Wait, whut? Dit is een grapje zeker.Ja natuurlijk is het een grap. Die uiteindelijk best geflopt is ook. Er is uiteraard geen ONZ+ en er is ook géén elite. Ik bedoel, komaan. Een soort utopische variant op ONZ zonder mods én zonder bagger? Te mooi en te vooral te bezopen om waar te zijn. Je had het kunnen weten.
Op ONZ zelf is die elite er overigens wel; één ieder die zich inzet om een écht leuke topics te maken. Soms vallen ze jammer genoeg nauwelijks op tussen alle oneliners en dagboektopics.
Waarom flopte dit?Omdat ONZ users zich niet om de tuin laten leiden. Het zijn allemaal universitair geschoolde lui met een brede wereldkennis, 10k per maand op de bank en een zwaar afgetraind lijf waar ze elke vrouw bloedjegeil mee krijgen. Dat soort alpha males laten zich gewoon niet misleiden.
De echte reden? Wij schoten gewoon jammerlijk te kort om er uiteindelijk écht een leuke grap van te maken. Kun je allerlei excuses voor verzinnen, maar het punt blijft dat het niet uitpakte zoals het idee was. Potentie zat, niet benut.
Het idee?Grap plaatsen om eens te zien wat het effect zou zijn, en onderweg nog wat paints en kwaliteitsposts vergaren. Het begin van dit topic verliep nog redelijk. Daar zaten een paar vrij leuke inzendingen bij. Uiteindelijk zakte het als een kaartenhuis in elkaar. Maar vooral de reacties in het discussietopic waren niet bepaald mild. Het idee dat er een klein groepje gebruikers zich ergens verstopt in een soort van plus variant op ONZ werd nogal als gay, belachelijk en incestueus ervaren:
•
Ik vind het eigenlijk wel een beetje ultragay. Eigenlijk.•
Het is zeg maar een forum waar alle FOK!kertjes lekker elkaars piemeltje kunnen trekken zonder dat iemand er van weet? Gayheid ten top dus. Waar kan ik me inschrijven?•
Dit. Hoe diep gaat FOK! nog zinken?
Stik in je kut ONZ+•
Ja hoor, dat is geweldig voor de saamhorigheid op FOK! Je geeft er een lullig signaal mee af aan de mensen die niet in dat forum mogen komen.•
De laatste nagel aan de doodskist voor ONZ, de echte pareltjes verdwijnen naar besloten fora en ONZ blijft over als een beerput van aids, bagger, oneliners, linkdumps en dagboektopics•
Sneue boel dit.
Ik als kwaliteits(ONZ)user wens me hier niet bij aan te sluiten.
Sterf maar met je aparte kliekje.
Uiteraard zaten er ook users tussen die het óf serieus namen, óf gewoon meespeelde met dit hele gedoe. Natúúrlijk valt iedereen in die laaste groep. Er zijn prachtige inzendingen gedaan, waarvoor props. Een greep uit de inzendingen:quote:
quote:
Op donderdag 13 september 2012 04:19 schreef Fopje het volgende:Ik ben geen elite dus zal wel geen kans maken, toch ben ik benieuwd

Inzending is een soort blik in de toekomst. Hoe FOK! er komende maand uit gaat zien:
![34xf13m.jpg]()
Ben niet zo goed met paint, en het is 04:15

Mijn ONZ trots ATM :
Topicreeks: Ant World
Nog een gedichtje, is wel van toepassing:
Voor ONZ,
Je bent me beste vriend,
daarom hebt je dit gedicht verdient.
Dat is jou heb leren kennen,
vind ik echt super dat kan ik niet ontkennen.
We hebben veel leuke dingen gedaan,
dat blijft in mijn hart bestaan.
We hebben ook veel meegemaakt,
sommige dingen hebben met echt geraakt.
Ook al zijn we het niet altijd eens met elkaar,
ik sta altijd voor je klaar.
Je bent altijd aardig en lief,
soms ook weleens hyperactief.
Dat vind ik heel leuk aan jou,
en dat is iets wat ik altijd onthou.
Je zit voor altijd in mijn hart,
want jij bent heel apart.
Ik ben er altijd voor jou,
en vergeet niet dat ik van je hou
quote:
quote:
quote:
Op vrijdag 14 september 2012 14:12 schreef Rockiejj het volgende:Oee, hier wil ik wel bij!
Hier alvast een nieuwe poster:
5 punten waarom ik bij ONZ+ moet:- Ik ben altijd in voor dikke pret.
- Ik ben een baas (kijk maar naar mn sig)
- Ik was erbij toen SwJ en Myraela nog mod was.
- Ik ben een tijdje weg geweest, maar kom nu weer helemaal terug
- Kut. Ik moet er nog een. Ik ben altijd in voor dikke pret!
Wist je datjes over mij:- Mijn eerste topic was op 26 april 2009
- Dat was
Waar staat mijn gedeelde map? (

)
- Mijn tweede topic ging ook niet helemaal goed
- Ik 10 posts per dag heb, maar dat dat helemaal niet zo is.
- Ik regelmatig te vinden ben in SC's.
SCs waar je mij kan/kon vinden:- Radio ONZ / X-Radio / Radio 49
- UDOWU
- ONZ PS/P Battle
- FOK! Achievements
- Nachtbacker/Nagtbaggur/Naktbakker/Nachtbagger/Noem maar op.
Mijn bazentopics:Al mijn topics zijn baas. Punt.
Nog iets gênants?[..]
[..]
Gênant genoeg toch?

En nu?Niks. Even bukken. Niet allemaal tegelijk stoten gaarne. Het ziet nogal blauw door de kicks van fopje. Credits voor zijn harde hoofd. Dat mag nu wel even gezegd worden.
Laatste woorden?Auw?