komt, dus gaat het nog eens doen.quote:Op maandag 17 september 2012 16:59 schreef xSuzan het volgende:
[..]
nee als hij ng een x vreemd gaat is het over en dat weet hij ook
nee want de volgende keer maak ik het meteen uitquote:Op maandag 17 september 2012 17:02 schreef rival het volgende:
[..]
nee. hij is erachter gekomen dat hij ermee weg komt, dus gaat het nog eens doen.
Gelukkig is hij niet zo heel goed gebleken in het geheim houden voor jou als hij je belazerdquote:Op maandag 17 september 2012 16:59 schreef xSuzan het volgende:
[..]
nee als hij ng een x vreemd gaat is het over en dat weet hij ook
iedereen maakt wel eens foutenquote:Op maandag 17 september 2012 17:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gelukkig is hij niet zo heel goed genleken in het geheim houden voor jou als hij je belazerd
Word eens wakker kind. Die kerel is duidelijk niet te vertrouwen.
ik gun hem een tweede kans jaquote:Op maandag 17 september 2012 17:05 schreef rival het volgende:
[..]
ja, jij onlangs nog toen je hem een 2e kans gaf
quote:Op maandag 17 september 2012 17:05 schreef rival het volgende:
[..]
ja, jij onlangs nog toen je hem een 2e kans gaf
Als hij oprecht spijt had van het vreemdgaan, dan zou hij wat hij gedaan had zelf wel opgebiecht hebben of op zijn minst toen jij aan kwam met het verhaal dat twee vrienden hem in de stad hebben gezien met een ander meisje terwijl hij op zijn werk hoorde te zijn, maar wat deed hij, hij loog tegen je en schold ook nog eens je vrienden uit die gewoon gelijk hadden.quote:Op maandag 17 september 2012 17:01 schreef xSuzan het volgende:
[..]
hij zei zelf dat hij spijt had van het vreemdgaan dus en ik geloof hem, en wat heeft zelfrespect hier mee te maken??
quote:Op maandag 17 september 2012 17:03 schreef xSuzan het volgende:
[..]
nee want de volgende keer maak ik het meteen uit
Correctie: je gunt jezelf een tweede kans om door hem bedrogen te worden.quote:
ik hou van hem dus ik gun hem een tweede kansquote:Op maandag 17 september 2012 18:09 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Als hij oprecht spijt had van het vreemdgaan, dan zou hij wat hij gedaan had zelf wel opgebiecht hebben of op zijn minst toen jij aan kwam met het verhaal dat twee vrienden hem in de stad hebben gezien met een ander meisje terwijl hij op zijn werk hoorde te zijn, maar wat deed hij, hij loog tegen je en schold ook nog eens je vrienden uit die gewoon gelijk hadden.
Wat zelf respect ermee te maken heeft? Serieus? Nou, hij bedriegt je met een ander, hij liegt erover tegen je, hij scheldt je vrienden uit wanneer zij jou erop wijzen dat er iets niet klopt en liegt nog wat meer... Lijkt mij vrij duidelijk dat een ieder met een gezonde dosis zelfrespect en zelfvertrouwen hem de laan uit had gestuurd.
[..]
[..]
Correctie: je gunt jezelf een tweede kans om door hem bedrogen te worden.
Wees eens heel eerlijk tegen jezelf: wat vind jij ervan hoe hij het na het vreemdgaan aangepakt heeft? Het voor je verzwijgen, bij confrontatie liegen, je vrienden uitschelden, meer liegen en het dan maar toegeven omdat hij weet dat hij zich hier gewoon echt niet meer uit kan lullen? Je realiseert je hopelijk wel dat als jouw vrienden hem niet in de stad hadden gezien jij echt nergens van had geweten omdat hij dus echt niet van plan was om het aan jou op te biechten, zo getuige zijn gedrag?quote:Op maandag 17 september 2012 18:17 schreef xSuzan het volgende:
[..]
ik hou van hem dus ik gun hem een tweede kans
Hij houdt niet van jou, anders zou hij niet vreemdgaan.quote:Op maandag 17 september 2012 18:17 schreef xSuzan het volgende:
[..]
ik hou van hem dus ik gun hem een tweede kans
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |