Noten lijken mij beter.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
lol...
Crackers hebben betere voedingsstoffen I guess...
Ook...quote:
no cardio broquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:51 schreef ZetaOS het volgende:
Ja ja morgen is het zo ver, zijn er Bodybuilders hier die mee doen?
http://forum.fok.nl/topic/1779860/3/25
Klopt, maar meestal wordt er fast twitch mee bedoeld.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:28 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Je hebt het de hele tijd over "twitch muscles". Ik denk dat je een woordje vergeet (fast/slow).
Hé, m'n oude gymquote:Op zaterdag 15 september 2012 15:33 schreef Daywalk3r het volgende:
Je hoort heel vaak spelers en trainers praten over korte en lange spieren maar dit bestaat helemaal niet!
Een spier heeft altijd een vaste lengte en die kan niet kleiner of groter worden, dit concept van korte en
langere spieren verkrijgen door middel van een activiteit is onjuist. Het is fysiologisch onmogelijk om door
middel van activiteit de lengte van je spier aan te passen, simpelweg omdat je door activiteit de morfologie
van de spieren niet kan aanpassen. De absolute lengte van een spier wordt bepaald door de aanhechtings-
punten, deze zijn na de geboorte redelijk vastgelegd en het is onmogelijk deze op een natuurlijke manier aan
te passen, alleen door middel van een operatie na bijvoorbeeld een spierscheuring. Het oude idee dat kracht-
training zal zorgen voor korte spieren en lenigheids oefeningen voor langere spieren is simpelweg een mythe;
fysiologisch en wetenschappelijk gezien is het simpelweg onzin en onmogelijk!
Het is wel mogelijk dat je te strakke spieren hebt en deze zorgen voor een verkeerde houding en dat je niet efficiënt kunt bewegen waardoor
blessures ontstaan. Bij te strakke spieren (korte spieren in de volksmond) wordt altijd aangeraden om rekoefeningen te doen maar dit is
precies wat je juist niet moet doen! Het is dan net alsof je een elastiek die al helemaal uitgerekt is probeert nog verder uit te rekken ......
Te strakke spieren verkeren in dit soort situaties al in een constante rek situatie, hierdoor wordt het uiteraard lastig om ze nog verder te
rekken en lijkt het dus alsof ze niet lenig zijn; De oplossing is om geen rekoefeningen te doen maar juist het versterken van de spieren!
Knopen in de spieren (littekenophoping) moet je verwijderen door het gebruik van de foam roller en daarnaast moet je de flexibiliteit en
mobiliteit door middel van spier activatie oefeningen gaan vergroten.
Hier vandaan gevist. http://www.pt-nijmegen.nl(...)_range_of_motion.htm
Volgens mij Etha.quote:Op zaterdag 15 september 2012 19:51 schreef ZetaOS het volgende:
Als vrijwilliger welquote:Op zaterdag 15 september 2012 19:51 schreef ZetaOS het volgende:
30$ per maand onbeperkt sporten, 3 verdiepingen, zwembad, squat racks etc etc etc.quote:Op vrijdag 14 september 2012 19:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
in de VS schijnt het duurder te zijn.
Een gym met een zwembad, ik zou mijn home gym dan gelijk weg doen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:25 schreef IrCute het volgende:
[..]
30$ per maand onbeperkt sporten, 3 verdiepingen, zwembad, squat racks etc etc etc.
Of 15$ per maand bij planet fitness 24/7 gym. Die hadden ook een squat rack.
Jaquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:26 schreef Sapstengel het volgende:
Ja en Planet fitness heeft free pizza day toch?
Ooh haha das bij hun.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:35 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ja1x in de maand geloof ik. Ik heb er 2 maanden getraint, viel best mee, kwamen veel hele brede kerels van in de 60-70. En het bekende ''lunk alarm'' in die planet fitness stond gewoon uit
Zo blijf je wel klanten houden natuurlijk, met dat gratis voedsel. Dat alarm heb ik ook wel eens gezien op video's ja, best gaar eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:35 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ja1x in de maand geloof ik. Ik heb er 2 maanden getraint, viel best mee, kwamen veel hele brede kerels van in de 60-70. En het bekende ''lunk alarm'' in die planet fitness stond gewoon uit
Dat is toch niet wat ik vraag? door mijn bovenlichaam te trainen, gaat het probleem niet weg!quote:Op zaterdag 15 september 2012 09:28 schreef JanKort het volgende:
[..]
Waarom zoekje een makkelijke oplossing? Gewoon een betere routine zoeken om je bovenlichaam sterker en groter te maken.
Bodybuilding gaat om building. Dat is bouwen in het Engels.
Spiermassa verliezen is meer wat voor Pro-ana mocht je dat nog niet gechecked hebben.
Not sure if srsquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dat is toch niet wat ik vraag? door mijn bovenlichaam te trainen, gaat het probleem niet weg!
Pro-ana site's zijn ziek, anorexia is een gevaarlijke ziekte en heeft hier niks mee te maken, Het valt mij tegen van de exprts hier, zeg dan dat je het niet weet ipv erom heen te draaien!
Is genetics, biceps bleven altijd achter. Is per persoon verschillend welke spiergroep hard gaat en welke niet!quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:01 schreef 16meter het volgende:
Ik wil ook te grote benen, kun je je been routine posten THEFXR?
Check die oefening die Ronny vanaf minuut 31 doet. Misschien maak je daar meer gainz mee.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Is genetics, biceps bleven altijd achter. Is per persoon verschillend welke spiergroep hard gaat en welke niet!
Neem als voorbeeld Sagir Taner niet echt de meeste gespierde vent wel olympisch kampioen gewichtheffenquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:10 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Waarom hebben gewichtheffers geen spieren nodig? En wat dan wel?
En wat ga je nu doen met deze kennis?quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:45 schreef Levolution het volgende:
Damn, ik ben aan het einde van mijn 1-week-fullbody-experiment beland. 3x gesquat, gedeadlift en gebencht deze week. Shit werd op een gegeven moment echt te zwaar, voor het eerst verloor ik vandaag tijdens de DL niet op mijn grip maar op mijn benen! Mijn grip is er in deze week serieus ook op vooruitgegaan. Ik voel me nu erg opgepompt, ik vind dat een full body wel zijn vruchten afwerpt. Op alles PR's gezet, maar toen ik op de DL nog een 4kg hogere PR wilde zetten, kreeg ik hem geen cm van de grond.
Maar om even goed te herstellen ga ik aankomende week weer terug naar mijn splitschema.
Ik ga binnenkort ook een tijdje een full body schema doen.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:45 schreef Levolution het volgende:
Damn, ik ben aan het einde van mijn 1-week-fullbody-experiment beland. 3x gesquat, gedeadlift en gebencht deze week. Shit werd op een gegeven moment echt te zwaar, voor het eerst verloor ik vandaag tijdens de DL niet op mijn grip maar op mijn benen! Mijn grip is er in deze week serieus ook op vooruitgegaan. Ik voel me nu erg opgepompt, ik vind dat een full body wel zijn vruchten afwerpt. Op alles PR's gezet, maar toen ik op de DL nog een 4kg hogere PR wilde zetten, kreeg ik hem geen cm van de grond.
Maar om even goed te herstellen ga ik aankomende week weer terug naar mijn splitschema.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |