Omdat er een hoop achterlijke mensen rondlopenquote:Op woensdag 12 september 2012 23:27 schreef Arcee het volgende:
Ook als je links stemt, het is toch knap van de VVD om zo goed te scoren, toch? Zo vanzelfsprekend is dat niet na een mislukt kabinet. Ik vind het echt opvallend hoe goed Rutte het doet.
Op de steden verliest de VVD echter, is koffiedik kijkenquote:Op woensdag 12 september 2012 23:27 schreef Ambrosius het volgende:
VVD inmiddels rond de 15.000 stemmen voor (6.4% geteld).
is toch de waarheidquote:Op woensdag 12 september 2012 23:27 schreef Montelly het volgende:
[..]
donderstraal op met je kutplaatje
Is toch niet nodig? Ze zeggen eerst al hoeveel inwoners de plaats heeft.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:27 schreef AldoTheApache het volgende:
Beter geven ze ook aantallen ipv %
ja dat is zeker opvallend....quote:Op woensdag 12 september 2012 23:27 schreef Arcee het volgende:
Ook als je links stemt, het is toch knap van de VVD om zo goed te scoren, toch? Zo vanzelfsprekend is dat niet na een mislukt kabinet. Ik vind het echt opvallend hoe goed Rutte het doet.
Noui de stemmenwinst van de PVDA in een week of 2,3 vind ik echt VEEL indrukwekkenderquote:Op woensdag 12 september 2012 23:27 schreef Arcee het volgende:
quote:
ja, maar nu ben ik me aan het opwinden om maar 100 stemmen verschil ofzoquote:Op woensdag 12 september 2012 23:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is toch niet nodig? Ze zeggen eerst al hoeveel inwoners de plaats heeft.
Een man die een doel heeft en er iets voor doet, dat is inderdaad vrij eng voor mensen die zo'n slappe zak als Rutte kennen.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Gelukkig zijn zijn maatjes bezig geweest om overal video's te verwijderen van youtube en greenpeace uit de tijd dat ie een linkse activist was
Valt wel mee, kijk maar naar de verdeling van VVD/PVDA in 2010:quote:
Klopt, als Amsterdam, Rotterdam, Groningen, etc. binnenkomen zal de PvdA dichter bij komen of zelfs de VVD voorbijgaan. Dat was 2 jaar geleden ook zo. Maar daarna gaat de VVD er gewoon weer voorbijquote:Op woensdag 12 september 2012 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op de steden verliest de VVD echter, is koffiedik kijken
owquote:Op woensdag 12 september 2012 23:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja, maar nu ben ik me aan het opwinden om maar 100 stemmen verschil ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |