niet heel verrassend tochquote:
Is een Tour al succesvol als je door elke dag aan te klampen 20e wordt? Ik heb die hele hype nooit begrepen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:22 schreef 4-elements het volgende:
Heeft ook bijzonder weinig gepresteerd na zijn succesvolle Tour twee jaar terug...
Nou ja, voor een debutant is dat toch gewoon een prima prestatie? Als Tom Dumoulin dat nu zou presteren, zou daar ook wel genoeg aandacht voor komen. Ruijgh verkeerde die Tour in uitstekende vorm, was erg attent, en liet op 24-jarige leeftijd zien genoeg potentie te hebben. Helaas is dat er sindsdien niet uitgekomen, maar dat laat onverlet dat hij toen een prima Tour reed.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is een Tour al succesvol als je door elke dag aan te klampen 20e wordt? Ik heb die hele hype nooit begrepen.
Als er iemand drie weken anoniem rond kan rijden, maar aan het einde toch opeens in de top tien staat, dan is het Haimar welquote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:13 schreef Steven184 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man zal het wel weer moeten doen voor Radioshack. Gaat hij weer voor een top 10?
Waarom?quote:Op donderdag 4 juli 2013 02:22 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ted King
Wat een mongool is dat zeg
http://forum.fok.nl/TDFquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:25 schreef bianconeri het volgende:
Wel heldendaad van de Cannondale ploeg vandaag en keurig afgemaakt door Sagan!
Benieuwd naar de bergen! Hopelijk spektakel.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:46 schreef edjuh18 het volgende:
Schijt NOS, weer halverwege de etappe pas beeld. Ik irriteer me hier mateloos aan. Zend gewoon uit vanaf het begin. Prutsers
Triest is het. Triest!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:47 schreef Felagund het volgende:
[..], ze krijgen de beelden van de Franse TV.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:46 schreef edjuh18 het volgende:
Schijt NOS, weer halverwege de etappe pas beeld. Ik irriteer me hier mateloos aan. Zend gewoon uit vanaf het begin. Prutsers
Gaan we eindelijk weer eens een keer meedoen?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:54 schreef geindoctrineerd het volgende:
Jemig, wat goed van Ten Dame en Mollema. Ongelooflijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |