Super slowquote:
En als je iets vastdraait, dan doe je dat op gevoel? (vast = vast)quote:Op donderdag 13 september 2012 12:43 schreef lipjes het volgende:
[..]
wat mij betreft prima
ik ga in het voorjaar weer ff onderhoud doen.
[..]
Momentsleutel? die heb je toch niet nodig joh
Wij hebben er 2, gebruiken ze bijna nooit.
En tijd voor maken, ik trek er meestal een zaterdagje voor uit.
Hier schijnt de zon sinds een uur of 10 volopquote:Op donderdag 13 september 2012 13:10 schreef WhiteJoker het volgende:
tripo?
Blegh wat een druilerig weer trouwens...
Yep, vast is vast, en daarna nog een tikkie erachteraan.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:18 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
En als je iets vastdraait, dan doe je dat op gevoel? (vast = vast)
Nee, maar ik denk dat "de grote beurt" na de 40k iets te veel is om mee te beginnen. De eerstvolgende keer olie verversen doe ik dan wel zelf, bijvoorbeeld.heb geen oliefiltersleutel
En los krijg je m niet met de hand.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:21 schreef lipjes het volgende:
[..]
Yep, vast is vast, en daarna nog een tikkie erachteraan.
Nooit wat losgegaan en altijd weer los gekregen.
en oliefiltersleutel?
Gewoon met de hand stevig vastdraaien
Dan hoeft die er toch niet heel af of wel dan?quote:Op donderdag 13 september 2012 13:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
los krijg je m niet met de hand.
Dit dusquote:Op donderdag 13 september 2012 13:26 schreef Salatrel het volgende:
gewoon dekatria inschakelen die neemt alles meekost je alleen wel een perenijsje
Je had ook gewoon een doorslag kunnen pakken met een stalen hamer.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:27 schreef lipjes het volgende:
Bij mij, de balhoofdlagers eruit halen, teminnste, die stukken waar ze in liggen die in het frame zitten.
Poulietrekker hadden we niet die paste, dus 2 verlengstukken voor een ratel gepakt, poullie erop gezet, verlengstukken in de poulie gezet en rammen maar.
Zou te kort zijn.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je had ook gewoon een doorslag kunnen pakken met een stalen hamer.
iemand moet overzicht houden toch?quote:Op donderdag 13 september 2012 13:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit dusZelfs als je niks doet krijg je een perenijsje
Dan heb je wel een heel lang balhoofd.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:29 schreef lipjes het volgende:
[..]
Zou te kort zijn.
die 2 ronde dingen waar ze inliggen zitten best vervelend
Oh, en voor het lager van de as af te halen, gewoon slijptol pakken, stuk inslijpen, beitel erop en 1 stevige tik.
Springt die zo los
Als je het gereedschap niet hebt moet je improviseren
Mwoah, heb je gelijk inquote:Op donderdag 13 september 2012 13:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
iemand moet overzicht houden toch?
Jij hem uitlachen omdat ie ABS heeftquote:Op donderdag 13 september 2012 13:31 schreef Salatrel het volgende:
voeg ik net trouwens in op de snelweg rijd er een tenere voor meeen witte nog wel
Ik zou hem inruilen..quote:Op donderdag 13 september 2012 13:31 schreef Salatrel het volgende:
voeg ik net trouwens in op de snelweg rijd er een tenere voor meeen witte nog wel
we moesten er 2 verlengstukken op zetten anders was die no gniet lang genoeg.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan heb je wel een heel lang balhoofd.
Of gewoon een dremel, werkt iets nauwkeuriger
[..]
Mwoah, heb je gelijk in
WTF?!quote:Op donderdag 13 september 2012 13:32 schreef lipjes het volgende:
[..]
we moesten er 2 verlengstukken op zetten anders was die no gniet lang genoeg.
Maar dremel deden we eerst, maar dat ging niet zo super.
Slijptol met dunne schijf ging beter
t/m 2011 was er in NL ook een witte zonder abs hoorquote:Op donderdag 13 september 2012 13:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij hem uitlachen omdat ie ABS heeft
quote:Op donderdag 13 september 2012 13:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
WTF?!
LOL, een slijptol heeft ook een stuk meer vermogen ja
Ohquote:Op donderdag 13 september 2012 13:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
t/m 2011 was er in NL ook een witte zonder abs hoor
Poelie erop, wut?quote:Op donderdag 13 september 2012 13:37 schreef lipjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets, en dan nog die poulie erop.
Want met een doorslag kon je er echt neit bij
Ja ik ook, dat ga je echt niet redden met een doorslag.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh
[..]
Poelie erop, wut?
Doorslag had ik over de lagerschalen in het balhoofd.
Bij mijn motor red ik dat wel hoorquote:Op donderdag 13 september 2012 13:39 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja ik ook, dat ga je echt niet redden met een doorslag.
Of je moet wel een hele lange hebben
Pas maar op de de ketting er niet afvliegt dan..quote:Op donderdag 13 september 2012 13:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
koop ik een busa en verleng ik de achterbrug... dat is uniek. zie je nergens
Je wordt gewoon afgesleept.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:07 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Pas maar op de de ketting er niet afvliegt dan..
Man, je zal zo komen te staan zeg.. Weet iemand hoe ze dat opgelost hebben bij de MM?
Zouden ze de ANWB gebeld hebben en gevraagd hebben om een extra lange ketting?
je mag niiet gesleept worden op een motorquote:Op donderdag 13 september 2012 14:14 schreef lipjes het volgende:
[..]
Je wordt gewoon afgesleept.
heb zelf ook eens met een kapotte motor gestaan toen ik, heel ironisch, net bij de ANWB vandaan kwam om europaserivce af te sluiten.
Kwam er gewoon zo een grote sleepwagen waar 2 auto's op konden, daarop werd ik naar huis gesleept.
Hebben ze niet eerst even geprobeerd de boel te fixen dan? Want ik meen dat ze niet zo'n fan zijn van iedereen maar afslepen enzulks..quote:Op donderdag 13 september 2012 14:14 schreef lipjes het volgende:
[..]
Je wordt gewoon afgesleept.
heb zelf ook eens met een kapotte motor gestaan toen ik, heel ironisch, net bij de ANWB vandaan kwam om europaserivce af te sluiten.
Kwam er gewoon zo een grote sleepwagen waar 2 auto's op konden, daarop werd ik naar huis gesleept.
Dat proberen ze in eerste instantie altijd ja, maar als het niet binnen een uur te fixen is dan wordt je naar (de dichtsbijzijnde) 'professionele hulpdienst' (oftewel een garage/dealer) gebrachtquote:Op donderdag 13 september 2012 14:24 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hebben ze niet eerst even geprobeerd de boel te fixen dan? Want ik meen dat ze niet zo'n fan zijn van iedereen maar afslepen enzulks..
Bijdehandje, hij zette hem er bovenopquote:Op donderdag 13 september 2012 14:18 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je mag niiet gesleept worden op een motor
Jawel, en eerst dacht die het gemaakt te hebben.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:24 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hebben ze niet eerst even geprobeerd de boel te fixen dan? Want ik meen dat ze niet zo'n fan zijn van iedereen maar afslepen enzulks..
Ah, ik wou al zeggen inderdaad: bij mij proberen ze er iedere keer angstvallig onderuit te komen om te slepen..quote:Op donderdag 13 september 2012 14:25 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Dat proberen ze in eerste instantie altijd ja, maar als het niet binnen een uur te fixen is dan wordt je naar (de dichtsbijzijnde) 'professionele hulpdienst' (oftewel een garage/dealer) gebracht
quote:Op donderdag 13 september 2012 14:07 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Pas maar op de de ketting er niet afvliegt dan..
Man, je zal zo komen te staan zeg.. Weet iemand hoe ze dat opgelost hebben bij de MM?
Zouden ze de ANWB gebeld hebben en gevraagd hebben om een extra lange ketting?
Iedere keer? Hoe vaak heb je er al gebruik van gemaakt?quote:Op donderdag 13 september 2012 14:49 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ah, ik wou al zeggen inderdaad: bij mij proberen ze er iedere keer angstvallig onderuit te komen om te slepen..
Ik heb tot op heden mijn lidmaatschapsgeld er ieder jaar wel uitgehaald hoor.. 1x met een kapotte brandstofpomp gestaan, 1x met een sleutel die opnieuw geprogrammeerd moest worden, een keer met een contactslot waar geen beweging meer in zat etc. etc. Met allerlei verschillende auto's overigens hoor..quote:Op donderdag 13 september 2012 15:11 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Iedere keer? Hoe vaak heb je er al gebruik van gemaakt?
Ik heb trouwens 1 keer gebruik gemaakt van pechhulp (van KNMV), was toen geen enkel probleem en de motor werd zelfs kosteloos naar een de garage in de buurt gebracht (vanaf Harderwijk)
Maar die voorwaarde hebben ze geschrapt, wordt nu naar de dichtsbijzijnde garage gebracht..![]()
Dat had ik laatst ook. Ik dacht wtfuck krijgen we nu weerquote:Op donderdag 13 september 2012 15:59 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik heb tot op heden mijn lidmaatschapsgeld er ieder jaar wel uitgehaald hoor.. 1x met een kapotte brandstofpomp gestaan, 1x met een sleutel die opnieuw geprogrammeerd moest worden, een keer met een contactslot waar geen beweging meer in zat etc. etc. Met allerlei verschillende auto's overigens hoor..
Maargoed, beter dat dan dat ik jarenlang voor niks aan de ANWB betaal
Mét NOS zelfsquote:
Wanneer gebruik je dit echt?!quote:Op donderdag 13 september 2012 17:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mét NOS zelfs![]()
[ afbeelding ]
Ik zou met de trein gaan.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:42 schreef WhiteJoker het volgende:
Zit nog te twijfelen of ik maandag per motor of trein naar België ga. 't is wel een pokke eind...
Willen ze voor de trein ook een APK verplicht stellen dan?quote:Op donderdag 13 september 2012 17:42 schreef WhiteJoker het volgende:
Zit nog te twijfelen of ik maandag per motor of trein naar België ga. 't is wel een pokke eind...
zou voor de fyra geen kwaad kunnenquote:Op donderdag 13 september 2012 18:05 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Willen ze voor de trein ook een APK verplicht stellen dan?
Da's volgende week zondag toch pas?quote:Op donderdag 13 september 2012 18:05 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Verplicht gele hesjes voor de machinistquote:Op donderdag 13 september 2012 18:05 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ze racen er hier serieus mee, er schijnt een Island-champ hier op het eiland te wonen. Ze hebben regelmatig wedstrijden op St.Maarten en St.Kitts.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:13 schreef whY... het volgende:
[..]
Wanneer gebruik je dit echt?!Er is net een vrouw van een balkon (geduwd) gevallen bij mij in de buurt...
waarquote:Op donderdag 13 september 2012 19:09 schreef Mickeys het volgende:
Zo... "even" een paddockstand, bobbins en 2 kleine motormovers nieuw gescoord, voor de prijs die ik anders hier voor alleen de paddockstand kwijt zou zijn
Datona, ben er langs gereden en behalve de bobbins was alles 50% korting in de winkel. dat stond er op de site niet bijquote:
Er lag daar een boel gereedschap.... liep er even kwijlend rond.... die gozer daar lachen omdat ik er op mijn mega hoge hakken liep, sieraden om en lange nagels..... Hij snapte er eventjes helemaal niets van... wel erg leuk. Nog even met hem geklept. Erg galant was die wel, heeft alles voor mij in de kofferbak gelegd.quote:
klinkt als het script voor een natuurfilmquote:Op donderdag 13 september 2012 19:22 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Er lag daar een boel gereedschap.... liep er even kwijlend rond.... die gozer daar lachen omdat ik er op mijn mega hoge hakken liep, sieraden om en lange nagels..... Hij snapte er eventjes helemaal niets van... wel erg leuk. Nog even met hem geklept. Erg galant was die wel, heeft alles voor mij in de kofferbak gelegd.
quote:Op donderdag 13 september 2012 19:44 schreef Salatrel het volgende:
[..]
klinkt als het script voor een natuurfilm
Ja. Je kunt de "inwendige" breedte zelf instellenquote:Op donderdag 13 september 2012 19:43 schreef Mirgeam het volgende:
zou die universele paddock stand werken met m'n vfr 800 uit 2000?
Blijkbaar weet jij het, ik kijk zulke natuurfilms niet, heb ik nl niet nodigquote:Op donderdag 13 september 2012 19:44 schreef Salatrel het volgende:
[..]
klinkt als het script voor een natuurfilm
wel eerst eentje voor het achterwiel nodig zie ik, en dat is een enkele achterbrug, dus werkt zo'n universele nietquote:Op donderdag 13 september 2012 19:52 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja. Je kunt de "inwendige" breedte zelf instellen
Heb jij pechquote:Op donderdag 13 september 2012 20:21 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
wel eerst eentje voor het achterwiel nodig zie ik, en dat is een enkele achterbrug, dus werkt zo'n universele niet
hehehe... ja, eigenlijk wel.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
Jij hebt geluk MickeysDat moet grappig zijn geweest om die vent zo te zien kijken
25-28 september naar BarcelonaVoor het eerst vliegen
Neuh, volgend jaar misschien op de motor erheenquote:Op donderdag 13 september 2012 21:03 schreef Mickeys het volgende:
[..]
hehehe... ja, eigenlijk wel.
maarre.... motor in de koffer mee?
Veel plezier!quote:Op donderdag 13 september 2012 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
Jij hebt geluk MickeysDat moet grappig zijn geweest om die vent zo te zien kijken
25-28 september naar BarcelonaVoor het eerst vliegen
Thanksquote:Op donderdag 13 september 2012 21:11 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Veel plezier!
Barcelona is wel een toffe stad, ben er vorig jaar oktober geweest
Indien je een toffe toer door de stad wil, zoek de Travelbar op. Zij verzorgen 3x per dag een 'Free walking tour'. Die is gratis, aan het einde vraagt de gids wel om een donatie, maar dat is niet verplicht.
De hele bar wordt gerund door australiërs, dus Engels is geen probleem
Ze hadden ook op dinsdag/donderdag kroegentocht, maar dat vind ik niet terug op de website..
Er is trouwens ook gratis wifi bij de bar in het centrum
Je pa is toch nog niet zo oud? Die vind dat vast niet erg.... die kroegentochtquote:Op donderdag 13 september 2012 21:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thanks![]()
Kijk, aan dit soort tips heb ik watAl ga ik wel met m'n pa, maar dat mag de pret niet drukken
Ik weet niet eens hoe oud hij isquote:Op donderdag 13 september 2012 21:17 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Je pa is toch nog niet zo oud? Die vind dat vast niet erg.... die kroegentocht
Owww. dan vind die dat vast wel leuk johquote:Op donderdag 13 september 2012 21:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe oud hij isVolgens mij 51 ofzo.
Hahahaha, hij is leuk!quote:Op donderdag 13 september 2012 22:05 schreef Vinniiee het volgende:
Ik kan t niet laten om dit te posten:
[ afbeelding ]![]()
Ik lees die laatste zin ook echt op die toon.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:05 schreef Vinniiee het volgende:
Ik kan t niet laten om dit te posten:
[ afbeelding ]![]()
En, welke is het geworden?quote:Op donderdag 13 september 2012 23:20 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik lees die laatste zin ook echt op die toon.![]()
--
Vandaag even naar de Motoport geweest, voor een nieuwe helm. Onderweg naar helmen-sectie even gekwijld op wat naked-bikes.![]()
Maaaarrrrr, ik ben geslaagd voor de nieuwe helm.
De HJC IS-16, in het mat zwart.quote:
HJC heb ik ook eens gehad inderdaad, was wel een fijne helm. Geloof dat ik een HJC ZF9-Kast had..quote:Op donderdag 13 september 2012 23:32 schreef einschtein het volgende:
[..]
De HJC IS-16, in het mat zwart.Had er 5 gekozen die mij qua uiterlijk aanstonden, waarvan de HJC mij het lekkerste zat.
Gaaf!quote:Op donderdag 13 september 2012 23:37 schreef JK1982 het volgende:
[..]
HJC heb ik ook eens gehad inderdaad, was wel een fijne helm. Geloof dat ik een HJC ZF9-Kast had..
Edit: Yup, deze hieronder..
Met een iridium vizier erop. Stond wel leuk..
[ afbeelding ]
Dat zijn inderdaad handige opties.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:43 schreef einschtein het volgende:
[..]
Gaaf!
Deze heeft een zonnevizier, anti-condens-plek en handig afneembaar vizier.
Kan niet wachten om 'm echt in gebruik te nemen.
Pinlock, dat was 'm ja! Briljante uitvinding!quote:Op donderdag 13 september 2012 23:47 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad handige opties.
Vooral van de Pinlock (ik denk dat je dat bedoelt) heb ik heel veel plezier.
Echt een geniale vinding!
Toevallig net een mail over gehad; http://www.greenpeace.nl/(...)scherm-de-Noordpool/quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:21 schreef Tankiej het volgende:
Bij de Shell waar ik langs reed was niks aan de hand, die was gewoon open. Maar voor Greenpeace zal het noorden van NL wel volledig bestaan uit de Eemshaven
Ah, net de twee in Groningen in de 'rijke' buurt. Het goedkope onbemande (Shell) tankstation hebben ze niks mee gedaanquote:Op vrijdag 14 september 2012 08:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Toevallig net een mail over gehad; http://www.greenpeace.nl/(...)scherm-de-Noordpool/
Toch wel redelijk het gehele land door.
Bij mij in de buurt trouwens niet, maar volgens mij hebben we ook niet echt belachelijk veel Shell-tankstations.
De enige die ik ken is aan de snelweg.
Maar dat kon in ieder geval niet waar de NOS verslaggever stond, dat tankstation was volledig afgezet door de politie. Ik kan me voorstellen dat dat bij meer tankstations het geval is..quote:De winkels op de tankstations zijn gewoon open, want we willen de franchiseondernemers ontzien. Automobilisten kunnen dus gewoon een kop koffie drinken of een ontbijtje halen.
Da's dan indirect misschien de schuld van Greenpeace, maar blijkbaar niet hun bedoeling geweest.quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:27 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ah, net de twee in Groningen in de 'rijke' buurt. Het goedkope onbemande (Shell) tankstation hebben ze niks mee gedaan
Overigens, in dat bericht staat:
[..]
Maar dat kon in ieder geval niet waar de NOS verslaggever stond, dat tankstation was volledig afgezet door de politie. Ik kan me voorstellen dat dat bij meer tankstations het geval is..
Ze zeggen in ieder geval dat het niet hun bedoeling is geweest. Maar ze zijn toch niet zo naïef om te denken dat als ze zo'n actie uitvoeren, dat het enige is wat er gebeurd?quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Da's dan indirect misschien de schuld van Greenpeace, maar blijkbaar niet hun bedoeling geweest.
Zie 3 berichten boven je voor een link naar dat kaartjequote:Op vrijdag 14 september 2012 08:44 schreef Vinniiee het volgende:
Zie hier een kaartje met de platgelegde tankstations: http://www.greenpeace.nl/(...)scherm-de-Noordpool/
Lekker is dat als je naar je werk moet
Ze zouden die lui op meoten sluiten
Euw oepsquote:Op vrijdag 14 september 2012 08:48 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ze zeggen in ieder geval dat het niet hun bedoeling is geweest. Maar ze zijn toch niet zo naïef om te denken dat als ze zo'n actie uitvoeren, dat het enige is wat er gebeurd?
[..]
Zie 3 berichten boven je voor een link naar dat kaartje
Ik vind het ook wel een erg trieste actie, nu zitten die pomphouders met de problemen en schade. Waar ze normaal redelijk wat winst maken op eten/drinken , wordt er nu helemaal niks verkocht. Het tankstation wordt afgezet door de politie, of mensen mijden het tankstation omdat ze er toch niet kunnen tanken en hebben geen zin in die onzin in de vroege ochtend.
Ik mag toch hopen dat al die pomphouders een schadevergoeding gaan claimen bij Greenpeace..
Dit dus. Dat is echt áltijd zo bij die actievoerders. Pak het bedrijf aan, niet hun klantenquote:Op vrijdag 14 september 2012 08:48 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ze zeggen in ieder geval dat het niet hun bedoeling is geweest. Maar ze zijn toch niet zo naïef om te denken dat als ze zo'n actie uitvoeren, dat het enige is wat er gebeurd?
[..]
Zie 3 berichten boven je voor een link naar dat kaartje
Ik vind het ook wel een erg trieste actie, nu zitten die pomphouders met de problemen en schade. Waar ze normaal redelijk wat winst maken op eten/drinken , wordt er nu helemaal niks verkocht. Het tankstation wordt afgezet door de politie, of mensen mijden het tankstation omdat ze er toch niet kunnen tanken en hebben geen zin in die onzin in de vroege ochtend. Ook zullen mensen niet zo snel naar een Shell station gaan bij zoiets, ook al is die niet afgezet. Zullen voor de zekerheid wel ergens anders heen gaan.
Ik mag toch hopen dat al die pomphouders een schadevergoeding gaan claimen bij Greenpeace..
Leuk dat Greenpeace actie wil voeren tegen Shell, maar doe het dan ook tegen Shell. Nu heb je ondernemers en klanten daarvan tegen je.
Uiteraard, maar natuurlijk ook eventuele materiële schade die geleden is.quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Euw oeps
Met schade bedoel je financiele schade neem ik aan?
Stelletje trieste lui.
En dan maar niet te denken dat veel automobilisten nu te laat komen omdat ze ergens anders moeten tanken.
Wat voor materiële schade zou er moeten zijn dan? Kan me niet voorstellen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:53 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Uiteraard, maar natuurlijk ook eventuele materiële schade die geleden is.
De vulpistolen waren bij elkaar gebonden met tiewraps en een slot, daar kan toch best schade bij ontstaan als dat een beetje ruig gedaan is.quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat voor materiële schade zou er moeten zijn dan? Kan me niet voorstellen.
Als de pomp waar ik vanmorgen getankt had een Shell was geweest had ik een groot probleem gehad. Enige pomp daar in de buurt is ook een Shell, en anders moet ik terug Apeldoorn in á een half uur extra. En dan nog te bedenken dat iedereen naar een ander tankstation moet omdat die Shell dichtzit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |