Ongewenst maakt geen verkrachting.quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:15 schreef ComplexConjugate het volgende:
Het ongewenst binnendringen van haar lichaam misschien?
quote:Op zaterdag 15 september 2012 09:52 schreef matthijst het volgende:
Neu, maar weinig medelijden mee met zulke sletjes.
Nogmaals:quote:Op zaterdag 15 september 2012 09:59 schreef matthijst het volgende:
Dat zou ze geen mindere sletjes maken.
15 jaar. Drinken, blowen, neuken, bij een 30-plusser in huis. Tsja. Je kan er mooie verhalen over ophangen, maar uiteindelijk.... is het gewoon een Duitse variant van de breezerslet. Een Warsteinerhoertje.
Het meisje deed volgens mij vrijwillig mee aan dit tokkiefeestje met een man die zeer agressief kan reageren.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik vind het ook smerig, maar zie het niet als verkrachting nee. Wat wil je dan, hem jaren vastzetten hiervoor?
En wat moet een 15-jarige bij zo'n kerel in huis? Ze kan toch ook best zelf nadenken, of niet soms? Niet dat ik het goedkeur, maar hiervoor straffen gaat wat ver. Anders kan iedere vijftienjarige meid wel zeggen dat ze verkracht is na vrijwillige seks met een meerderjarige man.
Zou inderdaad de eerste keer zijn!quote:Op vrijdag 14 september 2012 10:56 schreef ComplexConjugate het volgende:
Ja hoor... je gaat iemand voor de lol even aangeven voor verkrachting, vooral omdat je dan even lekker met je bek in de schijnwerpers staat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |