Ik zie er 18 op dat Google ding?quote:Op donderdag 13 september 2012 00:42 schreef Marco001 het volgende:
194 stemmen voor PP in het super gelovige Slochteren.
Nee, dat snap ik. Maar ik heb het idee dat het veel van hun kiezers daar wel om te doen is.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:42 schreef Façade het volgende:
[..]
Diegene mag op zijn beurt weer services gratis gebruiken.
Maar goed, het gaat de PP ook niet om ALLES gratis/open source te maken.
http://www.destentor.nl/r(...)ive-op-deze-site.ecequote:Op donderdag 13 september 2012 00:43 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik zie er 18 op dat Google ding?
Helemaal mee eens hoor. Maar die fascistische wetgeving is er gekomen omdat mensen die er geen geld voor over hebben het wel gebruiken. Je draait het een beetje om.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je geld moet verdienen met een product of dienst waar mensen geld voor over hebben, niet met fascistische wetgeving.
da's nu meer dan vorig jaarquote:
988 hoorquote:Op donderdag 13 september 2012 00:43 schreef Marco001 het volgende:
[..]
http://www.destentor.nl/r(...)ive-op-deze-site.ece
edit, zie het al, keek verkeerd..
Bij den haag wel 5k stemmen erbij?
Dan was ook mijn eerste indruk, gewoon een lollige partij die BREIN aan wil pakken.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:43 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik. Maar ik heb het idee dat het veel van hun kiezers daar wel om te doen is.
Nee, jij draait het om. Jij bouwt een zuurstof fabriek en roept dan dat je recht hebt op inkomsten en dat mensen niet vrij mogen ademen.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:45 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Helemaal mee eens hoor. Maar die fascistische wetgeving is er gekomen omdat mensen die er geen geld voor over hebben het wel gebruiken. Je draait het een beetje om.
Nijmegen heeft ook nog wat studentjes!quote:Op donderdag 13 september 2012 00:46 schreef Anno2012 het volgende:
Eindhoven,Tilburg,Maastricht verwacht ik wel nog wat van eigenlijk...
Groningen ook..quote:Op donderdag 13 september 2012 00:47 schreef Façade het volgende:
[..]
Nijmegen heeft ook nog wat studentjes!
quote:Op donderdag 13 september 2012 00:47 schreef Easymodo het volgende:
Sorry, stemde strategisch. Volgende keer, hopelijk.
quote:Op donderdag 13 september 2012 00:47 schreef Easymodo het volgende:
Jammerquote:Op donderdag 13 september 2012 00:47 schreef Easymodo het volgende:
Jij bepaalt toch niet voor een ondernemer hoe hij z'n bedrijf moet runnen ? Wil je geen geld betalen voor een dienst dan neem je de dienst niet af. De ondernemer heeft groot gelijk met de wet aan zijn kant om dan alsnog gederfde inkomsten te innen.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
In het digitale tijdperk is alles eenvoudig te kopiëren. Als ondernemer moet je je daaraan aanpassen, niet de wet veranderen om mensen te dwingen jou geld te geven.
Alsof jouw ene stem helpt met strategisch stemmenquote:Op donderdag 13 september 2012 00:47 schreef Easymodo het volgende:
ALS IEDEREEN ZO ZOU DENKEN JAJAJAJAquote:Op donderdag 13 september 2012 00:49 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Alsof jouw ene stem helpt met strategisch stemmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |