VVD staat helemaal niet zo sterk door de situatie van PVV en CDA, zij zijn nog getackeld tot het vormen met linksere partijen.quote:
Natuurlijk, rechts Eindhoven.quote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 02:16 schreef Xenorium het volgende:
Kut VVD, ga maar lekker samenwerken met de PVV en de gristenen. De PVDA moet gewoon zeggen dat rechts de pot op kan.
quote:Op donderdag 13 september 2012 02:16 schreef Xenorium het volgende:
Kut VVD, ga maar lekker samenwerken met de PVV en de gristenen. De PVDA moet gewoon zeggen dat rechts de pot op kan.
Bedank je nou jezelf?quote:Op donderdag 13 september 2012 02:16 schreef Zelva het volgende:
[..]
Bedankt voor je inzet deze avond, trouwens.
Ja inderdaad, want partijbelang gaat boven landsbelang natuurlijk. Echt heel erg logisch.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:16 schreef Xenorium het volgende:
Bussum, hoe kon ik die VVD kanjers over het hoofd zien.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:16 schreef Zhero het volgende:
02:16 Gilze en Rijen VVD (28,9%)
02:15 Bussum VVD (39,6%)
Ow wat leuk die zure reacties, altijd weer genietenquote:Op donderdag 13 september 2012 02:16 schreef Xenorium het volgende:
quote:Op donderdag 13 september 2012 02:17 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Bussum, hoe kon ik die VVD kanjers over het hoofd zien.
bahquote:Op donderdag 13 september 2012 02:17 schreef Zhero het volgende:
02:17 Appingedam PvdA (39,7%)
02:17 Skarsterlan PvdA (30,5%)![]()
Was ik het ook niet mee eens, maar toen was de PVDA in staat om zonder veel gezichts verlies weg te lopen van de onderhandelingen en de SP is niet serieus te nemen in zo'n coalitie. Het samenwerken van de VVD met de SGP is mij ook niet bevallen, maar de liefde van de D66 voor Europa heeft me dit keer tegen gehouden om niet op hun te stemmen. Ook dat van der Ham niet meer verkiesbaar was heeft daar invloed op gehad. Ik heb nu op Hennis-Plascheart gestemd en voornamelijk omdat zij de meest progressieve stem heeft binnen de VVD, de progressieve kant die de VVD op ging onder Rutte voor hij door PVV werd gedwongen om conservatiever te worden. Ik hoop dan ook op een paars kabinet.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:14 schreef fwokker het volgende:
[..]
Dat deden ze de afgelopen 2 jaar al![]()
Kom op!quote:
Ik zag twee namen van 5 letters die met een Z begonnen, dacht dat je jezelf quottequote:
Opgegeten door de varkens.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:17 schreef Kwaliteit het volgende:
waar blijft uitslag voor Zwijndrecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |