Dat had je niet al van te voren zien aankomen?quote:Op donderdag 13 september 2012 02:14 schreef Tweek het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor mij. Samenwerken met de PVV betekend dat ik nooit meer VVD zal stemmen.
Klopt. 1e kamer is niet voor politiek bedrijven, zitten er alleen voor toetsing. Derhalve geen argument om geen coalitie te vormen.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nou en? Dat heeft nog nooit gezorgd voor het niet vormen van een coalitie. Anders werd die ook wel niet-getrapt gekozen.
Neequote:Op donderdag 13 september 2012 02:15 schreef Loop-y het volgende:
J-ja maar als straks Friesland en Groningen helemaal gevuld zijn en als Apeldoorn ook binnenkomt kan het toch nog... toch... toch...
Gelukkig hebben ze die buitengesloten en zitten er andere mensen aan het roer die het eerst nog acceptabel vonden, en roepen ze niet 'harde' onzinnige retoriek die ze hebben overgenomen van de PVV....quote:Op donderdag 13 september 2012 02:14 schreef Tweek het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor mij. Samenwerken met de PVV betekend dat ik nooit meer VVD zal stemmen.
nog steeds wakker?quote:Op donderdag 13 september 2012 02:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die liggen gewoon stiekem te slapen volgens mij
quote:Op donderdag 13 september 2012 02:15 schreef Zhero het volgende:
Ja gvd ik ga stoppen met die gemeentes posten, komt alleen maar VVD langs
Bedankt voor het postenquote:Op donderdag 13 september 2012 02:15 schreef Zhero het volgende:
Ja gvd ik ga stoppen met die gemeentes posten, komt alleen maar VVD langs
Daar gaat die bronzen medaille.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:16 schreef SeLang het volgende:
PVV is weer de derde partij, boven SP
quote:Op donderdag 13 september 2012 02:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bedankt voor het postenvond het wel handig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |