Ze zou een gesprek krijgen met haar vriend en haar vrienden omdat ze niet goed weet wie ze moet geloven. Haar vrienden hebben haar vriend in de stad gezien met een meisje terwijl hij tegen haar had verteld dat hij moest werken en ook blijft ontkennen dat hij in de stad was.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:09 schreef plopkweker het volgende:
Iemand een samenvatting van het vorige deel?
Naisquote:Op donderdag 13 september 2012 21:19 schreef Lolwuthai het volgende:
[..]
Ze zou een gesprek krijgen met haar vriend en haar vrienden omdat ze niet goed weet wie ze moet geloven. Haar vrienden hebben haar vriend in de stad gezien met een meisje terwijl hij tegen haar had verteld dat hij moest werken en ook blijft ontkennen dat hij in de stad was.
Oh ja, belangrijk detail. TS is 16, haar vriend 25.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:09 schreef plopkweker het volgende:
Iemand een samenvatting van het vorige deel?
leuk meisje, maar ik schat haar niet ouder als 16 ( ze zei zelf 20quote:Op donderdag 13 september 2012 23:09 schreef Lolwuthai het volgende:
[..]
Staan in haar fobo en ze heeft een pic naar iemand toegestuurd, ben de naam even kwijt.
Same hier.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:13 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
leuk meisje, maar ik schat haar niet ouder als 16 ( ze zei zelf 20)
quote:Op zondag 16 september 2012 01:37 schreef xSuzan het volgende:
van de week een gesprek gehad met mijn vriend + de 2 vrienden die hem in de stad hadden gezien. Na veel ruzie en geschelt over n weer heeft hij uiteindelijk bekend dat hij vreemd ging.... We hebben er daarna nog over gepraat en hij had echt super veel spijt ervan enzo dus ik heb hem besloten een 2e kans te geven.
waz met jouquote:Op zondag 16 september 2012 01:37 schreef xSuzan het volgende:
van de week een gesprek gehad met mijn vriend + de 2 vrienden die hem in de stad hadden gezien. Na veel ruzie en geschelt over n weer heeft hij uiteindelijk bekend dat hij vreemd ging.... We hebben er daarna nog over gepraat en hij had echt super veel spijt ervan enzo dus ik heb hem besloten een 2e kans te geven.
Dat vind ik wel tof, vooral omdat we binnenkort dan weer zo'n schitterend topic mogen verwachten.quote:Op zondag 16 september 2012 01:37 schreef xSuzan het volgende:
Goede beslissing. Hij schaamde zich natuurlijk kapot, daarom loog hij. En nu het uit is gekomen, kan hij eindelijk zijn spijt betuigen. Dat vrat hem op! Van binnen!quote:Op zondag 16 september 2012 01:37 schreef xSuzan het volgende:
Arme jongen inderdaad. Ik zou hem maar even goed steunen in deze moeilijke tijden.quote:Op zondag 16 september 2012 01:37 schreef xSuzan het volgende:
Waarom zou je hem een 2de kans geven? Waarschijnlijk gaat hij dan nog wel een keer vreemd.quote:Op zondag 16 september 2012 01:37 schreef xSuzan het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |