Lijkt inderdaad nu de meeste kans te maken een rondje Savoie & Haute Savoie. Volgende week woensdag wordt het parcours bekend, maar wij weten het stiekem al in grote lijnenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:56 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Wel Annecy - Annecy? 3 jaar geleden hadden ze een rondje om het meer...ze kunnen ook gewoon een rondje Savoie & Haute Savoie rijdenbinnen nu en 2 weken is het definitieve schema bekend toch?
Galibier in de Giro is wel vet, ook dat die al verreden gaat worden in mei dus dan zou er nog best is wat sneeuw her en der kunnen liggen.
Willen ze ook volgens mij.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:34 schreef JohnDDD het volgende:
2 maal alpe d'huez? kunnen ze meteen die armstrongbochten hernoemen
Die laatste ITT klopt niet. Die moet op de één na laatste dag staan bij Annecy-Le Semnoz.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:58 schreef Szura het volgende:
Etappe 1 » Porto-Vecchio › Bastia, 200km
Etappe 2 » Bastia › Ajaccio, 155km
Etappe 3 » Ajaccio › Calvi, 145km
Etappe 4 » (TTT) Nice › Nice
Etappe 5 » Cagnes-sur-Mer › Marseille
Etappe 6 » Aix-en-Provence › Montpellier
Etappe 7 » Montpellier › Albi
Etappe 8 » Castres › Ax 3 Domaines
Etappe 9 » Saint Girons › Bagnéres de Bigorre
Rustdag
Etappe 10 » Saint-Gildas-des-Bois › Saint-Malo
Etappe 11 (ITT) » Avranches › Mont-Saint-Michel
Etappe 12 » Fougères › Tours
Etappe 13 » Tours › Saint-Amand-Monrond
Etappe 14 » Saint-Pourçain-sur-Sioule › Lyon
Etappe 15 » Givors › Mont-Ventoux
Rustdag
Etappe 16 » Vaison-la-Romaine › Gap
Etappe 17 (ITT) » Embrun › Chorges
Etappe 18 » Gap › Alpe d'Huez
Etappe 19 » Le Bourg d'Oisans › Le Grand Bornand
Etappe 20 » Annecy › Le Semnoz
Etappe 21 » Château de Versailles › Paris Champs Elysées
Ja ik vermoedde al dat het een fout van wielerland wasquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die laatste ITT klopt niet. Die moet op de één na laatste dag staan bij Annecy-Le Semnoz.
Europcar met hun 'A-team' altijd in de Tour...quote:
Persoonlijk vind ik dat niet zo heel erg. Vorig jaar lag daar de nadruk op en dit jaar weer de Alpen. Ik vind de Alpen ook altijd mooier en spannender op de 1 of andere manier.quote:
Nee dus niet. Het schijnt te kloppen wat Wielerland beweert. Annecy-Semnoz wordt dus een vrij korte normale etappe.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:38 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja ik vermoedde al dat het een fout van wielerland was
ah okquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee dus niet. Het schijnt te kloppen wat Wielerland beweert. Annecy-Semnoz wordt dus een vrij korte normale etappe.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:58 schreef ItaloDancer het volgende:
Heb 'm alweer afgezet, al die eindeloze filmpjes. Zie de profielplaatjes wel verschijnen.
Blijven wel mooie beelden van Corsicaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:05 schreef DeeBee het volgende:
Ook alles gewoon keihard in het Frans zonder ondertiteling inderdaad...
Nu kan ik de grote lijnen prima volgen in het Frans, maar die reclamecampagnes voor Corsica en Frankrijk ben ik ook alweer zat ja.
Je hebt nooit de Giro gezien de laatste jaren?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:10 schreef INViCTuS het volgende:
Stukje onverhard? Het is geen mountainbike wedstrijd he...;0
Dacht het wel ja.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:15 schreef INViCTuS het volgende:
Ben overigens wel beniewd naar de gedetailleerde kaarten per rit en dan met name voor de ritten 18, 19 en 20. Worden die gelijk gepresenteerd en online gezet?
Bergetappes staan meestal direct online. Op de rest is het meestal wachten tot midden juni volgend jaarquote:
Mhua die 1e week vind ik nu niet heel slecht. Je hebt die lastige etappe Ajaccio, de ploegentijdrit en vast nog minstens 1 lastige aankomst.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:19 schreef Wombcat het volgende:
Ze hadden best in de 5e etappe al de Mont Ventoux aan kunnen doen.
Was wel leuk geweest, dan ging die 1e week tenminste nog ergens over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |