wat?quote:Op maandag 17 september 2012 17:20 schreef detandenfee het volgende:
je vriendin heeft een nieuwe vriend
je vriend heeft een nieuwe vriendin
raad is wie elkaars vriend en vriendien zijn geworden
?
ik ben geen slet en ik heb een vriend dus...quote:Op maandag 17 september 2012 17:20 schreef spierbal het volgende:
Meisie toch.. maar aangezien je dus een slet bent... hoelaat kan ik langs komen ?
ja ze is al vet lang jaloers maar dit had ik echt niet verwachtquote:
Moet je tegen die gast zeggenquote:Op maandag 17 september 2012 17:21 schreef xSuzan het volgende:
[..]
ja ze is al vet lang jaloers maar dit had ik echt niet verwacht
omdat ik wist dat ze moeilijk ging doenquote:Op maandag 17 september 2012 17:22 schreef msacras het volgende:
...waarom zou je tegen je vriendin zeggen dat het uit is met je vriend als dat niet zo is?
iedereen verdiend een tweede kansquote:Op maandag 17 september 2012 17:22 schreef JApieman het volgende:
Je bent ook wel dom als je bij hem blijft als ie vreemd ging.
mijn vriend bedoel je? ja die weet t alquote:Op maandag 17 september 2012 17:22 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Moet je tegen die gast zeggen
HUwh je hebt het uitgemaakt, en meteen een ander. Zit er toch een soort van waarheid in.quote:Op maandag 17 september 2012 17:21 schreef xSuzan het volgende:
[..]
wat?
[..]
ik ben geen slet en ik heb een vriend dus...
[..]
ja ze is al vet lang jaloers maar dit had ik echt niet verwacht
Anders kun jij ook wel even vreemd gaan toch? Kom maar even langs.quote:Op maandag 17 september 2012 17:22 schreef xSuzan het volgende:
[..]
omdat ik wist dat ze moeilijk ging doen
[..]
iedereen verdiend een tweede kans
quote:Op maandag 17 september 2012 17:23 schreef wise het volgende:
had ik laatst met mn vriendin ook:
Zij gaf een tip voor wat ze wenste voor haar volgende verjaardag.
Ze zei: Ik wil een rode en hij moet van 0 naar 130 gaan in 3 seconden.
Ik kocht voor haar een rode weegschaal. Toen is de ruzie begonnen...
Ze heeft het niet uitgemaakt, ze is nog steeds met die gast die vreemdging.quote:Op maandag 17 september 2012 17:23 schreef spierbal het volgende:
[..]
HUwh je hebt het uitgemaakt, en meteen een ander. Zit er toch een soort van waarheid in.
nee ik zei dat ik het uitgemaakt had terwijl ik dat niet had gedaanquote:Op maandag 17 september 2012 17:23 schreef spierbal het volgende:
[..]
HUwh je hebt het uitgemaakt, en meteen een ander. Zit er toch een soort van waarheid in.
Wtfquote:Op maandag 17 september 2012 17:23 schreef xSuzan het volgende:
[..]
mijn vriend bedoel je? ja die weet t al
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |