Warmquote:
Wel raar, eigenlijk alles om je heen is een dood iets. Je zet me aan het denken met je pessimismequote:
Levenloos heet dat.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:12 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wel raar, eigenlijk alles om je heen is een dood iets. Je zet me aan het denken met je pessimisme
Jij en denken.. geloof je het zelf?quote:Op donderdag 13 september 2012 15:12 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wel raar, eigenlijk alles om je heen is een dood iets. Je zet me aan het denken met je pessimisme
quote:Op donderdag 13 september 2012 15:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
WarmMaar er schijnt weer een stormpje aan te komen
Wel sneu dat je enkel een houten bureau om je heen hebt dan.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Mijn houten bureau is ook dood. Don't try to outsmart me
Of je haat me echt of je zegt dit omdat je smoorverliefd bent maar dat niet wil zijn op mequote:
Waar haal je uit dat dat het enige is? Jij zegt dat het levenloos heet, ik geef een voorbeeld van iets dat dat wel als dood bestempeld kan worden.. en dan stel jij dit..quote:Op donderdag 13 september 2012 15:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wel sneu dat je enkel een houten bureau om je heen hebt dan.
Tuurlijk overleef ik datquote:Op donderdag 13 september 2012 15:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Jij en denken.. geloof je het zelf?
[..]overleef jij wel toch?
Ga even iemand anders stalken .. typisch een pvv-er.. vindt zichzelf het middelpunt van de wereld. Heeft geen tolerantie voor een ander en denkt dat hij zo geweldig isquote:Op donderdag 13 september 2012 15:16 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Of je haat me echt of je zegt dit omdat je smoorverliefd bent maar dat niet wil zijn op meBen er nog niet helemaal over uit, maar lijkt dat je verliefd bent
Iedere timmerman en houtbewerker is het niet met je eens.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Mijn houten bureau is ook dood. Don't try to outsmart me
Misschien is dood de term voor een volledig gestorven iets .. ipv wat je overhoudt met het verwerken ervanquote:Op donderdag 13 september 2012 15:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iedere timmerman en houtbewerker is het niet met je eens.
Jij stelde zelf dat alles om je heen dood is, was ik het mee oneens. Als argument dat alles om je heen dood is noem jij enkel een bureau op, dus blijkbaar is dat alles wat om jou heen is.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:17 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Waar haal je uit dat dat het enige is? Jij zegt dat het levenloos heet, ik geef een voorbeeld van iets dat dat wel als dood bestempeld kan worden.. en dan stel jij dit..
Doeiquote:Op donderdag 13 september 2012 15:19 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Oke dit begint treurig te worden. I am out voor nu, veel plezier hoor zo
Biertje dan?quote:Op donderdag 13 september 2012 15:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha, heb al 2 bakken op, maar bedankt voor het aanbod
Om 5 uur dan?quote:Op donderdag 13 september 2012 15:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee dank je, niet zo vroeg op de dag
Kom maar halenquote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 15:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ik wou vandaag even een dagje "clean" blijven
Ja is een virus, en een vrij hardnekkigequote:Op donderdag 13 september 2012 15:34 schreef Casie het volgende:
Pff ik kreeg net bijna een hartaanval. Toen ik mijn laptop opstartte kreeg ik een melding dat mijn laptop geblokkeerd is door de politie omdat ik onrechtmatig enzo had gedownload en een boete moest betalen. Ziet er heel echt uit. Gelukkig is het blijkbaar een virus. Schrok mij echt rot.
quote:
Zit vol met spelfouten. M'n buurvrouw had dat virus ook, heb de hele schijf geformatteerdquote:Op donderdag 13 september 2012 15:34 schreef Casie het volgende:
Pff ik kreeg net bijna een hartaanval. Toen ik mijn laptop opstartte kreeg ik een melding dat mijn laptop geblokkeerd is door de politie omdat ik onrechtmatig enzo had gedownload en een boete moest betalen. Ziet er heel echt uit. Gelukkig is het blijkbaar een virus. Schrok mij echt rot.
Gezellig toch?quote:
O, gelukkig, het is maar een virusquote:Op donderdag 13 september 2012 15:34 schreef Casie het volgende:
Vergeleken met gedoe met de politie vind ik het idd 'maar' een virus. Daar vind ik wel een oplossing voor.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, gelukkig, het is maar een virus
Oh joepie. Nou morgen ga ik wel informatie op het internet zoeken over hoe te verwijderen.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja is een virus, en een vrij hardnekkige
In veilige modus opstarten en antivirus laten scannen. AVG en Norton pakken hem sowieso, maar volgens mij probeert hij zichzelf te kopieren vaak. Je houdt er wel een schermpje aan over als het goed weg is gehaald dat hij tool-g.ddl of ik weet niet precies meer niet kan vinden. Dan is hij weg maar dat klote schermpje bij opstarten krijg je elke keer wel even dan. Weet niet hoe die weg moet.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:34 schreef Casie het volgende:
Ben je een beetje handig met computers?quote:Op donderdag 13 september 2012 15:39 schreef Casie het volgende:
[..]
Vergeleken met gedoe met de politie vind ik het idd 'maar' een virus. Daar vind ik wel een oplossing voor.
Je denkt toch niet serieus dat de politie je zo benadertquote:Op donderdag 13 september 2012 15:39 schreef Casie het volgende:
[..]
Vergeleken met gedoe met de politie vind ik het idd 'maar' een virus. Daar vind ik wel een oplossing voor.
Register?quote:Op donderdag 13 september 2012 15:41 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
In veilige modus opstarten en antivirus laten scannen. AVG en Norton pakken hem sowieso, maar volgens mij probeert hij zichzelf te kopieren vaak. Je houdt er wel een schermpje aan over als het goed weg is gehaald dat hij tool-g.ddl of ik weet niet precies meer niet kan vinden. Dan is hij weg maar dat klote schermpje bij opstarten krijg je elke keer wel even dan. Weet niet hoe die weg moet.
Een vriend van mij had dat virus ook. Belde hij de politiequote:Op donderdag 13 september 2012 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je denkt toch niet serieus dat de politie je zo benadert
Toen ik na ging denken niet nee, maar de eerste minuut was ik gewoon geschrokken en dan denk je niet meteen logisch na.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je denkt toch niet serieus dat de politie je zo benadert
Ja maar ja geen zin in gehad toen om op te zoeken maar ja in register aanpassen. Module kon hij niet vinden dus ja en dat gaf hij aan. Misschien dat een registry programma het ook wel weghaalt omdat er geen verwijzing meer heen is dan.. ik weet het nietquote:
Totaal niet. :pquote:Op donderdag 13 september 2012 15:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben je een beetje handig met computers?
quote:Op donderdag 13 september 2012 15:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een vriend van mij had dat virus ook. Belde hij de politie
Nee, ze vertelden hem dat het niet van hun afkomstig was (wsl voor de zoveelste keerquote:
Ik gebruik mijn laptop maar even niet, lijkt mij het beste tot ik een oplossing heb. Wil niet dat anderen door mij hetzelfde gedoe krijgen.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:46 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Trouwens wel oppassen met msn nu dan. Ik weet niet hoe of waarom maar een vriend van me had het en even later ik ook, misschien via msn gebeurd of via het bezoeken van dezelfde sites maar 1 van de 2 want zoiets is niet zo snel toeval gezien dat er 1 dag maar tussenzat na iets van 4 jaar virusvrij voor mij
Gewoon even wegbrengen. Met een kwartiertje heeft de computerzaak het opgelost.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:54 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn laptop maar even niet, lijkt mij het beste tot ik een oplossing heb. Wil niet dat anderen door mij hetzelfde gedoe krijgen.
format c:quote:Op donderdag 13 september 2012 15:40 schreef Casie het volgende:
[..]
Oh joepie. Nou morgen ga ik wel informatie op het internet zoeken over hoe te verwijderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |