SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fipo
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Het behalen van m'n doel in de challenge blijkt toch wel heel realistischNiet gedacht afgelopen maart toen ik begon
![]()
![]()
Och, ik ga mn challenge ook niet halen. Zolang je een geldig excuus hebt geeft dat niksquote:Op woensdag 12 september 2012 17:15 schreef GotC het volgende:
Bluh, ik wil die van mij bijstellen naar 500kmDat is misschien nog haalbaar
.
![]()
![]()
En daar was ik weer. Dat ging heel niet verkeerd. Beetje last maar kon lekker lopen gelukkig![]()
En de laatste 3 minuten rennen vond ik het jammer om te moeten stoppen dus heb ik de 2 minuten wandelen stiekem doorgerendDaarna nog een heel stuk gewandeld dus geen cooling down gemist hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 12 september 2012 17:49 schreef Sunnythesun het volgende:
En daar was ik weer. Dat ging heel niet verkeerd. Beetje last maar kon lekker lopen gelukkig![]()
En de laatste 3 minuten rennen vond ik het jammer om te moeten stoppen dus heb ik de 2 minuten wandelen stiekem doorgerendDaarna nog een heel stuk gewandeld dus geen cooling down gemist hoor
Goed gedaan! Leuke kleren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Wat GotC zegt
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op woensdag 12 september 2012 17:57 schreef mosselmossel het volgende:
C C C C C Combobreakerrrrrrrrrrrrr!![]()
![]()
Ik ga straks lekker in m'n hardloopkleertjes stemmen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Handig, hardlopen met je paspoort in je kontzak!quote:Op woensdag 12 september 2012 17:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ga straks lekker in m'n hardloopkleertjes stemmenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
In het geheel niet! Daarom neemt mijn Personal Assistent (Mr. Guppy in deze) mijn paspoort weer mee naar huisquote:Op woensdag 12 september 2012 17:59 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Handig, hardlopen met je paspoort in je kontzak!
Snelheid boeit nu niet, eerst ervoor zorgen dat je langere tijden achter elkaar kan lopenquote:Op woensdag 12 september 2012 18:09 schreef Sunnythesun het volgende:
dank.
Oh en ik ren ongeveer 6.50 min/km, is dat wat voor een beginner??.
![]()
Ja weet ik, ik vroeg het me gewoon afquote:Op woensdag 12 september 2012 18:10 schreef GotC het volgende:
[..]
Snelheid boeit nu niet, eerst ervoor zorgen dat je langere tijden achter elkaar kan lopen.
Ik ga er verder nog helemaal niet op letten verder, komt allemaal wel.
![]()
![]()
Is ook gewoon lastig te zeggen nuquote:Op woensdag 12 september 2012 18:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja weet ik, ik vroeg het me gewoon afIk ga er verder nog helemaal niet op letten verder, komt allemaal wel.
Je wandelt nog stukken ertussen wat een onjuist beeld geeft qua pace
.
![]()
Ook zo weer lopen. Nog ff wachten totdat het eten gezakt is en gaanquote:Op woensdag 12 september 2012 18:21 schreef GotC het volgende:
En zo weer lekker naar de loopgroep, voor t eerst weer lopen sinds BtB![]()
![]()
Ja maar met avg. pace zit ik op 7,4 he.. ik heb gekeken naar de stukken waar ik ren, daar zit ik meestal dus op 6,5 ongeveerquote:Op woensdag 12 september 2012 18:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Is ook gewoon lastig te zeggen nuJe wandelt nog stukken ertussen wat een onjuist beeld geeft qua pace
.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 september 2012 17:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Leuke 3/4 tight! De rest ook natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wil je de Spelen halen? Dat zit je aan de trage kant.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja maar met avg. pace zit ik op 7,4 he.. ik heb gekeken naar de stukken waar ik ren, daar zit ik meestal dus op 6,5 ongeveer
Bent je 73? Dan loop je nog behoorlijk rap.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Is het slecht dat ik aanstaande zaterdag niet mee wil doen aan een wedstrijd in mijn woonplaats omdat je er geen medaille krijgtIk wil mn eerste wedstrijd wel een herinnering eigenlijk
![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 september 2012 18:35 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Wil je de Spelen halen? Dat zit je aan de trage kant.
Bent je 73? Dan loop je nog behoorlijk rap.ergens daar tussenin dan dus
![]()
![]()
Zit erg lekker!! En zakt niet af!! (daar heeft mijn ander last vanquote:Op woensdag 12 september 2012 18:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Leuke 3/4 tight! De rest ook natuurlijk)
![]()
Ik doe ook geen wedstrijden waar je geen herinnering krijgtquote:Op woensdag 12 september 2012 18:44 schreef Rammelaartje het volgende:
Is het slecht dat ik aanstaande zaterdag niet mee wil doen aan een wedstrijd in mijn woonplaats omdat je er geen medaille krijgtIk wil mn eerste wedstrijd wel een herinnering eigenlijk
![]()
![]()
Ik heb m'n eigen trainingsschema (hardlopen wanneer ik zin heb, zolang ik zin heb)quote:Op woensdag 12 september 2012 19:33 schreef Don_Vanelli het volgende:
@ TT, ik haal het gemiddeld aantal trainingsschema's p.p. lekker omlaag![]()
![]()
Ach ja, ik heb als globale planning 1x per week tempoloop, 1x per week duurloop en dan nog 1 of 2x per week waar ik op dat moment zin in hebquote:Op woensdag 12 september 2012 19:36 schreef VKV het volgende:
[..]
Ik heb m'n eigen trainingsschema (hardlopen wanneer ik zin heb, zolang ik zin heb)![]()
![]()
Yay!! Ik heb me aan m'n eigen afspraak gehouden en een rondje gelopen direct na m'n werk. Vertrouwd rondje, even voelen hoe de kuiten het doen na zondag en gewoon genieten. Geen snelheid, alleen maar lopen.
And I did!
http://www.endomondo.com/workouts/91384173
of
http://connect.garmin.com/activity/221935658
6 km, iets meer dan 40 minuten. Ondanks stijve kuiten niet gaan wandelen maar gewoon doorgezet. Ik ben trots op mezelf
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:46 schreef Yuki het volgende:
Yay!! Ik heb me aan m'n eigen afspraak gehouden en een rondje gelopen direct na m'n werk. Vertrouwd rondje, even voelen hoe de kuiten het doen na zondag en gewoon genieten. Geen snelheid, alleen maar lopen.
And I did!
of
6 km, iets meer dan 40 minuten. Ondanks stijve kuiten niet gaan wandelen maar gewoon doorgezet. Ik ben trots op mezelf![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:46 schreef Yuki het volgende:
And I did!
of
6 km, iets meer dan 40 minuten. Ondanks stijve kuiten niet gaan wandelen maar gewoon doorgezet. Ik ben trots op mezelfMotivatie weer een beetje terug zo te zien
![]()
![]()
quote:Thanks beiden!quote:Op woensdag 12 september 2012 19:53 schreef Shravani het volgende:
[..]Motivatie weer een beetje terug zo te zien
En idd. Ik ben er nog niet, maar het komt weer terug en da's fijn.
Ik weet nu waar het aan ligt, dat ik het plezier kwijt raakte. En gelukkig kan ik daar, tot op zekere hoogte, iets aan doen
![]()
Ik zie net dat de Bruggenloop in Rotterdam georganiseerd/gesponsord/whatever wordt door Zilveren Kruis.
Het is dat ik geen 15 km kan lopen (én dat ik door zondag bang ben geworden voor bruggen), anders had ik die eigenlijk wel moeten lopen...
Voor m'n eerste wedstrijd vond ik dat ook wel leuk, een aandenkenquote:Op woensdag 12 september 2012 18:44 schreef Rammelaartje het volgende:
ik ben er zelfs nog steeds trots op
![]()
Inmiddels maakt het me niet zoveel meer uit, maar ik vind het wel heel leuk als het er wel isBij de Arnhemse Meisjesloop kreeg ik niks. Ik heb m'n startnummer dus maar bewaard, ook leuk.
Bij de Posbankloop, m'n volgende evenement, is de herinnering een sporthanddoekje, schijnt. Weer eens wat anders!Heb ik ook net gedaanquote:Op woensdag 12 september 2012 19:46 schreef Yuki het volgende:
And I did!
of
6 km, iets meer dan 40 minuten. Ondanks stijve kuiten niet gaan wandelen maar gewoon doorgezet. Ik ben trots op mezelfongeveel dezelfde afstand in ook iets van 40min!
Het ging hier alleen niet echt vanzelf... Ik had pijn in het begin. Misschien toch nog wat stijvig van zondag, geen idee.
En ik kon mezelf niet echt focussen in het begin. Liep een beetje te rennen en zelfmedelijden te hebbenPas toen Pendulum op m'n mp3 speler voorbij kwam, kwam ik in m'n ritme. Dat nummer dus maar op repeat gezet, en de rest van de training uitgerend...
Meh... In ieder geval wel blij dat ik gegaan ben, dat wel. En gestemd, en dat is ook goed. Straks lekker douchen en met een warme kop thee op de bank naar de uitslag kijken. Want Ferry Mingele komt op TVmijn favoriete tv-mammoet, die met de verkiezingen altijd weer uit de mottenballen wordt gehaald. Gelukkig valt het kabinet regelmatig!
Goed bezig!!quote:Op woensdag 12 september 2012 20:08 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Voor m'n eerste wedstrijd vond ik dat ook wel leuk, een aandenkenik ben er zelfs nog steeds trots op
![]()
Inmiddels maakt het me niet zoveel meer uit, maar ik vind het wel heel leuk als het er wel isBij de Arnhemse Meisjesloop kreeg ik niks. Ik heb m'n startnummer dus maar bewaard, ook leuk.
Bij de Posbankloop, m'n volgende evenement, is de herinnering een sporthanddoekje, schijnt. Weer eens wat anders!
[..]
Heb ik ook net gedaanongeveel dezelfde afstand in ook iets van 40min!
Het ging hier alleen niet echt vanzelf... Ik had pijn in het begin. Misschien toch nog wat stijvig van zondag, geen idee.
En ik kon mezelf niet echt focussen in het begin. Liep een beetje te rennen en zelfmedelijden te hebbenPas toen Pendulum op m'n mp3 speler voorbij kwam, kwam ik in m'n ritme. Dat nummer dus maar op repeat gezet, en de rest van de training uitgerend...
Meh... In ieder geval wel blij dat ik gegaan ben, dat wel. En gestemd, en dat is ook goed. Straks lekker douchen en met een warme kop thee op de bank naar de uitslag kijken. Want Ferry Mingele komt op TVmijn favoriete tv-mammoet, die met de verkiezingen altijd weer uit de mottenballen wordt gehaald. Gelukkig valt het kabinet regelmatig!
Zowel jij, GotC als ik lopen vandaag weer voor het eerst sinds zondagBen benieuwd of GotC het makkelijker heeft gehad (want ook bij mij ging het niet vanzelf
)
Oeh ja, verkiezingsavond. Ik stond vanochtend al voor 7:15 in de rij bij het stembureauIk spring even onder de douche, neem een kop soep en ga dan ook even kijken denk ik
Zo, ook weer terug. Les 13 van Evy gedaan, 2-3-5-5-5 met stukken wandelen ertussen.
Totale afstand 5,4 kilometer in 40 minuten. Laatste 2 kilometer heb ik gewoon hard gelopen, wandelen deed teveel pijn aan mijn kuiten plus het lopen ging lekker.
Net ff lekker onder de douche door gelopen. Heb nu energie om nog zo'n stuk te lopen, heerlijk.
Eens ff naar de keynote van apple kijken nu, ff zien hoe de iphone 5 er uit ziet![]()
![]()
Het hoeft voor mij ook niet per se vanzelf te gaan, maar pijn is niet fijn... Hopelijk was het alleen wat stijfheid van zondag *duimt. En het zou ook schelen als m'n hoofd wat leger was geweest. Maar dat komt wel weerquote:Op woensdag 12 september 2012 20:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Goed bezig!!
Zowel jij, GotC als ik lopen vandaag weer voor het eerst sinds zondagBen benieuwd of GotC het makkelijker heeft gehad (want ook bij mij ging het niet vanzelf
)
Oeh ja, verkiezingsavond. Ik stond vanochtend al voor 7:15 in de rij bij het stembureauIk spring even onder de douche, neem een kop soep en ga dan ook even kijken denk ik
nu is zo zit, voelt het toch wel lekker dat ik geweest ben!
Oh, kop soep, goed idee!! Volgens mij heb ik nog aspergesoep-in-zak
Goed bezig!quote:Op woensdag 12 september 2012 20:14 schreef Arquero het volgende:
Zo, ook weer terug. Les 13 van Evy gedaan, 2-3-5-5-5 met stukken wandelen ertussen.
Totale afstand 5,4 kilometer in 40 minuten. Laatste 2 kilometer heb ik gewoon hard gelopen, wandelen deed teveel pijn aan mijn kuiten plus het lopen ging lekker.
Net ff lekker onder de douche door gelopen. Heb nu energie om nog zo'n stuk te lopen, heerlijk.
Eens ff naar de keynote van apple kijken nu, ff zien hoe de iphone 5 er uit zietNou ja, dat ja. Het was voor mij ook echt even m'n hoofd "leeg" lopen na m'n werk. Maar ja, als het dan zwaar gaat is het effect wel net iets minder.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het hoeft voor mij ook niet per se vanzelf te gaan, maar pijn is niet fijn... Hopelijk was het alleen wat stijfheid van zondag *duimt. En het zou ook schelen als m'n hoofd wat leger was geweest. Maar dat komt wel weernu is zo zit, voelt het toch wel lekker dat ik geweest ben!
Oh, kop soep, goed idee!! Volgens mij heb ik nog aspergesoep-in-zak
Ben nu heel blij, maar tijdens het lopen begon ik wel te denken aan een fysiotherapeut. De laatste weken heb ik doorlopend last van m'n onderbenen (vooral kuiten) tijdens het hardlopen. Nu kreeg ik bovendien een slapende rechtervoetDat voelt echt raar met lopen. Weet ook niet zo goed of het verstandig was om door te lopen, maar ja.
Ik kijk het nog een week aan denk ik...
Eet smakelijk!
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:14 schreef Arquero het volgende:
Totale afstand 5,4 kilometer in 40 minuten. Laatste 2 kilometer heb ik gewoon hard gelopen, wandelen deed teveel pijn aan mijn kuiten plus het lopen ging lekker.netjes! Ook een stiekeme doorloper dus
![]()
![]()
Nee hoor zeer begrijpelijk. Bij de inschrijvinging voor de 7 heuvelenloop heb ik per ongeluk de medaile niet aangevinkt. Zit zwaar te twijfelen om even ern mailtje te sturen dat ik hem wel wil. Lijkt me wel mooi zo'n bos met medailes later om herinneringen op te halen.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:44 schreef Rammelaartje het volgende:
![]()
Is toch ook leukquote:Op woensdag 12 september 2012 20:21 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Nee hoor zeer begrijpelijk. Bij de inschrijvinging voor de 7 heuvelenloop heb ik per ongeluk de medaile niet aangevinkt. Zit zwaar te twijfelen om even ern mailtje te sturen dat ik hem wel wil. Lijkt me wel mooi zo'n bos met medailes later om herinneringen op te halen.gewoon doen!
Zo, mijn 5km rondje zit er op (in een toch weer iets te hoog tempo...)
Maar wat een heerlijk loopweer is het
En nu vol overgave uitrusten voor de HM van komende zondag.![]()
Zeker ja!!quote:Op woensdag 12 september 2012 20:23 schreef GlenHighland het volgende:
Zo, mijn 5km rondje zit er op (in een toch weer iets te hoog tempo...)
Maar wat een heerlijk loopweer is het
En nu vol overgave uitrusten voor de HM van komende zondag.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
welke?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:29 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Dacht ik net eventueel een mooie marathon te hebben gevonden, zit hij al vol.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Mja ik heb heel lang zitten twijfelen om het niet te doen, uiteindelijk wel gedaan. Puur omdat de medaille (net als het shirt) er mooi uit zag. Normaal bewaar ik alleen het startnummer, waar ik de tijd op schrijf die ik gelopen heb.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:21 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Nee hoor zeer begrijpelijk. Bij de inschrijvinging voor de 7 heuvelenloop heb ik per ongeluk de medaile niet aangevinkt. Zit zwaar te twijfelen om even ern mailtje te sturen dat ik hem wel wil. Lijkt me wel mooi zo'n bos met medailes later om herinneringen op te halen.![]()
Ik kan dus echt geen geschikte halve marathon vinden voor november/decemberik geef toe, ik ben niet bereid meer dan 50km er voor te moeten reizen, maar het aanbod valt me ook wat tegen eerlijk gezegd. Iemand tips?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ik kreeg net deze via de mail:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En sexy, hoe bevalt je horloge?![]()
amelandquote:Op woensdag 12 september 2012 20:36 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik kan dus echt geen geschikte halve marathon vinden voor november/decemberik geef toe, ik ben niet bereid meer dan 50km er voor te moeten reizen, maar het aanbod valt me ook wat tegen eerlijk gezegd. Iemand tips?
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
oss -> ameland is toch <50 km?
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:37 schreef streamnl het volgende:
Ik kreeg net deze via de mail:jaaaa heeerlijk! ik zit nog even uitvogelen hoe en watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En sexy, hoe bevalt je horloge?![]()
![]()
![]()
![]()
Valkenswaard????
Dat is maar 10 km van waar ik woon. Die kan en mag ik eigenlijk niet laten schieten.
Wederom bedankt voor de info.![]()
1.4 km in 8:00 flat
5:30 average pace
Gewoon een test run maar wat een uitvinding die horloges heerlijk![]()
![]()
![]()
@jor_dii op Hardloopkalender.nl kan je afstanden, periode en aantal kilometer bij je vandaan kiezen. Moet je wel iets kunnen vinden.![]()
Hoge veluwe niks?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:36 schreef Jor_Dii het volgende:
![]()
De afgelopen tijd heb ik me steeds gehouden aan de 3 KM. Hopelijk morgen de laatste 3 KM training en dan dit weekend 5 KM![]()
![]()
dat komt omdat je te weinig gelopen hebt...vergeet de 30minuten...45minuten!!quote:Op woensdag 12 september 2012 20:53 schreef Dauntl3ss het volgende:
Kramp in m'n linkerkuit.
Elke. Facking. Keer.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Doe niet zo dom. Beter een uur!quote:Op woensdag 12 september 2012 21:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat komt omdat je te weinig gelopen hebt...vergeet de 30minuten...45minuten!!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: