En toch is het de PVDD ook gelukt. Dus waarom PP niet.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:33 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Maar als ik dan moet kiezen voor een partij die ook nog meer te melden heeft behalve standpunten betreffende ICT dan is de keus snel gemaakt. Daarom zal de PP ook nooit een rol van betekenis gaan spelen.
Ach, wie nam een Partij voor de Dieren nou serieus, tot ze in de 2e kamer kwamen natuurlijk.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:33 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Precies, je kan óf deze naam houden en geweldig je best gaan doen om die reputatie te fixen en naam te maken, maar dat wordt gewoon onwijs moeilijk; óf je verzint een nieuwe naam die de lading beter dekt en beter aanspreekt.
Ik zie totaal geen reden om deze naam te houden, behalve vanwege kosten omdat je nieuwe flyers en alles moet hebben.
Dit doen ze er een beetje bij en als het er op aankomt dan willen ze hier best in draaien als het iets oplevert op gebied van EU en onderwijs. Net als de standpunten van de PVV t.o.v. de ouderenzorg.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:30 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Ik stem D66 :
"De ontwikkelingen op IT-gebied roepen een groeiende vraag op naar dataregistratie. D66 wil de privacy van burgers beschermen door de opslag van persoonlijke informatie te onderwerpen aan een ‘privacy impact analyse’. Rechtsbescherming en controle moeten een integraal onderdeel zijn van elk informatiesysteem.
D66 wil geen opslag van vingerafdrukken, verkregen bij de aanvraag van een paspoort. En wil paal en perk stellen aan het data-graaien door niet EU-landen in EU-databases. Wij streven naar een ingrijpende modernisering en versterking van Europese wetten voor de bescherming van persoonsgegevens.
D66 wil het College Bescherming Persoonsgegevens omdopen tot de Nederlandse Privacy Autoriteit. Deze autoriteit heeft het mandaat en de middelen om klachten over privacyschending in behandeling te nemen. Zij biedt hulp aan slachtoffers van schending van de persoonlijke levenssfeer en legt boetes op bij het overtreden van de Wet Bescherming Persoonsgegevens."
Wat doet de PP beter ?
Privacy en burgerrechten word steeds minder vanzelfsprekend door personen als F.Teeven. Waarom hoor ik de D66 hier nooit over. Leuk voor in een verkiezingsprogramma,maar probeer er ook wat tegen te doen.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:33 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Maar als ik dan moet kiezen voor een partij die ook nog meer te melden heeft behalve standpunten betreffende ICT dan is de keus snel gemaakt. Daarom zal de PP ook nooit een rol van betekenis gaan spelen.
Maar 'Partij voor de Dieren' dekt precies hun lading: ze komen vooral op voor de belangen van dieren.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ach, wie nam een Partij voor de Dieren nou serieus, tot ze in de 2e kamer kwamen natuurlijk.
Awareness creëren, 1 zetel en een potige lijsttrekker (quote:Op donderdag 13 september 2012 00:33 schreef gnaeus het volgende:
[..]
De PP hoeft ook niet te draaien omdat ze nooit enig verschil in de 2e kamer zullen maken. Overigens verwacht ik helemaal niet dat D66 deze toch vrij elementaire standpunten zal laten varen. Je ontkomt er soms echter niet aan compromissen te sluiten waardoor je een paar ipv helemaal geen standpunten kunt doorvoeren. Zo werkt de politiek.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:31 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
D66 zal dit standpunt draaien als dit hen uitkomt. Dat verwacht ik niet van de PP
Dat was precies de reden dat ik op ze gestemd hebquote:Op donderdag 13 september 2012 00:35 schreef Façade het volgende:
[..]
Awareness creëren, 1 zetel en een potige lijsttrekker () kan de aandacht op zich vestigen en de grotere partijen tot denken aazetten.
Same here.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:36 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dat was precies de reden dat ik op ze gestemd heb
Zielige dieren spreekt wat meer bij de mensen denk ik. Laten we wel zijn, de PP is een partij voor nerds.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:34 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
En toch is het de PVDD ook gelukt. Dus waarom PP niet.
Idemquote:Op donderdag 13 september 2012 00:36 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dat was precies de reden dat ik op ze gestemd heb
Ik vind dan ook dat de politiek veranderd moet worden. Geef nu een stem,en 4 jaar kunnen ze alles doen wat ze willen. Burgers moeten meer controle krijgen. Overheid meer open. Daarvoor stem ik ook op de PPquote:Op donderdag 13 september 2012 00:35 schreef gnaeus het volgende:
[..]
De PP hoeft ook niet te draaien omdat ze nooit enig verschil in de 2e kamer zullen maken. Overigens verwacht ik helemaal niet dat D66 deze toch vrij elementaire standpunten zal laten varen. Je ontkomt er soms echter niet aan compromissen te sluiten waardoor je een paar ipv helemaal geen standpunten kunt doorvoeren. Zo werkt de politiek.
Tot ze in het hokje staan en toch kiezen voor andere partijen.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:37 schreef Kwaliteit het volgende:
vind het vaag dat ze nog geen zeteltje hebben nu...
hoor ZOVEEEL mensen praten over de PP...
Dat is helemaal niet toevallig. Het is de naam die Muziek- en film-maffia bedacht hebben.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:35 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Maar 'Partij voor de Dieren' dekt precies hun lading: ze komen vooral op voor de belangen van dieren.
'Piratenpartij' dekt niet de lading want het heeft niks met piraterij te maken. Enkel met de internationale beweging die toevallig zo heet.
De PP LIJKT een partij voor nerds en van dat imago willen ze af. Als je naar hun standpunten kijkt, zijn ze allemaal afgestemd op de doorsnee burger. Mensen lijken niet te realiseren dat ze steeds meer op het internet flikkeren.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:37 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Zielige dieren spreekt wat meer bij de mensen denk ik. Laten we wel zijn, de PP is een partij voor nerds.
Ja, maar er is zoveel meer dan alleen dat punt.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet toevallig. Het is de naam die Muziek- en film-maffia bedacht hebben.
Tegenwoordig zijn we allemaal nerds, behalve jij.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:37 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Zielige dieren spreekt wat meer bij de mensen denk ik. Laten we wel zijn, de PP is een partij voor nerds.
Dat komt door de propaganda van voornoemde maffia. Zelfde als anti-drugs propaganda. Dat moet je doorbreken, en dat lukt alleen met vrije informatiestromen.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:39 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Ja, maar er is zoveel meer dan alleen dat punt.
Piraterij heeft de negatieve bijklank van '(il)legaal alles gratis downloaden!' en dat bevalt mensen niet.
Nou nee, ik ben nerd van beroep. Ik ben alleen niet van mening dat je andermans werk ongelimiteerd en gratis mag gebruiken.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn we allemaal nerds, behalve jij.
Diegene mag op zijn beurt weer services gratis gebruiken.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:40 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Nou nee, ik ben nerd van beroep. Ik ben alleen niet van mening dat je andermans werk ongelimiteerd en gratis mag gebruiken.
Ik ben van mening dat je geld moet verdienen met een product of dienst waar mensen geld voor over hebben, niet met fascistische wetgeving. Apple en Samsung concurreren met advocaten, niet met producten. Er bestaat geen vrije markt. Het systeem is zwaar verziekt.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:40 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Nou nee, ik ben nerd van beroep. Ik ben alleen niet van mening dat je andermans werk ongelimiteerd en gratis mag gebruiken.
Ik zie er 18 op dat Google ding?quote:Op donderdag 13 september 2012 00:42 schreef Marco001 het volgende:
194 stemmen voor PP in het super gelovige Slochteren.
Nee, dat snap ik. Maar ik heb het idee dat het veel van hun kiezers daar wel om te doen is.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:42 schreef Façade het volgende:
[..]
Diegene mag op zijn beurt weer services gratis gebruiken.
Maar goed, het gaat de PP ook niet om ALLES gratis/open source te maken.
http://www.destentor.nl/r(...)ive-op-deze-site.ecequote:Op donderdag 13 september 2012 00:43 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik zie er 18 op dat Google ding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |