quote:
owquote:Op donderdag 13 september 2012 19:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Maar nou nee, ik ga niet verhuizen atm
Ik duim voor je mee!quote:Op donderdag 13 september 2012 19:41 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb alleen iets op het oog in almere barb, maar geen idee of het wat wordt. Werkt met loting enz. en ik moet kijken of ik mijn restschuld meegefinancieerd wordt dus dat is afwachten.. Maar om nou eeuwig bij detroit te blijvenDus ik ga duimen
That 70s showquote:
Overal tochquote:Op donderdag 13 september 2012 19:38 schreef Evie het volgende:
[..]
irl netwerkenGoed bezig drommetje! Trots op je!
Wat is dat voor programma?quote:
Achter Gesloten Deuren is een scripted realityserie, waarin verhalen worden nagespeeld van mensen die een groot geheim met zich meedragen. Overspel, een kind aan de drugs, de vader in de gevangenis of zwanger van iemand anders dan je man: het komt allemaal vaker voor dan we denken. Veel van deze verhalen zijn wel anoniem opgetekend terug te vinden in tijdschriften en op internet, maar zelden halen ze de televisie. Net5 brengt ze nu op realistische en aangrijpende wijze op tv.quote:
waah dat is vet tof.quote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 19:48 schreef Sammers het volgende:
[..]
Achter Gesloten Deuren is een scripted realityserie, waarin verhalen worden nagespeeld van mensen die een groot geheim met zich meedragen. Overspel, een kind aan de drugs, de vader in de gevangenis of zwanger van iemand anders dan je man: het komt allemaal vaker voor dan we denken. Veel van deze verhalen zijn wel anoniem opgetekend terug te vinden in tijdschriften en op internet, maar zelden halen ze de televisie. Net5 brengt ze nu op realistische en aangrijpende wijze op tv.
ja tof he, waargebeurd verhaal dus iemand anders heeft het echt gedaan.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:48 schreef Sammers het volgende:
[..]
Achter Gesloten Deuren is een scripted realityserie, waarin verhalen worden nagespeeld van mensen die een groot geheim met zich meedragen. Overspel, een kind aan de drugs, de vader in de gevangenis of zwanger van iemand anders dan je man: het komt allemaal vaker voor dan we denken. Veel van deze verhalen zijn wel anoniem opgetekend terug te vinden in tijdschriften en op internet, maar zelden halen ze de televisie. Net5 brengt ze nu op realistische en aangrijpende wijze op tv.
mmm niets voor mijquote:Op donderdag 13 september 2012 19:48 schreef Sammers het volgende:
[..]
wat? Oooh dat stukjequote:Op donderdag 13 september 2012 19:49 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja tof he, waargebeurd verhaal dus iemand anders heeft het echt gedaan.
het kan echt
Tsja, wie weet.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:48 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
waah dat is vet tof.
ik zit er ook aan te denken om iets van een plan uit te voeren om op mijn relatieplanetprofiel te zetten dat ik een goede baan heb en een eigen huis.
en dan daarover liegen omdat ik ook een uitkering heb, netzoals haar, en ook geen eigen huis heb, zoals haar.
maar dat trekt dan misschien wel een leuk meisje aan, etcetc.!!!
en dan ben ik gered.
Oeps. Sorry!quote:Op donderdag 13 september 2012 19:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
sssssttt... SF zijn droombubbel. wat doe je
en dat meisje wat nu op tv is.quote:
ja ik hoop het ook!quote:
Oh, dat is ook leuk! Hoe laat komt expeditie?quote:Op donderdag 13 september 2012 19:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ga straks expeditie robinson kijken en morgen the voiceDenk ik..
Die zijn er wel je moet alleen goed zoeken.quote:
Is dat meisje op tv niks voor je?quote:Op donderdag 13 september 2012 19:51 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
en dat meisje wat nu op tv is.
zij heeft een leuke vriend die ze heeft gestrikt omdat ze loog dat ze een goede baan had en eigen huis.
eigenlijk heeft zij ook een uitkering en geen huis net als ik!
[..]
ja ik hoop het ook!
jaa idd hele leuke meisjes vaak in die serie achter gesloten deuren!quote:
ja tuurlijk.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:52 schreef Sammers het volgende:
[..]
Is dat meisje op tv niks voor je?
Hahaquote:Op donderdag 13 september 2012 19:52 schreef Sammers het volgende:
[..]
Is dat meisje op tv niks voor je?
Je kent ze persoonlijk?quote:Op donderdag 13 september 2012 19:53 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
jaa idd hele leuke meisjes vaak in die serie achter gesloten deuren!
Kun je iets specifieker zijn? Wanneer is een meisje zielig?quote:Op donderdag 13 september 2012 19:54 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
nee niet.
maar ik ben wel opzoek naar een zielig meisje
Allereerst de dame bij de T-Mobile winkel, toen nog 1 op de fiets onderweg en daarna nog 1 die de krant kwam bezorgen. Maar alleen die in de winkel was denk ik legit. Die van de krant zal wel 15-16 zijn, das te jong.quote:
Hoe oud ben je zelf dan?quote:Op donderdag 13 september 2012 19:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Allereerst de dame bij de T-Mobile winkel, toen nog 1 op de fiets onderweg en daarna nog 1 die de krant kwam bezorgen. Maar alleen die in de winkel was denk ik legit. Die van de krant zal wel 15-16 zijn, das te jong.
gewoon. wanneer andere mensen haar niet meer willen vanwege dat ze wat moeilijkheden heeft met het leven.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:55 schreef Sammers het volgende:
[..]
Kun je iets specifieker zijn? Wanneer is een meisje zielig?
Dat is wel heel kort door de bocht, vind je niet?quote:Op donderdag 13 september 2012 19:56 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
gewoon. wanneer andere mensen haar niet meer willen vanwege dat ze wat moeilijkheden hebben met het leven.
jeweetwel. meisjes die hulp nodig hebben en aanhankelijk zijn enzoquote:Op donderdag 13 september 2012 19:56 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat is wel heel kort door de bocht, vind je niet?
Zo zijn ''ze'' niet allemaal hoorquote:Op donderdag 13 september 2012 19:57 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
jeweetwel. meisjes die hulp nodig hebben en aanhankelijk zijn enzo
die wil ik vinden. waar kan ik die vinden?quote:Op donderdag 13 september 2012 19:57 schreef Sammers het volgende:
[..]
Zo zijn ''ze'' niet allemaal hoor
Hier nietquote:Op donderdag 13 september 2012 19:58 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
die wil ik vinden. waar kan ik die vinden?
Nieuwezijdsvoorburgwal in Amsterdam.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:58 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
die wil ik vinden. waar kan ik die vinden?
Die gaan zo gelukkig worden.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:58 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ken een meisje met een uitkering en alles wat ze wilt is dat iemand van haar houdt, misschien is dat wat SF.
Knap meisje om te zien ook nog. Alleen zo gek als een deur
wtf!!quote:Op donderdag 13 september 2012 19:58 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ken een meisje met een uitkering en alles wat ze wilt is dat iemand van haar houdt, misschien is dat wat SF.
Knap meisje om te zien ook nog. Alleen zo gek als een deur
nee gast, je kent me toch!?quote:Op donderdag 13 september 2012 19:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Nieuwezijdsvoorburgwal in Amsterdam.
Tsja ze was samen met haar vriend, de vader van haar kindje die nu allebei weg zijn dus nu is ze weer vrijquote:Op donderdag 13 september 2012 19:59 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
wtf!!
waarom heb je dat niet eerder vertelt!![]()
waar kan ik zon soort meisje vinden!? en zij klinkt ook best leuk
Ik moet nog even zoeken.quote:
En heb je nog tips voor ons om ook een leuke man/vrouw te krijgen?quote:
quote:
Ik pik ze blijkbaar op fok op, zelfs in dit topicquote:Op donderdag 13 september 2012 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En heb je nog tips voor ons om ook een leuke man/vrouw te krijgen?
Nee sorryquote:Op donderdag 13 september 2012 20:01 schreef Evie het volgende:
[..]Ik las ben.. kom ik even van een koude kermis thuis nu
![]()
Doodgeslagen met een blije mus![]()
![]()
whehehe
Waarom heb je mijn dan niet opgepikt en ik ben heel leuk al zeg ik het zelfquote:Op donderdag 13 september 2012 20:01 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik pik ze blijkbaar op fok op, zelfs in dit topic
Samen het gesticht in?quote:Op donderdag 13 september 2012 19:59 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
wtf!!
waarom heb je dat niet eerder vertelt!![]()
waar kan ik zon soort meisje vinden!? en zij klinkt ook best leuk
[..]
nee gast, je kent me toch!?
je weet dat dat plan is mislukt
Hihihi Daar ken ik er meer vanquote:Op donderdag 13 september 2012 20:01 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee sorryWilde niet groeien daar beneden..
heb je weer een nieuwe nu dan?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:01 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik pik ze blijkbaar op fok op, zelfs in dit topic
Tsja jij was niet online op het moment dat ik iemand nodig hadquote:Op donderdag 13 september 2012 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom heb je mijn dan niet opgepikt en ik ben heel leuk al zeg ik het zelf
wie dan?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nouja ik ben zuinig met de oude, 'weer' klinkt alsof ik ze verslijtMaar wel snel inderdaad..
Mmm dan houdt het op. Ach ja dan ga ik maar verder zoeken op Fok! en eldersquote:Op donderdag 13 september 2012 20:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Tsja jij was niet online op het moment dat ik iemand nodig had
Leiden is wel een optie ja. Trein stopt voor mn school, dus qua reistijd is het misschien 20 minuutjes langer dan nu. Puur vanwege de mooie stad en zodat ik dichter bij jou woon.quote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 19:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Lichtend voorbeeld voor ons allen
wauw! op paiq vind ik dat soort meisjes altijd heel leuk, en dan durf ik niets meer tegen ze te zeggen op paiq.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Tsja ze was samen met haar vriend, de vader van haar kindje die nu allebei weg zijn dus nu is ze weer vrij
Sneller dan kabinetten vallen?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nouja ik ben zuinig met de oude, 'weer' klinkt alsof ik ze verslijtMaar wel snel inderdaad..
Oh ja, helemaal vergeten.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:59 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
nee gast, je kent me toch!?
je weet dat dat plan is mislukt
nee, een meisje daar me echt leuk laten vinden of iets dergelijks.quote:
Dit soort dingen klinken wel fout hoor.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Tsja jij was niet online op het moment dat ik iemand nodig had
quote:Op donderdag 13 september 2012 20:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit soort dingen klinken wel fout hoor.
mmja mneequote:Op donderdag 13 september 2012 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sneller dan kabinetten vallen?
wie dan?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]Het klinkt fout. Maar grappen mag, ben sowieso te preuts ofzo haha
Jij preuts daarom ben je ook zo leukquote:Op donderdag 13 september 2012 20:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]Het klinkt fout. Maar grappen mag, ben sowieso te preuts ofzo haha
Doe ze de groeten, vooral dat onzekere jochiequote:Op donderdag 13 september 2012 20:05 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Maar ga maar een paar biertjes drinken
![]()
Ahhhhquote:Op donderdag 13 september 2012 20:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Leiden is wel een optie ja. Trein stopt voor mn school, dus qua reistijd is het misschien 20 minuutjes langer dan nu. Puur vanwege de mooie stad en zodat ik dichter bij jou woon.
Hoi, ben jij lief?quote:
watquote:Op donderdag 13 september 2012 20:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
hahahahahhahahahahahahahah serieus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |