Was ik het ook niet mee eens, maar toen was de PVDA in staat om zonder veel gezichts verlies weg te lopen van de onderhandelingen en de SP is niet serieus te nemen in zo'n coalitie. Het samenwerken van de VVD met de SGP is mij ook niet bevallen, maar de liefde van de D66 voor Europa heeft me dit keer tegen gehouden om niet op hun te stemmen. Ook dat van der Ham niet meer verkiesbaar was heeft daar invloed op gehad. Ik heb nu op Hennis-Plascheart gestemd en voornamelijk omdat zij de meest progressieve stem heeft binnen de VVD, de progressieve kant die de VVD op ging onder Rutte voor hij door PVV werd gedwongen om conservatiever te worden. Ik hoop dan ook op een paars kabinet.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:14 schreef fwokker het volgende:
[..]
Dat deden ze de afgelopen 2 jaar al![]()
Kom op!quote:
Ik zag twee namen van 5 letters die met een Z begonnen, dacht dat je jezelf quottequote:
Opgegeten door de varkens.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:17 schreef Kwaliteit het volgende:
waar blijft uitslag voor Zwijndrecht
Marginale dorpenquote:Op donderdag 13 september 2012 02:17 schreef Zhero het volgende:
02:17 Appingedam PvdA (39,7%)
02:17 Skarsterlan PvdA (30,5%)![]()
Mwoh, D66 heeft niet veel andere keuze dan vriendjes worden met VVD. Die zullen niet als meest rechtse partij met PvdA, SP, GL en evt 50+ en Dieren willen, dus dan heeft de PvdA ook geen opties.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
VVD staat helemaal niet zo sterk door de situatie van PVV en CDA, zij zijn nog getackeld tot het vormen met linksere partijen.
En Spijkenissequote:Op donderdag 13 september 2012 02:17 schreef Kwaliteit het volgende:
waar blijft uitslag voor Zwijndrecht
Daar heb ik eens even prima aan bijgedragenquote:Op donderdag 13 september 2012 02:17 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Bussum, hoe kon ik die VVD kanjers over het hoofd zien.
Popcornquote:Op donderdag 13 september 2012 02:17 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ow wat leuk die zure reacties, altijd weer genieten
kijk eens naar RUcphenquote:Op donderdag 13 september 2012 02:18 schreef Smoofie het volgende:
In brabant wonen blijkbaar de rijkste en minst domste mensen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 september 2012 02:18 schreef MrBadGuy het volgende:
Samsom die binnen was gehaald als of de verkiezingen zijn gewonnen![]()
Pak die drie eens, de meest logische vorm als PvdA en VVD er samen niet op alle fronten uitkomen. Dan heeft VVD het lastiger dan de PvdA. Die gaan er samen meer doorheen duwen bij Rutte dan andersom.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:18 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Mwoh, D66 heeft niet veel andere keuze dan vriendjes worden met VVD. Die zullen niet als meest rechtse partij met PvdA, SP, GL en evt 50+ en Dieren willen, dus dan heeft de PvdA ook geen opties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |