glute spread + spoon picquote:Op donderdag 13 september 2012 19:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mijn chick heeft vaak genoeg op Fok! pics gezet.
Wel, zover ik me dat kon herinneren. Zat bij het kruisje voor het totaalpakket LDL, HDL, triglycerides.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zal wel cool zijn. Ik had de triglycerides echter niet aangevinkt.
Check de protein fluff.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:17 schreef THEFXR het volgende:
ijs is ook wel goed om eiwitten binnen te krijgen![]()
jammer van de carbs
Aah zo, dank je!quote:Op donderdag 13 september 2012 21:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wel, zover ik me dat kon herinneren. Zat bij het kruisje voor het totaalpakket LDL, HDL, triglycerides.
http://www.classicgymrotterdam.com/quote:Op donderdag 13 september 2012 23:08 schreef JheronimusPrime het volgende:
Ik heb hulp nodig van Rotterdamse brahs.
Ben nu zo'n anderhalf jaar thuis in de weer met een squat rack en pull up bar. Squats, deadlifts, bench, overhead press, rows en chins (grootste gedeelte in een 5x5 schema) zijn vaste kost.
Naast een aantal jaar boksen in m'n tienertijd nooit veel gesport en in het afgelopen jaar de gains van m'n leven gemaakt! (YEAH BUDDY.)
Punt is, ik ga samenwonen en er is geen ruimte voor het squat rack meer. Nu ben ik dus aangewezen op een sportschool in Rotterdam (Noord/Centrum), maar welke!? Een squat rack en een rustige omgeving is een pré, maar ik hoef niet zo heel nodig naar de meest HARDCORE gym die er bestaat.
Mijn vriendin sport bij http://www.thefitnessclub.nl/ (vroeger Lifeline?), maar dan eigenlijk vooral cardio. Geen idee of het met vrije gewichten goed te doen is. Tips anyone?
Zag 'm inderdaad voorbij komen, bedankt! Woon wel praktisch aan de andere kant van de stad, als ik daar aan kom op m'n fiets komt er geen squat meer uit.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
http://www.classicgymrotterdam.com/
Plak alertquote:Op donderdag 13 september 2012 23:08 schreef JheronimusPrime het volgende:
Punt is, ik ga samenwonen en er is geen ruimte voor het squat rack meer.
GODNONDEJU. Ik zie werkelijk waar pas sinds je post over copyright dat je een forumadmin bent.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
http://www.classicgymrotterdam.com/
FUAAAARRRKKKKKquote:Op vrijdag 14 september 2012 00:57 schreef MrGuma het volgende:
Hmm. Krijg het idee dat m´n omgeving mij langzaam aan toch ziet groeien. Sta bij een paar andere studenten al bekent als fitnessfanaat enzo (krijg regelmatig de grap 'moet je geen kwark eten? over me heen) maar gister pakte iemand m'n arm vast en zei, ja span em is aan?
Deed ik het en ze liet snel weer los met een gezicht van 'omg'.
Geeft me toch een kick. Kreeg meteen weer zin om te sporten haha
Morgen overigens de 80kg squat proberen, wish me luck...
Volgende keer niet naar haar gezicht kijken, maar naar haar enkels. Als daar vervolgens een slijmspoor loopt, dán doe je het goedquote:Op vrijdag 14 september 2012 00:57 schreef MrGuma het volgende:
Doe ik, maar ik word na het neerzetten van de bar en uitademen heel licht in m'n hoofd.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:20 schreef Push. het volgende:
[..]
Kan je niet beter adem inhouden om zo beter spanning op core en rug te kunnen houden? Wordt toch ook aangeraden bij squatten?
Voor je begint even een aantal keer diep en rustig in en uit ademen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 01:54 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Doe ik, maar ik word na het neerzetten van de bar en uitademen heel licht in m'n hoofd.
Dat houdt de spirit er in he.quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:57 schreef MrGuma het volgende:
Hmm. Krijg het idee dat m´n omgeving mij langzaam aan toch ziet groeien. Sta bij een paar andere studenten al bekent als fitnessfanaat enzo (krijg regelmatig de grap 'moet je geen kwark eten? over me heen) maar gister pakte iemand m'n arm vast en zei, ja span em is aan?
Geeft me toch een kick. Kreeg meteen weer zin om te sporten haha
Morgen overigens de 80kg squat proberen, wish me luck...
Dat doe ik, maar moet ik wel na iedere rep herhalenquote:Op vrijdag 14 september 2012 07:18 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Voor je begint even een aantal keer diep en rustig in en uit ademen.
Ja tuurlijk, je moet wel blijven ademen. Dat is toch echt wel vuistregel nr 1 he bij krachttrianing.quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:15 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Dat doe ik, maar moet ik wel na iedere rep herhalen
Ja, maar ik bedoel dat ik dus echt niet touch-and-go ('aantikken' en gelijk weer omhoog) meer kan doen bij dit gewicht. Heeft ook met mijn falende grip te maken. Ik moet echt de bar neerzetten, omhoog komen, ademen, en weer een rep eruit persen. Eigenlijk doe ik dus bijna 5x1 ipv 1x5.quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:16 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, je moet wel blijven ademen. Dat is toch echt wel vuistregel nr 1 he bij krachttrianing.
Uitadmen bij het krachtzetten. Ook bij DL-en. Ook al is het lastig.
Je laat dus de bar los, komt omhoog en gaat dan voor een tweede rep? Das niet goed.quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:19 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel dat ik dus echt niet touch-and-go ('aantikken' en gelijk weer omhoog) meer kan doen bij dit gewicht. Heeft ook met mijn falende grip te maken. Ik moet echt de bar neerzetten, omhoog komen, ademen, en weer een rep eruit persen.
Ja. Als ik dat niet doe, gaan zowel mijn grip als mijn bewustzijn eraan. Mij warmup sets doe ik wel met aantikken. Stuiteren durf ik niet, ben bang da tik vanwege gebrekkige controle mijn form ga verliezen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 08:20 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Je laat dus de bar los, komt omhoog en gaat dan voor een tweede rep? Das niet goed.
Heb je wel eens een lichte stuiter geprobeerd onderin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |