Super slowquote:
En als je iets vastdraait, dan doe je dat op gevoel? (vast = vast)quote:Op donderdag 13 september 2012 12:43 schreef lipjes het volgende:
[..]
wat mij betreft prima
ik ga in het voorjaar weer ff onderhoud doen.
[..]
Momentsleutel? die heb je toch niet nodig joh
Wij hebben er 2, gebruiken ze bijna nooit.
En tijd voor maken, ik trek er meestal een zaterdagje voor uit.
Hier schijnt de zon sinds een uur of 10 volopquote:Op donderdag 13 september 2012 13:10 schreef WhiteJoker het volgende:
tripo?
Blegh wat een druilerig weer trouwens...
Yep, vast is vast, en daarna nog een tikkie erachteraan.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:18 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
En als je iets vastdraait, dan doe je dat op gevoel? (vast = vast)
Nee, maar ik denk dat "de grote beurt" na de 40k iets te veel is om mee te beginnen. De eerstvolgende keer olie verversen doe ik dan wel zelf, bijvoorbeeld.heb geen oliefiltersleutel
En los krijg je m niet met de hand.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:21 schreef lipjes het volgende:
[..]
Yep, vast is vast, en daarna nog een tikkie erachteraan.
Nooit wat losgegaan en altijd weer los gekregen.
en oliefiltersleutel?
Gewoon met de hand stevig vastdraaien
Dan hoeft die er toch niet heel af of wel dan?quote:Op donderdag 13 september 2012 13:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
los krijg je m niet met de hand.
Dit dusquote:Op donderdag 13 september 2012 13:26 schreef Salatrel het volgende:
gewoon dekatria inschakelen die neemt alles meekost je alleen wel een perenijsje
Je had ook gewoon een doorslag kunnen pakken met een stalen hamer.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:27 schreef lipjes het volgende:
Bij mij, de balhoofdlagers eruit halen, teminnste, die stukken waar ze in liggen die in het frame zitten.
Poulietrekker hadden we niet die paste, dus 2 verlengstukken voor een ratel gepakt, poullie erop gezet, verlengstukken in de poulie gezet en rammen maar.
Zou te kort zijn.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je had ook gewoon een doorslag kunnen pakken met een stalen hamer.
iemand moet overzicht houden toch?quote:Op donderdag 13 september 2012 13:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit dusZelfs als je niks doet krijg je een perenijsje
Dan heb je wel een heel lang balhoofd.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:29 schreef lipjes het volgende:
[..]
Zou te kort zijn.
die 2 ronde dingen waar ze inliggen zitten best vervelend
Oh, en voor het lager van de as af te halen, gewoon slijptol pakken, stuk inslijpen, beitel erop en 1 stevige tik.
Springt die zo los
Als je het gereedschap niet hebt moet je improviseren
Mwoah, heb je gelijk inquote:Op donderdag 13 september 2012 13:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
iemand moet overzicht houden toch?
Jij hem uitlachen omdat ie ABS heeftquote:Op donderdag 13 september 2012 13:31 schreef Salatrel het volgende:
voeg ik net trouwens in op de snelweg rijd er een tenere voor meeen witte nog wel
Ik zou hem inruilen..quote:Op donderdag 13 september 2012 13:31 schreef Salatrel het volgende:
voeg ik net trouwens in op de snelweg rijd er een tenere voor meeen witte nog wel
we moesten er 2 verlengstukken op zetten anders was die no gniet lang genoeg.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan heb je wel een heel lang balhoofd.
Of gewoon een dremel, werkt iets nauwkeuriger
[..]
Mwoah, heb je gelijk in
WTF?!quote:Op donderdag 13 september 2012 13:32 schreef lipjes het volgende:
[..]
we moesten er 2 verlengstukken op zetten anders was die no gniet lang genoeg.
Maar dremel deden we eerst, maar dat ging niet zo super.
Slijptol met dunne schijf ging beter
t/m 2011 was er in NL ook een witte zonder abs hoorquote:Op donderdag 13 september 2012 13:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij hem uitlachen omdat ie ABS heeft
quote:Op donderdag 13 september 2012 13:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
WTF?!
LOL, een slijptol heeft ook een stuk meer vermogen ja
Ohquote:Op donderdag 13 september 2012 13:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
t/m 2011 was er in NL ook een witte zonder abs hoor
Poelie erop, wut?quote:Op donderdag 13 september 2012 13:37 schreef lipjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets, en dan nog die poulie erop.
Want met een doorslag kon je er echt neit bij
Ja ik ook, dat ga je echt niet redden met een doorslag.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh
[..]
Poelie erop, wut?
Doorslag had ik over de lagerschalen in het balhoofd.
Bij mijn motor red ik dat wel hoorquote:Op donderdag 13 september 2012 13:39 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja ik ook, dat ga je echt niet redden met een doorslag.
Of je moet wel een hele lange hebben
Pas maar op de de ketting er niet afvliegt dan..quote:Op donderdag 13 september 2012 13:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
koop ik een busa en verleng ik de achterbrug... dat is uniek. zie je nergens
Je wordt gewoon afgesleept.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:07 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Pas maar op de de ketting er niet afvliegt dan..
Man, je zal zo komen te staan zeg.. Weet iemand hoe ze dat opgelost hebben bij de MM?
Zouden ze de ANWB gebeld hebben en gevraagd hebben om een extra lange ketting?
je mag niiet gesleept worden op een motorquote:Op donderdag 13 september 2012 14:14 schreef lipjes het volgende:
[..]
Je wordt gewoon afgesleept.
heb zelf ook eens met een kapotte motor gestaan toen ik, heel ironisch, net bij de ANWB vandaan kwam om europaserivce af te sluiten.
Kwam er gewoon zo een grote sleepwagen waar 2 auto's op konden, daarop werd ik naar huis gesleept.
Hebben ze niet eerst even geprobeerd de boel te fixen dan? Want ik meen dat ze niet zo'n fan zijn van iedereen maar afslepen enzulks..quote:Op donderdag 13 september 2012 14:14 schreef lipjes het volgende:
[..]
Je wordt gewoon afgesleept.
heb zelf ook eens met een kapotte motor gestaan toen ik, heel ironisch, net bij de ANWB vandaan kwam om europaserivce af te sluiten.
Kwam er gewoon zo een grote sleepwagen waar 2 auto's op konden, daarop werd ik naar huis gesleept.
Dat proberen ze in eerste instantie altijd ja, maar als het niet binnen een uur te fixen is dan wordt je naar (de dichtsbijzijnde) 'professionele hulpdienst' (oftewel een garage/dealer) gebrachtquote:Op donderdag 13 september 2012 14:24 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hebben ze niet eerst even geprobeerd de boel te fixen dan? Want ik meen dat ze niet zo'n fan zijn van iedereen maar afslepen enzulks..
Bijdehandje, hij zette hem er bovenopquote:Op donderdag 13 september 2012 14:18 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je mag niiet gesleept worden op een motor
Jawel, en eerst dacht die het gemaakt te hebben.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:24 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hebben ze niet eerst even geprobeerd de boel te fixen dan? Want ik meen dat ze niet zo'n fan zijn van iedereen maar afslepen enzulks..
Ah, ik wou al zeggen inderdaad: bij mij proberen ze er iedere keer angstvallig onderuit te komen om te slepen..quote:Op donderdag 13 september 2012 14:25 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Dat proberen ze in eerste instantie altijd ja, maar als het niet binnen een uur te fixen is dan wordt je naar (de dichtsbijzijnde) 'professionele hulpdienst' (oftewel een garage/dealer) gebracht
quote:Op donderdag 13 september 2012 14:07 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Pas maar op de de ketting er niet afvliegt dan..
Man, je zal zo komen te staan zeg.. Weet iemand hoe ze dat opgelost hebben bij de MM?
Zouden ze de ANWB gebeld hebben en gevraagd hebben om een extra lange ketting?
Iedere keer? Hoe vaak heb je er al gebruik van gemaakt?quote:Op donderdag 13 september 2012 14:49 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ah, ik wou al zeggen inderdaad: bij mij proberen ze er iedere keer angstvallig onderuit te komen om te slepen..
Ik heb tot op heden mijn lidmaatschapsgeld er ieder jaar wel uitgehaald hoor.. 1x met een kapotte brandstofpomp gestaan, 1x met een sleutel die opnieuw geprogrammeerd moest worden, een keer met een contactslot waar geen beweging meer in zat etc. etc. Met allerlei verschillende auto's overigens hoor..quote:Op donderdag 13 september 2012 15:11 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Iedere keer? Hoe vaak heb je er al gebruik van gemaakt?
Ik heb trouwens 1 keer gebruik gemaakt van pechhulp (van KNMV), was toen geen enkel probleem en de motor werd zelfs kosteloos naar een de garage in de buurt gebracht (vanaf Harderwijk)
Maar die voorwaarde hebben ze geschrapt, wordt nu naar de dichtsbijzijnde garage gebracht..![]()
Dat had ik laatst ook. Ik dacht wtfuck krijgen we nu weerquote:Op donderdag 13 september 2012 15:59 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik heb tot op heden mijn lidmaatschapsgeld er ieder jaar wel uitgehaald hoor.. 1x met een kapotte brandstofpomp gestaan, 1x met een sleutel die opnieuw geprogrammeerd moest worden, een keer met een contactslot waar geen beweging meer in zat etc. etc. Met allerlei verschillende auto's overigens hoor..
Maargoed, beter dat dan dat ik jarenlang voor niks aan de ANWB betaal
Mét NOS zelfsquote:
Wanneer gebruik je dit echt?!quote:Op donderdag 13 september 2012 17:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mét NOS zelfs![]()
[ afbeelding ]
Ik zou met de trein gaan.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:42 schreef WhiteJoker het volgende:
Zit nog te twijfelen of ik maandag per motor of trein naar België ga. 't is wel een pokke eind...
Willen ze voor de trein ook een APK verplicht stellen dan?quote:Op donderdag 13 september 2012 17:42 schreef WhiteJoker het volgende:
Zit nog te twijfelen of ik maandag per motor of trein naar België ga. 't is wel een pokke eind...
zou voor de fyra geen kwaad kunnenquote:Op donderdag 13 september 2012 18:05 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Willen ze voor de trein ook een APK verplicht stellen dan?
Da's volgende week zondag toch pas?quote:Op donderdag 13 september 2012 18:05 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Verplicht gele hesjes voor de machinistquote:Op donderdag 13 september 2012 18:05 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ze racen er hier serieus mee, er schijnt een Island-champ hier op het eiland te wonen. Ze hebben regelmatig wedstrijden op St.Maarten en St.Kitts.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:13 schreef whY... het volgende:
[..]
Wanneer gebruik je dit echt?!Er is net een vrouw van een balkon (geduwd) gevallen bij mij in de buurt...
waarquote:Op donderdag 13 september 2012 19:09 schreef Mickeys het volgende:
Zo... "even" een paddockstand, bobbins en 2 kleine motormovers nieuw gescoord, voor de prijs die ik anders hier voor alleen de paddockstand kwijt zou zijn
Datona, ben er langs gereden en behalve de bobbins was alles 50% korting in de winkel. dat stond er op de site niet bijquote:
Er lag daar een boel gereedschap.... liep er even kwijlend rond.... die gozer daar lachen omdat ik er op mijn mega hoge hakken liep, sieraden om en lange nagels..... Hij snapte er eventjes helemaal niets van... wel erg leuk. Nog even met hem geklept. Erg galant was die wel, heeft alles voor mij in de kofferbak gelegd.quote:
klinkt als het script voor een natuurfilmquote:Op donderdag 13 september 2012 19:22 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Er lag daar een boel gereedschap.... liep er even kwijlend rond.... die gozer daar lachen omdat ik er op mijn mega hoge hakken liep, sieraden om en lange nagels..... Hij snapte er eventjes helemaal niets van... wel erg leuk. Nog even met hem geklept. Erg galant was die wel, heeft alles voor mij in de kofferbak gelegd.
quote:Op donderdag 13 september 2012 19:44 schreef Salatrel het volgende:
[..]
klinkt als het script voor een natuurfilm
Ja. Je kunt de "inwendige" breedte zelf instellenquote:Op donderdag 13 september 2012 19:43 schreef Mirgeam het volgende:
zou die universele paddock stand werken met m'n vfr 800 uit 2000?
Blijkbaar weet jij het, ik kijk zulke natuurfilms niet, heb ik nl niet nodigquote:Op donderdag 13 september 2012 19:44 schreef Salatrel het volgende:
[..]
klinkt als het script voor een natuurfilm
wel eerst eentje voor het achterwiel nodig zie ik, en dat is een enkele achterbrug, dus werkt zo'n universele nietquote:Op donderdag 13 september 2012 19:52 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja. Je kunt de "inwendige" breedte zelf instellen
Heb jij pechquote:Op donderdag 13 september 2012 20:21 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
wel eerst eentje voor het achterwiel nodig zie ik, en dat is een enkele achterbrug, dus werkt zo'n universele niet
hehehe... ja, eigenlijk wel.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
Jij hebt geluk MickeysDat moet grappig zijn geweest om die vent zo te zien kijken
25-28 september naar BarcelonaVoor het eerst vliegen
Neuh, volgend jaar misschien op de motor erheenquote:Op donderdag 13 september 2012 21:03 schreef Mickeys het volgende:
[..]
hehehe... ja, eigenlijk wel.
maarre.... motor in de koffer mee?
Veel plezier!quote:Op donderdag 13 september 2012 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
Jij hebt geluk MickeysDat moet grappig zijn geweest om die vent zo te zien kijken
25-28 september naar BarcelonaVoor het eerst vliegen
Thanksquote:Op donderdag 13 september 2012 21:11 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Veel plezier!
Barcelona is wel een toffe stad, ben er vorig jaar oktober geweest
Indien je een toffe toer door de stad wil, zoek de Travelbar op. Zij verzorgen 3x per dag een 'Free walking tour'. Die is gratis, aan het einde vraagt de gids wel om een donatie, maar dat is niet verplicht.
De hele bar wordt gerund door australiërs, dus Engels is geen probleem
Ze hadden ook op dinsdag/donderdag kroegentocht, maar dat vind ik niet terug op de website..
Er is trouwens ook gratis wifi bij de bar in het centrum
Je pa is toch nog niet zo oud? Die vind dat vast niet erg.... die kroegentochtquote:Op donderdag 13 september 2012 21:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thanks![]()
Kijk, aan dit soort tips heb ik watAl ga ik wel met m'n pa, maar dat mag de pret niet drukken
Ik weet niet eens hoe oud hij isquote:Op donderdag 13 september 2012 21:17 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Je pa is toch nog niet zo oud? Die vind dat vast niet erg.... die kroegentocht
Owww. dan vind die dat vast wel leuk johquote:Op donderdag 13 september 2012 21:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe oud hij isVolgens mij 51 ofzo.
Hahahaha, hij is leuk!quote:Op donderdag 13 september 2012 22:05 schreef Vinniiee het volgende:
Ik kan t niet laten om dit te posten:
[ afbeelding ]![]()
Ik lees die laatste zin ook echt op die toon.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:05 schreef Vinniiee het volgende:
Ik kan t niet laten om dit te posten:
[ afbeelding ]![]()
En, welke is het geworden?quote:Op donderdag 13 september 2012 23:20 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik lees die laatste zin ook echt op die toon.![]()
--
Vandaag even naar de Motoport geweest, voor een nieuwe helm. Onderweg naar helmen-sectie even gekwijld op wat naked-bikes.![]()
Maaaarrrrr, ik ben geslaagd voor de nieuwe helm.
De HJC IS-16, in het mat zwart.quote:
HJC heb ik ook eens gehad inderdaad, was wel een fijne helm. Geloof dat ik een HJC ZF9-Kast had..quote:Op donderdag 13 september 2012 23:32 schreef einschtein het volgende:
[..]
De HJC IS-16, in het mat zwart.Had er 5 gekozen die mij qua uiterlijk aanstonden, waarvan de HJC mij het lekkerste zat.
Gaaf!quote:Op donderdag 13 september 2012 23:37 schreef JK1982 het volgende:
[..]
HJC heb ik ook eens gehad inderdaad, was wel een fijne helm. Geloof dat ik een HJC ZF9-Kast had..
Edit: Yup, deze hieronder..
Met een iridium vizier erop. Stond wel leuk..
[ afbeelding ]
Dat zijn inderdaad handige opties.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:43 schreef einschtein het volgende:
[..]
Gaaf!
Deze heeft een zonnevizier, anti-condens-plek en handig afneembaar vizier.
Kan niet wachten om 'm echt in gebruik te nemen.
Pinlock, dat was 'm ja! Briljante uitvinding!quote:Op donderdag 13 september 2012 23:47 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad handige opties.
Vooral van de Pinlock (ik denk dat je dat bedoelt) heb ik heel veel plezier.
Echt een geniale vinding!
Toevallig net een mail over gehad; http://www.greenpeace.nl/(...)scherm-de-Noordpool/quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:21 schreef Tankiej het volgende:
Bij de Shell waar ik langs reed was niks aan de hand, die was gewoon open. Maar voor Greenpeace zal het noorden van NL wel volledig bestaan uit de Eemshaven
Ah, net de twee in Groningen in de 'rijke' buurt. Het goedkope onbemande (Shell) tankstation hebben ze niks mee gedaanquote:Op vrijdag 14 september 2012 08:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Toevallig net een mail over gehad; http://www.greenpeace.nl/(...)scherm-de-Noordpool/
Toch wel redelijk het gehele land door.
Bij mij in de buurt trouwens niet, maar volgens mij hebben we ook niet echt belachelijk veel Shell-tankstations.
De enige die ik ken is aan de snelweg.
Maar dat kon in ieder geval niet waar de NOS verslaggever stond, dat tankstation was volledig afgezet door de politie. Ik kan me voorstellen dat dat bij meer tankstations het geval is..quote:De winkels op de tankstations zijn gewoon open, want we willen de franchiseondernemers ontzien. Automobilisten kunnen dus gewoon een kop koffie drinken of een ontbijtje halen.
Da's dan indirect misschien de schuld van Greenpeace, maar blijkbaar niet hun bedoeling geweest.quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:27 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ah, net de twee in Groningen in de 'rijke' buurt. Het goedkope onbemande (Shell) tankstation hebben ze niks mee gedaan
Overigens, in dat bericht staat:
[..]
Maar dat kon in ieder geval niet waar de NOS verslaggever stond, dat tankstation was volledig afgezet door de politie. Ik kan me voorstellen dat dat bij meer tankstations het geval is..
Ze zeggen in ieder geval dat het niet hun bedoeling is geweest. Maar ze zijn toch niet zo naïef om te denken dat als ze zo'n actie uitvoeren, dat het enige is wat er gebeurd?quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Da's dan indirect misschien de schuld van Greenpeace, maar blijkbaar niet hun bedoeling geweest.
Zie 3 berichten boven je voor een link naar dat kaartjequote:Op vrijdag 14 september 2012 08:44 schreef Vinniiee het volgende:
Zie hier een kaartje met de platgelegde tankstations: http://www.greenpeace.nl/(...)scherm-de-Noordpool/
Lekker is dat als je naar je werk moet
Ze zouden die lui op meoten sluiten
Euw oepsquote:Op vrijdag 14 september 2012 08:48 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ze zeggen in ieder geval dat het niet hun bedoeling is geweest. Maar ze zijn toch niet zo naïef om te denken dat als ze zo'n actie uitvoeren, dat het enige is wat er gebeurd?
[..]
Zie 3 berichten boven je voor een link naar dat kaartje
Ik vind het ook wel een erg trieste actie, nu zitten die pomphouders met de problemen en schade. Waar ze normaal redelijk wat winst maken op eten/drinken , wordt er nu helemaal niks verkocht. Het tankstation wordt afgezet door de politie, of mensen mijden het tankstation omdat ze er toch niet kunnen tanken en hebben geen zin in die onzin in de vroege ochtend.
Ik mag toch hopen dat al die pomphouders een schadevergoeding gaan claimen bij Greenpeace..
Dit dus. Dat is echt áltijd zo bij die actievoerders. Pak het bedrijf aan, niet hun klantenquote:Op vrijdag 14 september 2012 08:48 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ze zeggen in ieder geval dat het niet hun bedoeling is geweest. Maar ze zijn toch niet zo naïef om te denken dat als ze zo'n actie uitvoeren, dat het enige is wat er gebeurd?
[..]
Zie 3 berichten boven je voor een link naar dat kaartje
Ik vind het ook wel een erg trieste actie, nu zitten die pomphouders met de problemen en schade. Waar ze normaal redelijk wat winst maken op eten/drinken , wordt er nu helemaal niks verkocht. Het tankstation wordt afgezet door de politie, of mensen mijden het tankstation omdat ze er toch niet kunnen tanken en hebben geen zin in die onzin in de vroege ochtend. Ook zullen mensen niet zo snel naar een Shell station gaan bij zoiets, ook al is die niet afgezet. Zullen voor de zekerheid wel ergens anders heen gaan.
Ik mag toch hopen dat al die pomphouders een schadevergoeding gaan claimen bij Greenpeace..
Leuk dat Greenpeace actie wil voeren tegen Shell, maar doe het dan ook tegen Shell. Nu heb je ondernemers en klanten daarvan tegen je.
Uiteraard, maar natuurlijk ook eventuele materiële schade die geleden is.quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Euw oeps
Met schade bedoel je financiele schade neem ik aan?
Stelletje trieste lui.
En dan maar niet te denken dat veel automobilisten nu te laat komen omdat ze ergens anders moeten tanken.
Wat voor materiële schade zou er moeten zijn dan? Kan me niet voorstellen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:53 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Uiteraard, maar natuurlijk ook eventuele materiële schade die geleden is.
De vulpistolen waren bij elkaar gebonden met tiewraps en een slot, daar kan toch best schade bij ontstaan als dat een beetje ruig gedaan is.quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat voor materiële schade zou er moeten zijn dan? Kan me niet voorstellen.
Als de pomp waar ik vanmorgen getankt had een Shell was geweest had ik een groot probleem gehad. Enige pomp daar in de buurt is ook een Shell, en anders moet ik terug Apeldoorn in á een half uur extra. En dan nog te bedenken dat iedereen naar een ander tankstation moet omdat die Shell dichtzit
Hmm ja das waar. Maarja, ze hebben de hele nacht gehad, lijkt me niet dat dat gehaast is gebeurd danquote:Op vrijdag 14 september 2012 08:59 schreef Tankiej het volgende:
[..]
De vulpistolen waren bij elkaar gebonden met tiewraps en een slot, daar kan toch best schade bij ontstaan als dat een beetje ruig gedaan is.
Overigens even off-topic: 'Noorden moet zich voorbereiden op komst wolven'
Heb je straks een wolf voor je motor/auto ipv een ree
Ze waren een halfuur geleden nog steeds bezig in het noorden in ieder geval. Gaan van station naar station:quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm ja das waar. Maarja, ze hebben de hele nacht gehad, lijkt me niet dat dat gehaast is gebeurd
dan
quote:Even voor 07.30 uur werden de stations aan de Van Ketwich Verschuurlaan in Groningen en aan de Rijksstraatweg in Haren afgesloten. Een half uur later waren ze weer losgeknipt. Rond acht uur werd ook in Roden een station afgesloten. Om half 9 was het station langs de A7 bij Marum aan de beurt.
Inderdaadquote:Whehe, facking vetWolven in Nederland
Ik denk dat de herten en reeën populatie dan wel een beetje kleiner wordt ja, ze moeten toch iets etenquote:Op vrijdag 14 september 2012 09:42 schreef einschtein het volgende:
Hier dan in 't weiland tegenover mijn huis geen hertjes meer, maar wolven
quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:42 schreef einschtein het volgende:
Hier dan in 't weiland tegenover mijn huis geen hertjes meer, maar wolven
Valkenier geworden?quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:52 schreef stoeltafel het volgende:
Volgende week ga ik mijn eerste motor huren. Het wordt de Suzuki GSXR 600. Woon in Apeldoorn en heb nu een goede gevonden in de buurt van Barneveld. Weten jullie misschien nog een dealer die dichterbij is?
Heb ik ook moeten doen voor mijn op maat gemaakte oordoppen, vaag gevoel is datquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:45 schreef lipjes het volgende:
Zo, oren zijn weer uitgespoten.
en heb een virus op mijn pc
Was meer van, er zit wel erg veel vuil inquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb ik ook moeten doen voor mijn op maat gemaakte oordoppen, vaag gevoel is dat
Zijn er hier mensen met verwarmde handschoenen ?
Gelukkig tank ik nooit bij shell, veel te duurquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:07 schreef WhiteJoker het volgende:
Oh man, dat was inderdaad kut tijdens rijlessen. Ik reed ook altijd op de motor zonder handvatverwarming (want zwaar). Die verwarmde handschoenen sluit je aan op de motor toch?
Best wel kut die GP actie. Als ik nu naar m'n werk rij kom ik 3 Shell stations tegen en geen enkele andereGelukkig pak ik vandaag de bus naar school om m'n laatste producten af te vinken.
En hier is de Shell van de echte (!) merken juist de goedkoopste. Ik ga bijna nooit naar Tango of Supertank. Reden: Mijn oom heeft voor zulke stations gewerkt en melde dat ze gewoon restbenzine verkopen waar meer condens/vocht in zit dan de duurdere merken en of ik dus niet bij hem wou tanken. Motoren schijnen niet zo goed op water te kunnen rijdenquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:10 schreef lipjes het volgende:
[..]
Gelukkig tank ik nooit bij shell, veel te duur
Maar ik had er eigenlijk geen last van, zelfs niet toen ik moest afrijden met 2-3 graden.
Meh de onbemande stations vallen wel mee. Bovendien zitten de meeste binnen de bebouwde kom.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:10 schreef lipjes het volgende:
[..]
Maar ik had er eigenlijk geen last van, zelfs niet toen ik moest afrijden met 2-3 graden.
Mwa, denk dat dat wel zal meevallen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:12 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En hier is de Shell van de echte (!) merken juist de goedkoopste. Ik ga bijna nooit naar Tango of Supertank. Reden: Mijn oom heeft voor zulke stations gewerkt en melde dat ze gewoon restbenzine verkopen waar meer condens/vocht in zit dan de duurdere merken en of ik dus niet bij hem wou tanken. Motoren schijnen niet zo goed op water te kunnen rijden
Haha, ik moest tijdens mijn examen vanuit de snelweg de afslag hebben en toen de vluchtstrook op.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:13 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Meh de onbemande stations vallen wel mee. Bovendien zitten de meeste binnen de bebouwde kom.
Ik vroor m'n handen er haast af. Ik had het gelukkig nog niet zo erg als één van de andere lessers. Die moest steeds afstappen om de handen te warmen. Ik gebruikte gewoon de motorDie werd warm genoeg
Onbemande Shell is hier net zo duur als de Tango en Fieten olie (of zoiets). Bemand Shell tankstation even verderop is 4 cent duurderquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:10 schreef lipjes het volgende:
[..]
Jup met een kabeltje naar je accuquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:07 schreef WhiteJoker het volgende:
Oh man, dat was inderdaad kut tijdens rijlessen. Ik reed ook altijd op de motor zonder handvatverwarming (want zwaar). Die verwarmde handschoenen sluit je aan op de motor toch?
Best wel kut die GP actie. Als ik nu naar m'n werk rij kom ik 3 Shell stations tegen en geen enkele andereGelukkig pak ik vandaag de bus naar school om m'n laatste producten af te vinken.
Tuurlijk valt het mee, maar ik loop liever het risico niet aangezien het ook bevestigd is door de garage. Die zeiden dat je ook daarom nooit je tank helemaal leeg moet rijden omdat het laatste beetje vaak vocht en vuil is.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:15 schreef lipjes het volgende:
[..]
Mwa, denk dat dat wel zal meevallen.
Bij ons zit ook een tango, en een BP sinds kort.
de BP is nu goedkoper, maar daarvoor tanken te steeds bji de tango.
Geen van ons allen heeft ooit problemen gehad
Dat laatste kan best kloppen, zit niet voor niks een filter bij de aanvoerleiding. Maar dat kan er ook in komen bij de andere tankstations, simpelweg door regen (tijdens het tanken) of dat het vulpistool niet helemaal schoon is.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:24 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tuurlijk valt het mee, maar ik loop liever het risico niet aangezien het ook bevestigd is door de garage. Die zeiden dat je ook daarom nooit je tank helemaal leeg moet rijden omdat het laatste beetje vaak vocht en vuil is.
Ik heb het ook niet over dat je motorblok stuk gaat. Ik zeg dat die wat slecht loopt op water en vuil. Maar iedereen moet ook zijn/haar eigen keuze daar in maken. Ik betaal liever een cent meer waar ik mij beter bij voel.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:27 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Dat laatste kan best kloppen, zit niet voor niks een filter bij de aanvoerleiding. Maar dat kan er ook in komen bij de andere tankstations, simpelweg door regen (tijdens het tanken) of dat het vulpistool niet helemaal schoon is.
Maar dat Tango benzine zou verkopen waar vocht in zit.. M'n hele familie tankt bij de Tango sinds die hier in de buurt zit, is nog nooit iets kapot gegaan. Daarnaast heb ik ook nog nooit gehoord dat er motorblok kapot is gegaan door het tanken bij de goedkope tankstations.
dat er wat vocht en vuil in zit oke, maar je weet dat vocht als de motor stilstaat naar beneden zakt he.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:24 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tuurlijk valt het mee, maar ik loop liever het risico niet aangezien het ook bevestigd is door de garage. Die zeiden dat je ook daarom nooit je tank helemaal leeg moet rijden omdat het laatste beetje vaak vocht en vuil is.
Denk de Valkenier. Zij hebben mooie motoren, mooie prijzen en de afstand is goed te doen. Bel ze gelijk even.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Valkenier geworden?
Er zit een dealer in Apeldoorn: Premium Motors, maar geen idee of ze daar motoren verhuren. Kan vanavond wel even vragen, dan ben ik daar toch.
Je hebt ook nog Simako oid, is een BMW dealer.
Valkenier is wel een goeie zaakquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:20 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Denk de Valkenier. Zij hebben mooie motoren, mooie prijzen en de afstand is goed te doen. Bel ze gelijk even.
Natuurlijk pleiten ze daarvoor, als ze de belangen behartigen voor de importeursquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:42 schreef Vinniiee het volgende:
RAI Vereniging behartigt de belangen van de Nederlandse importeurs van motoren, motorscooters, brom- en snorfietsen. Over de invoering van een APK voor gemotoriseerde tweewielers zegt RAI Vereniging dat veel EU-landen al een APK hebben ingevoerd en dat Nederland dat voorbeeld zou moeten volgen.
RAI Vereniging pleit bovendien voor de invoering van een periodieke keuring voor o.a. de gemotoriseerde tweewielers ter handhaving van de originele staat van het voertuig. Een regelmatige controle van de technische staat van snor- en bromfietsen en van motoren heeft naar mening van RAI Vereniging een positief effect op de milieuprestatie en de verkeersveiligheid.
De RAI Vereniging moet zijn bek eens leren houdenquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:42 schreef Vinniiee het volgende:
RAI Vereniging behartigt de belangen van de Nederlandse importeurs van motoren, motorscooters, brom- en snorfietsen. Over de invoering van een APK voor gemotoriseerde tweewielers zegt RAI Vereniging dat veel EU-landen al een APK hebben ingevoerd en dat Nederland dat voorbeeld zou moeten volgen.
RAI Vereniging pleit bovendien voor de invoering van een periodieke keuring voor o.a. de gemotoriseerde tweewielers ter handhaving van de originele staat van het voertuig. Een regelmatige controle van de technische staat van snor- en bromfietsen en van motoren heeft naar mening van RAI Vereniging een positief effect op de milieuprestatie en de verkeersveiligheid.
Ik zei 'laat maar', omdat ik dacht dat je stukje van de MAG gequote had van Facebook, maar je quote mijquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:55 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja kan ik heel kort over zijn
De RAI Vereniging moet gewoon zijn smoel eens houden
ohquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zei 'laat maar', omdat ik dacht dat je stukje van de MAG gequote had van Facebook, maar je quote mij
Salatrel richting de overheid:quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:56 schreef Salatrel het volgende:
APK voor motoren is wel een goed idee imo
Nu je een nieuwe motor heb hoef je niet te klagen neequote:Op vrijdag 14 september 2012 13:56 schreef Salatrel het volgende:
APK voor motoren is wel een goed idee imo
zo stond ik bij hans van wijk motorenquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:57 schreef lipjes het volgende:
Salatrel richting de overheid:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zo stond ik bij hans van wijk motoren
Er mist nog "AND GIVE ME MY SHIT"quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zo stond ik bij hans van wijk motoren
Oh die moet ik even ergens anders posten.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:13 schreef koffiekoekje het volgende:
Deze man heeft geen geld voor een tafel,...![]()
[ afbeelding ]
maar wel voor een BuellDe leugenaar...
Applequote:Op vrijdag 14 september 2012 14:13 schreef koffiekoekje het volgende:
Deze man heeft geen geld voor een tafel,...![]()
[ afbeelding ]
maar wel voor een BuellDe leugenaar...
quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:19 schreef einschtein het volgende:
Zit ik te klagen richting ABN Amro, dat ik mijn overzicht met automatische incasso's niet kan zien. En dat wat zij zeggen, er helemaal niet staat...
Ben ik op een andere (de verkeerde) manier ingelogd.Ik ben ook zo'n kneus.
Waarom kan je dan ook op meerdere manieren inloggen? Faal van ABNquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:19 schreef einschtein het volgende:
Zit ik te klagen richting ABN Amro, dat ik mijn overzicht met automatische incasso's niet kan zien. En dat wat zij zeggen, er helemaal niet staat...
Ben ik op een andere (de verkeerde) manier ingelogd.Ik ben ook zo'n kneus.
Ja, via zo'n identificatie code (waarmee je ook kan inloggen op je telefoon/tablet) en normaal internet bankieren. Ik raakte in de war.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom kan je dan ook op meerdere manieren inloggen? Faal van ABN
Ze wilt een serieuze relatie en heeft een trouwe/serieuze man, wat is dat voor combi?quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:30 schreef Geerd het volgende:
"Ik ben een eenzaam meisje uit Rusland. Ik ben van plan een reis naar Holland. Ik wil een serieuze relatie en gezin in de toekomst op te bouwen. Ik kan werken in Nederland in de toekomst. Ik ben financieel onafhankelijk. Ik heb een trouwe en serieuze man, die ik volledig kan vertrouwen. Marianna"
Wtf heb ik daar dan aan?
Gewoon onhandig dus.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:29 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, via zo'n identificatie code (waarmee je ook kan inloggen op je telefoon/tablet) en normaal internet bankieren. Ik raakte in de war.
Rabobank dusquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:34 schreef Mirgeam het volgende:
normaal internet bankieren is veel te omslachtig als je snel even wat geld over wil maken of je saldo wil weten, dan is snel even inloggen met een korte code wel handig
En ABN! ABN heeft dat ja ook. Alleen kun je daar niet alles mee zoals het normale internet bankieren.quote:
Een vrouw die een trouwe/serieuze man heeft, is op zoek naar iemand waar ze mee kan vreemd gaan. Kinky?quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:30 schreef Geerd het volgende:
"Ik ben een eenzaam meisje uit Rusland. Ik ben van plan een reis naar Holland. Ik wil een serieuze relatie en gezin in de toekomst op te bouwen. Ik kan werken in Nederland in de toekomst. Ik ben financieel onafhankelijk. Ik heb een trouwe en serieuze man, die ik volledig kan vertrouwen. Marianna"
Wtf heb ik daar dan aan?
Dus ABN faaltquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:42 schreef einschtein het volgende:
[..]
En ABN! ABN heeft dat ja ook. Alleen kun je daar niet alles mee zoals het normale internet bankieren.
Wordt de 22e lastig danquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:46 schreef lipjes het volgende:
Ziet er trouwens uit dat ik zeker de 16e niet meerijd.
Zat er nog over na te denken, maar geen geld voor benzine
Ja die komt 2 weken later binne, de rekening daarvan dan.quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:56 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Dat is bedoeld voor je zorgverzekering, dat kan je toch niet aan benzine uitgeven![]()
Je snapt wel dat het sarcastisch was he?quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:57 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja die komt 2 weken later binne, de rekening daarvan dan.
En hoe kan ik in godsnaam mijn zorgverzekering betalen met die paar 10tjes die ik terugkrijg
Weet jij wat hij binnen krijgt dan?quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je woont nog thuis, hoe ken je dan zoveel geld erdoorheen jagen
Nee maar ik weet wel dat hij een fatsoenlijke baan heeft en fulltime werktquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:04 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Weet jij wat hij binnen krijgt dan?
Uhuquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:02 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Je snapt wel dat het sarcastisch was he?
Studie afbetalen van mijn vorige baanquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je woont nog thuis, hoe ken je dan zoveel geld erdoorheen jagen
en ik schaam me niet voor wat ik binnenkrijg op jaarbasis hoorquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:04 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Weet jij wat hij binnen krijgt dan?
Oja, zei je al jaquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:06 schreef lipjes het volgende:
[..]
Uhu
Stiekum niet![]()
[..]
Studie afbetalen van mijn vorige baan
Morgen is het zaterdag he....quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:13 schreef Mickeys het volgende:
Goed... alles wat nu uit de lucht valt kan zondag niet meer vallen, maar ik wil voor die tijd nog mijn ketting smeren.. gaat m zo niet worden
I know, maar wil als het mooi weer is, eigenlijk gaan rijden. Maar als je de ketting inspuit/insmeert, moet je minimaal een half uur wachten met rijden. En omdat ik de motor graag zo schoon mogelijk houdt wil ik het een nacht laten intrekken... maar goed... we gaan het meemakenquote:
Ik heb de hersens van een koe.quote:
Tip: spuit kettingvet als je gereden hebt. Gaat het niet/minder van spetterenquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:17 schreef Mickeys het volgende:
[..]
I know, maar wil als het mooi weer is, eigenlijk gaan rijden. Maar als je de ketting inspuit/insmeert, moet je minimaal een half uur wachten met rijden. En omdat ik de motor graag zo schoon mogelijk houdt wil ik het een nacht laten intrekken... maar goed... we gaan het meemaken
Mwa, half uurtje wachten, nog nooit gedaan.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:17 schreef Mickeys het volgende:
[..]
I know, maar wil als het mooi weer is, eigenlijk gaan rijden. Maar als je de ketting inspuit/insmeert, moet je minimaal een half uur wachten met rijden. En omdat ik de motor graag zo schoon mogelijk houdt wil ik het een nacht laten intrekken... maar goed... we gaan het meemaken
*pakt het slachtmes vast en steekt de BBQ aan*quote:
Ik moest hardop lachenquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:19 schreef lipjes het volgende:
[..]
Mwa, half uurtje wachten, nog nooit gedaan.
[..]
*pakt het slachtmes vast en steekt de BBQ aan*
vervolgens krijg je een BSE..quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:19 schreef lipjes het volgende:
[..]
*pakt het slachtmes vast en steekt de BBQ aan*
Heb wel een koeienhersens vastgehouden, yech!quote:
Ach, gevaarlijker als die rimpelsauriers kan het nooit worden.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:25 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
vervolgens krijg je een BSE..
een gevaar op de weg!.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tip: spuit kettingvet als je gereden hebt. Gaat het niet/minder van spetteren
En als je er zondag bent zul je zien hoe schitterende witte achtervelg ik heb (als de monteur 'm niet schoonmaakt)
Wat valt er niet te snappen?quote:
Maar jouw velg is wit als de monteur m niet heeft schoongemaakt? klinkt tegenstrijdig nlquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat valt er niet te snappen?
Als je spuit voordat je rijd wordt je velg sneller vies dan dat je spuit nadat je gereden hebt.
Dat was sarcastischquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:30 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Maar jouw velg is wit als de monteur m niet heeft schoongemaakt? klinkt tegenstrijdig nl
Maar goed.... Ik weet dat je het beter na het rijden kan doen, maar ik heb al zeker 1400 km niet gesmeerd... vandaar.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat was sarcastischHij is dus fucking ranzig als de monteur m verder niet schoonmaakt
Klein blokkie om en dan smeren ? Alvast tanken bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:34 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Maar goed.... Ik weet dat je het beter na het rijden kan doen, maar ik heb al zeker 1400 km niet gesmeerd... vandaar.
Ik rij met natte wegen geen ene meter.... no way. Mijn knieen knikken alleen al bij de gedachtequote:Op vrijdag 14 september 2012 15:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klein blokkie om en dan smeren ? Alvast tanken bijvoorbeeld.
Euw is het daar nat? Dawissiknie.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:35 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik rij met natte wegen geen ene meter.... no way. Mijn knieen knikken alleen al bij de gedachte
Is dit niet wat voor je eigenlijk?quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:35 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik rij met natte wegen geen ene meter.... no way. Mijn knieen knikken alleen al bij de gedachte
Twee vliegen in 1 klap.quote:Nieuwe onderdelen bij de VRO Plus zijn ondermeer de waterbak, het rijden in de berm en een uitgebreide bochtentechniek. Bij de water- of aquaplanebank wordt het rijden onder slechte (weers)omstandigheden - bijvoorbeeld in de regen - nagebootst.
- knip -
Aan het einde van de opleidingsdag wordt het hele oefencentrum benut voor het trainen van een gevorderde bochtentechniek om beter bochten te leren rijden.
Komt met bakken uit de hemel en als het dan wel even droog is, dan doe je de voordeur open en komt het wederom met bakken de hemel uit. En alles wat ik nu wil doen is de bobbins bevestigen. Dan heb ik stap 1 vast gedaan. En daarna wil ik de paddockstand uitproberen. kijken of ik dat in mijn uppie voor elkaar kan krijgen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Euw is het daar nat? Dawissiknie.
Ja, zelfs voor met de auto ook eigenlijk. Slippen vind ik doodeng. Driften daarin tegen vind ik weer geweldig maar dat kan ik weer niet.quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Is dit wat voor je eigenlijk?
http://www.knmv.nl/rijopleidingen/cursusaanbod/vro-plus
[..]
Twee vliegen in 1 klap.
Hmm dawissikniequote:Op vrijdag 14 september 2012 15:40 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Komt met bakken uit de hemel en als het dan wel even droog is, dan doe je de voordeur open en komt het wederom met bakken de hemel uit. En alles wat ik nu wil doen is de bobbins bevestigen. Dan heb ik stap 1 vast gedaan. En daarna wil ik de paddockstand uitproberen. kijken of ik dat in mijn uppie voor elkaar kan krijgen.
Wut? Hier in Heteren is het droogquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:42 schreef WhiteJoker het volgende:
Hier in Apeldoorn en Arnhem ook Vin
http://www.luiemotorfiets.nl/tips/angst/quote:Op vrijdag 14 september 2012 15:35 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Wouw... ik zit m even helemaal te lezen... onderstaand stukje ga ik is ooit een keertje proberen:quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:38 schreef lipjes het volgende:
[..]
http://www.luiemotorfiets.nl/tips/angst/
Staat een artikel over regen
quote:Schuin
Wanneer het te eng aanvoelt, om de motor af te schuinen bij de achtjes en het cirkeltje, of na je examen wanneer je straatje moet keren, probeer het dan staand in plaats van zittend. Het klinkt misschien vreemd, maar dat gaat veel gemakkelijker.
Je blijft zelf namelijk overeind staan (nou ja, gebogen, met je handen aan het stuur, uiteraard), en duwt de motor onder je vandaan. Doordat je het gevoel houdt zelf rechtop te blijven staan voelt het schuinleggen van de motor heel natuurlijk.
Je voelt op die manier ook veel beter dan zittend hoe je je schouders en heupen houdt tijdens het achtje of cirkeltje draaien.
vervelend man.quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:42 schreef lipjes het volgende:
http://knmi.nl/neerslagradar/index.php
Kut, ik ga nat worden
Dat hoor ik de kut graag zeggenquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:42 schreef lipjes het volgende:
Kut, ik ga nat worden
Afstuderen waarin?quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:16 schreef WhiteJoker het volgende:
Jeuj! Na 2 uur wachten tot de les begon was ik na 10 minuten klaar en had ik m'n studiepunten verdientDe docent heeft niet eens naar m'n code gekeken. Ach ja, ik ben niet kieskeurig. Nu kan ik eindelijk beginnen met afstuderen! Wel eerst een bedrijf vinden uiteraard!
Sorry voor de offtopic post, kon het niet laten
!pasquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:33 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
Voor iedereen die weekend heeft
Wat is er nou erg aan een natte kutquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:42 schreef lipjes het volgende:
Kut, ik ga nat worden
*schut hand.quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:34 schreef Mickeys het volgende:
[..]
!pas
Fijn weekend
Ik drink geen bier... heb wel weekend
fatsoenlijk pak kopen? Als ik door de regen rij en ik trek mijn pak uit is de kleding eronder gewoon droog hoorquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:32 schreef lipjes het volgende:
Ja, wil ook graag een natte kut hoor :p
Maar vond het niet zo prettig vandaag. 2 min in de regen en ik was doorweekt.
Dit dus. Maar heeft ie nu geen geld voorquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
fatsoenlijk pak kopen? Als ik door de regen rij en ik trek mijn pak uit is de kleding eronder gewoon droog hoor
Nice, ik zal voor je duimenquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:02 schreef Tankiej het volgende:
Vanmiddag tweede gesprek gehad bij een bedrijf voor een traineeship. Krijg uiterlijk eind volgende week te horen of ik wordt aangenomen of niet, ze hebben volgende week nog meer gesprekken. Ben benieuwd
Zonet even geregeld dat ik morgen de tuinslang mag misbruiken bij m'n opa en oma om m'n motor te wassen. Dat is een stuk makkelijker dan gedoe met emmers thuis
Bij mij zien de wielen er niet uitquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:05 schreef Tankiej het volgende:
Die van mij verdient een wasbeurt, de voorkant ziet er niet uit
Dat is bij mij ook zo, maar dat ben ik eigenlijk wel gewend. Het kerkhof op de voorkant is toch wat erger dan andersquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij mij zien de wielen er niet uit
Das niet zoveelquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:08 schreef Vinniiee het volgende:
Er zat overigens maar 1,7 bar in de voorband
Je hebt een zwarte kuip, niet miepenquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:09 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Dat is bij mij ook zo, maar dat ben ik eigenlijk wel gewend. Het kerkhof op de voorkant is toch wat erger dan anders
[..]
Das niet zoveel
Ik moet dat van mij eigenlijk ook nog even checken. Het rijd nu wel goed, maar ik heb geen idee wat de garage er in gedaan heeft na bandenwissel
Slijt tie zo lekker scheef van afquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:08 schreef Vinniiee het volgende:
Er zat overigens maar 1,7 bar in de voorband
Mwja 2,8/9 achter en 2.6/7 voor.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:09 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Dat is bij mij ook zo, maar dat ben ik eigenlijk wel gewend. Het kerkhof op de voorkant is toch wat erger dan anders
[..]
Das niet zoveel
Ik moet dat van mij eigenlijk ook nog even checken. Het rijd nu wel goed, maar ik heb geen idee wat de garage er in gedaan heeft na bandenwissel
File rijden moet dat ook alweer zo links of rechts mogelijk?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:12 schreef Vinniiee het volgende:
Nu weet ik trouwens ook weer waarom ik 's middags niet over de snelweg naar huis ga:
1. Geen bal aan
2. Filerijden
Was wel grappig. Eerst haalt een politieauto mij in (sinds wanneer rijden die in die Nissan SUV), vervolgens haal ik 'm in de file weer in
Wil je tussen de vrachtwagens rijden of nietquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
File rijden moet dat ook alweer zo links of rechts mogelijk?
Tja... ik kreeg al commentaar op mijn foto... dat ze niet geloven dat ik wel met de motor rij... tskkquote:
tussen de 2 meest linkse banenquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
File rijden moet dat ook alweer zo links of rechts mogelijk?
Ik doe het altijd bij dezelfde pomp, dan is het ook wel goedquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hebt een zwarte kuip, niet miepen
Controleer het aub wel met een goeie bandenspanningsmeter, die van mij was 2,5 volgens de pomp
En dan hopen dat je nog achter de streep kan staan, vooraan. Anders heb je ook nog een kans op boete voor roodlichtquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:17 schreef Salatrel het volgende:
bij verkeerslichten mag je overigens alleen tussen de auto's door als er 2 stroken voor dezelfde richting zijn en dan door het midden.. als je over vak voor links of rechts gaat en dan voor de autos voor rechtdoor gaat staan kun je een prent krijgen voor andere rijrichting volgen dan voorsoorteervak
Ik merkte het anders nietquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:17 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik doe het altijd bij dezelfde pomp, dan is het ook wel goed
Als er te weinig in zit dan merk je het wel..
quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:17 schreef Salatrel het volgende:
bij verkeerslichten mag je overigens alleen tussen de auto's door als er 2 stroken voor dezelfde richting zijn en dan door het midden.. als je over vak voor links of rechts gaat en dan voor de autos voor rechtdoor gaat staan kun je een prent krijgen voor andere rijrichting volgen dan voorsoorteervak
Dit dus.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:18 schreef Tankiej het volgende:
[..]
En dan hopen dat je nog achter de streep kan staan, vooraan. Anders heb je ook nog een kans op boete voor roodlicht
Whehe, dat ook inderdaadquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:20 schreef Tankiej het volgende:
Ik doe het ook alleen bij stoplichten waarbij ik zeker weet dat er niet van die flitsers voor roodlicht staan
Ligt eraan hoe je het doet denk ik, laatst nog voorbij het fietsgedeelte gestaan zodat je die niet in de weg staat.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:18 schreef Tankiej het volgende:
[..]
En dan hopen dat je nog achter de streep kan staan, vooraan. Anders heb je ook nog een kans op boete voor roodlicht
Heb gehoord dat zoon ding 2 foto's maakt?quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:20 schreef Tankiej het volgende:
Ik doe het ook alleen bij stoplichten waarbij ik zeker weet dat er niet van die flitsers voor roodlicht staan
Dan maakt het ook niet zoveel uit nee. In Groningen bij het Julianaplein (groot verkeersplein op de ringweg) ga ik altijd recht voor de auto staan, vaak voor de streep. Heb al een paar keer een duimpje omhoog van een motoragent gehad.quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het doet denk ik, laatst nog voorbij het fietsgedeelte gestaan zodat je die niet in de weg staat.
Sta je vrij schuin onder het verkeerslicht, en kwamen nog 2 politie motoren langs dacht ook ohw zal wel het haasje zijn nu, gewoon handje op en reden door
Geen idee, ik zag vanmiddag op MF een bericht + foto van iemand voorbij komen die daarvoor een boete had gekregen. Ik heb er in ieder geval nog nooit een boete voor gehadquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb gehoord dat zoon ding 2 foto's maakt?
Dan mag het ook nietquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:29 schreef WhiteJoker het volgende:
Ik rij eigenlijk nooit naar voren bij een stoplichtMeestal omdat er een doorgetrokken streep langs ligt (andere rijrichting bijvoorbeeld).
Ja misschien maar eens doen :pquote:Op vrijdag 14 september 2012 19:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
fatsoenlijk pak kopen? Als ik door de regen rij en ik trek mijn pak uit is de kleding eronder gewoon droog hoor
Succes, ik doe dat ook!quote:Op vrijdag 14 september 2012 20:15 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Communicatie & Multimedia Design. Een vorm van informatica...
Whehequote:Op vrijdag 14 september 2012 21:06 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Succes, ik doe dat ook!
Vanmiddag moest ik serieus in de rij om voor te kruipen bij het stoplichtstonden zeker 7 a 8 motoren voor de streep, hoop geprop ook, want roodlichtflitser
Wel een krappe bocht dan als je dat niet ziet aankomenquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:10 schreef BlackLining het volgende:
Ja, ik zag het nietwas om een bocht.
Wat wel werkt is als je links over de sensor komt per ongeluk, meteen naar rechts gaan en vanaf daar wegrijden. Heb ik ooit eens geprobeerd, 2 maanden terug, nog niks van gehoord..
Een deel olie? wtf is dat danquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:19 schreef whY... het volgende:
Hà oliefilter verwisseld en een deel olie! Mooi op tijd voor de toer zondag.
Neuh, lange filequote:Op vrijdag 14 september 2012 21:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel een krappe bocht dan als je dat niet ziet aankomen
Welcome backquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:39 schreef Dekatria het volgende:
Terug uit de Ardennen. Lekker 5 dagen abseilen, tokkelen en kamperen met m'n mentorgroep
En je weet dat je goed kampvuur kan maken als de kids tijdens de bonte avond zeggen "Dit kampvuur is echt 100x chiller dan die disco"
Beterschapquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:34 schreef Lilliesleaf het volgende:
Fuck.. morgen weer rijles en ik ben ziek.![]()
M'n keel is echt volledig naar de kloten en brandt min of meer m'n nek uit.
zo goed kan dat kampvuur nooit geweest dan als het nog chill wasquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:39 schreef Dekatria het volgende:
Terug uit de Ardennen. Lekker 5 dagen abseilen, tokkelen en kamperen met m'n mentorgroep
En je weet dat je goed kampvuur kan maken als de kids tijdens de bonte avond zeggen "Dit kampvuur is echt 100x chiller dan die disco"
Huhuhuhuquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zo goed kan dat kampvuur nooit geweest dan als het nog chill was
Kijk, dat zijn de mooiste complimentenquote:Op vrijdag 14 september 2012 21:39 schreef Dekatria het volgende:
Heet dat tegenwoordig ook al ziek zijn?quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:34 schreef Lilliesleaf het volgende:
quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:15 schreef einschtein het volgende:
[..]
Heet dat tegenwoordig ook al ziek zijn?
Maar beterschap.
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:34 schreef Lilliesleaf het volgende:
Gorgelen met zout 'water'quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 08:18 schreef Mickeys het volgende:
Het is nog niet zonnig genoeg om te gaan rijden..... veel koffie doen maar en geduldig wachten
quote:
Echt, dan ben je ook niet wijs hoor..quote:
Heb hier dubbelgelegen. Wat een idioot!quote:
Ik vind dat nog redelijk veel, ¤1850 voor zo'n barrel. Voor ¤300 meer heb ik een Suzuki Bandit van 2002, die hier in de buurt te koop staat.quote:Op zaterdag 15 september 2012 08:33 schreef JK1982 het volgende:
Goedemorgen..
Mocht er iemand nog een leuk motortje zoeken voor weinig, dit lijkt ook wel een grappig ding.
En gezien die velgen/banden ook een beetje offroad-achtig?
Honda SLR 650
Ik kon mijn motor niet helemaal leeg krijgen (schroefje is gaar en geen slagschroevedraaier aanwezig) maar hij was al redelijk leeg en uit het reservoir van je oliefilter komt ook nog een hoop olie dus ik heb ruim 2/3 ververst.quote:
Misschien versctandig om die bout te vervangenquote:Op zaterdag 15 september 2012 11:34 schreef whY... het volgende:
[..]
Ik kon mijn motor niet helemaal leeg krijgen (schroefje is gaar en geen slagschroevedraaier aanwezig) maar hij was al redelijk leeg en uit het reservoir van je oliefilter komt ook nog een hoop olie dus ik heb ruim 2/3 ververst.
Dus dit.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:02 schreef BlackLining het volgende:
Het zijn er echt bizar veel dit jaar.. En weer die vangrail.. Wel moeilijk doen met dure APK en ABS, maar een simpele plank langs de vangrail is teveel gevraagd
Zolang ik het maar niet ben. Pas bij een 22 jarige moet je je zorgen gaan makenquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:04 schreef Vinniiee het volgende:
![]()
't Valt me op dat er naar mijn idee wel telkens mensen uit Brabant zijn
Ik wens het niemand toe, hoe oud/jong ie ook is en waar ie vandaan komt maakt ook geen drol uit.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:13 schreef lipjes het volgende:
[..]
Zolang ik het maar niet ben. Pas bij een 22 jarige moet je je zorgen gaan maken
Ik ook niet. Maar aangezien ik ook in brabant woonquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wens het niemand toe, hoe oud/jong ie ook is en waar ie vandaan komt maakt ook geen drol uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |