Mensen zouden eigenlijk niet mogen stemmen in die gemeentes.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:29 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Klopt, als Amsterdam, Rotterdam, Groningen, etc. binnenkomen zal de PvdA dichter bij komen of zelfs de VVD voorbijgaan. Dat was 2 jaar geleden ook zo. Maar daarna gaat de VVD er gewoon weer voorbij
Precies.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:29 schreef alors het volgende:
Denk toch wel dat VVD wint hoor, ze hebben de PVV meer leeggegeten dan verwacht.
ik had dat ding verkeerd opengevouwen, dus was dat blad helemaal naar rechts aan het schuiven, want ik moest bij de VVD zijn (helemaal linksquote:Op woensdag 12 september 2012 23:29 schreef kwiwi het volgende:
Daarmee breek je het stemgeheim, ja met een blad van een vierkante meter niet zeker...
Klopt, maar van die villamongolen vind ik net zo erg. Alleen zijn die er relatief minder.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Daar wonen ook de meeste kanslozen
Wat komt er ná Amsterdam nog binnen eigenlijk dan?quote:Op woensdag 12 september 2012 23:29 schreef MrBadGuy het volgende:
Klopt, als Amsterdam, Rotterdam, Groningen, etc. binnenkomen zal de PvdA dichter bij komen of zelfs de VVD voorbijgaan. Dat was 2 jaar geleden ook zo. Maar daarna gaat de VVD er gewoon weer voorbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |