abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117125646
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 september 2012 20:46 schreef Xennia het volgende:
Als ik uit mijn werk kom, heb ik altijd even een half uurtje voor mezelf nodig. Dan wil ik niet praten of niet luisteren, maar ga even ''rommelen'' in huis. Boodschappen uitpakken, mail checken, beginnen met koken. Op die manier schud ik de dag van me af.
Dat heb ik dus ook. Ik moet dus niet gaan samenwonen met iemand als rhubarbje.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 17:53 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb ook altijd de behoefte om even te ratelen als ik thuis kom
dat is hoe ik mijn emmertje weer leeg maak (en dat heeft dus ook voordelen voor de situatie thuis want mensen met een vol emmertje zijn niet zo gezellig
mijn vriend vond dat natuurlijk ook niet altijd even boeiend dus doen we het zo: ik ratel en probeer dat te beperken in tijd en hij doet hmmm en jaja zonder echt goed op te letten :P ik ben dan mijn ei kwijt en echt belangrijke dingen bespreken we later
voor ons werkt het :@
Als we dan op hetzelfde moment thuiskomen van werk kan ik dat echt niet handlen. En een prettig compromis voor beiden is er niet echt.
pi_117127430
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 19:15 schreef Skynilla het volgende:
Als ik het zo lees dan ben ik toch wel blij dat ik een vriend heb die urenlang kan luisteren naar mijn gebabbel en dat ook leuk vind.
Hij vindt dat zooooooo leuk.
pi_117135292
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 20:47 schreef tonyfaileronie het volgende:

[..]

Hij vindt dat zooooooo leuk.
Humor. Maar hij vind het idd leuk om mij te horen praten omdat ie mijn stem mooi vind.
thats it
  zondag 23 september 2012 @ 06:23:55 #129
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_117140005
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 september 2012 16:31 schreef Copycat het volgende:
Heb je tijd voor een pauze?
Moment, ik zet even de keukenwekker op 15 minuten!
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat ik voor haar een kookwekker zet.

Het is een manier zodat ik wat meer bewust van mezelf word. Op het moment dat die kookwekker af ging, dacht ik bij mezelf, okay het was mooi zo. Ik heb van nature gewoon niet die interne klok dat ik er genoeg van heb, dus dat moet ik even leren met een kookwekker.

Alternatief is dat ik op Fok ga zitten bitchen op mijn vriendin "dat ze altijd te veel praat", en er dan niks mee doe.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_117142452
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 06:23 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Het is een manier zodat ik wat meer bewust van mezelf word. Op het moment dat die kookwekker af ging, dacht ik bij mezelf, okay het was mooi zo. Ik heb van nature gewoon niet die interne klok dat ik er genoeg van heb, dus dat moet ik even leren met een kookwekker.

Alternatief is dat ik op Fok ga zitten bitchen op mijn vriendin "dat ze altijd te veel praat", en er dan niks mee doe.
Het is de kookwekker of geen oplossing! Toch mooi, die rationalisaties.

Als ze humor heeft zou het wel geestig zijn als ze iets dergelijks terugflikt op seksueel gebied (of anderszins). "Ho, daar ging de bel van de magnetron en je bent nog niet klaargekomen! Pech gehad, tot morgen!"
pi_117142485
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 00:05 schreef Skynilla het volgende:

[..]

Humor. Maar hij vind het idd leuk om mij te horen praten omdat ie mijn stem mooi vind.
Kan hoor. Ik kon ook ademloos naar m'n ex luisteren.

Niet altijd, maar vaak wel O-)
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
  zondag 23 september 2012 @ 12:06:57 #132
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_117143239
quote:
10s.gif Op zondag 23 september 2012 11:34 schreef Friek_ het volgende:
Het is de kookwekker of geen oplossing! Toch mooi, die rationalisaties.
Hoe bedoel je? Die kookwekker is er 1tje van, maar de andere opgedragen oplossingen maak ik ook gebruik van (o.a. eerst even tot rust komen als ik thuis kom).

quote:
Als ze humor heeft zou het wel geestig zijn als ze iets dergelijks terugflikt op seksueel gebied (of anderszins).
Hoezo "terugflikken"? Mijn relatie is geen subtiel machtsspel waar we elkaar om-en-om een loer draaien. Wat was precies jouw idee toen je dat schreef?
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_117144239
Je snapt dat zo'n kookwekker een simpelweg belachelijk en kinderachtig instrument is om je relatieperikelen op te lossen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2012 12:38:37 ]
pi_117144318
quote:
5s.gif Op zondag 23 september 2012 12:38 schreef Friek_ het volgende:
Je snapt dat zo'n kookwekker een simpelweg belachelijk en kinderachtig instrument is om je relatieperikelen op te lossen?
Ik denk het niet, want hij vindt dit ook helemaal geen groot issue in de relatie.

Let wel: dit is gepost vanuit mijn persoonlijke, hoogst verbaasde optiek.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
  zondag 23 september 2012 @ 12:42:23 #135
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_117144417
quote:

Nou ja, je zet hem zodat jij maar een bepaalde periode naar haar geklets hoeft te luisteren, dus in principe zet je hem voor allebei.

Ik vind het een rare, klinische en onsympathieke methodiek, maar als jullie daarmee geholpen zijn, wie ben ik dan?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_117144675
quote:
7s.gif Op zondag 23 september 2012 12:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nou ja, je zet hem zodat jij maar een bepaalde periode naar haar geklets hoeft te luisteren, dus in principe zet je hem voor allebei.

Ik vind het een rare, klinische en onsympathieke methodiek, maar als jullie daarmee geholpen zijn, wie ben ik dan?
Om maar even met m'n knuppel in het hoenderhok te pimpen: ik zou adviseren de kookwekker uit te rusten met een accuutje. Je kunt je vriendin op die manier wat zwakstroom toedienen als ze praat buiten de "groene zone" (tijd waarin zij geacht wordt te spreken).
  zondag 23 september 2012 @ 12:54:38 #137
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_117144876
quote:
Als je van nature niet aanvoelt dat je er genoeg van hebt, hoezo heb je er dan last van? Er komt toch een punt waarop je denkt: boooring.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  zondag 23 september 2012 @ 14:28:46 #138
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_117149107
quote:
7s.gif Op zondag 23 september 2012 12:42 schreef Copycat het volgende:
Hij ging af, en toen zei ik tegen haar: "oh ik moet straks aan de slag, maar goed, hoe ging het toen verder?" Ze merkte op dat ik er dus mee aan de slag was gegaan, en vertelde haar verhaal af. Dus het viel mee met het klinische, maar ben het met je eens dat het een opstapje moet zijn om e.e.a. gewoon een beetje natuurlijk te laten verlopen.

quote:
5s.gif Op zondag 23 september 2012 12:38 schreef Friek_ het volgende:
Ik probeer mijn relatie te veraangenamen. Als het werkt, dan werkt het. Als jij betere tips hebt, dan hoor ik het graag.

[ Bericht 5% gewijzigd door Hallmark op 23-09-2012 15:37:30 ]
pi_117150727
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 14:28 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Ik probeer mijn relatie te veraangenamen. Als het werkt, dan werkt het. Als jij betere tips hebt, dan hoor ik het graag.
Tsja, heel simpel: waarom grijp je niet tijdens het gesprek in zodra je het oninteressant begint te vinden? Ik verander dan meestal van onderwerp of ga, als het niet anders kan, maar iets voor mezelf doen (beetje ondertussen de krant lezen, opinieartikelen lezen, op internet rondhangen of meer van dat, wat hier boven al genoemd werd). Dat ze ratelt is een kwestie van persoonlijkheid. Daar zul je weinig aan kunnen veranderen (en moet je ook niet willen).
  zondag 23 september 2012 @ 15:36:24 #140
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_117152006
quote:
2s.gif Op zondag 23 september 2012 15:10 schreef Friek_ het volgende:
Tsja, heel simpel: waarom grijp je niet tijdens het gesprek in zodra je het oninteressant begint te vinden?
Zo moet het gaan, inderdaad. Dat was tot nu toe niet zo, en daar breng ik verandering in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')