Ze doen de 1e volgens die krant. Helemaal naar boven dus en dan de Sarenne over. Die weg moet nog worden aangepakt maar is allemaal ingecalculeerd.quote:Op maandag 24 september 2012 20:41 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Ah ik zat niet op te letten. Die 2e: In het dorp linksaf.
Daar ben ik nog niet eens zo zeker vanquote:Op dinsdag 25 september 2012 09:42 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Die zal er sowieso niet bij zijn
en qua tijdrit vlak alleen de ploegentijdrit toch?quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:55 schreef AXI-OMA het volgende:
Zeker weten een klimmerstour, kan me niet herinneren dat er meer in de Tour werd geklommen. Met de Mont Ventoux, twee keer Alpe d'Huez, de rit naar Le Grand Bornand en een klimtijdrit.
Iemand een suggestie wanneer het meer een klimmerstour was in de afgelopen 10/15 jaar?
Dat is helemaal in het voordeel van Andy, mits hij kan aanhaken bij Canc. enco.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en qua tijdrit vlak alleen de ploegentijdrit toch?
wiggins boven andy?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:33 schreef AXI-OMA het volgende:
Dit is ook wel een aardige (hoewel pellizotti en f schleck er ook tussen staan). De betting odds voor de tour 2013. Contador huizenhoog favoriet, dan Froome, Wiggins en dan pas Andy.
http://www.oddschecker.co(...)our-de-france/winner
ja eerst maar eens afwachten of Andy ooit fit wordtquote:
ah, niet goed gekeken, maar dat valt wel mee. Zou Rodriguez zich met zo'n Tour een keertje naar Frankrijk willen begeven, zekers als de Giro niet echt heel erg klimmerig gaat worden?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:10 schreef AXI-OMA het volgende:
Nou niet helemaal, dit is ook een tijdrit, maar zal niet lang zijn ongeveer 25-30 km
wo. 10 juli 2013 Avranches - Mont Saint-Michel individuele tijdrit
Ik vind dat juist een erg mooie finish. En of de spanning nou duurt tot de laatste of de op een na laatste dag, dat zal mij een worst wezen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:52 schreef Blik het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat de traditionele finish in Parijs een keer wordt overgeslagen... Maar dat is wishful thinking
Tijdrit zou ik ook prima vinden op Champs-Elysees. Maar een keer wat anders dan de traditionele sprint-etappe zou leuk zijnquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik vind dat juist een erg mooie finish. En of de spanning nou duurt tot de laatste of de op een na laatste dag, dat zal mij een worst wezen.
En ik hou wel van tradities. Dat in de vuelta de kleuren van de truien steeds veranderen vind ik maar niets.
Maar een tijdrit met finish op de Champs Elysees zoals het een tijd geleden was, zou ook erg mooi zijn.
Wel Annecy - Annecy? 3 jaar geleden hadden ze een rondje om het meer...ze kunnen ook gewoon een rondje Savoie & Haute Savoie rijdenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 07:29 schreef AXI-OMA het volgende:
Helaas zoals het er nu naar uitziet toch geen klimtijdrit op de laatste zaterdag, maar wat de laatste zaterdag dan wel wordt blijft het grootste vraagtaken.
Bijgaand de laatste stand:
za. 29 juni 2013 Porto-Vecchio Bastia 200 km
zo. 30 juni 2013 Bastia Ajaccio 155 km
ma. 1 juli 2013 Ajaccio Calvi 145 km
di. 2 juli 2013 Nice Nice ~20 km - ploegentijdrit
wo. 3 juli 2013 Cagnes-sur-Mer Marseille
do. 4 juli 2013 Aix-en-Provence Montpellier
vr. 5 juli 2013 Montpellier Albi
za. 6 juli 2013 Castres Ax-3 Domaines
zo. 7 juli 2013 Saint-Girons Bagnères-de-Bigorre
ma. 8 juli 2013 rustdag in de Loire-Atlantique
di. 9 juli 2013 Saint-Gildas-des-Bois Saint-Malo
wo. 10 juli 2013 Avranches Mont Saint-Michel individuele tijdrit
do. 11 juli 2013 Fougères Tours
vr. 12 juli 2013 Tours Saint-Amand-Montrond
za. 13 juli 2013 Saint-Pourçain-sur-Sioule Lyon
zo. 14 juli 2013 Lyon (Givors) Mont-Ventoux
ma. 15 juli 2013 rustdag in de Vaucluse (Avignon & Orange)
di. 16 juli 2013 Vaison-la-Romaine Gap
wo. 17 juli 2013 Embrun Chorges individuele tijdrit
do. 18 juli 2013 Gap Alpe d'Huez (dubbele beklimming)
vr. 19 juli 2013 Bourg d'Oisans Le Grand Bornand
za. 20 juli 2013 Annecy Annecy
zo. 21 juli 2013 Versailles Parijs Champs-Elysées finish 's avonds!
Zie hier alle details: http://www.velowire.com/a(...)-en-de-etappes-.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |