Voor oude mensen, of mensen die slecht ter been zijn is het wel aardig natuurlijk. Al geloof ik niet dat er veel zijn die ook echt mee doen. Meeste zitten alleen maar te gapen naar de tv denk ik.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hier stond het toevallig ook op, wat een triest programma zeg.
Ik heb het onderzoek eens doorgenomen en het is een behoorlijk goede meta-analyse over de effectiviteit van omega vetzuren. Ik begin steeds meer te twijfelen of het wel daadwerkelijk gunstige effecten heeft. Het zijn de vieze boeren waarschijnlijk dus niet waardquote:Weer geen effect omega-3-vetzuren
JAMA heeft opnieuw een negatief bericht over de effectiviteit van omega-3-vetzuren. Griekse onderzoekers zien geen effect op harde eindpunten. Ook het effect op triglyceriden is discutabel.
ja 2x2 per dag omega 3,6,9 that is.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:11 schreef Seam het volgende:
[..]
Zijn er hier nog wel mensen die het consequent innemen?
wel grappig om je onderschrift te lezen als antwoord op Seam z'n opmerkingquote:Op donderdag 13 september 2012 11:17 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja 2x2 per dag omega 3,6,9 that is.
't is ook gunstig voor je gewrichten.
ja precies. placebo effect is ook een effect.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:20 schreef MrNiles het volgende:
[..]
wel grappig om je onderschrift te lezen als antwoord op Seam z'n opmerking
Het is wel daadwerkelijk gunstig voor pijn in je gewrichten. Dat het ook je gewrichten beter 'beschermt' is ook nog niet duidelijk bewezen dacht ik. Maar je hebt wel gelijk, placebo effect is ook een effectquote:Op donderdag 13 september 2012 11:17 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja 2x2 per dag omega 3,6,9 that is.
't is ook gunstig voor je gewrichten.
Thanks! Zal het eens doornemenquote:Op donderdag 13 september 2012 11:11 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik heb het onderzoek eens doorgenomen en het is een behoorlijk goede meta-analyse over de effectiviteit van omega vetzuren. Ik begin steeds meer te twijfelen of het wel daadwerkelijk gunstige effecten heeft. Het zijn de vieze boeren waarschijnlijk dus niet waard
Zijn er hier nog wel mensen die het consequent innemen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Daarom altijd opwarmen en geen mixed grip, dan nog liever straps. En good form liften natuurlijk.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:27 schreef Seam het volgende:
[..]
Laatst trouwens een patient gezien met een bicepspeesruptuur door deadliften. Blijft een afschuwelijk letsel zeg.
Links zijn alleen beschikbaar als een abo op het blad hebt. Maar ik maak er document van en dan zal ik hier de grootste delen wel posten. Zal wel een tijdje duren want het zijn denk ik zo'n 100 pagina's bij elkaar (waarbij ik geselecteerd hebt op relevante effecten of potentiele effecten bij verder onderzoek).quote:Op donderdag 13 september 2012 12:17 schreef Stereotomy het volgende:
Gooi die links maar hier hoor't is relevant.
br j sport med heeft een impact factor van 4.114 volgens de website. Ik ben niet thuis in de sportliteratuur maar dat klinkt niet al te best toch? Is het wel een beetje een betrouwbaar gereviewed artikel?quote:Op donderdag 13 september 2012 13:40 schreef Seam het volgende:
[..]
Links zijn alleen beschikbaar als een abo op het blad hebt. Maar ik maak er document van en dan zal ik hier de grootste delen wel posten. Zal wel een tijdje duren want het zijn denk ik zo'n 100 pagina's bij elkaar (waarbij ik geselecteerd hebt op relevante effecten of potentiele effecten bij verder onderzoek).
Daar zit copyright op dus mag je hier niet posten. Sorry, we hebben geen zin in brieven van advocaten en dat soort ongein.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:40 schreef Seam het volgende:
[..]
Links zijn alleen beschikbaar als een abo op het blad hebt. Maar ik maak er document van en dan zal ik hier de grootste delen wel posten. Zal wel een tijdje duren want het zijn denk ik zo'n 100 pagina's bij elkaar (waarbij ik geselecteerd hebt op relevante effecten of potentiele effecten bij verder onderzoek).
lage triglycerides waarschijnlijk. Samen met hoog HDL een gevolg van low(ish) carb eten. Autobandje en ik hadden dat ook.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Volgens de huisarts heb ik een heel laag iets met vet. Ik ga morgen/volgende week de resultaten ophalen. De rest was perfect.
Zal wel cool zijn. Ik had de triglycerides echter niet aangevinkt.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
lage triglycerides waarschijnlijk. Samen met hoog HDL een gevolg van low(ish) carb eten. Autobandje en ik hadden dat ook.
Is basically standaard dat dat ook bekeken wordt.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zal wel cool zijn. Ik had de triglycerides echter niet aangevinkt.
Dit denk ik dus ook, als je bedenkt hoe groot de overconsumptie van omega 6 is.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:21 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Is basically standaard dat dat ook bekeken wordt.
Dat van de omega-3 en dat het niet helpt vind ik wel interessant. Kan alleen de full-text niet zien.
Het kan zijn dat mensen zoveel omega-6 eten, dat het aanvullen van een klein beetje omega-3 niet of nauwelijks effect heeft, het kan zijn dat de dosissen sowieso te klein zijn, en het kan zijn dat de omega-3 supplementatie geoxideerd is in een aantal gevallen wat ook de resultaten zou kunnen beïnvloeden (check altijd of je omega-3 supplement niet ranzig is, bv door eens een capsule te openen en te ruiken hoe het ruikt, als het goed is ruikt het naar zee/vis, als het bedorven ruikt of naar limoen, dan is het verdacht).
Verder is er niet gekeken naar auto-immuun ziektes, hypertrophie etc. Maar ik sta voor alles open
Ik las toevallig dit een paar dagen geleden: http://www.t-nation.com/f(...)lling_the_glute_mythquote:Op donderdag 13 september 2012 15:12 schreef Ethanolic het volgende:
hoi k kom ff store
[ afbeelding ]
Die doe ik ook altijd door m'n kwark en gebruik ik als general purpose limonadequote:Op donderdag 13 september 2012 09:54 schreef Awesome_ het volgende:
Maak em met slimpie.
[ afbeelding ]
0kcals
met aspartaam gezoet, dus a no goquote:Op donderdag 13 september 2012 09:54 schreef Awesome_ het volgende:
Maak em met slimpie.
[ afbeelding ]
0kcals
want andere zoetstoffen zijn niet kankerverwekkend?quote:Op donderdag 13 september 2012 16:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
met aspartaam gezoet, dus a no go
Je zou m'n chick d'r ass moeten zien.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:00 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik las toevallig dit een paar dagen geleden: http://www.t-nation.com/f(...)lling_the_glute_myth
Hangt van het veld af. Een van de top journals in mijn phd-richting (economics of innovation) is Research Policy met een impact factor van 3.9.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:48 schreef tarantism het volgende:
[..]
br j sport med heeft een impact factor van 4.114 volgens de website. Ik ben niet thuis in de sportliteratuur maar dat klinkt niet al te best toch? Is het wel een beetje een betrouwbaar gereviewed artikel?
ik krijg er maagkrampen vanquote:Op donderdag 13 september 2012 16:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
want andere zoetstoffen zijn niet kankerverwekkend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |