quote:Op woensdag 12 september 2012 21:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoppa, VVD, PvdA, D66, en gáán.
Idd, ze konden niet met elkaar en nu stuurt iedere NOS-journalist aan op een kabinet met die 2.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:25 schreef Paxcon het volgende:
Beetje gek trouwens. Ze kunnen samen gaan regeren maar de kiezer werd zowat gedwongen te kiezen tussen VVD en PVDA
Exit-poll.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:25 schreef Travel. het volgende:
Maar zijn dit niet gewoon peilingen dan?
Helaas niet.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:24 schreef GGMM het volgende:
Als de mensen die op de 50+ partij hebben gestemd in de komende week doodgaan, heeft dat dan nog effect op de zetels?
Nee. Maar ook geen uitslagenquote:Op woensdag 12 september 2012 21:25 schreef Travel. het volgende:
Maar zijn dit niet gewoon peilingen dan?
Ik ben niet tegen herverdeling, wel tegen de linkse retoriek erachter.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:25 schreef EchtGaaf het volgende:
![]()
[..]
Nou gefeliciteerd ermee, je komt zelf wel een keer aan de beurt hoor![]()
Hahahahahaquote:
quote:
Hehequote:Op woensdag 12 september 2012 21:20 schreef EchtGaaf het volgende:
Shocking dit. Een loeigrote VVD is einde sociaal Nederland.
En dan wil niemand met hem praten. Dus dat is een zelfmoordactie. PvdA kan niet over links gaan. VVD kan niet over rechts gaan.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:25 schreef MrBaas het volgende:
Als Samsom gewoon weigert om met Rutte te praten dan is Samsom aan de beurt met onderhandelen
quote:
Ik moest lachen.quote:
Jezusquote:
Die zijn idd niet goed bij hun eikel.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:26 schreef ZuidGrens het volgende:
Mensen die niet gestemd hebbenHelemaal waus
Inderdaadquote:Op woensdag 12 september 2012 21:25 schreef Paxcon het volgende:
Beetje gek trouwens. Ze kunnen samen gaan regeren maar de kiezer werd zowat gedwongen te kiezen tussen VVD en PVDA
Eens.. Zelfs Dibi had het beter gedaan. En die vind ik ook veel bevlogenerquote:Op woensdag 12 september 2012 21:26 schreef Shreyas het volgende:
Jolande Sap heeft gefaald. Jammerlijk gefaald. Ze moet per direct opstappen. Dom mens met haar stekkerdoos!
Om een uur of 10-11 als de uitslagen binnen komen denk ik.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:26 schreef tralalala het volgende:
Wanneer begint het geswipe van Herman?
Als het aan Rutte ligt wel ja. Ik mag toch hopen dat het feit dat het CDA in een vrije val zit genoeg zegt.quote:
Kunduz + SGP = 75+quote:Op woensdag 12 september 2012 21:25 schreef MrBaas het volgende:
Als Samsom gewoon weigert om met Rutte te praten dan is Samsom aan de beurt met onderhandelen
Dibiquote:Op woensdag 12 september 2012 21:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eens.. Zelfs Dibi had het beter gedaan. En die vind ik ook veel bevlogener
Terug naar de politie?quote:
Uh nee, dan kan Rutte anderen uitnodigen. Pas als dat niet lukt mag Samsomquote:Op woensdag 12 september 2012 21:25 schreef MrBaas het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |