abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 juni 2010 @ 19:48:58 #1
298248 Man_bijt_hond
Na het commando pijp hond
pi_82680444

Woef! Woef! Woef!

Peter moet nablijven
Door Man_bijt_hond, 11 jaar

‘Peter opletten’, riep juf Janneke terwijl ze een flesje coca-cola light oraal naar binnen werkte. Peter was in een droom bui, hij dacht de hele tijd aan hoe hij juf Janneke der gezicht kon onder ejaculeren. Vandaag zou hij voor het eerst nablijven. Hij verwachte er veel van. Peter had zich al meerde malen op foto’s van juf Janekke afgetrokken, nu had Peter alweer bijna zijn gulp open. Ze waren bezig met geschiedenis, Peter wist alles al over de Duitsers zijn opa had tenslotte bij de N.S.B. gezeten maar omdat juf Jannke nog steeds beweert dat de Duitsers slechte mensen zijn moest iedereen nog een keer naar de film ‘Der Untergang’ kijken. ‘Peter’ zei juf Jannke met een glimlach en een knipoog ‘ik moet je na de les even spreken’, Peter zijn genotsknobbel groeide tot eenzame hoogte en stotterend wist hij eruit te brengen ‘I-Is-Iss go-Is goed jufvrouw’.

Peter was in de pauze snel langs de Kruidvat gegaan om glijmiddel en een pakje Durex condooms te halen. De les was bijna afgelopen, Peter had in het laatste flesje van juf Janneke een buisje GHB gedaan en kon niet wachten tot de schoolbel afging. Peters plan kon onmogelijk misgaan. De schooldag zat er bijna op voor de leerlingen van het Glen Mills. Het beloofde een leuke en spannende middag worden.

Toen de schoolbel klonk om 3 uur stond iedereen op om naar huis te gaan. Ook Marc die één tafel voor Peter zat stond op. Marc werd vaak gepest omdat hij de enige jongen was uit groep 5 die nog maagd was. Over het algemeen was Marc een rustige jongen, als mensen hem pesten zweeg hij alleen maar. Vanaf het moment dat Marc opstond leek alles voor Peter in slomotion te gaan. ‘Ik ben het zat dat jullie mij pesten, ik hoop dat jullie allemaal dood gaan’ schreeuwde Marc. Pieter moest lachen en op dat zelfde moment trok Marc een AK47 met vol magazijn uit zijn nieuwe Hello Kitty schooltas. En begon wild om zich heen te schieten. Na een half uur had Marc iedereen op school doodgeschoten. Na 2 uur arriveerde de politie en pleegde Marc zelfmoord. De politie verklaarde later dat Marc game verslaafd was en voornamelijk schietspellen speelde.

___________________________________________________________________________________

Is er een moraal? Nee….
Wat heeft Marc gedaan in de 1,5 uur toen iedereen op school al dood was en de politie er nog niet was?

Slaap lekker allemaal
Is er een probleem, stap er overheen.
  Forum Admin vrijdag 11 juni 2010 @ 19:52:50 #2
58651 crew  murp
murp
pi_82680611
Als je niets te vertellen heb, blijf dan weg uit het topic
pi_82680736
gozer
$$$$$$$$$$$$$$$
  vrijdag 11 juni 2010 @ 23:13:55 #4
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_82690756
De held krijgt niet eens het meisje?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  vrijdag 11 juni 2010 @ 23:16:57 #5
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_82690888
De coca cola light naar binnen werken lijkt me niet moeilijk, maar het blikje
  vrijdag 11 juni 2010 @ 23:21:59 #6
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_82691115
quote:
Marc werd vaak gepest omdat hij de enige jongen was uit groep 5 die nog maagd was.
ik moest lachen
  vrijdag 11 juni 2010 @ 23:29:59 #7
258011 The_Chosen_1
Piemol in je oor.
pi_82691449
Vast iets met necrofilie.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 23:48:08 #8
261627 sciter
The world is my playground.
pi_82692300
Vervolg!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo