Warmquote:
Wel raar, eigenlijk alles om je heen is een dood iets. Je zet me aan het denken met je pessimismequote:
Levenloos heet dat.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:12 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wel raar, eigenlijk alles om je heen is een dood iets. Je zet me aan het denken met je pessimisme
Jij en denken.. geloof je het zelf?quote:Op donderdag 13 september 2012 15:12 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wel raar, eigenlijk alles om je heen is een dood iets. Je zet me aan het denken met je pessimisme
quote:Op donderdag 13 september 2012 15:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
WarmMaar er schijnt weer een stormpje aan te komen
Wel sneu dat je enkel een houten bureau om je heen hebt dan.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Mijn houten bureau is ook dood. Don't try to outsmart me
Of je haat me echt of je zegt dit omdat je smoorverliefd bent maar dat niet wil zijn op mequote:
Waar haal je uit dat dat het enige is? Jij zegt dat het levenloos heet, ik geef een voorbeeld van iets dat dat wel als dood bestempeld kan worden.. en dan stel jij dit..quote:Op donderdag 13 september 2012 15:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wel sneu dat je enkel een houten bureau om je heen hebt dan.
Tuurlijk overleef ik datquote:Op donderdag 13 september 2012 15:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Jij en denken.. geloof je het zelf?
[..]overleef jij wel toch?
Ga even iemand anders stalken .. typisch een pvv-er.. vindt zichzelf het middelpunt van de wereld. Heeft geen tolerantie voor een ander en denkt dat hij zo geweldig isquote:Op donderdag 13 september 2012 15:16 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Of je haat me echt of je zegt dit omdat je smoorverliefd bent maar dat niet wil zijn op meBen er nog niet helemaal over uit, maar lijkt dat je verliefd bent
Iedere timmerman en houtbewerker is het niet met je eens.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Mijn houten bureau is ook dood. Don't try to outsmart me
Misschien is dood de term voor een volledig gestorven iets .. ipv wat je overhoudt met het verwerken ervanquote:Op donderdag 13 september 2012 15:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iedere timmerman en houtbewerker is het niet met je eens.
Jij stelde zelf dat alles om je heen dood is, was ik het mee oneens. Als argument dat alles om je heen dood is noem jij enkel een bureau op, dus blijkbaar is dat alles wat om jou heen is.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:17 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Waar haal je uit dat dat het enige is? Jij zegt dat het levenloos heet, ik geef een voorbeeld van iets dat dat wel als dood bestempeld kan worden.. en dan stel jij dit..
Doeiquote:Op donderdag 13 september 2012 15:19 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Oke dit begint treurig te worden. I am out voor nu, veel plezier hoor zo
Biertje dan?quote:Op donderdag 13 september 2012 15:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha, heb al 2 bakken op, maar bedankt voor het aanbod
Om 5 uur dan?quote:Op donderdag 13 september 2012 15:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee dank je, niet zo vroeg op de dag
Kom maar halenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |