SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fipo
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Het behalen van m'n doel in de challenge blijkt toch wel heel realistischNiet gedacht afgelopen maart toen ik begon
![]()
![]()
Och, ik ga mn challenge ook niet halen. Zolang je een geldig excuus hebt geeft dat niksquote:Op woensdag 12 september 2012 17:15 schreef GotC het volgende:
Bluh, ik wil die van mij bijstellen naar 500kmDat is misschien nog haalbaar
.
![]()
![]()
En daar was ik weer. Dat ging heel niet verkeerd. Beetje last maar kon lekker lopen gelukkig![]()
En de laatste 3 minuten rennen vond ik het jammer om te moeten stoppen dus heb ik de 2 minuten wandelen stiekem doorgerendDaarna nog een heel stuk gewandeld dus geen cooling down gemist hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 12 september 2012 17:49 schreef Sunnythesun het volgende:
En daar was ik weer. Dat ging heel niet verkeerd. Beetje last maar kon lekker lopen gelukkig![]()
En de laatste 3 minuten rennen vond ik het jammer om te moeten stoppen dus heb ik de 2 minuten wandelen stiekem doorgerendDaarna nog een heel stuk gewandeld dus geen cooling down gemist hoor
Goed gedaan! Leuke kleren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Wat GotC zegt
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op woensdag 12 september 2012 17:57 schreef mosselmossel het volgende:
C C C C C Combobreakerrrrrrrrrrrrr!![]()
![]()
Ik ga straks lekker in m'n hardloopkleertjes stemmen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Handig, hardlopen met je paspoort in je kontzak!quote:Op woensdag 12 september 2012 17:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ga straks lekker in m'n hardloopkleertjes stemmenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
In het geheel niet! Daarom neemt mijn Personal Assistent (Mr. Guppy in deze) mijn paspoort weer mee naar huisquote:Op woensdag 12 september 2012 17:59 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Handig, hardlopen met je paspoort in je kontzak!
Snelheid boeit nu niet, eerst ervoor zorgen dat je langere tijden achter elkaar kan lopenquote:Op woensdag 12 september 2012 18:09 schreef Sunnythesun het volgende:
dank.
Oh en ik ren ongeveer 6.50 min/km, is dat wat voor een beginner??.
![]()
Ja weet ik, ik vroeg het me gewoon afquote:Op woensdag 12 september 2012 18:10 schreef GotC het volgende:
[..]
Snelheid boeit nu niet, eerst ervoor zorgen dat je langere tijden achter elkaar kan lopen.
Ik ga er verder nog helemaal niet op letten verder, komt allemaal wel.
![]()
![]()
Is ook gewoon lastig te zeggen nuquote:Op woensdag 12 september 2012 18:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja weet ik, ik vroeg het me gewoon afIk ga er verder nog helemaal niet op letten verder, komt allemaal wel.
Je wandelt nog stukken ertussen wat een onjuist beeld geeft qua pace
.
![]()
Ook zo weer lopen. Nog ff wachten totdat het eten gezakt is en gaanquote:Op woensdag 12 september 2012 18:21 schreef GotC het volgende:
En zo weer lekker naar de loopgroep, voor t eerst weer lopen sinds BtB![]()
![]()
Ja maar met avg. pace zit ik op 7,4 he.. ik heb gekeken naar de stukken waar ik ren, daar zit ik meestal dus op 6,5 ongeveerquote:Op woensdag 12 september 2012 18:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Is ook gewoon lastig te zeggen nuJe wandelt nog stukken ertussen wat een onjuist beeld geeft qua pace
.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 september 2012 17:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Leuke 3/4 tight! De rest ook natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wil je de Spelen halen? Dat zit je aan de trage kant.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja maar met avg. pace zit ik op 7,4 he.. ik heb gekeken naar de stukken waar ik ren, daar zit ik meestal dus op 6,5 ongeveer
Bent je 73? Dan loop je nog behoorlijk rap.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Is het slecht dat ik aanstaande zaterdag niet mee wil doen aan een wedstrijd in mijn woonplaats omdat je er geen medaille krijgtIk wil mn eerste wedstrijd wel een herinnering eigenlijk
![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 september 2012 18:35 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Wil je de Spelen halen? Dat zit je aan de trage kant.
Bent je 73? Dan loop je nog behoorlijk rap.ergens daar tussenin dan dus
![]()
![]()
Zit erg lekker!! En zakt niet af!! (daar heeft mijn ander last vanquote:Op woensdag 12 september 2012 18:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Leuke 3/4 tight! De rest ook natuurlijk)
![]()
Ik doe ook geen wedstrijden waar je geen herinnering krijgtquote:Op woensdag 12 september 2012 18:44 schreef Rammelaartje het volgende:
Is het slecht dat ik aanstaande zaterdag niet mee wil doen aan een wedstrijd in mijn woonplaats omdat je er geen medaille krijgtIk wil mn eerste wedstrijd wel een herinnering eigenlijk
![]()
![]()
Ik heb m'n eigen trainingsschema (hardlopen wanneer ik zin heb, zolang ik zin heb)quote:Op woensdag 12 september 2012 19:33 schreef Don_Vanelli het volgende:
@ TT, ik haal het gemiddeld aantal trainingsschema's p.p. lekker omlaag![]()
![]()
Ach ja, ik heb als globale planning 1x per week tempoloop, 1x per week duurloop en dan nog 1 of 2x per week waar ik op dat moment zin in hebquote:Op woensdag 12 september 2012 19:36 schreef VKV het volgende:
[..]
Ik heb m'n eigen trainingsschema (hardlopen wanneer ik zin heb, zolang ik zin heb)![]()
![]()
Yay!! Ik heb me aan m'n eigen afspraak gehouden en een rondje gelopen direct na m'n werk. Vertrouwd rondje, even voelen hoe de kuiten het doen na zondag en gewoon genieten. Geen snelheid, alleen maar lopen.
And I did!
http://www.endomondo.com/workouts/91384173
of
http://connect.garmin.com/activity/221935658
6 km, iets meer dan 40 minuten. Ondanks stijve kuiten niet gaan wandelen maar gewoon doorgezet. Ik ben trots op mezelf
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:46 schreef Yuki het volgende:
Yay!! Ik heb me aan m'n eigen afspraak gehouden en een rondje gelopen direct na m'n werk. Vertrouwd rondje, even voelen hoe de kuiten het doen na zondag en gewoon genieten. Geen snelheid, alleen maar lopen.
And I did!
of
6 km, iets meer dan 40 minuten. Ondanks stijve kuiten niet gaan wandelen maar gewoon doorgezet. Ik ben trots op mezelf![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:46 schreef Yuki het volgende:
And I did!
of
6 km, iets meer dan 40 minuten. Ondanks stijve kuiten niet gaan wandelen maar gewoon doorgezet. Ik ben trots op mezelfMotivatie weer een beetje terug zo te zien
![]()
![]()
quote:Thanks beiden!quote:Op woensdag 12 september 2012 19:53 schreef Shravani het volgende:
[..]Motivatie weer een beetje terug zo te zien
En idd. Ik ben er nog niet, maar het komt weer terug en da's fijn.
Ik weet nu waar het aan ligt, dat ik het plezier kwijt raakte. En gelukkig kan ik daar, tot op zekere hoogte, iets aan doen
![]()
Ik zie net dat de Bruggenloop in Rotterdam georganiseerd/gesponsord/whatever wordt door Zilveren Kruis.
Het is dat ik geen 15 km kan lopen (én dat ik door zondag bang ben geworden voor bruggen), anders had ik die eigenlijk wel moeten lopen...
Voor m'n eerste wedstrijd vond ik dat ook wel leuk, een aandenkenquote:Op woensdag 12 september 2012 18:44 schreef Rammelaartje het volgende:
ik ben er zelfs nog steeds trots op
![]()
Inmiddels maakt het me niet zoveel meer uit, maar ik vind het wel heel leuk als het er wel isBij de Arnhemse Meisjesloop kreeg ik niks. Ik heb m'n startnummer dus maar bewaard, ook leuk.
Bij de Posbankloop, m'n volgende evenement, is de herinnering een sporthanddoekje, schijnt. Weer eens wat anders!Heb ik ook net gedaanquote:Op woensdag 12 september 2012 19:46 schreef Yuki het volgende:
And I did!
of
6 km, iets meer dan 40 minuten. Ondanks stijve kuiten niet gaan wandelen maar gewoon doorgezet. Ik ben trots op mezelfongeveel dezelfde afstand in ook iets van 40min!
Het ging hier alleen niet echt vanzelf... Ik had pijn in het begin. Misschien toch nog wat stijvig van zondag, geen idee.
En ik kon mezelf niet echt focussen in het begin. Liep een beetje te rennen en zelfmedelijden te hebbenPas toen Pendulum op m'n mp3 speler voorbij kwam, kwam ik in m'n ritme. Dat nummer dus maar op repeat gezet, en de rest van de training uitgerend...
Meh... In ieder geval wel blij dat ik gegaan ben, dat wel. En gestemd, en dat is ook goed. Straks lekker douchen en met een warme kop thee op de bank naar de uitslag kijken. Want Ferry Mingele komt op TVmijn favoriete tv-mammoet, die met de verkiezingen altijd weer uit de mottenballen wordt gehaald. Gelukkig valt het kabinet regelmatig!
Goed bezig!!quote:Op woensdag 12 september 2012 20:08 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Voor m'n eerste wedstrijd vond ik dat ook wel leuk, een aandenkenik ben er zelfs nog steeds trots op
![]()
Inmiddels maakt het me niet zoveel meer uit, maar ik vind het wel heel leuk als het er wel isBij de Arnhemse Meisjesloop kreeg ik niks. Ik heb m'n startnummer dus maar bewaard, ook leuk.
Bij de Posbankloop, m'n volgende evenement, is de herinnering een sporthanddoekje, schijnt. Weer eens wat anders!
[..]
Heb ik ook net gedaanongeveel dezelfde afstand in ook iets van 40min!
Het ging hier alleen niet echt vanzelf... Ik had pijn in het begin. Misschien toch nog wat stijvig van zondag, geen idee.
En ik kon mezelf niet echt focussen in het begin. Liep een beetje te rennen en zelfmedelijden te hebbenPas toen Pendulum op m'n mp3 speler voorbij kwam, kwam ik in m'n ritme. Dat nummer dus maar op repeat gezet, en de rest van de training uitgerend...
Meh... In ieder geval wel blij dat ik gegaan ben, dat wel. En gestemd, en dat is ook goed. Straks lekker douchen en met een warme kop thee op de bank naar de uitslag kijken. Want Ferry Mingele komt op TVmijn favoriete tv-mammoet, die met de verkiezingen altijd weer uit de mottenballen wordt gehaald. Gelukkig valt het kabinet regelmatig!
Zowel jij, GotC als ik lopen vandaag weer voor het eerst sinds zondagBen benieuwd of GotC het makkelijker heeft gehad (want ook bij mij ging het niet vanzelf
)
Oeh ja, verkiezingsavond. Ik stond vanochtend al voor 7:15 in de rij bij het stembureauIk spring even onder de douche, neem een kop soep en ga dan ook even kijken denk ik
Zo, ook weer terug. Les 13 van Evy gedaan, 2-3-5-5-5 met stukken wandelen ertussen.
Totale afstand 5,4 kilometer in 40 minuten. Laatste 2 kilometer heb ik gewoon hard gelopen, wandelen deed teveel pijn aan mijn kuiten plus het lopen ging lekker.
Net ff lekker onder de douche door gelopen. Heb nu energie om nog zo'n stuk te lopen, heerlijk.
Eens ff naar de keynote van apple kijken nu, ff zien hoe de iphone 5 er uit ziet![]()
![]()
Het hoeft voor mij ook niet per se vanzelf te gaan, maar pijn is niet fijn... Hopelijk was het alleen wat stijfheid van zondag *duimt. En het zou ook schelen als m'n hoofd wat leger was geweest. Maar dat komt wel weerquote:Op woensdag 12 september 2012 20:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Goed bezig!!
Zowel jij, GotC als ik lopen vandaag weer voor het eerst sinds zondagBen benieuwd of GotC het makkelijker heeft gehad (want ook bij mij ging het niet vanzelf
)
Oeh ja, verkiezingsavond. Ik stond vanochtend al voor 7:15 in de rij bij het stembureauIk spring even onder de douche, neem een kop soep en ga dan ook even kijken denk ik
nu is zo zit, voelt het toch wel lekker dat ik geweest ben!
Oh, kop soep, goed idee!! Volgens mij heb ik nog aspergesoep-in-zak
Goed bezig!quote:Op woensdag 12 september 2012 20:14 schreef Arquero het volgende:
Zo, ook weer terug. Les 13 van Evy gedaan, 2-3-5-5-5 met stukken wandelen ertussen.
Totale afstand 5,4 kilometer in 40 minuten. Laatste 2 kilometer heb ik gewoon hard gelopen, wandelen deed teveel pijn aan mijn kuiten plus het lopen ging lekker.
Net ff lekker onder de douche door gelopen. Heb nu energie om nog zo'n stuk te lopen, heerlijk.
Eens ff naar de keynote van apple kijken nu, ff zien hoe de iphone 5 er uit zietNou ja, dat ja. Het was voor mij ook echt even m'n hoofd "leeg" lopen na m'n werk. Maar ja, als het dan zwaar gaat is het effect wel net iets minder.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het hoeft voor mij ook niet per se vanzelf te gaan, maar pijn is niet fijn... Hopelijk was het alleen wat stijfheid van zondag *duimt. En het zou ook schelen als m'n hoofd wat leger was geweest. Maar dat komt wel weernu is zo zit, voelt het toch wel lekker dat ik geweest ben!
Oh, kop soep, goed idee!! Volgens mij heb ik nog aspergesoep-in-zak
Ben nu heel blij, maar tijdens het lopen begon ik wel te denken aan een fysiotherapeut. De laatste weken heb ik doorlopend last van m'n onderbenen (vooral kuiten) tijdens het hardlopen. Nu kreeg ik bovendien een slapende rechtervoetDat voelt echt raar met lopen. Weet ook niet zo goed of het verstandig was om door te lopen, maar ja.
Ik kijk het nog een week aan denk ik...
Eet smakelijk!
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:14 schreef Arquero het volgende:
Totale afstand 5,4 kilometer in 40 minuten. Laatste 2 kilometer heb ik gewoon hard gelopen, wandelen deed teveel pijn aan mijn kuiten plus het lopen ging lekker.netjes! Ook een stiekeme doorloper dus
![]()
![]()
Nee hoor zeer begrijpelijk. Bij de inschrijvinging voor de 7 heuvelenloop heb ik per ongeluk de medaile niet aangevinkt. Zit zwaar te twijfelen om even ern mailtje te sturen dat ik hem wel wil. Lijkt me wel mooi zo'n bos met medailes later om herinneringen op te halen.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:44 schreef Rammelaartje het volgende:
![]()
Is toch ook leukquote:Op woensdag 12 september 2012 20:21 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Nee hoor zeer begrijpelijk. Bij de inschrijvinging voor de 7 heuvelenloop heb ik per ongeluk de medaile niet aangevinkt. Zit zwaar te twijfelen om even ern mailtje te sturen dat ik hem wel wil. Lijkt me wel mooi zo'n bos met medailes later om herinneringen op te halen.gewoon doen!
Zo, mijn 5km rondje zit er op (in een toch weer iets te hoog tempo...)
Maar wat een heerlijk loopweer is het
En nu vol overgave uitrusten voor de HM van komende zondag.![]()
Zeker ja!!quote:Op woensdag 12 september 2012 20:23 schreef GlenHighland het volgende:
Zo, mijn 5km rondje zit er op (in een toch weer iets te hoog tempo...)
Maar wat een heerlijk loopweer is het
En nu vol overgave uitrusten voor de HM van komende zondag.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
welke?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:29 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Dacht ik net eventueel een mooie marathon te hebben gevonden, zit hij al vol.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Mja ik heb heel lang zitten twijfelen om het niet te doen, uiteindelijk wel gedaan. Puur omdat de medaille (net als het shirt) er mooi uit zag. Normaal bewaar ik alleen het startnummer, waar ik de tijd op schrijf die ik gelopen heb.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:21 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Nee hoor zeer begrijpelijk. Bij de inschrijvinging voor de 7 heuvelenloop heb ik per ongeluk de medaile niet aangevinkt. Zit zwaar te twijfelen om even ern mailtje te sturen dat ik hem wel wil. Lijkt me wel mooi zo'n bos met medailes later om herinneringen op te halen.![]()
Ik kan dus echt geen geschikte halve marathon vinden voor november/decemberik geef toe, ik ben niet bereid meer dan 50km er voor te moeten reizen, maar het aanbod valt me ook wat tegen eerlijk gezegd. Iemand tips?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ik kreeg net deze via de mail:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En sexy, hoe bevalt je horloge?![]()
amelandquote:Op woensdag 12 september 2012 20:36 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik kan dus echt geen geschikte halve marathon vinden voor november/decemberik geef toe, ik ben niet bereid meer dan 50km er voor te moeten reizen, maar het aanbod valt me ook wat tegen eerlijk gezegd. Iemand tips?
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
oss -> ameland is toch <50 km?
Ecosia
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:37 schreef streamnl het volgende:
Ik kreeg net deze via de mail:jaaaa heeerlijk! ik zit nog even uitvogelen hoe en watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En sexy, hoe bevalt je horloge?![]()
![]()
![]()
![]()
Valkenswaard????
Dat is maar 10 km van waar ik woon. Die kan en mag ik eigenlijk niet laten schieten.
Wederom bedankt voor de info.![]()
1.4 km in 8:00 flat
5:30 average pace
Gewoon een test run maar wat een uitvinding die horloges heerlijk![]()
![]()
![]()
@jor_dii op Hardloopkalender.nl kan je afstanden, periode en aantal kilometer bij je vandaan kiezen. Moet je wel iets kunnen vinden.![]()
Hoge veluwe niks?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:36 schreef Jor_Dii het volgende:
![]()
De afgelopen tijd heb ik me steeds gehouden aan de 3 KM. Hopelijk morgen de laatste 3 KM training en dan dit weekend 5 KM![]()
![]()
dat komt omdat je te weinig gelopen hebt...vergeet de 30minuten...45minuten!!quote:Op woensdag 12 september 2012 20:53 schreef Dauntl3ss het volgende:
Kramp in m'n linkerkuit.
Elke. Facking. Keer.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Doe niet zo dom. Beter een uur!quote:Op woensdag 12 september 2012 21:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat komt omdat je te weinig gelopen hebt...vergeet de 30minuten...45minuten!!![]()
Ik hoor het al, ik heb gewoon geen winnaarsmentaliteit.![]()
(Maar even for serious, loop ik verkeerd of wat, want ik ben verder niet moe en rechts heb ik nergens last van)![]()
sorry, beginnersonderschattingquote:Op woensdag 12 september 2012 21:01 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Doe niet zo dom. Beter een uur!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Je loopt te langzaam. Als je sneller loopt krijg je geen kramp!quote:Op woensdag 12 september 2012 21:02 schreef Dauntl3ss het volgende:
Ik hoor het al, ik heb gewoon geen winnaarsmentaliteit.![]()
(Maar even for serious, loop ik verkeerd of wat, want ik ben verder niet moe en rechts heb ik nergens last van)![]()
Of je doet iets raars met je houding... Hierdoor kan het zijn dat je verkrampt[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nou zal ik maar aardig doen: bij mij hielpen magnesium en calcium tabletjes heel goed. Maar of je zomaar pillen wilt gaan slikken?![]()
Tempo omlaag, minder km's (dus korter lopen) of een combi van beide. Kan zijn dat je kuit het niet trekt. Dus even een stapje terug doen. Krachttraining, standing calf raises, squats, kunnen ook helpen om de boel te verstevigen.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:53 schreef Dauntl3ss het volgende:
Kramp in m'n linkerkuit.
Elke. Facking. Keer.
Beetje jammer van de overige reacties trouwens, help elkaar ipv sarcastisch te reageren.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
verder gewoon iets minder lang lopen... totdat je spieren en pezen gewend zijn.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zal ik me eens in verdiepen, thanks.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:07 schreef Rammelaartje het volgende:
Nou zal ik maar aardig doen: bij mij hielpen magnesium en calcium tabletjes heel goed. Maar of je zomaar pillen wilt gaan slikken?Dankjewel!quote:Op woensdag 12 september 2012 21:10 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Tempo omlaag, minder km's (dus korter lopen) of een combi van beide. Kan zijn dat je kuit het niet trekt. Dus even een stapje terug doen. Krachttraining, standing calf raises, squats, kunnen ook helpen om de boel te verstevigen.
Beetje jammer van de overige reacties trouwens, help elkaar ipv sarcastisch te reageren.
Kan best dat ik als een idioot overkom want ik ben hier ook echt nog niet in thuis, maar ben wel serieus op zoek naar meer info en daar leek dit me op zich het aangewezen topic voor, dus ja.![]()
![]()
inderdaad, dat uur wat Rammelaartje voorstelde was veel te veelquote:Op woensdag 12 september 2012 21:10 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Beetje jammer van de overige reacties trouwens, help elkaar ipv sarcastisch te reageren.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
En nu ga ik echt offlinequote:Hartelijk dank voor uw inschrijving voor de 12.5 kilometer.
Kijk regelmatig op http://www.valkenloop.nl of www.avv-atletiek.nl voor de laatste informatie over de Holapress Valkenloop.
Op 11 november 2012 ligt het startnummer voor u klaar bij het wedstrijdsecretariaat.
Het startnummer wordt dus niet toegestuurd.
Wij wensen u veel succes met de voorbereiding en zien u aan de start op zondag 11 november 2012 in Valkenswaard.
![]()
![]()
Leukquote:
OOHHHHH!!!quote:Op woensdag 12 september 2012 21:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, dat uur wat Rammelaartje voorstelde was veel te veel![]()
Ben even niet met hardlopen bezig, ben verliefd foto's en filmpjes aan het kijken van mn toekomstige iPhone![]()
![]()
Net had mijn GPS weer kuren![]()
Ik was dus aan het Tae-Bo-en en dat ding lag op de vensterbank en plotseling gaf ze aan dat ik 1 kilometer gelopen had![]()
Dus maar even opnieuw begonnen en warempel het ging goed![]()
![]()
Misschien tijd voor een nieuwe gps/telefoon
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Potverdikkie wanneer mag ik weer? rustdagje
Hoop zo dat tijdens mijn individuele training het ook zo lekker gaat. Er staat 8k fartlek op de planningUberhaupt al 8k.....
![]()
![]()
Sssst !quote:Op woensdag 12 september 2012 21:17 schreef mosselmossel het volgende:
Hoe denken PvdA en VVD over hardlopen eigenlijk?
Met endomondo kan je zien hoeveel CO2 je bespaard als ze daarachter komen krijg je een boete als je een week niet traint
deze vraag is volgens mij mosterd na de maaltijdquote:Op woensdag 12 september 2012 21:17 schreef mosselmossel het volgende:
Hoe denken PvdA en VVD over hardlopen eigenlijk?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hardlopen is alleen voor werkenden!quote:Op woensdag 12 september 2012 21:17 schreef mosselmossel het volgende:
Hoe denken PvdA en VVD over hardlopen eigenlijk?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Yes! Dan mag ik!quote:Op woensdag 12 september 2012 21:19 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hardlopen is alleen voor werkenden!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
ben ik het in zekere zin mee eens, (uitzonderingen daar gelaten) het zijn vaak de drukste mensen die ook nog even het lopen in weten te plannen...quote:Op woensdag 12 september 2012 21:19 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hardlopen is alleen voor werkenden!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nou.. ik werk niet volledig en daardoor heb ik de tijd/energie om vaak te kunnen sportenquote:Op woensdag 12 september 2012 21:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ben ik het in zekere zin mee eens, (uitzonderingen daar gelaten) het zijn vaak de drukste mensen die ook nog even het lopen in weten te plannen...![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 september 2012 21:19 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hardlopen is alleen voor werkenden!![]()
![]()
Maar je werkt wel, toch?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou.. ik werk niet volledig en daardoor heb ik de tijd/energie om vaak te kunnen sporten
Don't blame the messengerquote:Mossel vroeg wat die partijen erover denken
![]()
@Shravani, natuurlijk wel!! Het was een grapjeKan me voorstellen dat je niet blij bent dat je baanloos bent
...?! Ik heb even teruggebladerd en zie geen rare dingen uit Dauntles mond komen, dus waarom de 30 minuten is te weinig reacties?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, dat uur wat Rammelaartje voorstelde was veel te veel
Dit topic begint een beetje een incrowd kliekje te worden en als je niet precies doet zoals het kliekje zegt dan gaan we stom doen. Erg jammer.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op woensdag 12 september 2012 21:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Don't blame the messengerMossel vroeg wat die partijen erover denken
![]()
@Shravani, natuurlijk wel!! Het was een grapjeKan me voorstellen dat je niet blij bent dat je baanloos bent
Tis even wennen maar ben alleenstaande moeder dus heb het druk zat, hoop alleen wel weer snel iets te vinden
![]()
![]()
Ik werk stiekem ook wel hoorquote:Op woensdag 12 september 2012 21:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Don't blame the messengerMossel vroeg wat die partijen erover denken
![]()
Ik zie het alleen niet als werk..![]()
Komt vast wel weer goedquote:Op woensdag 12 september 2012 21:25 schreef Shravani het volgende:
[..]Tis even wennen maar ben alleenstaande moeder dus heb het druk zat, hoop alleen wel weer snel iets te vinden
en tot die tijd kun je ook lekker veel lopen. Elk nadeel heeft z'n voordeel
Oh, ik dacht dat het die ene was van die poncho. No hard feelings.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:25 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
...?! Ik heb even teruggebladerd en zie geen rare dingen uit Dauntles mond komen, dus waarom de 30 minuten is te weinig reacties?
Dit topic begint een beetje een incrowd kliekje te worden en als je niet precies doet zoals het kliekje zegt dan gaan we stom doen. Erg jammer.![]()
Jaaa heerlijk!! Ben nog steeds blij met m'n loopje van vanmorgen, nog nooit zo snel gelopenquote:Op woensdag 12 september 2012 21:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Komt vast wel weer goeden tot die tijd kun je ook lekker veel lopen. Elk nadeel heeft z'n voordeel
![]()
![]()
Juist wel goed tegen de stress !quote:Op woensdag 12 september 2012 21:24 schreef Shravani het volgende:
Ik ben sinds 1,5 maand ook baanloos , mag ik nu niet meer lopen?
En als je er fit uitziet en dat ook uitstraalt kom je beter over tijdens sollicitaties
Ik zit sinds ik loop ook echt veel beter in m'n velletje (letterlijk en figuurlijk)quote:Op woensdag 12 september 2012 21:30 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Juist wel goed tegen de stress !
En als je er fit uitziet en dat ook uitstraalt kom je beter over tijdens sollicitaties![]()
Lekker tochquote:Op woensdag 12 september 2012 21:31 schreef Shravani het volgende:
[..]
Ik zit sinds ik loop ook echt veel beter in m'n velletje (letterlijk en figuurlijk)Zelfvertrouwen is ook veel waard en wat NIMBY zegt: Dat zal ook van pas komen in toekomstige sollicitaties
![]()
flikker dan toch lekker op man als je hier niet meer thuis voelquote:Op woensdag 12 september 2012 21:25 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
...?! Ik heb even teruggebladerd en zie geen rare dingen uit Dauntles mond komen, dus waarom de 30 minuten is te weinig reacties?
Dit topic begint een beetje een incrowd kliekje te worden en als je niet precies doet zoals het kliekje zegt dan gaan we stom doen. Erg jammer.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ze heeft gedeeltelijk gelijk RD, echter er komen de laatste ook wel erg veel rare gasten met onrealistische dingen.![]()
Doe's nietquote:Op woensdag 12 september 2012 21:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
flikker dan toch lekker op man als je hier niet meer thuis voel![]()
Bedankt voor het maken van m'n punt. Echt, de vriendelijkheid straalt er vanaf.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
flikker dan toch lekker op man als je hier niet meer thuis voelIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
@slacker_nl Onderwerpen aangekaart door oude bekenden krijgen meer respons (ook al zijn het grappen en grollen) dan die van nieuwelingen. Is ook niet heel vreemd natuurlijk, ik praat ook meer met vrienden dan vreemdelingen. Komt waarschijnlijk ook omdat de beginnende lopers hier eigenlijk al lopers zijn die meer dan 1 of 2 jaar zelfs lopen. Is ook de charme natuurlijk, daarom heb je hier bijna dagelijks een nieuw topic en heb je snel respons en advies.
Je hebt natuurlijk wel gelijk dat nieuwelingen gewoon normaal antwoord krijgen op normale vragen en niet de vraag genegeerd wordt of de vraagsteller voor aap gezet wordt. Is over het algemeen ook het geval trouwens.![]()
Ik weet niks van een ponchoquote:Op woensdag 12 september 2012 21:28 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het die ene was van die poncho. No hard feelings.![]()
![]()
Ik heb laatst ook zo'n discussie gevoerd hier, mijn punt: "als je niet wil helpen reageer dan niet op iemand die iets vraagt".quote:Op woensdag 12 september 2012 21:39 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Bedankt voor het maken van m'n punt. Echt, de vriendelijkheid straalt er vanaf.
Ik begrijp dat mensen enigszins gefrustreerd raken van mensen die dingen vragen en onrealistische doelen stellen. Vaak vergeten ze zelf hoe ze zijn begonnen en welke blessures ze hebben gehad. Je ziet hier ook veel vreemde verhalen voorbij komen, maar negeer ze dan.![]()
wat dus?quote:
verklaar je nader'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
O hell no, daar distantieer ik me al helemáál van.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:46 schreef Quoi het volgende:
Poncho's![]()
[ afbeelding ]
Verder: vrede op aarde![]()
Als ze gefrustreerd raken door de vragen moet je je gaan afvragen of je nog wel wilt/moet reageren, want er zijn er zat die het stokje kunnen overnemen. Inderdaad, ben je het zat, mondje dicht, en reageer niet. De inzichten van elke poster zijn anders, de omstandigheden ook en als je echt het idee hebt dat iemand een bord voor z'n kop heeft, dan laat je die persoon een bord voor z'n kop hebben. Maar dat sarcastische onbehulpzame is gewoon niet tof.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:44 schreef Tieske89 het volgende:
[..]
Ik heb laatst ook zo'n discussie gevoerd hier, mijn punt: "als je niet wil helpen reageer dan niet op iemand die iets vraagt".
Ik begrijp dat mensen enigszins gefrustreerd raken van mensen die dingen vragen en onrealistische doelen stellen. Vaak vergeten ze zelf hoe ze zijn begonnen en welke blessures ze hebben gehad. Je ziet hier ook veel vreemde verhalen voorbij komen, maar negeer ze dan.
Waarom zou ik als nieuweling hier gaan posten als ik weet dat je bij dit soort dingen rare antwoorden krijgt... Maar kennelijk mag je er inmiddels ook niks van zeggen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
@rechtsedirecte ik dacht, ik probeer het een beetje te verklaren en dan post jij zo'n comment in de trend van "als je terechte kritiek op ons hebt dan flikker je toch lekker op, want we willen het niet horen. Het topic is van ons incrowders".. Zo lees ik dat in ieder geval.![]()
IK MOET MORGEN HARDLOPEN VAN MEZELF MAAR HEB NU AL GEEN ZIN HELP ME.
Zo nu gaan jullie mij allemaal leuke dingen toezeggen zodat we allemaal weer zin hebben om te lopen zonder gezeur over incrowders enzo![]()
![]()
Volgens mij is er ook niks aan de hand. Misverstandje, paar grapjes, daarna opgelost. Dauntl3ss voelt zich niet aangevallen, everybody happyquote:Op woensdag 12 september 2012 21:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Hier iemand die nog lang geen incrowder is en volgens mij is het gewoon allemaal een misverstand..toch?
In het amateur-hardlopers topic zijn minder beginners met vragen, maar wat mij opvalt is dat de mensen die hier nu serieuze antwoorden geven (No-P, jij, ik) zeker geen beginners zijn. Nogmaals dit geldt zeker niet voor iedereen hier hoor, en ik begrijp reacties wel als er 101 mensen met dezelfde onrealistische doelen aankomen.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:49 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Als ze gefrustreerd raken door de vragen moet je je gaan afvragen of je nog wel wilt/moet reageren, want er zijn er zat die het stokje kunnen overnemen. Inderdaad, ben je het zat, mondje dicht, en reageer niet. De inzichten van elke poster zijn anders, de omstandigheden ook en als je echt het idee hebt dat iemand een bord voor z'n kop heeft, dan laat je die persoon een bord voor z'n kop hebben. Maar dat sarcastische onbehulpzame is gewoon niet tof.
Waarom zou ik als nieuweling hier gaan posten als ik weet dat je bij dit soort dingen rare antwoorden krijgt... Maar kennelijk mag je er inmiddels ook niks van zeggen.![]()
absoluut niet, ik heb alleen het idee dat als er iemand eens een keertje "kritiek" op iemand anders geeft Slacker zich geroepen voelt om zich als moraalridder op te werpen en iedereen tot de orde te roepen die even "niet aardig was"quote:Op woensdag 12 september 2012 21:50 schreef AlexN het volgende:
@rechtsedirecte ik dacht, ik probeer het een beetje te verklaren en dan post jij zo'n comment in de trend van "als je terechte kritiek op ons hebt dan flikker je toch lekker op, want we willen het niet horen. Het topic is van ons incrowders".. Zo lees ik dat in ieder geval.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
You know you need to!quote:Op woensdag 12 september 2012 21:54 schreef Miezziej het volgende:
Zo nu gaan jullie mij allemaal leuke dingen toezeggen zodat we allemaal weer zin hebben om te lopen zonder gezeur over incrowders enzo
Ik heb de oplossing. Er zijn inderdaad soms wat vragen van 'newbies' die kant noch wal raken, dat klopt. En ik vind dat we daar geheel eerlijk op moeten blijven reageren, alleen dan gewoon in normale woorden. Dus geen mongool/flikker op/krijg de k oid![]()
![]()
We hebben allemaal wel eens geen zin.. Denk maar aan het gevoel als je weer gelopen hebt. Moe voldaan.. en toch weer kicken dat je het gedaan hebt...quote:Op woensdag 12 september 2012 21:54 schreef Miezziej het volgende:
Zo nu gaan jullie mij allemaal leuke dingen toezeggen zodat we allemaal weer zin hebben om te lopen zonder gezeur over incrowders enzo
En daarna een lekkere douche
Lekker lopen morgen...
![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 september 2012 21:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Volgens mij is er ook niks aan de hand. Misverstandje, paar grapjes, daarna opgelost. Dauntl3ss voelt zich niet aangevallen, everybody happytoch?
Leek mij wel ja..
![]()
wel een beetje "zielig" dat er meteen een "topic report" gedaan werd na een ongetogen woord en er binnen een paar minuten een mod-je was....kom op zich, we zijn toch geen kleine kinderen?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Als je modjes niet leuk vindt, dan ga je toch lekker wegquote:Op woensdag 12 september 2012 22:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
wel een beetje "zielig" dat er meteen een "topic report" gedaan werd na een ongetogen woord en er binnen een paar minuten een mod-je was....kom op zich, we zijn toch geen kleine kinderen?![]()
P.S.
Deze post is niet serieus bedoeld![]()
![]()
![]()
Lekker gaan slapen. is het morgen vast overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu is het moraalridderig. Nu komen we ergens. Volgens mij heb ik hier de meeste koppige lopers nagenoeg altijd met advies bediend terwijl andere sarcastisch waren, denk aan datisstom. Ik ben geen moraalridder, ha, far from. Maar ik zal m'n mond houden over iets waar ik me iig aan stoor, stel je voor!quote:Op woensdag 12 september 2012 21:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
absoluut niet, ik heb alleen het idee dat als er iemand eens een keertje "kritiek" op iemand anders geeft Slacker zich geroepen voelt om zich als moraalridder op te werpen en iedereen tot de orde te roepen die even "niet aardig was"In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Oef, ik heb vandaag kennis gemaakt met het begrip van de dag. Ik had wel weer eens zin in het parcours van de bruggenloop en de benen voelden meteen goed. Uiteindelijke splits:
23:55
47:58 (24:03)
1:10:57 (22:59)
Met het gevoel dat het nog harder kon
En dan te bedenken dat ik afgelopen zondag bij de 5K maasstadloop na 22:58 helemaal dood binnen kwam![]()
![]()
dus jij mag wel je mening geven maar als anderen eens een keer "een, in jouw ogen, onzinnig advies geven" dan sta je met het opgeheven vingertje klaar?quote:Op woensdag 12 september 2012 22:09 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nu is het moraalridderig. Nu komen we ergens. Volgens mij heb ik hier de meeste koppige lopers nagenoeg altijd met advies bediend terwijl andere sarcastisch waren, denk aan datisstom. Ik ben geen moraalridder, ha, far from. Maar ik zal m'n mond houden over iets waar ik me iig aan stoor, stel je voor!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Jeetje, wat een frustratie hierKunnen we niet gewoon lekker gaan..lopen? Klaar?
In de tussentijd heb ik echt heerlijk gelopenTraining was duurloopje van 60/70 min. Nou, gezien mijn groep was dit niet in 1x maar in blokken van 15 min. Lekker LDL tempo en volop gekletst. Mochten nog 5 min versnellen, heerlijk!
http://connect.garmin.com/activity/221997048
of
http://www.endomondo.com/workouts/iARJ998ULks![]()
Ga er tegenin, by all means, we hebben vaker onenigheden gehad, en ik voorspel dat onze verschillende inzichten voor nog veel meer onenigheden zullen zorgen.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dus jij mag wel je mening geven maar als anderen eens een keer "een, in jouw ogen, onzinnig advies geven" dan sta je met het opgeheven vingertje klaar?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Klinkt lekkerrrquote:Op woensdag 12 september 2012 22:13 schreef GotC het volgende:
In de tussentijd heb ik echt heerlijk gelopenTraining was duurloopje van 60/70 min. Nou, gezien mijn groep was dit niet in 1x maar in blokken van 15 min. Lekker LDL tempo en volop gekletst. Mochten nog 5 min versnellen, heerlijk!
of
http://www.endomondo.com/workouts/iARJ998ULks
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:13 schreef GotC het volgende:
of
http://www.endomondo.com/workouts/iARJ998ULksLekker in de gezonde zeelucht
![]()
![]()
Ik kijk altijd naar mijn Pinterest collage met aansporingsplaatjesquote:Op woensdag 12 september 2012 21:54 schreef Miezziej het volgende:
IK MOET MORGEN HARDLOPEN VAN MEZELF MAAR HEB NU AL GEEN ZIN HELP ME.:
http://pinterest.com/nestje/fitness-inspiration/
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
En in die omgevingquote:Op woensdag 12 september 2012 22:13 schreef GotC het volgende:
of
http://www.endomondo.com/workouts/iARJ998ULksabsoluut geen straf lijkt me
![]()
Zo gaan nieuwelingen zich wel welkom voelen jaquote:Op woensdag 12 september 2012 21:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
flikker dan toch lekker op man als je hier niet meer thuis voel
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Nu voelt het wel lekkerquote:Op woensdag 12 september 2012 22:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Jij ook he?
En Yuki ook al!
Zie het, die BtB heeft ons niet klein gekregenop het moment van lopen niet echt, maar goed. Ik gooi het maar op stijvigheid van de BtB en een vol hoofd... Komt vast wel weer goed.
Die website staat in m'n favo'squote:Op woensdag 12 september 2012 22:17 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik kijk altijd naar mijn Pinterest collage met aansporingsplaatjes:
http://pinterest.com/nestje/fitness-inspiration/
[ afbeelding ]![]()
![]()
Oh ja, lekker in de sportschool krachttraining gedaan en interval op de band. En nu voel ik me geweldig
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Net een "gevarieerde" duurloop gedaan. De variatie zat hem in het parcours: Duinen, strand, bos, asfalt.
In een heeeel rustig tempo moeten lopen, want de knoop die tijdens BtB in mn kuit is geschoten, die zit er nog steeds
F means you're fucked![]()
Maar je krijgt toch bijna een sportmassage?quote:Op woensdag 12 september 2012 22:19 schreef YUR het volgende:
Net een "gevarieerde" duurloop gedaan. De variatie zat hem in het parcours: Duinen, strand, bos, asfalt.
In een heeeel rustig tempo moeten lopen, want de knoop die tijdens BtB in mn kuit is geschoten, die zit er nog steeds[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Oh ik loop achter. Negeer m'n post dan maar
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Zaterdagmiddag ja. Zie er stiekem tegenopquote:Op woensdag 12 september 2012 22:20 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar je krijgt toch bijna een sportmassage?
Liggen en genietenquote:Op woensdag 12 september 2012 22:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Zaterdagmiddag ja. Zie er stiekem tegenop
Zou ik ook hebben, ik moet niks van massages hebben, brrr... Maar voor de kuit-knoop is het misschien wel lekker!quote:Op woensdag 12 september 2012 22:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Zaterdagmiddag ja. Zie er stiekem tegenop[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hope so, want de eerste 20 minuten was het meer strompelen dan hardlopenquote:Op woensdag 12 september 2012 22:21 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zou ik ook hebben, ik moet niks van massages hebben, brrr... Maar voor de kuit-knoop is het misschien wel lekker!
oke, mijn bewoording was misschien wat krachtig, mijn excuses daarvoor maar ik kan gewoon slecht tegen het "we mogen niets negatiefs zeggen of een geintje maken" praatje wat af en toe naar voren komt, want stel je voor...quote:Op woensdag 12 september 2012 22:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zo gaan nieuwelingen zich wel welkom voelen ja
Ik weet wel, sommige Fokkers hebben een ideaal mileu geschapen op hun zolderkamertje waar absolute wereldvrede heerst maar kom op zeg, volgens mij werkt dat niet helemaal irl.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Motivationals zijn altijd top. Ik vind de "I don't stop when I'm tired, I stop when I'm doen!" nog steeds super.![]()
Het is toch echt een sportmassage, dus dat gaat je vast goed doenquote:Op woensdag 12 september 2012 22:22 schreef YUR het volgende:
[..]
Hope so, want de eerste 20 minuten was het meer strompelen dan hardlopen![]()
Zeg, die Laan van Meerdervoort Loop, zit die snel vol, normaal gezien?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Komt vast goed, na een wedstrijd of lange, zware duurloop moeten je spieren gewoon langer herstellenvoel me nu ook eindelijk weer beter na mijn 18km tochtje..
Nee, volgens mij kun je zelfs de dag zelf nog inschrijven...maar dat weet ik niet zekerquote:Op woensdag 12 september 2012 22:23 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het is toch echt een sportmassage, dus dat gaat je vast goed doen![]()
Zeg, die Laan van Meerdervoort Loop, zit die snel vol, normaal gezien?Jawel, maar dit is een nieuw fenomeen in mijn lichaam...vertrouw het dus ook niet helemaalquote:Op woensdag 12 september 2012 22:23 schreef SEMTEX het volgende:
Komt vast goed, na een wedstrijd of lange, zware duurloop moeten je spieren gewoon langer herstellenvoel me nu ook eindelijk weer beter na mijn 18km tochtje..
volgnes mij is een knoop er uit kneden eerder "de tanden op elkaar" dan echt genietenquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Sssst!!quote:Op woensdag 12 september 2012 22:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
volgnes mij is een knoop er uit kneden eerder "de tanden op elkaar" dan echt genietendat moet je dus niet zeggen!
Ja precies ja.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
volgnes mij is een knoop er uit kneden eerder "de tanden op elkaar" dan echt genieten
En zaterdag gaat er een uur lang gekneed worden
Mooiquote:Op woensdag 12 september 2012 22:24 schreef YUR het volgende:
[..]
Nee, volgens mij kun je zelfs de dag zelf nog inschrijven...maar dat weet ik niet zekerdan heb ik nog even. Ik speel met het idee namelijk, maar weet nog niet of ik dat weekend überhaubt kan... Kan dus niet nu al inschrijven
Partypooperquote:Op woensdag 12 september 2012 22:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
volgnes mij is een knoop er uit kneden eerder "de tanden op elkaar" dan echt genieten
Happy ending?quote:Op woensdag 12 september 2012 22:26 schreef AlexN het volgende:
Sportmassage werkt goed hoor, lekker de stijfheid eruit masseren. Is echt een aanradertje.
Daaromzitten ze ook op hun zolderkamertje omdat ze de echte wereld niet aan kunnen.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
oke, mijn bewoording was misschien wat krachtig, mijn excuses daarvoor maar ik kan gewoon slecht tegen het "we mogen niets negatiefs zeggen of een geintje maken" praatje wat af en toe naar voren komt, want stel je voor...
Ik weet wel, sommige Fokkers hebben een ideaal mileu geschapen op hun zolderkamertje waar absolute wereldvrede heerst maar kom op zeg, volgens mij werkt dat niet helemaal irl.![]()
![]()
sorryquote:
heeft er iemand met sportmassage direkt na een wedstrijd? vraag me af hoe bevordelijk het voor een snel herstel is'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
M'n vader laat het, indien mogelijk, direct doen na een marathon. Hij vindt het prettig, stijve en stramme spieren worden er wat losser van waardoor hij wat makkelijker loopt (als in: wandelt) daarna.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
heeft er iemand met sportmassage direkt na een wedstrijd? vraag me af hoe bevordelijk het voor een snel herstel is♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
weet je zeker dat dat sportmassage is...??quote:Op woensdag 12 september 2012 22:32 schreef AlexN het volgende:
@semtex .. Ik ga er altijd happy en ontspannen vandaan ja'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ben benieuwd naar zijn ervaringquote:Op woensdag 12 september 2012 22:33 schreef GotC het volgende:
Yur krijgt zijn sportmassage paar uurtjes na de zaterdagtraining..'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
@rechtsedirecte ik heb het weleens 1 dag na een inspanning gehad en het werkt erg goed dan. Je ziet die profwielrenners ook altijd dezelfde dag nog losgemasseerd worden, dus ik gok dat het ook direct na de inspanning bevorderlijk is.![]()
Zeker nietquote:Op woensdag 12 september 2012 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En in die omgevingabsoluut geen straf lijkt me
Is erg fijn lopen, een aanrader!
![]()
Ik ben denk ik geen doorzetter wat massages betreft. Zodra er begonnen wordt, spring ik schreeuwend van die tafel afvreselijk gevoel vind ik het, dan heb ik liever een aantal dagen spierpijn
Bruggenloop was leuk. 25:08 op de 7km. Ging wel lekker kon mijn beoogde tempo goed vast houden en zelfs nog wat versnellen. Verrassend na zaterdag erg slecht te hebben gelopen bij de veluweloop. Alleen jammer dat mijn eigen naam er niet bij staat doordat ik een nummer had overgenomen,.Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!![]()
LA The Voices treden op bij de VVD![]()
Vanavond weer een loopje gedaan met Nike Run Club. Echt geweldig, we hebben heerlijk gelopen. Uiteindelijk een tocht van 6,7 in 37 minuten. Heerlijk. Trots dat ik in een stuk heb gelopen, zonder te stoppen of langzamer te gaan.
Ik ben blij![]()
omgquote:Op woensdag 12 september 2012 22:37 schreef Guppyfriend het volgende:
_!
Ik kwam vanmorgen vroeg, ná het stemmen, nog een hoop campagnevoerders tegen onderweg naar m'n werk. Tegen iedereen gezegd dat ik al gestemd had dus dat ze te laat waren. Iedereen was positief... Behalve de VVD'ers
Lekker hoor! En dat zo snel na een andere wedstrijd!quote:Op woensdag 12 september 2012 22:36 schreef No-P het volgende:
Bruggenloop was leuk. 25:08 op de 7km. Ging wel lekker kon mijn beoogde tempo goed vast houden en zelfs nog wat versnellen. Verrassend na zaterdag erg slecht te hebben gelopen bij de veluweloop. Alleen jammer dat mijn eigen naam er niet bij staat doordat ik een nummer had overgenomen,.![]()
![]()
If you do what you always did, you will get what you always got. ~ Mark TwainJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Veel mensen die gelopen hebben vandaag!! Goed bezig!
En supermooie tijd, No-P!
Ik kreeg wel een lekker sapje van de VVD'ersquote:Op woensdag 12 september 2012 22:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
omg_!
Ik kwam vanmorgen vroeg, ná het stemmen, nog een hoop campagnevoerders tegen onderweg naar m'n werk. Tegen iedereen gezegd dat ik al gestemd had dus dat ze te laat waren. Iedereen was positief... Behalve de VVD'ers
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:41 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik kreeg wel een lekker sapje van de VVD'ers
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:39 schreef linebear het volgende:
Vanavond weer een loopje gedaan met Nike Run Club. Echt geweldig, we hebben heerlijk gelopen. Uiteindelijk een tocht van 6,7 in 37 minuten. Heerlijk. Trots dat ik in een stuk heb gelopen, zonder te stoppen of langzamer te gaan.
Ik ben blij![]()
![]()
Een Sapje verwacht je toch van een andere partij...quote:Op woensdag 12 september 2012 22:41 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik kreeg wel een lekker sapje van de VVD'ersF means you're fucked![]()
Die werd mij ook aangeboden op het station. Achteraf gezien had ik 'm aan moeten nemen, want hij bleek echt lekker te zijnquote:Op woensdag 12 september 2012 22:41 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik kreeg wel een lekker sapje van de VVD'ers
Ik had alleen geen zin in cadeautjes van de VVD
Die grap werd ook al op m'n werk gemaaktquote:Op woensdag 12 september 2012 22:44 schreef YUR het volgende:
[..]
Een Sapje verwacht je toch van een andere partij...
dat is toch meer een uitgeperste citroen...?quote:Op woensdag 12 september 2012 22:44 schreef YUR het volgende:
[..]
Een Sapje verwacht je toch van een andere partij...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Gemiste kans, ik zeg het je! Het was wel een leuk flesje, het staat nog op m'n bureau op m'n werk. Als de schoonmaker het laat staan, that isquote:Op woensdag 12 september 2012 22:44 schreef YUR het volgende:
[..]
Een Sapje verwacht je toch van een andere partij...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Meer een linksom uitgeperste limoenquote:Op woensdag 12 september 2012 22:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat is toch meer een uitgeperste citroen...?F means you're fucked![]()
Ik wil mn stem wijzigenquote:Op woensdag 12 september 2012 22:37 schreef Guppyfriend het volgende:
![]()
![]()
Excuus, dit is een hardlooptopic
Gezien de knoop in mn kuit denk ik dat ik mn loopje van morgen even oversla. Zaterdagochtend een LDL van zo'n 100 minuten voor de boegF means you're fucked![]()
Rust is ook training!quote:Op woensdag 12 september 2012 22:47 schreef YUR het volgende:
Gezien de knoop in mn kuit denk ik dat ik mn loopje van morgen even oversla. Zaterdagochtend een LDL van zo'n 100 minuten voor de boeg/mantra
Lijkt me sowieso niet gek. Na zondag heb je alweer 2 keer gelopen toch?quote:Op woensdag 12 september 2012 22:47 schreef YUR het volgende:
Gezien de knoop in mn kuit denk ik dat ik mn loopje van morgen even oversla. Zaterdagochtend een LDL van zo'n 100 minuten voor de boeg
Oké, ivm HM moet je veel trainen natuurlijk... Maar gezien zondag en je kuitklachten daarop volgend lijkt dit me een heel verstandig besluit.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Goed punt! Bedtijdquote:Op woensdag 12 september 2012 22:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Rust is ook training!/mantra
![]()
![]()
Ik kan nog niet naar bed, m'n nagelschaartje is kwijtquote:en dat scherpe puntje aan m'n teennagel maakt steeds een wondje aan de teen ernaast. Gedoe met bloed en alles steeds
Auwquote:Op woensdag 12 september 2012 22:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik kan nog niet naar bed, m'n nagelschaartje is kwijten dat scherpe puntje aan m'n teennagel maakt steeds een wondje aan de teen ernaast. Gedoe met bloed en alles steeds
Gewoon schaartje? Vijltje?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik ga maar eens vroeg rennen, ben benieuwd hoe dat bevalt!
Nu al zin in het tempo gedeelte ;-)Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ik ga m'n vijltje wel zoekenquote:![]()
Echt, ik breng de chaostheorie in praktijk...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
vanvond een rustig rondje..... klein probleempje maar hoop dat het overkomelijk is'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
inderdaad..... dan besef je maar weer hoe geluukig wij zijn dat we "gewoon" onze schoenen kunnen aantrekken en een rondje kunnen gaan rennen
hier echt super lenteweer...quote:Op woensdag 12 september 2012 23:03 schreef Don_Vanelli het volgende:
zo, de hemelsluizen openen zich hier. Goeie timingmaar heb afgelopen dinsdag te lang doorgelopen op mijn nieuwe schoenen en nu "wat last" van mijn hiel.... ja ik weet het , eigen schuld... hind sight and all that...
Dus vanvond een rustig rondje op mijn oude schoenen om te kijken hoe het gaat en of ik evt. komende zaterdag aan de Southland 10km Road Championships mee kan doen...
Heb als doel om te kijken of ik mijn PR wat scherper kan stellen dus wil, als ik mee doe, wel in goede vorm zjin
[ Bericht 2% gewijzigd door rechtsedirecte op 12-09-2012 23:25:59 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
en natuurlijk om te kijken of ik in de buurt van YUR's pr op de 10km kan komen
Nu heb ik plaatsvervangende schaamte tegenover haar. Wat een prachtige prestatie!quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
http://runkeeper.com/user/storm666/activity/117503272
ging erg lekker alleen op het eind begon mijn knie toch nog wat te protesteren tegen de kuilen hobbels wortels en mul zand. nu koelen en 2 rustdagen in plannen.
runkeeper deed het niet maar heb de km`s en tijd van iemand anders gekregen en zelf even de route getekend. lekkere temperatuur ook. starten met 16 graden. eindigend op 15 14 graden.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
lekker gelopen WS! zeker qua omstandigheden, mul zand etc.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:57 schreef winterstorm666 het volgende:
http://runkeeper.com/user/storm666/activity/117503272
ging erg lekker alleen op het eind begon mijn knie toch nog wat te protesteren tegen de kuilen hobbels wortels en mul zand. nu koelen en 2 rustdagen in plannen.
runkeeper deed het niet maar heb de km`s en tijd van iemand anders gekregen en zelf even de route getekend. lekkere temperatuur ook. starten met 16 graden. eindigend op 15 14 graden.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
thankxs!! dat de temperaturen zakken vind ik ook zo`n voordeel. loopt zoveel lekkerder. mocht het met mijn werk uitkomen wil ik ook op woensdag wat vaker met dit groepje lopen. maar voor die knie wil ik toch even langs de dokter. even naar laten kijken. het wordt ook helemaal niet dik. de pijn zit onder de knie wat dieper in het gewricht. net onder de schijf.
kruip nu maar eens in mijn bedje. morgen examen voor mijn interne opleiding.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Dat zou geen probleem moeten zijn voor jequote:Op woensdag 12 september 2012 23:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
en natuurlijk om te kijken of ik in de buurt van YUR's pr op de 10km kan komenF means you're fucked![]()
hehe, lekker is anders hoorquote:Op woensdag 12 september 2012 23:32 schreef mosselmossel het volgende:
BtB'ers! Wat hebben jullie lekker gelopen vandaag!
De douche was heerlijk warmquote:Op donderdag 13 september 2012 07:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat was het vooral toen ik weer thuis kwam
Zeker nadat we op de terugweg zeik-helemaal-nat waren geregend...F means you're fucked![]()
Ja, douchen was heerlijkquote:Op donderdag 13 september 2012 07:34 schreef YUR het volgende:
[..]
De douche was heerlijk warm
Zeker nadat we op de terugweg zeik-helemaal-nat waren geregend...
Ik had maar een klein beetje regen. Enerzijds jammer, want lopen in de regenanderzijds maar goed ook, want anders was ik wel heel koud thuisgekomen.
We hadden tijdens het lopen ook geen regen...alleen op de fietsquote:Op donderdag 13 september 2012 07:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, douchen was heerlijk
Ik had maar een klein beetje regen. Enerzijds jammer, want lopen in de regenanderzijds maar goed ook, want anders was ik wel heel koud thuisgekomen.
En veel ook!
Mehquote:Op donderdag 13 september 2012 07:38 schreef YUR het volgende:
[..]
We hadden tijdens het lopen ook geen regen...alleen op de fietsEn veel ook!
Had ik trouwens al gezegd hoe blij ik ben met m'n Garmin?
Gister geprobeerd alleen te kijken naar m'n hartslag, en was blij te merken dat die netjes onder de 185 bleef. Max 183, gemiddeld 177.
Das best ok toch?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik ben blij dat je er zo blij mee bent!quote:Op donderdag 13 september 2012 07:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Meh
Had ik trouwens al gezegd hoe blij ik ben met m'n Garmin?
Gister geprobeerd alleen te kijken naar m'n hartslag, en was blij te merken dat die netjes onder de 185 bleef. Max 183, gemiddeld 177.
Das best ok toch?
Het is zo ff moeilijk te zeggen, want hartslag is voor iedereen weer anders...En je weet je max. hartslag nog niet, denk ik?F means you're fucked![]()
Volgens die formule in de OP is het 196-197.quote:Op donderdag 13 september 2012 07:48 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je er zo blij mee bent!
Het is zo ff moeilijk te zeggen, want hartslag is voor iedereen weer anders...En je weet je max. hartslag nog niet, denk ik?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Voor mij persoonlijk kloppen de formules nietquote:Op donderdag 13 september 2012 08:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Volgens die formule in de OP is het 196-197.
Als je wilt weten of je gemiddelde hartslag een beetje in orde was, zul je je even een klein beetje in moeten lezen over hartslagzones en trainingsintensiteit. Bij iedere trainingsintensiteit "hoort" een bepaalde hartslagzoneF means you're fucked![]()
Gefeliciteerd, trotse en stoere vrouwquote:Op donderdag 13 september 2012 08:08 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]heb m'n diploma
Nu nog even zien of ik vandaag nog ga hardlopen.. ben echt súper gaar en niet zozeer door bier, maar door het geklus/gerenoveer hier en het gebrek aan deugdelijke nachtrust de afgelopen 3 nachten![]()
![]()
Thanks!Vind 't erg fijn om EINDELIJK dat papiertje te hebben, eindelijk
zo'n ehm.. 5 jaar later dan gepland!
Ja doei.![]()
Wat een leuke foto!quote:Op donderdag 13 september 2012 08:08 schreef motorbloempje het volgende:
Nu nog even zien of ik vandaag nog ga hardlopen.. ben echt súper gaar en niet zozeer door bier, maar door het geklus/gerenoveer hier en het gebrek aan deugdelijke nachtrust de afgelopen 3 nachten![]()
![]()
Gefeliciteerd mop![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 13 september 2012 08:08 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Thanks voor de tip!quote:Op donderdag 13 september 2012 08:07 schreef YUR het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk kloppen de formules niet
Als je wilt weten of je gemiddelde hartslag een beetje in orde was, zul je je even een klein beetje in moeten lezen over hartslagzones en trainingsintensiteit. Bij iedere trainingsintensiteit "hoort" een bepaalde hartslagzone
quote:Op donderdag 13 september 2012 08:08 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Thanks!![]()
Ik denk dat ik sowieso wel even ga lopen vandaag, maar misschien niet de 8km die op m'n schema staat. 5k ga ik denk ik doen en alleen als 't echt heel goed gaat die 8. Manmanman wat ben ik gaar![]()
Ja doei.![]()
Goed gedaan moblo
Mijn pootje is weer pijnlijk... Beetje jammer wel[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Netjes, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 13 september 2012 08:08 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Ff rust heb je wel verdiend![]()
![]()
Pijn als in blessure, of ff dagje rustig aan?quote:Op donderdag 13 september 2012 08:29 schreef Guppyfriend het volgende:
Goed gedaan moblo
Mijn pootje is weer pijnlijk... Beetje jammer wel![]()
Feli Moblo!
Ziggy played guitar
ten eerste, MoBlo, van harte!!
net terug van een lekker rondje in draftempo.
Geprobeert om me zo netjes mogelijk aan mijn schema qua tijd en afstand te houden.
Hiel voelt goed, even mijn rustdag afwachten voor ik een beslissing neem aangaande de 10km van zaterdag maar moet, zoals het nu voelt, wel gaan.
Zo niet, dan een extra rustdag op zaterdag en een lange duurloop op zondag
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 13-09-2012 08:40:32 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Weet ik niet zeker... Kan beide zijn. Kijk het even aanquote:Op donderdag 13 september 2012 08:31 schreef Arquero het volgende:
[..]
Pijn als in blessure, of ff dagje rustig aan?
Gefelicitoerterd! Goed gedaan lady!quote:Op donderdag 13 september 2012 08:08 schreef motorbloempje het volgende:
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd Moblo![]()
Vanavond weer een poging wagen voor een rondje
[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2012 08:48:39 ]![]()
vergeet jullie droge biscuitje bij de koffie straks...Jump heeft gebak voor iedereen!!
Jump, van harte!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
![]()
Goed bezig Moblo!
En gefeliciteerd Jump!<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
inderdaad, a day out running is always a good day!!quote:Op donderdag 13 september 2012 09:21 schreef GlenHighland het volgende:
En de rest ook gefeliciteerd met weer een fijne dag
Mooie kutdag dan vandaagquote:Op donderdag 13 september 2012 09:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, a day out running is always a good day!!
heb je wel de tijd om vandaag alvast de slingers op te hangen voor wederom een mooie dag morgenquote:
Overmorgen pas! Ik merk dat ik me een beetje in moet houden...quote:Op donderdag 13 september 2012 09:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
heb je wel de tijd om vandaag alvast de slingers op te hangen voor wederom een mooie dag morgenF means you're fucked![]()
de lange duurloop zaterdag, wederom "afwisselend terrein"?quote:Op donderdag 13 september 2012 09:28 schreef YUR het volgende:
[..]
Overmorgen pas! Ik merk dat ik me een beetje in moet houden...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nog geen idee eigenlijk. Er staat niets over variatie in het schemaquote:Op donderdag 13 september 2012 09:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
de lange duurloop zaterdag, wederom "afwisselend terrein"?
Feli aan allen die het willen!
Vanavond mag ik weer lopen. Ga 29 september 10km lopen tijdens de HM van Katwijk, maar dat is een stuk over strand en een stuk door duin. Dat wil ik eigenlijk zaterdag as proberen (in de schemer/donker door duin en strand is natuurlijk vragen om blessures), dus vanavond een rondje Katwijk van ongeveer 10km uitgestippeld. Ik hoop stiekem dat het een klein beetje regent, dat rent namelijk heerlijk.
![]()
Dat dus, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 13 september 2012 08:52 schreef YUR het volgende:
Jump is jarig, hoera
Gefeliciteerd ouwe![]()
GVD, ik baal goed !![]()
Afgelopen zaterdag eerste training gehad van de 6 die ik krijg. Tussendoor dus ook "huiswerk" op gekregen en dinsdag ging dit nog goed en zonder problemen: 6 x 2 minuten hardlopen met telkens een minuut rust. Vóór en achteraf de kern-training ook warming-up en uitlopen. Dat ging dus allemaal goed.
Vanochtend besloten om hier in het dorp/polder te gaan lopen met de volgende training: 2-3-2-3-2. Wéér met telkens een minuut rust daartussen. Krijg ik na die eerste 3 minuten loop (nog iets meer dan halve minuut te gaan) opeens een enorme spierpijn/kramp in mijn linker kuitHeb nog verder proberen te lopen, maar deed echt te veel zeer.
Zaterdag dus weer training met de groep, mag toch hopen dat die kramp/spierpijn dan over is.![]()
![]()
Komt vast wel goed Meike. Het klinkt als nieuwigheid/wennen en dat je daardoor een beetje verkrampt was. Nu lekker rusten en zaterdag weer verder
wat guppy zegt.
zelf beschrijf je het al als kramp/spierpijn... imo is zelfs een beginnende loper in staat om redelijk aan te voelen als er echt "iets mis is" en het meer is dan spierpijn.
rust tot en met zaterdag en dan zou ik het wel even aankaarten met je trainer zodat evt. je training wat aangepast kan worden.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Heb het net ook even in de mail gezet naar één van de trainers toe.
Ja ik denk dat het ook echt alleen maar spierpijn is, maar ik had echt gehoopt dat het net als Dinsdag gewoon zo lekker ging en die training uit kon lopen. We zitten hier thuis nog met een verbouwing, gister even bezig geweest met weer een stukje laminaat (en een vreselijke hoek onder het schuine dak waarin we moeten..) leggen.
Eerst maar even douchen nu![]()
![]()
door de drukte thuis ombewust misschien iets te "vermoeid en krampachtig" gelopen?!quote:Op donderdag 13 september 2012 10:09 schreef Meike26 het volgende:
Heb het net ook even in de mail gezet naar één van de trainers toe.
Ja ik denk dat het ook echt alleen maar spierpijn is, maar ik had echt gehoopt dat het net als Dinsdag gewoon zo lekker ging en die training uit kon lopen. We zitten hier thuis nog met een verbouwing, gister even bezig geweest met weer een stukje laminaat (en een vreselijke hoek onder het schuine dak waarin we moeten..) leggen.
Eerst maar even douchen nu'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat zou zo maar eens kunnen, maar waarom had ik hier dindag dan geen last van ?quote:Op donderdag 13 september 2012 10:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
door de drukte thuis ombewust misschien iets te "vermoeid en krampachtig" gelopen?!
Straks weer even klussen en dan vanac vanavond tot zaterdag ochtend niets meer doen !![]()
Ahha, dank voor alle felicitaties!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Zijn hier meer mensen die last hebben van de zogenaamde ''shin splints''? Ik kreeg sinds deze week pijn aan de binnenkant van mn schenen en ben toen even gaan googelen. Weet dus ook nu dat het niet vanzelf over gaat en even rust moet nemen. Ik vind het alleen zó zonde. Conditie begon ik net een heel klein beetje lekker op te bouwen en dan ditZat inmiddels bij les 14 en moet nu stukken van 5 minuten rennen, vond ik al heel wat dat ik dat kon volhouden en dan krijg je van die klote-pijntjes.
Hebben jullie er wel eens last van gehad, wat heb je er aan gedaan en hoelang duurde het voor je weer wat kon doen?![]()
Ik zou het nog eens ff laten checken bij een andere dokter dan Dr. Google....quote:Op donderdag 13 september 2012 11:54 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Zijn hier meer mensen die last hebben van de zogenaamde ''shin splints''? Ik kreeg sinds deze week pijn aan de binnenkant van mn schenen en ben toen even gaan googelen. Weet dus ook nu dat het niet vanzelf over gaat en even rust moet nemen. Ik vind het alleen zó zonde. Conditie begon ik net een heel klein beetje lekker op te bouwen en dan ditZat inmiddels bij les 14 en moet nu stukken van 5 minuten rennen, vond ik al heel wat dat ik dat kon volhouden en dan krijg je van die klote-pijntjes.
Hebben jullie er wel eens last van gehad, wat heb je er aan gedaan en hoelang duurde het voor je weer wat kon doen?F means you're fucked![]()
quote:Op donderdag 13 september 2012 11:55 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik zou het nog eens ff laten checken bij een andere dokter dan Dr. Google....^^
![]()
Het zou kunnen dat het Shin splints zijn TD.. maar idd even bij een dokter checken.
Ik had laatst steken in mn lichaam (onderbuik, lever en hart-regio) .. volgens Google had ik kanker.. maar na een keer goed poepen was het toch echt over..It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
En ik bleek toch geen spijker in mn hoofd te hebben toen ik zo'n hoofdpijn had...F means you're fucked![]()
quote:Op donderdag 13 september 2012 11:55 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik zou het nog eens ff laten checken bij een andere dokter dan Dr. Google....Ja doei.![]()
Nou het is nog niet zo heftig dat ik er nu direct voor naar een dokter hoef. Het komt voornamelijk direct hevig terug bij het hardlopen. En daarvoor zijn genoeg goeie tips te vinden die ik eerst probeer voor ik naar een dokter ren.
Google is geen vervanger voor een arts, maar het is natuurlijk ook niet allemaal onbetrouwbaar of onzin wat er staat![]()
behold, the cure for cancer!quote:Op donderdag 13 september 2012 11:57 schreef Koepert het volgende:
Het zou kunnen dat het Shin splints zijn TD.. maar idd even bij een dokter checken.
Ik had laatst steken in mn lichaam (onderbuik, lever en hart-regio) .. volgens Google had ik kanker.. maar na een keer goed poepen was het toch echt over..
ot: vanmiddag maar, vanmorgen ontbijt op bed en daarna flinke plensbuien. Geen zin om er uit te gaan in elkgeval
Ecosia
Een fysio kan je wel gerichte oefeningen vinden die geschikt zijn voor jou. En evt. tips geven voor in de toekomst.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:59 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Nou het is nog niet zo heftig dat ik er nu direct voor naar een dokter hoef. Het komt voornamelijk direct hevig terug bij het hardlopen. En daarvoor zijn genoeg goeie tips te vinden die ik eerst probeer voor ik naar een dokter ren.
Google is geen vervanger voor een arts, maar het is natuurlijk ook niet allemaal onbetrouwbaar of onzin wat er staat
Voor t zelfde geld heb je iets totaal anders, of juist helemaal niks![]()
![]()
Nou, gewoon maar stoppen dan.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:59 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Google is geen vervanger voor een arts, maar het is natuurlijk ook niet allemaal onbetrouwbaar of onzin wat er staatJa doei.![]()
Ja, ik begrijp je punt. Met zoiets ben ik ook wel eens de fout in gegaan. Maar dat we willen weten wat we hebben is menselijk.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:57 schreef Koepert het volgende:
Ik had laatst steken in mn lichaam (onderbuik, lever en hart-regio) .. volgens Google had ik kanker.. maar na een keer goed poepen was het toch echt over..
Vind een spierpijntje alleen wel iets anders als je begrijpt wat ik bedoel![]()
Dat is ook zeker een optie. Maar wilde eerst kijken of anderen ook zo'n ervaring hebben gehad. De dokter zal ik echt niet mijden als het niet overgaat, maar vind dat je zelf ook het nodige kan proberen en een beetje kan rondkijkenquote:Op donderdag 13 september 2012 12:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Een fysio kan je wel gerichte oefeningen vinden die geschikt zijn voor jou. En evt. tips geven voor in de toekomst.
Voor t zelfde geld heb je iets totaal anders, of juist helemaal niks![]()
Het zou zomaar aan schoenen kunnen liggen. Of aan looptechniek. Of misschien is je lichaam wel echt stuk...F means you're fucked![]()
Ja het zou kunnen. Heb wel net hardloopschoenen gekocht, voor het eerst, dus je weet nooit helemaal zeker of het dé schoen is voor jouw voet.
Looptechniek vind ik lastig om iets over te zeggen. Dat zou echt iemand moeten zien die er verstand van heeft. Voor mn eigen idee loop ik goed.
En als mn lichaam nu al stuk is hiervan, ben ik gewoon een oud wijf![]()
![]()
Zou hoe dan ook nu rust nemen voorlopig (dus bv 2 weken) en dan kijken of je op een zachte ondergrond beetje kan lopen (1 van de 1e lesjes). Maarja..wat YUR ook zegt, het kan ook aan je looptechniek liggen, of aan je schoenenquote:Op donderdag 13 september 2012 12:05 schreef TeenageDirtbag het volgende:
[..]
Dat is ook zeker een optie. Maar wilde eerst kijken of anderen ook zo'n ervaring hebben gehad. De dokter zal ik echt niet mijden als het niet overgaat, maar vind dat je zelf ook het nodige kan proberen en een beetje kan rondkijken. En dan lost rust niets op.
![]()
Er is hier een helebooel ervaring met shin splints. Vrijwel allemaal zijn ze er mee naar de dokter gegaan. Een aantal was hier te laat mee zodat ze een behoorlijke tijd niet meer mochten lopen. Daarom wordt hier de dokter zo geadviseerd.![]()
Rust nemen is sowieso wat ik ga doen. Heeft ook totaal geen zin om hier doorheen te gaan lopen, het is alleen jammer!
En een zachte ondergrond hier in de buurt is wat lastiger, ik loop altijd over dijkjes en fietspaden enzo.
Maar thanks!Ik snap het, dank je wel. Ik zal er ook zeker wat mee doen als rust niet helptquote:Op donderdag 13 september 2012 12:13 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Er is hier een helebooel ervaring met shin splints. Vrijwel allemaal zijn ze er mee naar de dokter gegaan. Een aantal was hier te laat mee zodat ze een behoorlijke tijd niet meer mochten lopen. Daarom wordt hier de dokter zo geadviseerd.![]()
Dit dusquote:Op donderdag 13 september 2012 12:13 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Er is hier een helebooel ervaring met shin splints. Vrijwel allemaal zijn ze er mee naar de dokter gegaan. Een aantal was hier te laat mee zodat ze een behoorlijke tijd niet meer mochten lopen. Daarom wordt hier de dokter zo geadviseerd.
Helaas is dat de eerdere ervaring van de mensen hier![]()
![]()
@TeenAgeDirtbag Ik ben voor nieuwe schoenen langs de Runnersworld gegaan en dan krijg je prima advies. Ik zie dat je net nieuwe schoenen hebt gekocht, dus wellicht is dit een beetje te laat, maar daar heb ik ook gezegd dat ik mijn knie zoveel mogelijk wilde ontlasten (omdat ik een kruisbandoperatie ondergaan heb vorig jaar) en werden mij dus ook verschillende schoenen aangeboden waarin vrij veel vering zit. Betekent wel dat er wat energie verloren gaat aan vering ipv voortbeweging, maar goed, dat is het wel waard. Er zitten vrij veel details dus in het kopen van schoenen.![]()
* Arquero veegt de koffie van zijn monitor afquote:Op donderdag 13 september 2012 11:57 schreef Koepert het volgende:
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: