SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic Chick
Topic Nummer
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
[ Bericht 0% gewijzigd door SosuaCafe op 12-09-2012 17:49:16 ]http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Ach ik was zelf te laatquote:Op woensdag 12 september 2012 17:20 schreef bobbernaut het volgende:
Huilen als mensen topics kapen en het zelf doen[ afbeelding ]
Lol tussen tweeten en google plus, zat hyves toch?quote:Ai, dat gaat niet
SPOILER: LIRIKSZ:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:Op woensdag 12 september 2012 17:42 schreef bobbernaut het volgende:
HAHAHA NIEUWE TRACK VAN MC ESRANogmaals, hoe kom je aan die troep?SPOILER: LIRIKSZ:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Twitter..quote:Op woensdag 12 september 2012 17:51 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Nogmaals, hoe kom je aan die troep?
Vraag zn username en mcban hem. Of werkt dat niet.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:58 schreef MineraalWater het volgende:
In mijn klas zit een fucking griefer. Hij zit de hele dag over MC te praten en was aan het opscheppen dat hij een nieuwe grief client had gekocht
Een account om te griefen.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:58 schreef MineraalWater het volgende:
In mijn klas zit een fucking griefer. Hij zit de hele dag over MC te praten en was aan het opscheppen dat hij een nieuwe grief client had gekocht
Moet op de server zelf waar hij grieft.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:05 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Vraag zn username en mcban hem. Of werkt dat niet.
I love the smell of napalm in the morning.quote:
Dat zijn geen vrienden. Als je van de middelbare school komt spreek je elkaar nooit meer. En als je elkaar dan tegenkomt dan zeggen jullie beide awkward hoi en hoe is het en dan BASTA. Dumpen die loser.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:08 schreef bobbernaut het volgende:
godverdomme ben met een kkr lastig minecraft redstone ding bezig, gaat zo vriend van me water gooien -_________________________________________________________________________________________________________________________________________-
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:09 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dat zijn geen vrienden. Als je van de middelbare school komt spreek je elkaar nooit meer. En als je elkaar dan tegenkomt dan zeggen jullie beide awkward hoi en hoe is het en dan BASTA. Dumpen die loser.
nopquote:Op woensdag 12 september 2012 20:12 schreef vogelkooi het volgende:
Ingewikkelde lag generator zeker.
Hahahquote:Op woensdag 12 september 2012 20:12 schreef bobbernaut het volgende:
Hey flodder, zo'n vriending van Quinty zegt tegen mij dat ze moet huilen van mij gezicht, ik zei terug dat de weegschaal moest huilen van haar gewicht![]()
![]()
EN toen sloeg quinty me op mn hoofdquote:
Sounds like i'm going shoot a wild elephant thenquote:Op woensdag 12 september 2012 20:15 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
EN toen sloeg quinty me op mn hoofdD:
Is inderdaad niets nieuws zoals ik al op facebook postte.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:23 schreef tuut-chips het volgende:
Ben niet onder de indruk van de iPhone 5 jammer genoeg
iPads zijn nog steeds de beste tablets op de markt imo, maar de iPhone 5 kan niet eens concurreren met het middensegment Android-smartphones dat een half jaar geleden uitkwam...quote:
ditquote:Op woensdag 12 september 2012 20:26 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
iPads zijn nog steeds de beste tablets op de markt imo, maar de iPhone 5 kan niet eens concurreren met het middensegment Android-smartphones dat een half jaar geleden uitkwam...
ga naar je christenunie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er gaat iemand helemaal los op facebook.![]()
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:35 schreef -Datdus- het volgende:
DE GRIEKEN TERUG! WE MOETEN UIT HET GRIEKENLAND! DE BENZINEPRIJZEN MOETEN UIT DE EU! GEEN BELASTING MEER OP EUROPA!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er gaat iemand helemaal los op facebook.
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:37 schreef Flodder450 het volgende:
Sint Cedric op zijn trouwe ros![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:37 schreef maurisioo het volgende:
[..]
TR gemaakt. Voel me hier niet meer op mijn gemak.
IK SNAP HEM NIET.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:41 schreef vogelkooi het volgende:
http://dcisgoingtohell.com/198-off-leash-unicorn-park-part-iii/
En verder. Unicorns zijn insane.
Ik zou wel willen helpen, maar dat kan niet.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:48 schreef Lorrelies het volgende:
Verdomme, ik ben zo gesloopt door het huiswerk doen de hele dag dat ik gewoon mijn bed in wil, maar het is nog altijd niet allemaal af![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:06 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik zou wel willen helpen, maar dat kan niet.
Eikel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 13 september 2012 00:18 schreef Lorrelies het volgende:
Bah, PVDA en VVD
* Lorrelies kotst met Datdus mee
Fuck de D66. Verenigde staten van Europa.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:39 schreef shaderon het volgende:
Wees blij dat de SP gelukkig zo laag staat.
En waar is de D66
Wat een kankeronzin we hadden voor dat verdrag wat er doorheen werd gejast ook gewoon handelsverdragen etc. Dit is gewoon een totalitair regime geworden zeker met dat ESM erbij.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:44 schreef shaderon het volgende:
Nederland kan niet zonder Europa, dat is zeker.
quote:Op donderdag 13 september 2012 00:54 schreef shaderon het volgende:
Op nu.nl zie je per gemeente opkomstpercentage enzo. nou heeft ameland een opkomstpercentage van 116% wtf?
quote:Op donderdag 13 september 2012 00:56 schreef shaderon het volgende:
[..]
nou? haha![]()
andere mensen die daar stemmen?
Beloofd is beloofd AlDie!quote:Op donderdag 13 september 2012 07:26 schreef bobbernaut het volgende:
VVD MEESTE ZETELS BOBBER 1 WEEK MOD OP ALDIECRAFT
Dat is raar... laat er een conducteur naar kijkenquote:Op donderdag 13 september 2012 07:17 schreef MineraalWater het volgende:
Kut OV. Ik krijg steeds "In en Uitchecken niet mogelijk. Terwijl ik hem duidelijk heb geactiveerd op de site en er staat al 50 euro op...
Idd en je kan ook bij die machines niet met briefgeld betalen alleen met munt geld en een pasje..quote:Op donderdag 13 september 2012 09:11 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Dat is raar... laat er een conducteur naar kijkenMisschien zit er een fout in je kaart of is je chip beschadigd of zo?
er is ergens anders een hele kleine gemeente, die had vorige keer ofzo een opkomst van 200%quote:Op donderdag 13 september 2012 00:54 schreef shaderon het volgende:
Op nu.nl zie je per gemeente opkomstpercentage enzo. nou heeft ameland een opkomstpercentage van 116% wtf?
dat had niet direct met vakantiegangers te maken, stembureau was ingericht in een woonboederij in de woonkamer en men kreeg koffie enzo... dus veel mensen maakte toch maar een ommetje daar naar toe..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Om nou weer te reageren met ''kanker plaatje''.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:09 schreef shaderon het volgende:
Fucking dom iemand zet dit soort zooi dus elke dag op facebook.
Echt iedereen vindt het onzin enzo.
Dus mijn reactie: Kanker plaatje - 17 likes![]()
[ afbeelding ]
Kom op.. veel mensen waren het wel met me eensquote:Op donderdag 13 september 2012 16:30 schreef TJV het volgende:
[..]
Om nou weer te reageren met ''kanker plaatje''.
quote:
quote:
Oh slimmerdquote:Op donderdag 13 september 2012 10:01 schreef MineraalWater het volgende:
Heb het denk ik al gevonden, Je moet dus ook nog activeren op de NS, Nu moet ik straks naar zo'n machine lopen om de bestelling op te halen. Automatisering op z'n best.
Ja vanmiddag heb ik het even "opgehaald" bij die machine. Krijg ik net een mail dat ik hem WEER moet activeren maar nu bij een machine waar je die kaartjes kooptquote:Op donderdag 13 september 2012 17:23 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Dat soort domme plaatjes zie je te vaak op Facebook
"Like dit en je redt een leven!" of zoJa tuuurlijk. (als ik binnenkort een echt dom voorbeeld tegen kom post ik 'm wel hier
)
[..]
Oh slimmerdMaar is gelukkig geen echt probleem of zo dat je straks weer 3 weken op een nieuw pasje zou moeten wachten
Al verkopen ze een zak koeiestront, als er een Apple logo opstaat verkopen ze volgens mij nog miljoenenquote:Op donderdag 13 september 2012 18:02 schreef TJV het volgende:
Al brengen ze een namaak van de allereerste GSM uit, alsnog verkopen ze er 50 miljoen.
qftquote:Op donderdag 13 september 2012 17:59 schreef MineraalWater het volgende:
Ohja Apple begint langzamer hand volgensmij een beetje in te storten.
zal ik die jongen zijn twitteraccount eens posten?quote:Op donderdag 13 september 2012 18:14 schreef bobbernaut het volgende:
Jezus wat ben je triest als je alles wat hier geplaatst wordt op twitter gaat posten (dus leuke gifs etc)
En nu plaatst ie zelfs die tekening van aldie
Wat is er gebeurd?quote:Op donderdag 13 september 2012 19:38 schreef MineraalWater het volgende:
Tering dan staat opeens de ziekenwagen voor je deur..
Nou ja je leeft nog zo te zienquote:Op donderdag 13 september 2012 19:38 schreef MineraalWater het volgende:
Tering dan staat opeens de ziekenwagen voor je deur..
Nee, t'is zijn hond die dit typt.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:39 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Nou ja je leeft nog zo te zien
TOCH?
Ja inderdaad. Toevallig was de dokter vanmiddag nog hier.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:43 schreef Lorrelies het volgende:
Nou ja er kan wel wat achter zitten, want ineens geen lucht meer krijgen en flauw vallen is best gek denk ik.
Thanks bob !quote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 20:08 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
oh wacht ik heb geen bad
quote:Tweaks to the Wither.
It creates an explosion around itself once it is done regenerating from spawning.
Added "Re-Create" option to the World selection menu.
Allows you to edit a world as if you are creating a new one without changing the existing world, e.g. bonus chest, cheats, world type.
'Carrots' are now 'Carrot'.
Added Pumpkin Pie.
Tweaks to a couple of item sprites.
Bread, Raw Chicken, Cooked Chicken, Raw Beef, Steak, Raw Porkchop, Cooked Porkchop, Red Apple, and Nether Star no longer have a dark outline.
Golden Carrot now matches Carrot, and Heads are now centered.
Leather armor now has a non-dyed layer.
Time of the redstone signal of the wooden/stone button extended.
Superflat customization GUI:
Comes with 7 presets: Classic Flat, Tunnelers' Dream, Water World, Overworld, Snowy Kingdom, Bottomless Pit (Broken[2]), and Desert.
Custom starts off with Classic Flat with three options: Add Layer, Edit Layer, Remove Layer. Adding and editing are NYI.
You can customize superflat without add/edit layer option using the "seed" in the preset list.
You now get XP for fishing.
Pigs are now able to jump when players ride on them.
Added /clear command to empty the inventory.
Evil mobs are now a little bit more fearless in hard difficulty.
Various bug fixes.
Je hersens zijn dan ook nog niet helemaal ontwikkelt.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:29 schreef bobbernaut het volgende:
FUCK DAT FUCKING PERMISSIONBUKKIT
Kan je me helpen?quote:
ah ah ah ah ah ah ahhhhhquote:Op donderdag 13 september 2012 20:20 schreef maurisioo het volgende:
Ah changelist w37
[..]![]()
![]()
![]()
Comes with 7 presets: Classic Flat, Tunnelers' Dream, Water World, Overworld, Snowy Kingdom, Bottomless Pit (Broken[2]), and Desert.
Custom starts off with Classic Flat with three options: Add Layer, Edit Layer, Remove Layer. Adding and editing are NYI.
You can customize superflat without add/edit layer option using the "seed" in the preset list.
You now get XP for fishing.
Added Pumpkin Pie.
Geen idee, dit is snapshot.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:47 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
ah ah ah ah ah ah ahhhhh
Wanneer komt ie?
quote:Op donderdag 13 september 2012 20:47 schreef SosuaCafe het volgende:
Hihi. Gewoon bij users *.*
Bij admin: alleen -lwc
quote:Het is meteen ook de reden waarom Jules en Geert zo vaak en lang mogen spelen. Hun ouders zijn blij dat er een spel in huis is waarin hun zoons creatieve, technische en sociale vaardigheden kunnen opdoen, in plaats van hun tijd te verknallen in een first-person shooter of, nog erger, te verklikken in een hersendood webspel als Farmville.
quote:De inventory flitst voorbij: 15 schermen met elk meer dan 200 verschillende objecten, elk met een andere functie
quote:Het meest verbaasde hij zich over het verbroederende effect van het spel. "Dit zijn jongens die in de klas erg onbeschoft naar elkaar kunnen zijn. Maar tijdens het spelen waren ze netjes, eerlijk, democratisch, verantwoordelijk en aanspreekbaar. Wie daarvan afweek werd door de anderen meteen geband, waarna ze pas terug mochten als ze hadden belooft nu echt goed aan het werk te gaan."
Nee jij maakt het kapot, maar ik heb erg sociaal kunnen doen met mensen.quote:
IK HEB DIT BEDACHT AANBID ME.quote:Started working on player skull feature - via
Player skulls have tooltip "redstonehelper's Head"
Dinnerbone: "I don't think we will implement it."
Tja, smaken verschillenquote:Op donderdag 13 september 2012 22:26 schreef mschol het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jaren 60/70 beton bouw
Ik dacht dat t eerst misvormde olifantpoten warenquote:Op donderdag 13 september 2012 21:53 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Rare car wash vandaag.
Bovengrondse kerker.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:26 schreef mschol het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jaren 60/70 beton bouw
Whehe.quote:
/mutequote:
Aight man. Gewoon die tekkit aan het spelen jwz. Eigen server en alles.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:13 schreef bobbernaut het volgende:
Waddup homeboii alles chill dahn?
http://taalunieversum.org/taalunie/quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:08 schreef Krabs2.0 het volgende:
Wassup wassup, jullie home boiii Krabs is in deze crip gearriveerd nigga. Waar zijn al die bitches en crack, waar is m'n homie bobber voor die wierie je weet tochhhh.,
Jij herkent zeker niet ironie ofwel.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:23 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
http://taalunieversum.org/taalunie/
Even een bezoekje waard in jou geval.
Deze man weetquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:26 schreef Timwonnacott het volgende:
Als iemand die wederom noodgedwongen tijd moet doorbrengen met 18jarige kutkinderen vrees ik dat mijn tolerantie level voor straattaal nog lager is. Zelfs ironisch kan ik het niet meer aan.
Tja, je zit nu eenmaal in een minecraft topic. Wees blij met 18 jarigen. De gemiddelde speler is meestal zo rond de 14/15 dus dan moet je ook niet teveel zeiken.quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:26 schreef Timwonnacott het volgende:
Als iemand die wederom noodgedwongen tijd moet doorbrengen met 18jarige kutkinderen vrees ik dat mijn tolerantie level voor straattaal nog lager is. Zelfs ironisch kan ik het niet meer aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het geld heeft altijd gelijk. ~Eugène Krabs
quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:40 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Tja, je zit nu eenmaal in een minecraft topic. Wees blij met 18 jarigen. De gemiddelde speler is meestal zo rond de 14/15 dus dan moet je ook niet teveel zeiken.Oh die 18jarige bedoelde ik geen MCers mee hoor. Het gros van de SCers hier is gelukkig 18+ en degene onder 18 gedragen zich vrij normaal, op uitzonderingen naSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik gedraag mij gewoon normaal hoor. Maar af en toe lekker als een idioot gedragen kan leuk zijn (in een ironische manier natuurlijk)quote:Op vrijdag 14 september 2012 12:46 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Oh die 18jarige bedoelde ik geen MCers mee hoor. Het gros van de SCers hier is gelukkig 18+ en degene onder 18 gedragen zich vrij normaal, op uitzonderingen na
Top serie, ik vrees echter voor seizoen 4quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:10 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ga vandaag alle community episodes rewatchen.
Wow....... ik heb dit nu wel 4x gelezen en ik heb eigenlijk nog geen idee wat je hier nou zegtquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:48 schreef vogelkooi het volgende:
Heb cups voor me pixie gehaald, sos. Lekker man. Me moeder wil er misschien nu ook een.
Crealto is goed te drinken. Wel beetje opgeblazen lucht dat club systeem, soort secret societeit lijkt het net. Wel chill dat je in elke winkel en gratis kopje kan krijgen met je pas.
Hij heeft smaken voor zijn koffiezet apparaat gekocht en die vond hij lekker. Nu wil zijn moeder er misschien ook een. Daarnaast kan je lid worden van een club van dat apparaat en dan kan je gratis een kopje koffie in de winkels krijgen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:55 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Wow....... ik heb dit nu wel 4x gelezen en ik heb eigenlijk nog geen idee wat je hier nou zegt
Woooow.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:14 schreef shaderon het volgende:
Mijn server leeft weer lalalala
beter dan mfok lalalala
? Black mesa wat ?quote:Op vrijdag 14 september 2012 18:37 schreef wuuht het volgende:
Black Mesa bijna binnen nu
en dan werken
een gratis source mod het is half life 1 (ik vind dat echt het beste spel ooit)maar dan met source graphics als je steam hebt hoef je alleen de source sdk 2007 te downloaden en de mod via de site van de makers http://release.blackmesasource.com/ het duurt waarschijnlijk wel ff todat je hem binnen hebt want er zijn zo veel fans die hier al heel lang opwachten.quote:
niet eens een distributie via steam? jammerlijk weerquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:51 schreef wuuht het volgende:
[..]
een gratis source mod het is half life 1 (ik vind dat echt het beste spel ooit)maar dan met source graphics als je steam hebt hoef je alleen de source sdk 2007 te downloaden en de mod via de site van de makers http://release.blackmesasource.com/ het duurt waarschijnlijk wel ff todat je hem binnen hebt want er zijn zo veel fans die hier al heel lang opwachten.
600x? dan moeten ze geen alimentatie gaan eisen...quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:40 schreef Flodder450 het volgende:
Wist je trowuens dat er een paar jaar geleden een rel was in de UK?
Een directeur van een spermabank had zelf 600x zijn kwakje opgeslagen ergens eind jaren 60, begin 70, dus sommige mensen die het niet weten kunnen familie van elkaar zijn
Hij is al via het nieuwe greenlight systeem op Steam goed gekeurd wat betekend dat Valve contact opneemt met de developers om het op Steam te krijgen. Niet zo klagen en even geduld.quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:40 schreef mschol het volgende:
[..]
niet eens een distributie via steam? jammerlijk weer
Terraria. Dungeon Keeper. 1+2.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:09 schreef Snorrenbaard het volgende:
Jongens noem eens een leuke game, want ik verveel mijzelf kanker erg.
little bit too latequote:Op vrijdag 14 september 2012 21:46 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Hij is al via het nieuwe greenlight systeem op Steam goed gekeurd wat betekend dat Valve contact opneemt met de developers om het op Steam te krijgen. Niet zo klagen en even geduld.
Doe dan dan snap ik ook waar jullie het over hebbenquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:57 schreef Snorrenbaard het volgende:
IK ZAL ZIJN ACCOUNT EENS POSTEN ZEG!!
want?quote:Op vrijdag 14 september 2012 21:40 schreef mschol het volgende:
[..]
niet eens een distributie via steam? jammerlijk weer
Week- wait for it- end.quote:Op vrijdag 14 september 2012 22:42 schreef Lorrelies het volgende:
Jakkes, half 6 op morgen
Maar ja, wel weer vroeg klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |