quote:
owquote:Op donderdag 13 september 2012 19:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Maar nou nee, ik ga niet verhuizen atm
Ik duim voor je mee!quote:Op donderdag 13 september 2012 19:41 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb alleen iets op het oog in almere barb, maar geen idee of het wat wordt. Werkt met loting enz. en ik moet kijken of ik mijn restschuld meegefinancieerd wordt dus dat is afwachten.. Maar om nou eeuwig bij detroit te blijvenDus ik ga duimen
That 70s showquote:
Overal tochquote:Op donderdag 13 september 2012 19:38 schreef Evie het volgende:
[..]
irl netwerkenGoed bezig drommetje! Trots op je!
Wat is dat voor programma?quote:
Achter Gesloten Deuren is een scripted realityserie, waarin verhalen worden nagespeeld van mensen die een groot geheim met zich meedragen. Overspel, een kind aan de drugs, de vader in de gevangenis of zwanger van iemand anders dan je man: het komt allemaal vaker voor dan we denken. Veel van deze verhalen zijn wel anoniem opgetekend terug te vinden in tijdschriften en op internet, maar zelden halen ze de televisie. Net5 brengt ze nu op realistische en aangrijpende wijze op tv.quote:
waah dat is vet tof.quote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 19:48 schreef Sammers het volgende:
[..]
Achter Gesloten Deuren is een scripted realityserie, waarin verhalen worden nagespeeld van mensen die een groot geheim met zich meedragen. Overspel, een kind aan de drugs, de vader in de gevangenis of zwanger van iemand anders dan je man: het komt allemaal vaker voor dan we denken. Veel van deze verhalen zijn wel anoniem opgetekend terug te vinden in tijdschriften en op internet, maar zelden halen ze de televisie. Net5 brengt ze nu op realistische en aangrijpende wijze op tv.
ja tof he, waargebeurd verhaal dus iemand anders heeft het echt gedaan.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:48 schreef Sammers het volgende:
[..]
Achter Gesloten Deuren is een scripted realityserie, waarin verhalen worden nagespeeld van mensen die een groot geheim met zich meedragen. Overspel, een kind aan de drugs, de vader in de gevangenis of zwanger van iemand anders dan je man: het komt allemaal vaker voor dan we denken. Veel van deze verhalen zijn wel anoniem opgetekend terug te vinden in tijdschriften en op internet, maar zelden halen ze de televisie. Net5 brengt ze nu op realistische en aangrijpende wijze op tv.
mmm niets voor mijquote:Op donderdag 13 september 2012 19:48 schreef Sammers het volgende:
[..]
wat? Oooh dat stukjequote:Op donderdag 13 september 2012 19:49 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja tof he, waargebeurd verhaal dus iemand anders heeft het echt gedaan.
het kan echt
Tsja, wie weet.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:48 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
waah dat is vet tof.
ik zit er ook aan te denken om iets van een plan uit te voeren om op mijn relatieplanetprofiel te zetten dat ik een goede baan heb en een eigen huis.
en dan daarover liegen omdat ik ook een uitkering heb, netzoals haar, en ook geen eigen huis heb, zoals haar.
maar dat trekt dan misschien wel een leuk meisje aan, etcetc.!!!
en dan ben ik gered.
Oeps. Sorry!quote:Op donderdag 13 september 2012 19:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
sssssttt... SF zijn droombubbel. wat doe je
en dat meisje wat nu op tv is.quote:
ja ik hoop het ook!quote:
Oh, dat is ook leuk! Hoe laat komt expeditie?quote:Op donderdag 13 september 2012 19:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ga straks expeditie robinson kijken en morgen the voiceDenk ik..
Die zijn er wel je moet alleen goed zoeken.quote:
Is dat meisje op tv niks voor je?quote:Op donderdag 13 september 2012 19:51 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
en dat meisje wat nu op tv is.
zij heeft een leuke vriend die ze heeft gestrikt omdat ze loog dat ze een goede baan had en eigen huis.
eigenlijk heeft zij ook een uitkering en geen huis net als ik!
[..]
ja ik hoop het ook!
jaa idd hele leuke meisjes vaak in die serie achter gesloten deuren!quote:
ja tuurlijk.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:52 schreef Sammers het volgende:
[..]
Is dat meisje op tv niks voor je?
Hahaquote:Op donderdag 13 september 2012 19:52 schreef Sammers het volgende:
[..]
Is dat meisje op tv niks voor je?
Je kent ze persoonlijk?quote:Op donderdag 13 september 2012 19:53 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
jaa idd hele leuke meisjes vaak in die serie achter gesloten deuren!
Kun je iets specifieker zijn? Wanneer is een meisje zielig?quote:Op donderdag 13 september 2012 19:54 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
nee niet.
maar ik ben wel opzoek naar een zielig meisje
Allereerst de dame bij de T-Mobile winkel, toen nog 1 op de fiets onderweg en daarna nog 1 die de krant kwam bezorgen. Maar alleen die in de winkel was denk ik legit. Die van de krant zal wel 15-16 zijn, das te jong.quote:
Hoe oud ben je zelf dan?quote:Op donderdag 13 september 2012 19:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Allereerst de dame bij de T-Mobile winkel, toen nog 1 op de fiets onderweg en daarna nog 1 die de krant kwam bezorgen. Maar alleen die in de winkel was denk ik legit. Die van de krant zal wel 15-16 zijn, das te jong.
gewoon. wanneer andere mensen haar niet meer willen vanwege dat ze wat moeilijkheden heeft met het leven.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:55 schreef Sammers het volgende:
[..]
Kun je iets specifieker zijn? Wanneer is een meisje zielig?
Dat is wel heel kort door de bocht, vind je niet?quote:Op donderdag 13 september 2012 19:56 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
gewoon. wanneer andere mensen haar niet meer willen vanwege dat ze wat moeilijkheden hebben met het leven.
jeweetwel. meisjes die hulp nodig hebben en aanhankelijk zijn enzoquote:Op donderdag 13 september 2012 19:56 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat is wel heel kort door de bocht, vind je niet?
Zo zijn ''ze'' niet allemaal hoorquote:Op donderdag 13 september 2012 19:57 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
jeweetwel. meisjes die hulp nodig hebben en aanhankelijk zijn enzo
die wil ik vinden. waar kan ik die vinden?quote:Op donderdag 13 september 2012 19:57 schreef Sammers het volgende:
[..]
Zo zijn ''ze'' niet allemaal hoor
Hier nietquote:Op donderdag 13 september 2012 19:58 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
die wil ik vinden. waar kan ik die vinden?
Nieuwezijdsvoorburgwal in Amsterdam.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:58 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
die wil ik vinden. waar kan ik die vinden?
Die gaan zo gelukkig worden.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:58 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ken een meisje met een uitkering en alles wat ze wilt is dat iemand van haar houdt, misschien is dat wat SF.
Knap meisje om te zien ook nog. Alleen zo gek als een deur
wtf!!quote:Op donderdag 13 september 2012 19:58 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ken een meisje met een uitkering en alles wat ze wilt is dat iemand van haar houdt, misschien is dat wat SF.
Knap meisje om te zien ook nog. Alleen zo gek als een deur
nee gast, je kent me toch!?quote:Op donderdag 13 september 2012 19:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Nieuwezijdsvoorburgwal in Amsterdam.
Tsja ze was samen met haar vriend, de vader van haar kindje die nu allebei weg zijn dus nu is ze weer vrijquote:Op donderdag 13 september 2012 19:59 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
wtf!!
waarom heb je dat niet eerder vertelt!![]()
waar kan ik zon soort meisje vinden!? en zij klinkt ook best leuk
Ik moet nog even zoeken.quote:
En heb je nog tips voor ons om ook een leuke man/vrouw te krijgen?quote:
quote:
Ik pik ze blijkbaar op fok op, zelfs in dit topicquote:Op donderdag 13 september 2012 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En heb je nog tips voor ons om ook een leuke man/vrouw te krijgen?
Nee sorryquote:Op donderdag 13 september 2012 20:01 schreef Evie het volgende:
[..]Ik las ben.. kom ik even van een koude kermis thuis nu
![]()
Doodgeslagen met een blije mus![]()
![]()
whehehe
Waarom heb je mijn dan niet opgepikt en ik ben heel leuk al zeg ik het zelfquote:Op donderdag 13 september 2012 20:01 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik pik ze blijkbaar op fok op, zelfs in dit topic
Samen het gesticht in?quote:Op donderdag 13 september 2012 19:59 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
wtf!!
waarom heb je dat niet eerder vertelt!![]()
waar kan ik zon soort meisje vinden!? en zij klinkt ook best leuk
[..]
nee gast, je kent me toch!?
je weet dat dat plan is mislukt
Hihihi Daar ken ik er meer vanquote:Op donderdag 13 september 2012 20:01 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee sorryWilde niet groeien daar beneden..
heb je weer een nieuwe nu dan?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:01 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik pik ze blijkbaar op fok op, zelfs in dit topic
Tsja jij was niet online op het moment dat ik iemand nodig hadquote:Op donderdag 13 september 2012 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom heb je mijn dan niet opgepikt en ik ben heel leuk al zeg ik het zelf
wie dan?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nouja ik ben zuinig met de oude, 'weer' klinkt alsof ik ze verslijtMaar wel snel inderdaad..
Mmm dan houdt het op. Ach ja dan ga ik maar verder zoeken op Fok! en eldersquote:Op donderdag 13 september 2012 20:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Tsja jij was niet online op het moment dat ik iemand nodig had
Leiden is wel een optie ja. Trein stopt voor mn school, dus qua reistijd is het misschien 20 minuutjes langer dan nu. Puur vanwege de mooie stad en zodat ik dichter bij jou woon.quote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 19:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Lichtend voorbeeld voor ons allen
wauw! op paiq vind ik dat soort meisjes altijd heel leuk, en dan durf ik niets meer tegen ze te zeggen op paiq.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Tsja ze was samen met haar vriend, de vader van haar kindje die nu allebei weg zijn dus nu is ze weer vrij
Sneller dan kabinetten vallen?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nouja ik ben zuinig met de oude, 'weer' klinkt alsof ik ze verslijtMaar wel snel inderdaad..
Oh ja, helemaal vergeten.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:59 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
nee gast, je kent me toch!?
je weet dat dat plan is mislukt
nee, een meisje daar me echt leuk laten vinden of iets dergelijks.quote:
Dit soort dingen klinken wel fout hoor.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Tsja jij was niet online op het moment dat ik iemand nodig had
quote:Op donderdag 13 september 2012 20:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit soort dingen klinken wel fout hoor.
mmja mneequote:Op donderdag 13 september 2012 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sneller dan kabinetten vallen?
wie dan?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]Het klinkt fout. Maar grappen mag, ben sowieso te preuts ofzo haha
Jij preuts daarom ben je ook zo leukquote:Op donderdag 13 september 2012 20:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]Het klinkt fout. Maar grappen mag, ben sowieso te preuts ofzo haha
Doe ze de groeten, vooral dat onzekere jochiequote:Op donderdag 13 september 2012 20:05 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Maar ga maar een paar biertjes drinken
![]()
Ahhhhquote:Op donderdag 13 september 2012 20:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Leiden is wel een optie ja. Trein stopt voor mn school, dus qua reistijd is het misschien 20 minuutjes langer dan nu. Puur vanwege de mooie stad en zodat ik dichter bij jou woon.
Hoi, ben jij lief?quote:
watquote:Op donderdag 13 september 2012 20:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
hahahahahhahahahahahahahah serieus?
quote:Op donderdag 13 september 2012 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ahhhh
Dan gaan we zoveel plezier beleven samen.
Als Winnieh de Pooh en Knorretje.
aah! leidenquote:Op donderdag 13 september 2012 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ahhhh
quote:Op donderdag 13 september 2012 20:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doe ze de groeten, vooral dat onzekere jochie
Ben ik de bolle beer of het varkentje? Want door beide ben ik zwaar beledigd.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ahhhh
Kan ik zijn. Jammer dat je het niet weet, wilde vragen of ik een knuffel van je mocht.quote:
Het is wel een saaie stad, maar omdat Kaneel er woont natuurlijk he blijf ik er komen.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:07 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
aah! leiden
kijk dan alles gebeurd in leiden, alle get togethers enzo
Knuffel mag altijd!quote:Op donderdag 13 september 2012 20:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan ik zijn. Jammer dat je het niet weet, wilde vragen of ik een knuffel van je mocht.
Die laatste en uiteraard de bruidegom! Geef em maar een dikke knuffel van me en zeg em maar dat ik em binnenkort ff een berichtje stuur om whiskey te drinken.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:07 schreef Evie het volgende:
[..]welches?
![]()
Of bedoel je die kritiek had op je sjaal/? Haha
O en aan onze bruidegom want die is er ook!!!!!
![]()
maar al een uur te laat nu
Dan ben je liefquote:
je hebt em kei hard in de friendzone gegooid ooit, en nu opeens wil je 'm welquote:
Hopelijk is de bruid er ookquote:Op donderdag 13 september 2012 20:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die laatste en uiteraard de bruidegom! Geef em maar een dikke knuffel van me en zeg em maar dat ik em binnenkort ff een berichtje stuur om whiskey te drinken.
Dan ben jij onze Janneman Robinson.quote:
Jij bent Knorretje, want jij bent het meisje.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ben ik de bolle beer of het varkentje? Want door beide ben ik zwaar beledigd.
Nauwelijks hoor.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:07 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
aah! leiden
kijk dan alles gebeurd in leiden, alle get togethers enzo
Ik heb hem nooit in de friendzone gegooid, ik was bezet.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
je hebt em kei hard in de friendzone gegooid ooit, en nu opeens wil je 'm wel
Goede reden wel. Er is ook maar 1 reden dat ik naar Leiderdorp ga, af en toe.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is wel een saaie stad, maar omdat Kaneel er woont natuurlijk he blijf ik er komen.
Het een sluit het andere niet uitquote:Op donderdag 13 september 2012 20:10 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit in de friendzone gegooid, ik was bezet.
ik weet niet wat die doenquote:Op donderdag 13 september 2012 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan ben jij onze Janneman Robinson.
[..]
Jij bent Knorretje, want jij bent het meisje.
[..]
Nauwelijks hoor.
En er zijn toch ook mensen in Enschede?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die mag je ook wel een knuffel geven, hoewel ik nog twijfel, ze herkende me niet eens op d'r bruiloft....quote:
Uiteraard! Ben erg moe, mag ik mn hoofd ook op je schoot leggen?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:10 schreef Sammers het volgende:
[..]
Krijg ik er dan ook een terug?
Die is slank daar kan ik mee leven.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik tenminste nog een krulstaartje.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Jij bent Knorretje, want jij bent het meisje.
[..]
Nauwelijks hoor.
En er zijn toch ook mensen in Enschede?
UPC, ja.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:11 schreef heloef het volgende:
Even een steekproefje, wat voor provider hebben jullie en hebben jullie er gezeik mee/gehad
Alvast reuze bedankt voor uw deelname.
Hi. Geen gezeik, en korting op m'n internetabonnement vanwege slecht bereik!quote:Op donderdag 13 september 2012 20:11 schreef heloef het volgende:
Even een steekproefje, wat voor provider hebben jullie en hebben jullie er gezeik mee/gehad
Maar dan nogquote:Op donderdag 13 september 2012 20:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het een sluit het andere niet uit
Gaat nogal moeilijk héquote:Op donderdag 13 september 2012 20:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uiteraard! Ben erg moe, mag ik mn hoofd ook op je schoot leggen?
op dit moment telfort en heel tevreden meequote:Op donderdag 13 september 2012 20:11 schreef heloef het volgende:
Hoezo?quote:
Je bent hier niet. Tenminste, niet dat ik weet.quote:
Dan kun je ze leren kennen, net zoals je ons hebt leren kennen.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:11 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik weet niet wat die doen
quote:Op donderdag 13 september 2012 20:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Die is slank daar kan ik mee leven.
Samen honing zoeken en Konijn lastig vallen.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik tenminste nog een krulstaartje.
BREKEND NIEUWS, BREKEND NIEUWSquote:Op donderdag 13 september 2012 20:13 schreef Myraela het volgende:
OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG
KNORRETJE HEEFT GEEN STAARTJE, ER GAAT EEN WERELD VOOR ME OPEN
[ afbeelding ]
WAAROM ZIE IK DIT NU PAS?!quote:Op donderdag 13 september 2012 20:13 schreef Myraela het volgende:
OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG
[ afbeelding ]
heeft ze niet wel een staart, maar op die pic net uit beeld ofzo?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:13 schreef Myraela het volgende:
OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG
[ afbeelding ]
Ligt eraan waar je bent, waar hang je ergens uit?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:13 schreef Sammers het volgende:
[..]
Je bent hier niet. Tenminste, niet dat ik weet.
Omgeving van Eindhoven, en jij?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je bent, waar hang je ergens uit?
Nee, want op geen enkele foto op Google is een staart te zien.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:14 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
heeft ze niet wel een staart, maar op die pic net uit beeld ofzo?
Dan ben ik niet in de buurt, ik zit in de Achterhoek. Wat een bummerquote:Op donderdag 13 september 2012 20:15 schreef Sammers het volgende:
[..]
Omgeving van Eindhoven, en jij?
waar in de achterhoekquote:Op donderdag 13 september 2012 20:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan ben ik niet in de buurt, ik zit in de Achterhoek. Wat een bummer
Doetinchemquote:
Die heeft wel een staart.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ik evenaar de luiheid van Iejoor wel denk ik.
Achterhoek.. je kunt veel beter in Brabant wonen!quote:Op donderdag 13 september 2012 20:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan ben ik niet in de buurt, ik zit in de Achterhoek. Wat een bummer
Hij valt er wel vaak af. Die schrijver heeft iets met staarten lijkt hetquote:Op donderdag 13 september 2012 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die heeft wel een staart.
Nouja! En dan geef je mij niet eens een knuffel, daar woon ik (tijdelijk) vlakbij.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:16 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
daar was ik maandag. Bij de douglasEn bij trinity
Helemaal mee eens, maar daar is net zo weinig werk in mijn gebiedquote:Op donderdag 13 september 2012 20:16 schreef Sammers het volgende:
[..]
Achterhoek.. je kunt veel beter in Brabant wonen!
Wat voor werk zoek je dan?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nouja! En dan geef je mij niet eens een knuffel, daar woon ik (tijdelijk) vlakbij.
[..]
Helemaal mee eens, maar daar is net zo weinig werk in mijn gebied![]()
Verhuis binnenkort richting regio Utrecht.
Dat rook ik toch niet.. Wel weer complimenten voor jou dan, kan ergerquote:Op donderdag 13 september 2012 20:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nouja! En dan geef je mij niet eens een knuffel, daar woon ik (tijdelijk) vlakbij.
[..]
Helemaal mee eens, maar daar is net zo weinig werk in mijn gebied![]()
Verhuis binnenkort richting regio Utrecht.
haha wat gebeurd er allemaal met staarten?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij valt er wel vaak af. Die schrijver heeft iets met staarten lijkt het
Varkentje zonder staart, een tijger met een stuiterstaart, een ezel met een er steeds afvallende staart.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:18 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
wat gebeurd er dan allemaal met staarten?
Zou het een goede pick-up line zijn?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij valt er wel vaak af. Die schrijver heeft iets met staarten lijkt het
Als marketing executive in een internationale omgevingquote:
Dankje, voor mijn gevoel kan het niet heel veel erger.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat rook ik toch niet.. Wel weer complimenten voor jou dan, kan erger
Misschien op een furry-convention.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou het een goede pick-up line zijn?
He Iejoor, ik zie dat je staart er af ligt. Zal ik hem er weer even voor je inprikken?
Wat moet ik me daar concreet bij voorstellen?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als marketing executive in een internationale omgeving
[..]
Dankje, voor mijn gevoel kan het niet heel veel erger.
oh ja:D , tijgertjes springstaart.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Varkentje zonder staart, een tijger met een stuiterstaart, een ezel met een er steeds afvallende staart.
Snap ik erg goedquote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 20:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien op een furry-convention.
Alle marketing werkzaamheden, van leads genereren tot het organiseren van evenementen.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:20 schreef Sammers het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar concreet bij voorstellen?
En is daar niet genoeg werk in te vinden in Brabant?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alle marketing werkzaamheden, van leads genereren tot het organiseren van evenementen.
Furry's.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien op een furry-convention.
Wie de fuck zijn dat dan?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:21 schreef Cassandra87 het volgende:
erik en arjan snippe op tvZOuden die al aan de vrouw zijn inmiddels?
quote:Op donderdag 13 september 2012 20:22 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin in seks, ik word geil van al die Winnie de Pooh avonturen.
Oh, sorry. Nu is de mood zeker wegquote:
Als elke dag een minipandapunt is heb ik er al vierquote:Op donderdag 13 september 2012 20:22 schreef Myraela het volgende:
quote:Op donderdag 13 september 2012 20:22 schreef Myraela het volgende:
Nee, slechts lachen.quote:
Niet wat ik heb gezien, ik kijk in principe landelijk, overigens wil ik wel heel graag in Utrecht gaan wonen.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:21 schreef Sammers het volgende:
[..]
En is daar niet genoeg werk in te vinden in Brabant?
Dan heb ik er 365.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als elke dag een minipandapunt is heb ik er al vier
Oh, ik dacht een jaar geleden ook dat je dat soort types niet zomaar zou zien rondlopen maar ik vergiste me.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:22 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Van beauty en de nerd. Nerdiger kan niet
quote:Op donderdag 13 september 2012 20:22 schreef twi het volgende:
[..]
[..]
Oh, sorry. Nu is de mood zeker weg
Niet in het prachtige Brabant?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet wat ik heb gezien, ik kijk in principe landelijk, overigens wil ik wel heel graag in Utrecht gaan wonen.
Lucky TVquote:
Ik kom regelmatig in Brabantquote:Op donderdag 13 september 2012 20:23 schreef Sammers het volgende:
[..]
Niet in het prachtige Brabant?
Moet je die van Katwijk eens bekijken.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:23 schreef heloef het volgende:
Ik wil terug naar Amsterdam, weg uit deze VVD gemeente.
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Is het vandaag precies een jaar?
Ik voel je pijn. Al zit ik nog niet aan de vier, maar mijn gemiddelde van de afgelopen tijd gaat wel erg snel naar beneden zo.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als elke dag een minipandapunt is heb ik er al vier
Dit jaar was schrikkeljaar toch? Dus morgen.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Is het vandaag precies een jaar?
Kan ik me goed voorstellenquote:Op donderdag 13 september 2012 20:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kom regelmatig in Brabantmaar heb mn sociale leven in Utrecht en de rest van de randstad, dan is het wat makkelijker te bereiken vanuit Utrecht.
Je hebt gelijk. Ik dacht dat 2014 schrikkeljaar was.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit jaar was schrikkeljaar toch? Dus morgen.
Dat was ik net aan het doen.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je die van Katwijk eens bekijken.
Jij denkt zeker aan SGP? HAHAHAHA.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moet je die van Katwijk eens bekijken.
Jezusquote:Op donderdag 13 september 2012 20:27 schreef Lokasenna het volgende:
Hier waren christenunie, SGP en CDA 2e en 3e en 4e
ja had ik gezien. ook daar in de bible belt nog wat regios met meeste stemmen sgp.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:27 schreef Lokasenna het volgende:
Wel na de VVD natuurlijk.
Ik vond die uitslagen van Urk zo grappig.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:27 schreef Lokasenna het volgende:
Hier waren christenunie en SGP 2e en 3e
Wel 10% SGP stemmers. Best extreem twitje.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:27 schreef twi het volgende:
[..]
Jij denkt zeker aan SGP? HAHAHAHA.
Nee, is gewoon VVD
Ik heb m'n best gedaan door op Diederik te stemmen.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel 10% SGP stemmers. Best extreem twitje.
kut me edit was te laat ....quote:Op donderdag 13 september 2012 20:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beide naastliggende provincies was SGP de grootste
ja had ik gezien. ook daar in de bible belt nog wat regios met meeste stemmen sgp.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:27 schreef Lokasenna het volgende:
Wel na de VVD natuurlijk.
Elburg 16%quote:Op donderdag 13 september 2012 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel 10% SGP stemmers. Best extreem twitje.
quote:Op donderdag 13 september 2012 20:29 schreef twi het volgende:
Vinden jullie het veranderen van de relatiestatus op je FOK!-fotoboek trouwens ook zo kansloos?
Ach,ik heb het er gewoon ingezet tegelijk met mijn schoenmaat enzo bij het aanmaken en niet meer veranderdquote:Op donderdag 13 september 2012 20:29 schreef twi het volgende:
Vinden jullie het veranderen van de relatiestatus op je FOK!-fotoboek trouwens ook zo kansloos?
Ik vind dat op Facebook alquote:Op donderdag 13 september 2012 20:29 schreef twi het volgende:
ja.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:29 schreef twi het volgende:
Ik wist niet eens dat het konquote:Op donderdag 13 september 2012 20:29 schreef twi het volgende:
Ik begin steeds meer van je te houden.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:29 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb m'n best gedaan door op Diederik te stemmen.
Waarom?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beide naastliggende provincies was SGP de grootste
"Mijn schoenmaat is 37. Oh wacht, ik had ook een relatie hè? Hoe heet die dude ook alweer?"quote:Op donderdag 13 september 2012 20:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach,ik heb het er gewoon ingezet tegelijk met mijn schoenmaat enzo bij het aanmaken en niet meer veranderd
Doet me denken aan die heloefmeme uit 2011.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:29 schreef twi het volgende:
Omdat ze streng christelijk zijn.quote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 20:31 schreef twi het volgende:
[..]
"Mijn schoenmaat is 37. Oh wacht, ik had ook een relatie hè? Hoe heet die dude ook alweer?"
quote:Op donderdag 13 september 2012 20:29 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb m'n best gedaan door op Diederik te stemmen.
Alle jezus.quote:
Nee. Als ik een relatie had, zou ik het ook doen.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:29 schreef twi het volgende:
Nog één verkiezingsronde en ik moet sterk beginnen te twijfelen om Myra in te ruilen voor jou.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer van je te houden.
Waarom?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat ze streng christelijk zijn.
Dat is hier collectief gedachtegoed blijkbaar. Sowieso mag je hier je auto niet wassen of de was buiten hangen op zondag en dat soort dingen. En er is een apart 6-dagen abonnement op het zwembad voor refo's die niet voor zondagszwemmers willen betalen.quote:
Ik zou het gewoon nu al doen, vaak lig je veel beter in de markt als je bezet bent.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Alle jezus.Wat een mensen wonen daar zeg.
[..]
Nee. Als ik een relatie had, zou ik het ook doen.
Op Facebook vind ik het alleen maar eng, vooral omdat ik geen zin heb in reacties als het over gaat.quote:
Teringquote:Op donderdag 13 september 2012 20:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is hier collectief gedachtegoed blijkbaar. Sowieso mag je hier je auto niet wassen of de was buiten hangen op zondag en dat soort dingen. En er is een apart 6-dagen abonnement op het zwembad voor refo's die niet voor zondagszwemmers willen betalen.
Omdat dat al decennia zo is.quote:
omdat het de "streng"" gereformeerde partij is.quote:
Lekker mensen je eigen gedachtengoed opdringen, daar zijn ze hier dol opquote:
Facebook is best met dat soort dingen, ik had het zo aangepast en opeens een shitload aan reacties.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Op Facebook vind ik het alleen maar eng, vooral omdat ik geen zin heb in reacties als het over gaat.
Staatkundigquote:Op donderdag 13 september 2012 20:34 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
omdat het de "streng"" gereformeerde partij is.
voordat ik ze kende dacht ik nog dat het de sociaal gereformeerde partij was
Staatkundig Gereformeerde Partijquote:Op donderdag 13 september 2012 20:34 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
omdat het de "streng"" gereformeerde partij is.
voordat ik ze kende dacht ik nog dat het de sociaal gereformeerde partij was
Toch best eng zulke mensenquote:
Je had het na Sziget aan moeten passen, dan zouden de Facebook-servers plat zijn gegaan.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Facebook is best met dat soort dingen, ik had het zo aangepast en opeens een shitload aan reacties.
Niet normaal gewoon.
En Fok ookquote:Op donderdag 13 september 2012 20:35 schreef twi het volgende:
[..]
Je had het na Sziget aan moeten passen, dan zouden de Facebook-servers plat zijn gegaan.
Dat is ook waar. Dan willen ze ineens allemaal een stukje van mijn stokje.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon nu al doen, vaak lig je veel beter in de markt als je bezet bent.
Ach ja daar hebben bijna alle gelovige last vanquote:Op donderdag 13 september 2012 20:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lekker mensen je eigen gedachtengoed opdringen, daar zijn ze hier dol op
Nou ja, ik zit hier toch nog maar maximaal een paar jaar.
preciesquote:Op donderdag 13 september 2012 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is ook waar. Dan willen ze ineens allemaal een stukje van mijn stokje.
Een relatie aangaan met vakantieliefdes.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:35 schreef twi het volgende:
[..]
Je had het na Sziget aan moeten passen, dan zouden de Facebook-servers plat zijn gegaan.
Dat was wel tof.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Facebook is best met dat soort dingen, ik had het zo aangepast en opeens een shitload aan reacties.
Niet normaal gewoon.
Ik zal aan je pener denken elke keer wanneer ik langs het schap met Silvio-kruiden loop.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat is ook waar. Dan willen ze ineens allemaal een stukje van mijn stokje.
Met zo'n instelling zeker niet hequote:Op donderdag 13 september 2012 20:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Een relatie aangaan met vakantieliefdes.Iedereen weet toch dat bijna nooit werkt.
WAT, HAD JIJ EEN VAKANTIELIEFDE?!?!?!?!?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Een relatie aangaan met vakantieliefdes.Iedereen weet toch dat bijna nooit werkt.
En het ultieme bewijs van mijn theorie "als het op Facebook staat denken ze dat het waar is"quote:
whutwhat?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:37 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
waah wat!
iemand van 19 heeft een relatie!
quote:Op donderdag 13 september 2012 20:36 schreef SergeantFluffy het volgende:
moeilijke woorden typen is moeilijk
Vaak is het dan niet eens de eerstequote:Op donderdag 13 september 2012 20:37 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
waah wat!
iemand van 19 heeft een relatie!
oh gelukkig vals alarm.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:37 schreef heloef het volgende:
[..]
En het ultieme bewijs van mijn theorie "als het op Facebook staat denken ze dat het waar is"
De volgende dag wou ook de hele klas weten wie mijn vriendin was.
wat wat wat watquote:Op donderdag 13 september 2012 20:37 schreef heloef het volgende:
[..]
En het ultieme bewijs van mijn theorie "als het op Facebook staat denken ze dat het waar is"
Niet? Je spreekt uit ervaring?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:36 schreef heloef het volgende:
[..]
ik voornamelijk omdat mn moeder meeleest.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Op Facebook vind ik het alleen maar eng, vooral omdat ik geen zin heb in reacties als het over gaat.
nee gelukkig niet, dus wij hebben ook nog even de tijd misschien.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wat wat wat wat
Heb je een vriendin?
Huppel had via mijn facebook gezegd dat ik homo was.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, dat is echt erg.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoezo gelukkig nietquote:Op donderdag 13 september 2012 20:38 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
nee gelukkig niet, dus wij hebben ook nog even de tijd misschien.
Dat is ook waar, ik vind dat programma met die boerin over vakantieliefdes wel leuk. Die mensen hebben zoveel voor elkaar over.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met zo'n instelling zeker niet he
Nee natuurlijk niet joh.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:37 schreef twi het volgende:
[..]
WAT, HAD JIJ EEN VAKANTIELIEFDE?!?!?!?!?
Je moeder mag niet weten van je relaties?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik voornamelijk omdat mn moeder meeleest.
werkt die alweer, of doet die het gelukkig nog steeds niet ?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Huppel had via mijn facebook gezegd dat ik homo was.
Mijn whatsapp maakte overuren
Gelukkig welquote:Op donderdag 13 september 2012 20:39 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
werkt die alweer, of doet die het gelukkig nog steeds niet ?
Dat is een mooi compliment.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:37 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zal aan je pener denken elke keer wanneer ik langs het schap met Silvio-kruiden loop.
Jammer dat ik geen WhatsApp heb, anders zou ik je een voorstel hebben gedaan.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Huppel had via mijn facebook gezegd dat ik homo was.
Mijn whatsapp maakte overuren
Niet dat persé, wel andere dingen die er gepost wordenquote:Op donderdag 13 september 2012 20:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moeder mag niet weten van je relaties?
Zullen we een eigen programma maken?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is ook waar, ik vind dat programma met die boerin over vakantieliefdes wel leuk. Die mensen hebben zoveel voor elkaar over.
[..]
Nee natuurlijk niet joh.
Vuile misgunner.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:38 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oh gelukkig vals alarm.
Waarom pakken mensen er steeds maar een zin er uit?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wat wat wat wat
Heb je een vriendin?
maar dan voelt het alsof wij nog meer achterstand hebben, of ik dan.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo gelukkig niet![]()
Als er iemand is die ik het totaal wel gun omdat het echt een toffe gast is dan is het heloef wel
Jij mag toch niet meer van Myraquote:Op donderdag 13 september 2012 20:40 schreef twi het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen WhatsApp heb, anders zou ik je een voorstel hebben gedaan.
Zoals?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet dat persé, wel andere dingen die er gepost worden
Hoezo wijquote:Op donderdag 13 september 2012 20:40 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
maar dan voelt het alsof wij nog meer achterstand hebben, of ik dan.
en dan voelt het niet leuk.
Mogen daar dan ook vrouwen aan meedoen net zoals met Boer zoekt vrouw?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zullen we een eigen programma maken?
FOK!ker zoekt vrouw?
Selectief lezenquote:Op donderdag 13 september 2012 20:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Vuile misgunner.
[..]
Waarom pakken mensen er steeds maar een zin er uit?
oh, dan bof jij best wel.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo wij
Ik heb nergens last van hoor en bij mij lukt het allemaal gewoon
Vrouw zoekt boerquote:Op donderdag 13 september 2012 20:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mogen daar dan ook vrouwen aan meedoen net zoals met Boer zoekt vrouw?
Ben jij zo op zoek naar een relatie? Boerin zoekt man klinkt zo slecht. Maar ik zal het voorstellen aan Yvon Jaspers.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij wel.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Foto's van tijdens het uitgaan, feestjes, commentaar van mensen wat ik met wie zou hebben gedaan. Hoeven mn ouders niet allemaal te wetenquote:
Haha! Dat is begrijpelijkquote:Op donderdag 13 september 2012 20:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Foto's van tijdens het uitgaan, feestjes, commentaar van mensen wat ik met wie zou hebben gedaan. Hoeven mn ouders niet allemaal te weten
Boerin zoekt manquote:
Ik ben niet zo op zoek naar een relatie.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:42 schreef twi het volgende:
[..]
Ben jij zo op zoek naar een relatie? Boerin zoekt man klinkt zo slecht. Maar ik zal het voorstellen aan Yvon Jaspers.
Maar wel naar een boer?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Boerin zoekt man
[..]
Ik ben niet zo op zoek naar een relatie.
En dat klopt, en dat doen ze toch niet.
Ook niet uit deze SCquote:Op donderdag 13 september 2012 20:42 schreef stevenmac26 het volgende:
Godver
Ik weet eindelijk wie flipsels bedoelde
Dat niet maar als je der simpel over nadenkt.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:38 schreef Sammers het volgende:
[..]
Niet? Je spreekt uit ervaring?
Waarmee?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:42 schreef stevenmac26 het volgende:
Godver
Hahaha boeit nietquote:
Wie is er hier een boerin dan? Nu wil ik het weten ook.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:42 schreef stevenmac26 het volgende:
Godver
Maak je geen zorgen, je hebt al meer achterstand.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:40 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
maar dan voelt het alsof wij nog meer achterstand hebben, of ik dan.
en dan voelt het niet leuk.
Als ik er maar geen hoef te zoeken, maar ik help jou graag.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zullen we een eigen programma maken?
FOK!ker zoekt vrouw?
Je bent geen maagd meer!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 13 september 2012 20:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, je hebt al meer achterstand.
Nee, gaat om totaal iets andersquote:Op donderdag 13 september 2012 20:44 schreef twi het volgende:
[..]
Wie is er hier een boerin dan? Nu wil ik het weten ook.
Flips had natuurlijk Roger Federer moeten hosselen. Hij heeft alleen nog maar een tweeling met zijn vrouw, dat kan altijd nog kapot. Gemiste kans wel, meisje.
Hehehe. Hij keek wel een keer mijn kant uit.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:44 schreef twi het volgende:
[..]
Wie is er hier een boerin dan? Nu wil ik het weten ook.
Flips had natuurlijk Roger Federer moeten hosselen. Hij heeft alleen nog maar een tweeling met zijn vrouw, dat kan altijd nog kapot. Gemiste kans wel, meisje.
Top. Zo rollen wij, broeders van andere moeders.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik er maar geen hoef te zoeken, maar ik help jou graag.
Nu weet ik hoe Kees van der Staaij zich voelde.quote:
Ga dan lekker je inside jokes DM'en als je het toch niet uit wilt leggen, vies modje!quote:Op donderdag 13 september 2012 20:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, gaat om totaal iets anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De afstand hoeft geen probleem te zijn hoor, ik spreek uit ervaring.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat niet maar als je der simpel over nadenkt.
Meestal omdat die magie wegvalt van de locatie (strand, zon), de afstand (wordt dan opeens probleem), tijd voor elkaar (op vakantie kan je natuurlijk altijd bij elkaar zijn als je weer op werk/school zit niet meer)
Het sprookje is meestal gewoon uit als je terug bent in je eigen land denk ik.
quote:Op donderdag 13 september 2012 20:46 schreef twi het volgende:
[..]
Ga dan lekker je inside jokes DM'en als je het toch niet uit wilt leggen, vies modje!
Speciaal een knappe boer voor Flips. Gewoon, omdat ik de bandbreedte van de mobiele users wil verkloten:Gaat al per dmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
in welk gebouw?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hehehe. Hij keek wel een keer mijn kant uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |