quote:Op woensdag 12 september 2012 20:37 schreef Flodder450 het volgende:
Sint Cedric op zijn trouwe ros![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:37 schreef maurisioo het volgende:
[..]
TR gemaakt. Voel me hier niet meer op mijn gemak.
IK SNAP HEM NIET.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:41 schreef vogelkooi het volgende:
http://dcisgoingtohell.com/198-off-leash-unicorn-park-part-iii/
En verder. Unicorns zijn insane.
Ik zou wel willen helpen, maar dat kan niet.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:48 schreef Lorrelies het volgende:
Verdomme, ik ben zo gesloopt door het huiswerk doen de hele dag dat ik gewoon mijn bed in wil, maar het is nog altijd niet allemaal af![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 september 2012 23:06 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ik zou wel willen helpen, maar dat kan niet.
Eikel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 13 september 2012 00:18 schreef Lorrelies het volgende:
Bah, PVDA en VVD
* Lorrelies kotst met Datdus mee
Fuck de D66. Verenigde staten van Europa.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:39 schreef shaderon het volgende:
Wees blij dat de SP gelukkig zo laag staat.
En waar is de D66
Wat een kankeronzin we hadden voor dat verdrag wat er doorheen werd gejast ook gewoon handelsverdragen etc. Dit is gewoon een totalitair regime geworden zeker met dat ESM erbij.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:44 schreef shaderon het volgende:
Nederland kan niet zonder Europa, dat is zeker.
quote:Op donderdag 13 september 2012 00:54 schreef shaderon het volgende:
Op nu.nl zie je per gemeente opkomstpercentage enzo. nou heeft ameland een opkomstpercentage van 116% wtf?
quote:Op donderdag 13 september 2012 00:56 schreef shaderon het volgende:
[..]
nou? haha![]()
andere mensen die daar stemmen?
Beloofd is beloofd AlDie!quote:Op donderdag 13 september 2012 07:26 schreef bobbernaut het volgende:
VVD MEESTE ZETELS BOBBER 1 WEEK MOD OP ALDIECRAFT
Dat is raar... laat er een conducteur naar kijkenquote:Op donderdag 13 september 2012 07:17 schreef MineraalWater het volgende:
Kut OV. Ik krijg steeds "In en Uitchecken niet mogelijk. Terwijl ik hem duidelijk heb geactiveerd op de site en er staat al 50 euro op...
Idd en je kan ook bij die machines niet met briefgeld betalen alleen met munt geld en een pasje..quote:Op donderdag 13 september 2012 09:11 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Dat is raar... laat er een conducteur naar kijkenMisschien zit er een fout in je kaart of is je chip beschadigd of zo?
er is ergens anders een hele kleine gemeente, die had vorige keer ofzo een opkomst van 200%quote:Op donderdag 13 september 2012 00:54 schreef shaderon het volgende:
Op nu.nl zie je per gemeente opkomstpercentage enzo. nou heeft ameland een opkomstpercentage van 116% wtf?
dat had niet direct met vakantiegangers te maken, stembureau was ingericht in een woonboederij in de woonkamer en men kreeg koffie enzo... dus veel mensen maakte toch maar een ommetje daar naar toe..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |