quote:Op woensdag 12 september 2012 23:49 schreef Pulver het volgende:
[..]
Belle is op Taylor LautnerBelle is op Taylor Lautner
Belle is op Taylor Lautner
![]()
(Hoop ik dat ik de goeie naam heb en ja, ik ben een beetje in een flauwe bui)
Ben pas 25 dus het valt allemaal wel meequote:Op woensdag 12 september 2012 23:48 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Mama Hazes werd rond dr 14e gekoppeld. Dan is 19 toch een mooie leeftijd
Jaaaa maar ik val niet onder fhfquote:Op woensdag 12 september 2012 23:53 schreef gomi het volgende:
btw iemand van jullie die weleens thermen saunagedoe bezoekt?
heb een paar entree kaartjes gewonnen, maar niet van plan om ze te gebruiken
hahaha fantastischquote:Op woensdag 12 september 2012 23:53 schreef Ireth het volgende:
Bel!!! Kijk!! Leuk voor onder de kerstboom!
[ afbeelding ]
Waarom staat die niet in de lijst???quote:Op woensdag 12 september 2012 23:51 schreef belle1608 het volgende:
[..]![]()
is niet de goede btw
robert pattinson is de goede
![]()
lijkt me wel ontzettend gaafquote:Op woensdag 12 september 2012 23:53 schreef gomi het volgende:
Bij stars staat ie gewoon hoorquote:Op woensdag 12 september 2012 23:54 schreef Pulver het volgende:
[..]
Waarom staat die niet in de lijst???
http://www.imdb.com/title/tt1099212/
Bij full cast ookquote:Op woensdag 12 september 2012 23:55 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Bij stars staat ie gewoon hoor
ah idd fhf doelgroep. nou ja ik kijk wel ff of iemand anders ze evt wil en anders kun jij ze wel krijgenquote:Op woensdag 12 september 2012 23:54 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Jaaaa maar ik val niet onder fhf
Okee, maar je moet hem zoeken.quote:
Welke sauna is het?quote:Op woensdag 12 september 2012 23:56 schreef gomi het volgende:
[..]
ah idd fhf doelgroep. nou ja ik kijk wel ff of iemand anders ze evt wil en anders kun jij ze wel krijgen
yep, regelmatig maar vind het fijner als het naar iemand gaat die r nooit heen kan ofzo, wel tof van jequote:Op woensdag 12 september 2012 23:53 schreef gomi het volgende:
Sinds wanneer is er een doelgroep?quote:Op woensdag 12 september 2012 23:56 schreef gomi het volgende:
[..]
ah idd fhf doelgroep. nou ja ik kijk wel ff of iemand anders ze evt wil en anders kun jij ze wel krijgen
zie je wel dat de echte fans die t minst vondenquote:Op woensdag 12 september 2012 23:56 schreef Ireth het volgende:
En trouwens, deel 2 was het minste deel.. daar was Edward het minst in te zien
Nee joh, ik kan het makkelijk betalen zo bedoel ik het, dan gun ik het ook liever mensen die het een heeeel stuk minder breed hebbenquote:Op woensdag 12 september 2012 23:58 schreef Pulver het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er een doelgroep?
Als Belle blij met die kaarten is, is het toch prima?
Ok, zit niets bekends voor mij tussenquote:Op woensdag 12 september 2012 23:59 schreef gomi het volgende:
[..]
http://www.thermenenbeautygroup.nl/thermen-vestigingen
ik weet eigenlijk ook nooit wat de doelgroep is als iemand ze gebruikt vind ik t al bestquote:Op woensdag 12 september 2012 23:58 schreef Pulver het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er een doelgroep?
Als Belle blij met die kaarten is, is het toch prima?
Oh jawel, want jij hebt ook al wat Fokkers geholpen.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:54 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Jaaaa maar ik val niet onder fhf
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:58 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k.
mag jij ze hebben.
zitten oa in haarlem zie ik
Al zou ik nog maar een stuiver hebben, mij zie je niet in me blote hol in een openbare sauna rondlopen.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:59 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Nee joh, ik kan het makkelijk betalen zo bedoel ik het, dan gun ik het ook liever mensen die het een heeeel stuk minder breed hebben
haha das waar, ik ga meestal naar een vaste, dat is het Elysium, ben ook in thermen holiday in Schiedam geweestquote:Op donderdag 13 september 2012 00:00 schreef espri het volgende:
dan is het juist iets anders eens te zien belle, er zijn er zovelen en zijn eigenlijk altijd heerlijk om een dagje te doen
Das waar hahaquote:Op donderdag 13 september 2012 00:01 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Oh jawel, want jij hebt ook al wat Fokkers geholpen.
Beetje links denken. Bah! Alsof alleen de 'armen' maar recht hebben op voordeeltjes
haha das nou liefquote:Op donderdag 13 september 2012 00:01 schreef Pulver het volgende:
[..]
Al zou ik nog maar een stuiver hebben, mij zie je niet in me blote hol in een openbare sauna rondlopen.
Dus jij mag mijn kaartje hebben
yep elysium is mijn vaste haha maar eens een andere is ook gezelligquote:Op donderdag 13 september 2012 00:01 schreef belle1608 het volgende:
[..]
haha das waar, ik ga meestal naar een vaste, dat is het Elysium, ben ook in thermen holiday in Schiedam geweest
ik zal op zeker gaan genietenquote:Op donderdag 13 september 2012 00:02 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Das waar hahaMaar ik hoop dat DJMO er veel plezier mee heeft
coolquote:Op donderdag 13 september 2012 00:03 schreef espri het volgende:
[..]
yep elysium is mijn vaste haha maar eens een andere is ook gezellig
ik ga regelmatig met mn vriend of een vriendin, ik vind het zo heerlijk, vooral ook die heerlijke ligstoelen buiten met mooi weerquote:Op donderdag 13 september 2012 00:03 schreef belle1608 het volgende:
[..]
cool![]()
meeste mensen die ik ken willen nooit, ik heb 1 vriendinnetje met wie ik ga (1 of 2x per jaar, maar die is toevallig dinsdag bevallen dus konden/kunnen we ff niet)
jaaaaquote:Op donderdag 13 september 2012 00:05 schreef espri het volgende:
[..]
ik ga regelmatig met mn vriend of een vriendin, ik vind het zo heerlijk, vooral ook die heerlijke ligstoelen buiten met mooi weer
Het is niet echt uit schaamte hoor, ik voel me er gewoon niet prettig bij.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:03 schreef belle1608 het volgende:
[..]
haha das nou lief![]()
tsja je moet er van houdenze hebben ook badkleding dagen (dat vind ik weer niets)
nee de stoelen dan niet maar de baden wel hoor, heerlijkquote:Op donderdag 13 september 2012 00:06 schreef belle1608 het volgende:
[..]
jaaaaalleen met koud weer (lees: 6 januari ofzo afgelopen winter) in en uit de buiten jacuzzi is niet leuk haha
Oo dat lijkt me fantastisch een eigen saunaquote:Op donderdag 13 september 2012 00:06 schreef Pulver het volgende:
[..]
Het is niet echt uit schaamte hoor, ik voel me er gewoon niet prettig bij.
Nou heb ik makkelijk lullen, want me ouders hebben een eigen sauna.
Dus heb geen reden om naar zo'n openbare Sodom en Gomorra plek te gaan.
in de jacuzzi is heerlijk, maar er na een half uur uit moeten als het buiten 0 graden is brrr das niet aan mij besteed hahaquote:Op donderdag 13 september 2012 00:07 schreef espri het volgende:
[..]
nee de stoelen dan niet maar de baden wel hoor, heerlijk
*stiekum nu wel een beetje jaloers is hahaquote:Op donderdag 13 september 2012 00:08 schreef espri het volgende:
ik heb er ook 1 thuis....
maar gewoon zo,n heel dagje ergens is ook leuk hoor
quote:Op donderdag 13 september 2012 00:08 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*stiekum nu wel een beetje jaloers is haha*
Hmmmm....durf het bijna niet te zeggen...quote:Op donderdag 13 september 2012 00:08 schreef belle1608 het volgende:
[..]
in de jacuzzi is heerlijk, maar er na een half uur uit moeten als het buiten 0 graden is brrr das niet aan mij besteed haha
quote:Op donderdag 13 september 2012 00:09 schreef espri het volgende:
[..]niet doen hoor en anders kom je gewoon een keertje hahha
heerlijk!! maskertje op en relaxen maarquote:Op donderdag 13 september 2012 00:09 schreef Pulver het volgende:
[..]
Hmmmm....durf het bijna niet te zeggen...
Me ouwelui hebben ook zo'n bubbelbad met allemaal knopjes voor bubbels en ozon en weet ik niet meer wat voor onzin je in een bad kan stoppen
Badeendjequote:Op donderdag 13 september 2012 00:09 schreef Pulver het volgende:
[..]
Me ouwelui hebben ook zo'n bubbelbad met allemaal knopjes voor bubbels en ozon en weet ik niet meer wat voor onzin je in een bad kan stoppen
quote:Op donderdag 13 september 2012 00:09 schreef Pulver het volgende:
[..]
Zal wel een vrouwending zijn.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:10 schreef belle1608 het volgende:
[..]
heerlijk!! maskertje op en relaxen maar
whahaha no way!! ben 1 keer een bekende tegengekomen...quote:Op donderdag 13 september 2012 00:10 schreef Inlognaam het volgende:
Ik heb een blote reet in mn boxershort waar ik de hele dag in loop. En nog nooit in de sauna geweest.
Wanneer ga je weer BelleWhahaha, ga ik een kaartje voor Rucky op dezelfde dag regelen.
quote:Op donderdag 13 september 2012 00:10 schreef Inlognaam het volgende:
Ik heb een blote reet in mn boxershort waar ik de hele dag in loop. En nog nooit in de sauna geweest.
Wanneer ga je weer BelleWhahaha, ga ik een kaartje voor Rucky op dezelfde dag regelen.
Ik ben meestal ook met 10 minuten/kwartier uit bad hoorquote:Op donderdag 13 september 2012 00:11 schreef Pulver het volgende:
[..]
Zal wel een vrouwending zijn.
Ik verveel me in bad na een paar minuten.
Zolang ik nog geen waterdichte laptop heb, is het aan mij niet besteed.
We doen gewoon het licht uit en gaan met de ruggen naar elkaar toe zitten.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:11 schreef belle1608 het volgende:
[..]
whahaha no way!! ben 1 keer een bekende tegengekomen...
quote:Op donderdag 13 september 2012 00:13 schreef Rucky het volgende:
[..]
We doen gewoon het ligt uit en gaan met de ruggen naar elkaar toe zitten.
Maar dan licht je er zo uit...quote:Op donderdag 13 september 2012 00:13 schreef Rucky het volgende:
[..]
We doen gewoon het licht uit en gaan met de ruggen naar elkaar toe zitten.
Maar de vraag is durft ze wel met mij of durf ik wel met haar?quote:
Nee ik durf niet met jouquote:Op donderdag 13 september 2012 00:17 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar de vraag is durft ze wel met mij of durf ik wel met haar?
Ik ook niet met jou. Zo meteen tovert Merlijn mij om in een aardbei.quote:
Denk je dat we een verschil zien?quote:Op donderdag 13 september 2012 00:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik ook niet met jou. Zo meteen tovert Merlijn mij om in een aardbei.
*daar ging mijn thee*quote:Op donderdag 13 september 2012 00:19 schreef Pulver het volgende:
[..]
Denk je dat we een verschil zien?
Het kan alleen maar beter worden.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:19 schreef Pulver het volgende:
[..]
Denk je dat we een verschil zien?
* Rucky ook, belle houd je nog even het licht aan?quote:
je was te snel hahaquote:Op donderdag 13 september 2012 00:27 schreef Pulver het volgende:
Speciaal voor Belle:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
dan krijg je een dreun! er slaapt maar 1 iemand naast mij en dat is mijn eigenquote:Op donderdag 13 september 2012 00:27 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky ook, belle houd je nog even het licht aan?
Voordat ik per ongeluk bij jou in bed stap natuurlijk.
Houd dan maar voor de zekerheid het licht aan want zometeen ligt jequote:Op donderdag 13 september 2012 00:28 schreef belle1608 het volgende:
[..]
dan krijg je een dreun! er slaapt maar 1 iemand naast mij en dat is mijn eigen
Balen.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:19 schreef Inlognaam het volgende:
Nah, wil ik een keer wat regelen voor FHF is het weer niet goed
Ik lig er al in en ben geen aardbei dus ik ben in het juiste bed gestapt.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:52 schreef espri het volgende:
Ik duik er ook in, wie weet morgen weer aan het werk. Slaap lekker voor straks.
Dus toch maar er eens aan gaan beginnen? Nooit doen zo laat op de avond maar juist vroeg in de ochtend. Mocht je hulp nodig hebben en ik kan, zal ik het doen.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:50 schreef Inlognaam het volgende:
Ik zit hier naar die zooi te kijken en weet echt niet waar te beginnen
Dat is mooi ;-). Ik lig er ook al in maar moet dit ding maar ff afsluiten.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:55 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik lig er al in en ben geen aardbei dus ik ben in het juiste bed gestapt.
Hebben we een jarige? En geen taart of wijn???quote:Op donderdag 13 september 2012 00:55 schreef dolfina-chica het volgende:
![]()
![]()
Toch 1 post van mij!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HOERA!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
INLOGNAAM!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!!! En maak er nog een een zooi mooie jaren van!!!
niet overdrijven he... ik deed weer een post hierquote:Op donderdag 13 september 2012 00:59 schreef espri het volgende:
[..]
Hebben we een jarige? En geen taart of wijn???
Leuk dat je weer post en inderdaad, merlot jammmmmmie. Nee dankje voor de mars, heb ik al teveel van op ;-)quote:Op donderdag 13 september 2012 01:01 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
niet overdrijven he... ik deed weer een post hier
* dolfina-chica geeft espri een wijntje... merlot als ik me niet vergis...
marsje erbij
* dolfina-chica schenkt een merlotje in en legt kaas op het plankje..quote:Op donderdag 13 september 2012 01:05 schreef espri het volgende:
[..]
Leuk dat je weer post en inderdaad, merlot jammmmmmie. Nee dankje voor de mars, heb ik al teveel van op ;-)
Je moet niet zo zeuren en gewoon normaal blijven posten hier.quote:Op donderdag 13 september 2012 01:08 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
* dolfina-chica schenkt een merlotje in en legt kaas op het plankje..
bij wijn hoort een stukje kaas...
* dolfina-chica schenkt voor zichzelf een glas ranja in..
Inlog wat wil jij drinken?
Neu, uit een blik smaakt het net zo goedquote:Op donderdag 13 september 2012 01:11 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica geeft pulver een biertje... glas erbij?
Woei, dank jequote:Op donderdag 13 september 2012 00:55 schreef dolfina-chica het volgende:
![]()
![]()
Toch 1 post van mij!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HOERA!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
INLOGNAAM!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!!! En maak er nog een een zooi mooie jaren van!!!
De wijn staat in de kast warm en de taart in de supermarkt, maar die is dichtquote:Op donderdag 13 september 2012 00:59 schreef espri het volgende:
[..]
Hebben we een jarige? En geen taart of wijn???
Bind hem vast!!!quote:Op donderdag 13 september 2012 01:19 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica zet inlog op een stoel, geeft hem een glas ranja en roept:
"proost, op de volgende 32 jaar!!!"
Dan is het echt tijd om te gaan slapen! Trusten (kan m'n zwaaipopje niet vinden hier)quote:Op donderdag 13 september 2012 01:18 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
De wijn staat in de kast warm en de taart in de supermarkt, maar die is dicht
Slaap lekkerquote:Op donderdag 13 september 2012 01:21 schreef espri het volgende:
[..]
Dan is het echt tijd om te gaan slapen! Trusten (kan m'n zwaaipopje niet vinden hier)
quote:Op donderdag 13 september 2012 01:19 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica zet inlog op een stoel, geeft hem een glas ranja en roept:
"proost, op de volgende 32 jaar!!!"
Ik moest toch wat bedenken, ik heb je jonger gegeven dan ik zelf benquote:Op donderdag 13 september 2012 01:22 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik ben een ouwe lul, dat wel, maar geen 32
Hh.. lapsang souchonquote:Op donderdag 13 september 2012 01:23 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica pakt een grote mok met heet water
kijk hier een doos vol smaakjes..
welke smaak had je gehad willen hebben
: W is zwaaien...quote:Op donderdag 13 september 2012 01:24 schreef espri het volgende:
[..]
Thnx maar hier vind ik het echt niet hoor, moet nog leren denk ik....
Zwaai zwaai nu echt weg.
suiker erbij?quote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 01:27 schreef Inlognaam het volgende:
Wie zoet is krijgt lekkers .... dus graag met suiker!
Dat mag...quote:Op donderdag 13 september 2012 01:31 schreef dolfina-chica het volgende:
ik zal zeker wat lekkers eten, ter ere van je verjaardag
quote:Op donderdag 13 september 2012 01:33 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dat mag...Viert er tenminste nog iemand het.
dat is een goeie...quote:Op donderdag 13 september 2012 01:43 schreef Inlognaam het volgende:
Denk trouwens dat ik maar een waterkoker ga vragen aan mn ouders. Ik verslijt er jaarlijks een lijkt het wel :/
zal wel leuk kadootje zijn!quote:Op donderdag 13 september 2012 01:47 schreef Inlognaam het volgende:
Het wordt wel eens tijd dat die uitgepakt gaat worden jamaar daar moet eerst plaats voor gemaakt worden.
heb je een viltstift?quote:
En ik ben jarigquote:
neeeee...quote:
maar je bent wel lief hoorquote:
ik heb heerlijk geslapen en heb binnenpretjes, dat is zo ontzettend leukquote:Op donderdag 13 september 2012 10:34 schreef belle1608 het volgende:
hi Espri! lekker geslapen?
* belle1608 koffie, thee e.d. op tafel zet*plakje ontbijtkoek erbij?*
quote:Op donderdag 13 september 2012 11:24 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 zich afvraagt waarom het zo stil is, is iedereen hard aan het werk of aan het genieten van het mooie weer?
ik ben aan het wachten op werk en doe in de tussentijd dan maar klusjes die toch gedaan moeten wordenquote:Op donderdag 13 september 2012 11:24 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 zich afvraagt waarom het zo stil is, is iedereen hard aan het werk of aan het genieten van het mooie weer?
ik ben zelfstandige in de kraamzorg, weet dus nooit wanneer ik werkquote:Op donderdag 13 september 2012 11:34 schreef belle1608 het volgende:
Wat voor werk doe je Espri dat je daar op moet wachten?
Ok Rucky, goed bezig!! Straks wandelingetje naar de Ikea?
Oo spannend! je kan dus zomaar opgeroepen worden als er iemand bevallen is/aan het bevallen is?quote:Op donderdag 13 september 2012 11:36 schreef espri het volgende:
[..]
ik ben zelfstandige in de kraamzorg, weet dus nooit wanneer ik werk
yep, of die al bevallen is in het ziekenhuis en zo kan thuis komen.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:38 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Oo spannend! je kan dus zomaar opgeroepen worden als er iemand bevallen is/aan het bevallen is?
Niet meer dan 1x per maand anders ga ik er geestelijk aan onderdoor.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:34 schreef belle1608 het volgende:
Wat voor werk doe je Espri dat je daar op moet wachten?
Ok Rucky, goed bezig!! Straks wandelingetje naar de Ikea?
Lijkt me mooi beroep! Maar het lijkt me wel lastig dat je inderdaad moet wachten of er iets komt op een dagquote:Op donderdag 13 september 2012 11:39 schreef espri het volgende:
[..]
yep, of die al bevallen is in het ziekenhuis en zo kan thuis komen.
quote:Op donderdag 13 september 2012 11:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Niet meer dan 1x per maand anders ga ik er geestelijk aan onderdoor.
is ook een heel mooi beroep en ik ben het al gewend zo ongeveer 14 jaar om zo te werken.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:40 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Lijkt me mooi beroep! Maar het lijkt me wel lastig dat je inderdaad moet wachten of er iets komt op een dag
Zo das wel lang jaquote:Op donderdag 13 september 2012 11:43 schreef espri het volgende:
[..]
is ook een heel mooi beroep en ik ben het al gewend zo ongeveer 14 jaar om zo te werken.
quote:Op donderdag 13 september 2012 11:46 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Zo das wel lang jadan raak je er wel aan gewend!
* Inlognaam wijst naar benedenquote:Op donderdag 13 september 2012 03:05 schreef kwiebuske het volgende:
gefeliciteerd inlog
waar ist gebak ?
en de drank ?
en en en....
quote:Op donderdag 13 september 2012 10:34 schreef belle1608 het volgende:
hi Espri! lekker geslapen?
* belle1608 koffie, thee e.d. op tafel zet*plakje ontbijtkoek erbij?*
Vind ik niet gek dat jij binnenpretjes hebt..quote:Op donderdag 13 september 2012 10:52 schreef espri het volgende:
[..]
ik heb heerlijk geslapen en heb binnenpretjes, dat is zo ontzettend leuk![]()
en lekker ontbijtkoek jammie ik pak
koffie en thee is wat anders dan drank en gebak staat er niet tussen.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:56 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
* Inlognaam wijst naar beneden![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |