abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116767921
Verweren of niet, verkrachting of niet, iemand van 31 hoort beter te weten dan dit. Iemand van 15 kan nog niet voor zichzelf zeggen of zoiets een verstandige keuze is. Hij was de enige volwassenen en hij had ook kunnen zeggen 'nee, 15 is veel te jong' maar dat heeft hij niet gedaan.

Stukje Duitse wet:
quote:
The age of consent in Germany is 14, as long as a person over the age of 21 does not exploit a 1415 year-old person's lack of capacity for sexual self-determination, in which case a conviction of an individual over the age of 21 requires a complaint from the younger individual; being over 21 and engaging in sexual relations with a minor of that age does not constitute an offense in and of itself. Otherwise the age of consent is 14, although provisions protecting minors against coercion apply until the age of 18 (under section Section 182(1) it is illegal to engage in sexual activity with a person under 18 "by taking advantage of an exploitative situation"
Als iemand dronken en stoned een meisje van 15 doet en als ze 'laat dat' heeft geroepen, lijkt mij het wel onder dat laatste vallen, right?
pi_116767990
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 06:38 schreef _Loki het volgende:
Verweren of niet, verkrachting of niet, iemand van 31 hoort beter te weten dan dit. Iemand van 15 kan nog niet voor zichzelf zeggen of zoiets een verstandige keuze is. Hij was de enige volwassenen en hij had ook kunnen zeggen 'nee, 15 is veel te jong' maar dat heeft hij niet gedaan.
Ze is kennelijk niet te jong om bij twee vrouwen en een kerel te slapen. Ik vind het ook altijd een beetje vaag, je hebt ook vrouwen die bij een kerel in bed kruipen en dan gaan klagen dat hij wat probeert. Ga dan niet bij hem in bed liggen zou ik zeggen. Dat wil niet zeggen dat alles dan maar mag, maar als je niet openstaat voor fysieke toenadering dan mijdt je die situatie.

quote:
Stukje Duitse wet:

[..]

Als iemand dronken en stoned een meisje van 15 doet en als ze 'laat dat' heeft geroepen, lijkt mij het wel onder dat laatste vallen, right?
Wrong.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_116767996
Het is ook maar de vraag of hij wist dat ze pas 15 was. Bij veel meiden van die leeftijd kun je niet eens zien of ze nu 15 zijn of al 18,19, 20.
Ook dat is niet duidelijk uit de tekst te halen.
pi_116769804
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2012 04:49 schreef zarGon het volgende:

[..]

Age of consent in Duitsland is 14, toch?

Randdebiel.
Kan ook anyways je hoeft niet gelijk te gaan te schelden :')
pi_116770416
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 16:24 schreef moussie het volgende:

Overigens, wat doet een meisje van 15 daar, slapen in een huishouden van een zuipschuit met twee vrouwen?
Dat is wel een goede vraag maar dat lijkt mij nog geen excuus om verkrachting te rechtvaardigen.
Daarnaast vind ik dat een man van 31 geen sex hoort te hebben met een kind van 15. Op zoiets zou wel degelijk een zware straf horen te staan.

Seks tussen volwassenen en kinderen vind ik per definitie pervers :7
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_116770547
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 15:50 schreef BasEnAad het volgende:
Zit wat in ja.
Jep. Dat je je als verkrachtingsslachtoffer ook nog inelkaar moet laten slaan, want anders komt de dader er gewoon mee weg ^O^
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_116770602
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 10:05 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Dat is wel een goede vraag maar dat lijkt mij nog geen excuus om verkrachting te rechtvaardigen.
Welke verkrachting?

quote:
Daarnaast vind ik dat een man van 31 geen sex hoort te hebben met een kind van 15. Op zoiets zou wel degelijk een zware straf horen te staan.
Inderdaad, ik zou zeggen 2 weken geen zakgeld voor de stoute meid.

quote:
Waarschijnlijk heeft ze gewoon een volgroeid lichaam dat al enige jaren geslachtsrijpheid uitstraalt. Ze is vruchtbaar dus is het heel natuurlijk.
pi_116770703
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 10:12 schreef Weltschmerz het volgende:

Welke verkrachting?

Het ongewenst binnendringen van haar lichaam misschien?

quote:
Inderdaad, ik zou zeggen 2 weken geen zakgeld voor de stoute meid.

Ik zat eerder te denken aan 2 jaar celstraf voor dat menselijk stuk afval dat kinderen aan stukken trekt.

quote:
Waarschijnlijk heeft ze gewoon een volgroeid lichaam dat al enige jaren geslachtsrijpheid uitstraalt. Ze is vruchtbaar dus is het heel natuurlijk.
Het lichaam is een stuk eerder vruchtbaar dan dat de hersenen volgroeid zijn, we weten dat de hersenen van een 15 jarige nog lang niet af zijn. Je kan je dus afvragen of ze wel bekwaamd genoeg was om te beslissen zich bij de 3 volwassenen te voegen.
Ik vind dat de volwassenen in dit geval het meest verstandige horen te handelen en dus de grootste verantwoordelijkheid hebben. Geen onredelijke eis toch?
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_116770922
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 10:15 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Spijt krijgen maakt het niet ongewenst.

quote:
Ik zat eerder te denken aan 2 jaar celstraf voor dat menselijk stuk afval dat kinderen aan stukken trekt.
Ik weet niet waar je het over hebt maar het lijkt me offtopic.

quote:
Het lichaam is een stuk eerder vruchtbaar dan dat de hersenen volgroeid zijn, we weten dat de hersenen van een 15 jarige nog lang niet af zijn. Je kan je dus afvragen of ze wel bekwaamd genoeg was om te beslissen zich bij de 3 volwassenen te voegen.
Hersenen van jongens zijn op hun 27e nog niet af. Pubers zijn nou eenmaal nieuwsgierig en experimenteel, en doen dingen waar ze spijt van krijgen. Je moet de ontwikkeling die je zelf hebt doorgemaakt niet aan hun opdringen, maar ze hun eigen ontwikkeling laten doormaken.

quote:
Ik vind dat de volwassenen in dit geval het meest verstandige horen te handelen en dus de grootste verantwoordelijkheid hebben. Geen onredelijke eis toch?
Neuh, maar het gaat er hier niet om of die zich zo gedragen hebben zoals je dat van je vrienden verwacht en hoe hoog je ze acht, maar of er iets is gebeurd waar de staat met al zijn macht vergelding voor moet zoeken.
pi_116771157
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 10:05 schreef ComplexConjugate het volgende:

Ergens denk ik dat die man de afgelopen jaren ook in leeftijd toegenomen is, dus het zal 28 om 15 zijn. En dat is een aardig leeftijdsverschil, maar de gemiddelde 15 jarige verblijft nu eenmaal niet in dit soort situaties, dus het zal allemaal wel iets genuanceerder liggen dan jij het nu brengt.

quote:
Of iets pervers is of niet is niet zo heel relevant. Ik doe vaak zat perverse dingen (in de ogen van fatsoensrakkers), maar ik kom daar keer op keer mee weg omdat het niet strafbaar is.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_116771863
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 10:22 schreef Weltschmerz het volgende:

Spijt krijgen maakt het niet ongewenst.

Ja hoor... je gaat iemand voor de lol even aangeven voor verkrachting, vooral omdat je dan even lekker met je bek in de schijnwerpers staat.

quote:
Hersenen van jongens zijn op hun 27e nog niet af. Pubers zijn nou eenmaal nieuwsgierig en experimenteel, en doen dingen waar ze spijt van krijgen. Je moet de ontwikkeling die je zelf hebt doorgemaakt niet aan hun opdringen, maar ze hun eigen ontwikkeling laten doormaken.

Waar het om gaat is dat je als volwassene geen misbruik hoort te maken van de eventuele experimenteerlust van jongeren. Ik neem aan dat je zelf ook wel begrijpt dat zoiets moreel verwerpelijk is.

quote:
Neuh, maar het gaat er hier niet om of die zich zo gedragen hebben zoals je dat van je vrienden verwacht en hoe hoog je ze acht, maar of er iets is gebeurd waar de staat met al zijn macht vergelding voor moet zoeken.
Tja... ik neem aan dat wij als samenleving verkrachting niet accepteren toch? Indien zoiets plaats vind dan moeten wij als samenleving daar vergelding voor zoeken.
pi_116771913
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 10:32 schreef DS4 het volgende:

Ergens denk ik dat die man de afgelopen jaren ook in leeftijd toegenomen is, dus het zal 28 om 15 zijn. En dat is een aardig leeftijdsverschil, maar de gemiddelde 15 jarige verblijft nu eenmaal niet in dit soort situaties, dus het zal allemaal wel iets genuanceerder liggen dan jij het nu brengt.

Je suggereert dus gewoon dat het meisje het opgezocht heeft?

quote:
Of iets pervers is of niet is niet zo heel relevant. Ik doe vaak zat perverse dingen (in de ogen van fatsoensrakkers), maar ik kom daar keer op keer mee weg omdat het niet strafbaar is.
Het zal wel meevallen met jouw perverse activiteiten, tenzij je bankier bent of een loopjongen voor de vastgoedmaffia :')
pi_116772049
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 10:58 schreef ComplexConjugate het volgende:

Je suggereert dus gewoon dat het meisje het opgezocht heeft?

Nee, ik stel vast dat het meer waarschijnlijk is dat ze in gedrag verder was dan de gemiddelde 15 jarige.

quote:
Het zal wel meevallen met jouw perverse activiteiten, tenzij je bankier bent of een loopjongen voor de vastgoedmaffia :')
Ik vind het ook meevallen, maar het is dus een beetje afhankelijk van je denkraam.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_116772187
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 10:56 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Ja hoor... je gaat iemand voor de lol even aangeven voor verkrachting, vooral omdat je dan even lekker met je bek in de schijnwerpers staat.
Ik ken haar motieven niet maar het gebeurt wel eens dat mensen spijt hebben van seks en het gebeurt ook wel eens dat vrouwen daar dan achteraf verkrachting van maken.

quote:
Waar het om gaat is dat je als volwassene geen misbruik hoort te maken van de eventuele experimenteerlust van jongeren. Ik neem aan dat je zelf ook wel begrijpt dat zoiets moreel verwerpelijk is.

Ik zou het zelf niet doen, maar ik zou zelf op mijn 15e ook niet logeren bij 20plussers met een hoog genotmiddelenverbruik.

quote:
Tja... ik neem aan dat wij als samenleving verkrachting niet accepteren toch? Indien zoiets plaats vind dan moeten wij als samenleving daar vergelding voor zoeken.
En in die zoektocht bleek van verkrachting geen sprake.
pi_116775228
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 09:41 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Kan ook anyways je hoeft niet gelijk te gaan te schelden :')
Dat deed ik niet. Ik verbeterde jouw "ram debiel".
pi_116775241
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 12:40 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dat deed ik niet. Ik verbeterde jouw "ram debiel".
Ah okey :@
pi_116775373
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 17:50 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Iemand tegen haar wil in verkrachten ook, want dat betekend laat dat namelijk.
Dat je iets niet wil.
Vreemd concept misschien hoor.
Maar blijkbaar dus niet, dus jou half dood slaan op straat ook niet, ondanks dat je zegt laat dat.
Ik verkracht altijd met toestemming.
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_116808249
Is gewoon een hoax, na 1,5 fles jagermeister, een krat bier en al wat je nog meer gebruikt krijg je em echt niet meer omhoog.... :p
pi_116808287
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 10:15 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

[..]

[..]

Nou uit je toon blijkt niet dat je mening gestut is met enige redelijkheid, als je het mij vraagt :)
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_116808292
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 08:52 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Is gewoon een hoax, na 1,5 fles jagermeister, een krat bier en al wat je nog meer gebruikt krijg je em echt niet meer omhoog.... :p
Alcohol wen je snel aan.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_116808313
Prima uitspraak.
pi_116808424
quote:
Ongewenst maakt geen verkrachting.
Dwang maakt verkrachting.

Die man begon haar aan te raken en zij zei 'laat dat'.
Vervolgens heeft die man nog even doorgezet waarna zij uiteindelijk alles heeft toegelaten.

Als die man haar een mes op de keel had gezet dan zou hij zeker fout zitten.
Maar evengoed ging het van "nee laat dat" "volgens mij wil je best wel schatje" "nou ok dan".
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_116808477
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  zaterdag 15 september 2012 @ 09:52:52 #104
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_116808617
Wat deed dat kind daar dan? 15 jaar bij een stel dronken, blowende apen in huis.
Is het dan terecht dat ze verkracht werd? Neu, maar weinig medelijden mee met zulke sletjes. Hoop alleen dat ze dr niet zwanger van is geworden: de wereld zit niet te wachten op nog meer van die onbenullen die domme keuzes maken.
En de vraag is of ze ueberhaupt verkracht is natuurlijk.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_116808628
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2012 09:52 schreef matthijst het volgende:
Neu, maar weinig medelijden mee met zulke sletjes.
:')

Wellicht kunnen de sletjes je gunstig stemmen door wel eens voor jou te kiezen? :@
  zaterdag 15 september 2012 @ 09:59:23 #106
28167 matthijst
pi_116808672
Dat zou ze geen mindere sletjes maken.

15 jaar. Drinken, blowen, neuken, bij een 30-plusser in huis. Tsja. Je kan er mooie verhalen over ophangen, maar uiteindelijk.... is het gewoon een Duitse variant van de breezerslet. Een Warsteinerhoertje.
pi_116808743
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2012 09:59 schreef matthijst het volgende:
Dat zou ze geen mindere sletjes maken.

15 jaar. Drinken, blowen, neuken, bij een 30-plusser in huis. Tsja. Je kan er mooie verhalen over ophangen, maar uiteindelijk.... is het gewoon een Duitse variant van de breezerslet. Een Warsteinerhoertje.
Nogmaals: :')
  zaterdag 15 september 2012 @ 10:12:32 #108
28167 matthijst
pi_116808785
Voor een seksgod ben je aardig conservatief.
Vanaf welke leeftijd mogen ze zich bij jouw seksgod sessies aanmelden?
En moeten ze nuchter zijn?
pi_116809158
"ze wilde niet dat de buren het zouden horen."

??

Maar inderdaad 15 jaar, gewoon ziek. :r

[ Bericht 27% gewijzigd door TheThinker op 15-09-2012 10:54:47 ]
pi_116825562
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 16:00 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik vind het ook smerig, maar zie het niet als verkrachting nee. Wat wil je dan, hem jaren vastzetten hiervoor?
En wat moet een 15-jarige bij zo'n kerel in huis? Ze kan toch ook best zelf nadenken, of niet soms? Niet dat ik het goedkeur, maar hiervoor straffen gaat wat ver. Anders kan iedere vijftienjarige meid wel zeggen dat ze verkracht is na vrijwillige seks met een meerderjarige man.
Het meisje deed volgens mij vrijwillig mee aan dit tokkiefeestje met een man die zeer agressief kan reageren.
Jammer dan, voortaan iets kieskeuriger zijn bij het uitkiezen van vrienden.
  zaterdag 15 september 2012 @ 22:13:01 #111
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_116830271
Het klemzuipen begint aardig te lukken. Nu nog opzoek naar een 15 jarige. :{14.gif
  zaterdag 15 september 2012 @ 22:39:47 #112
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_116831321
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 10:56 schreef ComplexConjugate het volgende:

Zou inderdaad de eerste keer zijn!

Wat was trouwens het bewijs in deze zaak, of was het woord van het meiske genoeg?
Ik ga naar huis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')