Corsica is de verplaatsing dit maal, maar dus wel in Frankrijk.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Een Tour helemaal in Frankrijk, zoals het hoort?
Is nog niet veel definitieve informatie over bekend, wel geruchten. Dit is echter een zekerheid:quote:Op donderdag 13 september 2012 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat wordt er uit de Pyreneeën beklommen?
Andere kant via Rochetaillee (=afdaling van 20 km) eraf. Dan weer terug, met of zonder beklimming ertussen. Schijnt vrij goed te gaan.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:03 schreef Leatherface het volgende:
2 x Alpe d'Huez, hoe gaan ze dat dan doen?
Zal dan wel maar 2 of 3 HC-Bergjes bijzitten of minder.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:27 schreef AXI-OMA het volgende:
[..]
Is nog niet veel definitieve informatie over bekend, wel geruchten. Dit is echter een zekerheid:
Na het Grand Départ op Corsica en de etappes rondom Nice die al aangekondigd waren gaat de Tour verder richting de Pyreneëen die dit jaar nogal "light" zullen zijn, zoals de doorkomst door de Alpen tijdens de Tour van dit jaar "light" was.
Dat lijkt me de enige serieuze optiequote:Op maandag 24 september 2012 20:10 schreef FredWielergek het volgende:
Vraag me af hoe ze dat doen, na alpe huez op een smal weggetje rechts om via mizoen terug naar bourg dóisans of eerste beklimming tot dorpje huez linksaf en via allemond terug
welke van de twee dan?quote:Op maandag 24 september 2012 20:29 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Dat lijkt me de enige serieuze optie
Die is vast heel slecht in een klimtijdrit. Nergens zn broer in de buurt om zn handje vast te houden.quote:Op maandag 24 september 2012 21:39 schreef ShinyStar het volgende:
Klimtijdrit is zeker leuk. Denk dat iemand als Schleck dat ook niet erg vindt.
Die zal er sowieso niet bij zijnquote:Op dinsdag 25 september 2012 09:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Die is vast heel slecht in een klimtijdrit. Nergens zn broer in de buurt om zn handje vast te houden.
Ze doen de 1e volgens die krant. Helemaal naar boven dus en dan de Sarenne over. Die weg moet nog worden aangepakt maar is allemaal ingecalculeerd.quote:Op maandag 24 september 2012 20:41 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Ah ik zat niet op te letten. Die 2e: In het dorp linksaf.
Daar ben ik nog niet eens zo zeker vanquote:Op dinsdag 25 september 2012 09:42 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Die zal er sowieso niet bij zijn
en qua tijdrit vlak alleen de ploegentijdrit toch?quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:55 schreef AXI-OMA het volgende:
Zeker weten een klimmerstour, kan me niet herinneren dat er meer in de Tour werd geklommen. Met de Mont Ventoux, twee keer Alpe d'Huez, de rit naar Le Grand Bornand en een klimtijdrit.
Iemand een suggestie wanneer het meer een klimmerstour was in de afgelopen 10/15 jaar?
Dat is helemaal in het voordeel van Andy, mits hij kan aanhaken bij Canc. enco.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en qua tijdrit vlak alleen de ploegentijdrit toch?
wiggins boven andy?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:33 schreef AXI-OMA het volgende:
Dit is ook wel een aardige (hoewel pellizotti en f schleck er ook tussen staan). De betting odds voor de tour 2013. Contador huizenhoog favoriet, dan Froome, Wiggins en dan pas Andy.
http://www.oddschecker.co(...)our-de-france/winner
ja eerst maar eens afwachten of Andy ooit fit wordtquote:
ah, niet goed gekeken, maar dat valt wel mee. Zou Rodriguez zich met zo'n Tour een keertje naar Frankrijk willen begeven, zekers als de Giro niet echt heel erg klimmerig gaat worden?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:10 schreef AXI-OMA het volgende:
Nou niet helemaal, dit is ook een tijdrit, maar zal niet lang zijn ongeveer 25-30 km
wo. 10 juli 2013 Avranches - Mont Saint-Michel individuele tijdrit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |