abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116767772
Droomvrouw..

De mijne zegt soms niks, en kijkt dwars door mij heen als ik bij haar ben.

"Ja, ik wil liever eigenlijk alleen zijn!". "Waarom laat je mij godverdomme jouw kant op komen dan?" denk ik dan...

Ik heb een aparte, ze kan best lief zijn, maar soms lijkt het net alsof ze dat alleen doet als het haar uitkomt.. Evenals dat ze mij te klef vindt en te strelerig. Dan heeft ze die dag er geen behoefte aan maar de volgende dag vindt ze het heerlijk... vrouwen :S

Maar TS, gefeliciteerd, je hebt een echte vrouw :D

Oplossing, haar verhaal laten doen, en oordopjes in doen. Ook een goeie is het laatste stukje herhalen "ok, wat zei je moeder ook alweer?". "Sorry, ik praat te snel he? Nou, ze zei dat mijn vader...blabla". "Ohja je vader, hoe gaat het met hem?" "Nou goed, maar wat vind je er nu van?" "Wat moet ik er nu van vinden, je moeder is gewoon wie ze is. Je gaf geen antwoord over je vader!" "Dat is flauw, maar wat heb je met mijn vader? Geen problemen met hem :) "

etc
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_116768252
Zo herkenbaar dit topic.

Mijn vriendin vertelt het liefst ook alles over haar dag aan mij. Waar ik moeite mee heb:

1. Er zit veel herhaling in. Dus ze vertelt vandaag ook dingen die ze gisteren heeft verteld.
2. Ze verwacht dat ik er inhoudelijk op reageer. En daar kan ik vaak weinig mee.
3. De TV moet per sé aanstaan. En autist dat ik ben, kan ik maar 1 ding tegelijk. Als je met mij wil praten, kan de TV beter uit staan.

Het is best moeilijk om daarmee om te gaan, want ik heb zelf inderdaad genoeg dingen aan mijn hoofd en als ik 's avonds thuis kom, ben ik uitgeblust en heb ik geen zin meer om over van alles na te denken. Als zij dan met haar verhalen aankomt, gaat dat bij mij inderdaad grotendeels het ene oor in en het andere oor uit.

Het lukt mij gewoon niet om er aandachtig naar te luisteren.

Oorzaken die er ook nog mee te maken kunnen hebben naar mijn idee: zij is echt een avondmens, ik een ochtendmens. 's ochtends wil ik wel praten, 's avonds minder. Onderwerp maakt niet uit.

En het feit dat we eigenlijk allebei tegen overspannenheid aanzitten. Zij omdat ze het heel druk met haar werk heeft, ik door allerlei privé omstandigheden die steeds meer hun tol eisen. We zijn beiden heel erg met onszelf bezig en dat maakt het vaak wat moeilijker om aandacht aan de ander te geven.

Ik vind het moeilijk dit te doorbreken. Het is ook niet iets wat je even van jouw lijstje kunt afstrepen ofzo. Zo van "ik ga nu een uurtje goed met haar over alles praten en dan weer mijn eigen dingen doen". Dat werkt niet.

Eigenlijk moet ze gewoon wat meer vriendinnen hebben om mee te praten over alles. Vrouwen onder elkaar ofzo :D
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_116768391
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 17:47 schreef LittleLady het volgende:
Toch leren mannen in een huwelijk veel door deze toestanden. Op één of andere manier leren ze technieken om hun huwelijk in stand te houden en gelukkig te zijn in een relatie. Want, zo blijkt, getrouwde mannen zijn rustiger van geest, verdienen meer en hebben meer seks. Het huwelijk maakt mannen zelfs gezonder. Een scheiding verhoogt de kans op sterfte met 200%.
Dit soort statistieken snap ik nooit zo goed. De kans op sterfte is bij iedereen 100%, hoe kun je dat nog verder verhogen?
  vrijdag 14 september 2012 @ 08:23:30 #105
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_116768462
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 07:57 schreef Tangledup het volgende:
Zo herkenbaar dit topic.

Mijn vriendin vertelt het liefst ook alles over haar dag aan mij. Waar ik moeite mee heb:

1. Er zit veel herhaling in. Dus ze vertelt vandaag ook dingen die ze gisteren heeft verteld.
2. Ze verwacht dat ik er inhoudelijk op reageer. En daar kan ik vaak weinig mee.
3. De TV moet per sé aanstaan. En autist dat ik ben, kan ik maar 1 ding tegelijk. Als je met mij wil praten, kan de TV beter uit staan.

Hoe pijnlijk herkenbaar, alle drie de punten... :')

Hoe kan ik inhoudelijk reageren op iets waar ik geen kennis van heb? Ik ben dan wel een avondmens, maar dan nog wil ik niet ellenlange verhalen aanhoren met details over alles. Het algemene verhaal vind ik niet zo erg, maar die details allemaal zijn storend. Zelfs als ik in bed lig en wil slapen komen er soms nog verhalen met teveel details.
Don't let my username fool you...
  vrijdag 14 september 2012 @ 09:17:32 #106
7152 Inbox4me
 Zo kijk ik altijd
pi_116769270
Niet gecheckt of het idee eerder geopperd is, maar misschien kan een dagboek haar een beetje helpen "de dag van zich af te praten" (schrijven in dit geval)
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
  vrijdag 14 september 2012 @ 09:37:48 #107
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_116769694
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 20:52 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Ik zou dit persoonlijk een absoluut, definitief breekpunt vinden :@
Really? Ik vind andere dingen veel belangrijker, hoor. Ze gunt me veel vrijheid, veel passie, altijd vrolijk, financieel verstandig, reist graag, sociaal, enzovoort. Ik los dit puntje gewoon op en dan gaan we gewoon weer verder waar we waren.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  vrijdag 14 september 2012 @ 09:44:29 #108
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_116769886
quote:
Ik heb juist dat ik er inhoudelijk helemaal in meegesleept wordt, het tegenovergestelde dus |:(

quote:
Wij hebben een aparte kamer waar de TV staat. Reden is, dat als 1 van de 2 TV wil kijken, die ander min of meer mee MOET kijken. Ik kan geen boek lezen terwijl die pleuris-TV weer een of andere achterlijk programma uit braakt.

quote:
En het feit dat we eigenlijk allebei tegen overspannenheid aanzitten. Zij omdat ze het heel druk met haar werk heeft, ik door allerlei privé omstandigheden die steeds meer hun tol eisen. We zijn beiden heel erg met onszelf bezig en dat maakt het vaak wat moeilijker om aandacht aan de ander te geven.
Tsja... ik heb een tijdje geleden geleerd dat je best eventjes wat meer aandacht kan besteden aan je werk, maar dat relatie op een gegeven moment toch prioriteit moet krijgen want anders gaat het kapot. Dus ik heb in het verleden regelmatig gewoon een vrije dag genomen om even uit te rusten zodat ik aandacht heb voor de relatie.

Dat over ochtend/avond-mens, dat herken ik wel. Mijn vorige vriendin begon doodleuk om half elf nog een intensief gesprek. Eigenlijk sliepen we daar allebei slechter van, dus we hadden afgesproken dat we na negenen geen gesprekken meer voerden over werk e.d.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_116786321
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 09:37 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Really? Ik vind andere dingen veel belangrijker, hoor. Ze gunt me veel vrijheid, veel passie, altijd vrolijk, financieel verstandig, reist graag, sociaal, enzovoort. Ik los dit puntje gewoon op en dan gaan we gewoon weer verder waar we waren.
Nou ja, op basis van wat er stond... Lijkt het me hoogstwaarschijnlijk.

Moet 'r wel graag horen praten, anders zie ik het niet zitten :P
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
  dinsdag 18 september 2012 @ 15:01:51 #110
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_116935247
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 11:31 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Hahaha mooi topic, zo zijn alle vrouwen toch? :D

Wees blij dat ze nog tegen je praat, als de dag komt dat ze dat niet doet, lult ze waarschijnlijk tegen een andere man :P
En dit is iets wat heel goed zou kunnen kloppen :Y
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_116935595
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 11:31 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Hahaha mooi topic, zo zijn alle vrouwen toch? :D

Wees blij dat ze nog tegen je praat, als de dag komt dat ze dat niet doet, lult ze waarschijnlijk tegen een andere man :P
Zo zijn helemaal niet alle vrouwen :{w
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_117068937
Herkenbaar. Ik irriteer me geregeld ook kapot aan al dat geleuter. En dan met name alle details en vertellen hoe een gesprek exact verliep. Zij zei dit en toen zei ik dat waarop zij dat zei en ik zei blabla. Wij mannen willen gewoon rust en relaxen. We moeten er maar mee om leren gaan denk ik. En zij ook met het feit dat wij rust willen.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 21 september 2012 @ 16:22:06 #113
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_117069001
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 17:34 schreef Hallmark het volgende:
Ik woon nu ruim een half jaar samen, dit is mijn tweede wat langere relatie. Beide 30+. Waar ik moeite mee heb, is hoeveel ze praat.

Allereerst is er een soort "urgentie" bij haar om te praten, 's-avonds moet de afgelopen dag eventjes doorgenomen worden. Gebeurt dat niet, dan heb ik het gevoel dat ik word aangeklampt. Dat "moeten" staat me tegen.

Daarnaast kan ze moeilijk samenvatten. Dus de dag wordt van begin tot eind doorgenomen, niet gewoon 1 hoogtepunt of zo. Als ik niks zeg, gaat ze letterlijk gesprekken herhalen. Dus het is geen over-en-weer uitwisselen van gedachten, maar een soort herkauwen van haar herinneringen.

Tenslotte is voor mijn gevoel de gespreksbalans weg. Als ik tien minuten iets vertel, wordt de overige 30 minuten van het gesprek gemonopoliseerd.

Ik heb al mijn grenzen proberen te stellen, door bijv. te zeggen: over het werk praten we alleen tijdens het avondeten. Ook als ik merk dat ze in extreem detail treedt, vraag ik of ze even terug kan naar het hoofd onderwerp. Of ik zeg: laten we het na dit onderwerp afsluiten.

Het ligt gedeeltelijk bij haar, en gedeeltelijk bij mij, denk ik. Een huisgenoot in haar voormalig studentenhuis kon er ook niet tegen. Daarentegen vertelde mijn ex-vriendin me onlangs dat ik ook regelmatig klaagde dat "ze zo veel praatte". Dus het komt van twee kanten. Echter, ik blijf regelmatig het gevoel hebben dat ik leeggezogen na een gesprek met haar. Wat doe ik hier aan?
Ah. Het is een vrouw. dan krijg je dat.
  vrijdag 21 september 2012 @ 16:28:00 #114
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_117069289
Update: ik heb gezegd dat ik mijn grenzen wat scherper wil aangeven. Ze zei, prima.

Regelmatig werk ik thuis en de laatste keer zei ze: heb je tijd voor pauze? We pakten een kop koffie en kletsten wat. Toen begon ze op dreef te komen, en stak een monoloog af, vastbesloten om een gedetailleerd verslag te doen. En toen ging er een keukenwekker af. Dus ik zeg: we zijn al 15 minuten aan het kletsen, ik moet weer verder.

Ze keek een beetje beteuterd en zei: aha, dat is dus wat je bedoelde met grenzen.

Maar het werkt wel :-) Ik sta wat eerder op, en als het gesprek die monoloog-kant opgaat, dan breek ik het simpelweg af door op te staan of zo.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 21 september 2012 @ 16:29:54 #115
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_117069393
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 16:28 schreef Hallmark het volgende:
Update: ik heb gezegd dat ik mijn grenzen wat scherper wil aangeven. Ze zei, prima.

Regelmatig werk ik thuis en de laatste keer zei ze: heb je tijd voor pauze? We pakten een kop koffie en kletsten wat. Toen begon ze op dreef te komen, en stak een monoloog af, vastbesloten om een gedetailleerd verslag te doen. En toen ging er een keukenwekker af. Dus ik zeg: we zijn al 15 minuten aan het kletsen, ik moet weer verder.

Ze keek een beetje beteuterd en zei: aha, dat is dus wat je bedoelde met grenzen.

Maar het werkt wel :-) Ik sta wat eerder op, en als het gesprek die monoloog-kant opgaat, dan breek ik het simpelweg af door op te staan of zo.
:D. Wat een faal. Is ze 11 ofzo?
  vrijdag 21 september 2012 @ 16:31:41 #116
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_117069492
Heb je tijd voor een pauze?
Moment, ik zet even de keukenwekker op 15 minuten!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 21 september 2012 @ 16:38:05 #117
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_117069808
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 september 2012 16:31 schreef Copycat het volgende:
Geniaal! Ik moest echt hard lachen.

Maargoed, als het werkt... :')
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_117070026
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 16:20 schreef Henk1056 het volgende:
Herkenbaar. Ik irriteer me geregeld ook kapot aan al dat geleuter. En dan met name alle details en vertellen hoe een gesprek exact verliep. Zij zei dit en toen zei ik dat waarop zij dat zei en ik zei blabla. Wij mannen willen gewoon rust en relaxen. We moeten er maar mee om leren gaan denk ik. En zij ook met het feit dat wij rust willen.
er zijn ook vrouwen die niet leuteren hoor. :Y
Ik snap het echt niet waarom een ander geïnteresseerd zou zijn in iets wat de kapper of het kassa-meisje tegen me zei 8)7
pi_117073610
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 16:42 schreef computergirl het volgende:

[..]

er zijn ook vrouwen die niet leuteren hoor. :Y
Ik snap het echt niet waarom een ander geïnteresseerd zou zijn in iets wat de kapper of het kassa-meisje tegen me zei 8)7
Nee, maar jij kan vast hele verhalen kwijt, wat iemand tijdens WoW tegen je zei :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_117073878
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 17:44 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nee, maar jij kan vast hele verhalen kwijt, wat iemand tijdens WoW tegen je zei :')
echt niet
pi_117083480
TS: jullie waren denk ik nog niet zo lang samen voor jullie gingen samenwonen?

Mijn vriend en ik hebben geaccepteerd dat we elkaars werk niet interessant vinden. De belangrijke dingen vertellen we elkaar wel, als er bijvoorbeeld een conflict oid op de werkvloer was, of als iets ons geraakt heeft. Maar als hij te veel gaat uitwijden over allerlei technische storingen en gaat vertellen hoe machines in elkaar zitten, dan haak ik af. En dat zeg ik hem dan ook.
Omgekeerd gaat het hetzelfde. Ik heb gelukkig veel vriendinnen die soortgelijk werk als ik doen en die het wel interessant vinden. Ik hoef niet alles met mijn partner te kunnen delen.

Als ik uit mijn werk kom, heb ik altijd even een half uurtje voor mezelf nodig. Dan wil ik niet praten of niet luisteren, maar ga even ''rommelen'' in huis. Boodschappen uitpakken, mail checken, beginnen met koken. Op die manier schud ik de dag van me af.
pi_117120076
Zorg dat je televisie aan het kijken bent, krant aan het lezen bent, of achter de computer zit. Met een paar wel getimede knikjes, ja's en hmm's kun je dan net doen of je luistert en kan zij haar verhaal kwijt.
  zaterdag 22 september 2012 @ 17:25:01 #123
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_117120123
quote:
10s.gif Op woensdag 12 september 2012 17:38 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Nou, dat samenwonen is een grandioos succes, zie ik al! :D
Samenwonen moet je gewoon nooit doen
pi_117124050
Als ik het zo lees dan ben ik toch wel blij dat ik een vriend heb die urenlang kan luisteren naar mijn gebabbel en dat ook leuk vind. Kijk natuurlijk gaat ie er niet altijd echt op in, maar tja mannen he. Maar om nou mijn mond te moeten houden omdat vriend een lang gesprek al te veel vind, pff. Nee dan liever niet samenwonen zodat wanneer we elkaar weer zien 's weekends of doordeweeks, in ieder geval een stuk minder dan met samenwonen, dat we gewoon kunnen kletsen over wat er in de tussentijd gebeurt is.
thats it
pi_117125314
Een van m'n exen had ook de tic om extreem ver uit te wijden over haar werk (wat bijzonder oninteressant was). Over hoe die en dit dat zei, over zus en zo, de ditjes en de datjes van het kantoor. Ben blij dat het inmiddels uit is, hoef ik tenminste niet meer dat oeverloze gezever van haar aan te horen.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 17:53 schreef rhubarbje het volgende:

dat is hoe ik mijn emmertje weer leeg maak
:') Jezus, ik werd even een partij naar van deze uitdrukking.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2012 20:53:09 ]
pi_117125646
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 september 2012 20:46 schreef Xennia het volgende:
Als ik uit mijn werk kom, heb ik altijd even een half uurtje voor mezelf nodig. Dan wil ik niet praten of niet luisteren, maar ga even ''rommelen'' in huis. Boodschappen uitpakken, mail checken, beginnen met koken. Op die manier schud ik de dag van me af.
Dat heb ik dus ook. Ik moet dus niet gaan samenwonen met iemand als rhubarbje.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 17:53 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb ook altijd de behoefte om even te ratelen als ik thuis kom
dat is hoe ik mijn emmertje weer leeg maak (en dat heeft dus ook voordelen voor de situatie thuis want mensen met een vol emmertje zijn niet zo gezellig
mijn vriend vond dat natuurlijk ook niet altijd even boeiend dus doen we het zo: ik ratel en probeer dat te beperken in tijd en hij doet hmmm en jaja zonder echt goed op te letten :P ik ben dan mijn ei kwijt en echt belangrijke dingen bespreken we later
voor ons werkt het :@
Als we dan op hetzelfde moment thuiskomen van werk kan ik dat echt niet handlen. En een prettig compromis voor beiden is er niet echt.
pi_117127430
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 19:15 schreef Skynilla het volgende:
Als ik het zo lees dan ben ik toch wel blij dat ik een vriend heb die urenlang kan luisteren naar mijn gebabbel en dat ook leuk vind.
Hij vindt dat zooooooo leuk.
pi_117135292
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 20:47 schreef tonyfaileronie het volgende:

[..]

Hij vindt dat zooooooo leuk.
Humor. Maar hij vind het idd leuk om mij te horen praten omdat ie mijn stem mooi vind.
thats it
  zondag 23 september 2012 @ 06:23:55 #129
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_117140005
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 september 2012 16:31 schreef Copycat het volgende:
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat ik voor haar een kookwekker zet.

Het is een manier zodat ik wat meer bewust van mezelf word. Op het moment dat die kookwekker af ging, dacht ik bij mezelf, okay het was mooi zo. Ik heb van nature gewoon niet die interne klok dat ik er genoeg van heb, dus dat moet ik even leren met een kookwekker.

Alternatief is dat ik op Fok ga zitten bitchen op mijn vriendin "dat ze altijd te veel praat", en er dan niks mee doe.
pi_117142452
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 06:23 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Het is een manier zodat ik wat meer bewust van mezelf word. Op het moment dat die kookwekker af ging, dacht ik bij mezelf, okay het was mooi zo. Ik heb van nature gewoon niet die interne klok dat ik er genoeg van heb, dus dat moet ik even leren met een kookwekker.

Alternatief is dat ik op Fok ga zitten bitchen op mijn vriendin "dat ze altijd te veel praat", en er dan niks mee doe.
Het is de kookwekker of geen oplossing! Toch mooi, die rationalisaties.

Als ze humor heeft zou het wel geestig zijn als ze iets dergelijks terugflikt op seksueel gebied (of anderszins). "Ho, daar ging de bel van de magnetron en je bent nog niet klaargekomen! Pech gehad, tot morgen!"
pi_117142485
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 00:05 schreef Skynilla het volgende:

[..]

Humor. Maar hij vind het idd leuk om mij te horen praten omdat ie mijn stem mooi vind.
Kan hoor. Ik kon ook ademloos naar m'n ex luisteren.

Niet altijd, maar vaak wel O-)
  zondag 23 september 2012 @ 12:06:57 #132
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_117143239
quote:
10s.gif Op zondag 23 september 2012 11:34 schreef Friek_ het volgende:
Het is de kookwekker of geen oplossing! Toch mooi, die rationalisaties.
Hoe bedoel je? Die kookwekker is er 1tje van, maar de andere opgedragen oplossingen maak ik ook gebruik van (o.a. eerst even tot rust komen als ik thuis kom).

quote:
Als ze humor heeft zou het wel geestig zijn als ze iets dergelijks terugflikt op seksueel gebied (of anderszins).
Hoezo "terugflikken"? Mijn relatie is geen subtiel machtsspel waar we elkaar om-en-om een loer draaien. Wat was precies jouw idee toen je dat schreef?
pi_117144239
Je snapt dat zo'n kookwekker een simpelweg belachelijk en kinderachtig instrument is om je relatieperikelen op te lossen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2012 12:38:37 ]
pi_117144318
quote:
5s.gif Op zondag 23 september 2012 12:38 schreef Friek_ het volgende:
Je snapt dat zo'n kookwekker een simpelweg belachelijk en kinderachtig instrument is om je relatieperikelen op te lossen?
Ik denk het niet, want hij vindt dit ook helemaal geen groot issue in de relatie.

Let wel: dit is gepost vanuit mijn persoonlijke, hoogst verbaasde optiek.
  zondag 23 september 2012 @ 12:42:23 #135
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_117144417
quote:

Nou ja, je zet hem zodat jij maar een bepaalde periode naar haar geklets hoeft te luisteren, dus in principe zet je hem voor allebei.

Ik vind het een rare, klinische en onsympathieke methodiek, maar als jullie daarmee geholpen zijn, wie ben ik dan?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_117144675
quote:
7s.gif Op zondag 23 september 2012 12:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nou ja, je zet hem zodat jij maar een bepaalde periode naar haar geklets hoeft te luisteren, dus in principe zet je hem voor allebei.

Ik vind het een rare, klinische en onsympathieke methodiek, maar als jullie daarmee geholpen zijn, wie ben ik dan?
Om maar even met m'n knuppel in het hoenderhok te pimpen: ik zou adviseren de kookwekker uit te rusten met een accuutje. Je kunt je vriendin op die manier wat zwakstroom toedienen als ze praat buiten de "groene zone" (tijd waarin zij geacht wordt te spreken).
  zondag 23 september 2012 @ 12:54:38 #137
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_117144876
quote:
Als je van nature niet aanvoelt dat je er genoeg van hebt, hoezo heb je er dan last van? Er komt toch een punt waarop je denkt: boooring.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  zondag 23 september 2012 @ 14:28:46 #138
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_117149107
quote:
7s.gif Op zondag 23 september 2012 12:42 schreef Copycat het volgende:
Hij ging af, en toen zei ik tegen haar: "oh ik moet straks aan de slag, maar goed, hoe ging het toen verder?" Ze merkte op dat ik er dus mee aan de slag was gegaan, en vertelde haar verhaal af. Dus het viel mee met het klinische, maar ben het met je eens dat het een opstapje moet zijn om e.e.a. gewoon een beetje natuurlijk te laten verlopen.

quote:
5s.gif Op zondag 23 september 2012 12:38 schreef Friek_ het volgende:
Ik probeer mijn relatie te veraangenamen. Als het werkt, dan werkt het. Als jij betere tips hebt, dan hoor ik het graag.

[ Bericht 5% gewijzigd door Hallmark op 23-09-2012 15:37:30 ]
pi_117150727
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 14:28 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Ik probeer mijn relatie te veraangenamen. Als het werkt, dan werkt het. Als jij betere tips hebt, dan hoor ik het graag.
Tsja, heel simpel: waarom grijp je niet tijdens het gesprek in zodra je het oninteressant begint te vinden? Ik verander dan meestal van onderwerp of ga, als het niet anders kan, maar iets voor mezelf doen (beetje ondertussen de krant lezen, opinieartikelen lezen, op internet rondhangen of meer van dat, wat hier boven al genoemd werd). Dat ze ratelt is een kwestie van persoonlijkheid. Daar zul je weinig aan kunnen veranderen (en moet je ook niet willen).
  zondag 23 september 2012 @ 15:36:24 #140
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_117152006
quote:
2s.gif Op zondag 23 september 2012 15:10 schreef Friek_ het volgende:
Tsja, heel simpel: waarom grijp je niet tijdens het gesprek in zodra je het oninteressant begint te vinden?
Zo moet het gaan, inderdaad. Dat was tot nu toe niet zo, en daar breng ik verandering in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')