Pre-pensioen noemen ze dat dan.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:23 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En trekken er drie over vier twee jaar wachtgeld.
Toch goed dat ik VVD heb gestemd voor mijn oma, dit kan cruciaal zijnquote:Op woensdag 12 september 2012 21:23 schreef waaromniet1988 het volgende:
PVDA GAAT WINNEN. JAAAAAAAAA TOETERTJES
Die kerk is allang geen kerk meer.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:23 schreef Mascleta het volgende:
D66 in een Kerk, iemand die me dat uit kan leggen?
Wie maakt het beste die sprong in het diepe, ja.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nadat ze van een duikplank af zijn gesprongen
Hebben ook geen meerderheidquote:Op woensdag 12 september 2012 21:24 schreef Caland het volgende:
Maar de VVD en PVDA kan niet omdat ze alsnog geen meerderheid hebben in de eerste kamer toch?
PVDA, VVD en D66?
Zal zo vast wel komenquote:Op woensdag 12 september 2012 21:24 schreef Bastiefcg het volgende:
is de uitslag van schiermonnikoog nou nog niet binnen?
Dat sowieso, het grote linkse gevaar is wegquote:Op woensdag 12 september 2012 21:24 schreef jogy het volgende:
De meeste VVDers zijn allang blij dat de SP stil blijft liggen lijkt me.
Die drie hebben in de EK ook geen meerderheid.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:24 schreef Caland het volgende:
Maar de VVD en PVDA kan niet omdat ze alsnog geen meerderheid hebben in de eerste kamer toch?
PVDA, VVD en D66?
Waarom D66?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoppa, VVD, PvdA, D66, en gáán.
ik ookquote:Op woensdag 12 september 2012 21:24 schreef kossikvassik2 het volgende:
[..]
+2 netjes
Ik heb op Koolmees gestemd
Allemaal de schuld van Tadic.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Die 7% die niet stemt t.o.v. vorige verkiezingen zijn voornamelijk linkse stemmers. Als die gewoon even van hun luie reet waren gekomen om te stemmen, had PvdA gewoon nummer 1 gestaan.
Heel netjes om in het VVD/PvdA-geweld overeind te blijven en zelfs iets te winnen.quote:
Beter gaan de kamerleden dood. Wie krijgt dan de zetels?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:24 schreef GGMM het volgende:
Als de mensen die op de 50+ partij hebben gestemd in de komende week doodgaan, heeft dat dan nog effect op de zetels?
Nee, die hadden deze week dood moeten gaanquote:Op woensdag 12 september 2012 21:24 schreef GGMM het volgende:
Als de mensen die op de 50+ partij hebben gestemd in de komende week doodgaan, heeft dat dan nog effect op de zetels?
Dat is ook geen meerderheid in de Eerste Kamer.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:24 schreef Caland het volgende:
PVDA, VVD en D66?
Ik op Tuinfluiter.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:24 schreef kossikvassik2 het volgende:
[..]
+2 netjes
Ik heb op Koolmees gestemd
Ik hoop het.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:24 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:VD-fractievoorzitter Stef Blok:
“We kunnen nog niet juichen, maar het is duidelijk wat we heel veel steun hebben gekregen voor de koers van de VVD.”
Dit dus... lijkt me leuk als PVDA en VVD op hetzelfde aantal zetels uitkomen en Pechtold dus premier mag zijnquote:Op woensdag 12 september 2012 21:24 schreef clumsy_clown het volgende:
en op het WK?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:24 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die drie hebben in de EK ook geen meerderheid.
Nou gefeliciteerd ermee, je komt zelf wel een keer aan de beurt hoorquote:Op woensdag 12 september 2012 21:23 schreef Panthera. het volgende:
[..]
En terecht. Sociaal van jong naar oud, van rijk naar arm. Dat is gewoon een misplaats moreel oordeel over verschillende groepen mensen, zodra de zinsnede "eerlijk delen" wordt gebruikt. Eerlijk is een absoluut moreel oordeel, waarmee dus mensen die nodig hebben blijkbaar belangrijker zijn dan mensen die kunnen leveren.
Bovendien, als het absoluut is, kan er ook maar één partij die die zin gebruikt, gelijk hebben.
Bolivia bedoel je.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:24 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ome Emiel boekt een last-minute naar Zuid-Afrika.
jij mag nog niet stemmen he?quote:
Ik denk eerder CDAquote:Op woensdag 12 september 2012 21:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |