Wat voor memories?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:10 schreef Cryothic het volgende:
heb je gewoon de radio aan, komt dit er opeens aan.
brings back memories![]()
(ook een mooie vrouw trouwens)
Ik was toen 16quote:Op woensdag 12 september 2012 16:13 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Geen idee, maar het is lang geleden, dat bedoel ik eigenlijk.
34 handdoeken en 3 paar oordopjes?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, geslaagd in de stad.. Natuurlijk meer meegenomen dan de bedoeling was
einde relatie met mijn allereerste vriendje.. en toen ging het foutquote:Op woensdag 12 september 2012 16:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik nog niet![]()
Beetje dom staan hakken op schoolfeestjes
LOLquote:Op woensdag 12 september 2012 16:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
34 handdoeken en 3 paar oordopjes?
Nee, keurig 2 handdoeken, 1 set oordopjes, en 2 led lampjes en 2 dvd's en 2 nieuwe touringcar modellenquote:Op woensdag 12 september 2012 16:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
34 handdoeken en 3 paar oordopjes?
I lol'edquote:Op woensdag 12 september 2012 16:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, keurig 2 handdoeken, 1 set oordopjes, en 2 led lampjes en 2 dvd's en 2 nieuwe touringcar modellen
Mja ik gebruik er standaard 2 als ik gedouched hebquote:Op woensdag 12 september 2012 16:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb er nog 3 hoor, 5 is echt wel genoeg
Vrouwen héquote:Op woensdag 12 september 2012 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja ik gebruik er standaard 2 als ik gedouched hebdus voor mij zou dat niet voldoende zijn
Ohja, dat doen de meeste vrouwenquote:Op woensdag 12 september 2012 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja ik gebruik er standaard 2 als ik gedouched hebdus voor mij zou dat niet voldoende zijn
Ja hey, de 1 spaart postzegels, ik touringcar modellenquote:
gelukkig is het sinds een jaar of 5,5 weer op ordequote:Op woensdag 12 september 2012 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
einde relatie met mijn allereerste vriendje.. en toen ging het fout
Jij snapt datquote:Op woensdag 12 september 2012 16:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vrouwen hé1 voor het haar, 1 voor de rest
Is dat zo?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:29 schreef Cryothic het volgende:
[..]
gelukkig is het sinds een jaar of 5,5 weer op orde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2012 16:30:30 ]
quote:
quote:jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NIEUW: Foto's!
Dat valt wel mee hoorquote:Op woensdag 12 september 2012 16:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
jij plaagt je vriendje wel heul erg hoor
Ik moet zo nog gaan stemmen, en daarna gelijk even boodschappen doen!quote:Op woensdag 12 september 2012 16:46 schreef Mistress_X het volgende:
Hebben jullie al een stem uitgebracht?
Ieder zijn dingquote:Op woensdag 12 september 2012 16:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohja, dat doen de meeste vrouwen
[..]
Ja hey, de 1 spaart postzegels, ik touringcar modellen
quote:Op woensdag 12 september 2012 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij snapt dat
[..]
Is dat zo?Natuurlijk snap ik datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook nog hoor. Straks om zeven uur samen met mijn vriend, en wij stemmen verschillendquote:Op woensdag 12 september 2012 16:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik moet zo nog gaan stemmen, en daarna gelijk even boodschappen doen!
En dan krijgen jullie alleen nog maar te zien wat ze hier met me doet... ik durf al bijna niet meer naar huis.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
jij plaagt je vriendje wel heul erg hoor
Vette fotoquote:Op woensdag 12 september 2012 16:37 schreef Cryothic het volgende:
[ afbeelding ]
Na plat liggende servers hebben we nu last van bugs...
Na het even ga ik ffquote:Op woensdag 12 september 2012 16:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik moet zo nog gaan stemmen, en daarna gelijk even boodschappen doen!
Ook alleen maar omdat je honger hebt he?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
En dan krijgen jullie alleen nog maar te zien wat ze hier met me doet... ik durf al bijna niet meer naar huis.
Maar goed, werk is ook weer klaar, dus ik ga toch
Arme jijquote:Op woensdag 12 september 2012 16:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
En dan krijgen jullie alleen nog maar te zien wat ze hier met me doet... ik durf al bijna niet meer naar huis.
Maar goed, werk is ook weer klaar, dus ik ga toch
Wij gaan zo ook even samen stemmen, Vriend gaat voor het eerst in zn leven stemmen, (29) We stemmen wel hetzelfde dit keer.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:48 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik ook nog hoor. Straks om zeven uur samen met mijn vriend, en wij stemmen verschillend
Euw modelbouwdingen? Die zijn wel gaafquote:Op woensdag 12 september 2012 16:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat een prutswerk om die spiegeltjes en ruitenwissertjes op de modellen te priegelen
Half gelukt, van eentje heb ik de ruitenwissers stuk gemaakt
OMG de spanningquote:Op woensdag 12 september 2012 16:54 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga ook voor het eerst stemmen straksBen benieuwd
vinniequote:
Mijn vriend heeft daar ook een hobby van gemaakt, en vloeken dat hij soms doet als hij zelf iets stuk maaktquote:Op woensdag 12 september 2012 16:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat een prutswerk om die spiegeltjes en ruitenwissertjes op de modellen te priegelen
Half gelukt, van eentje heb ik de ruitenwissers stuk gemaakt
Herkenbaar toen ik een paar van die dingen gemaakt hebquote:Op woensdag 12 september 2012 16:56 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft daar ook een hobby van gemaakt, en vloeken dat hij soms zoet als hij zelf iets stuk maakt
Dan ben je wel heel dom, niks makkelijker dan stemmenquote:Op woensdag 12 september 2012 16:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja en ik ga alleen
God dit moet verkeerd gaan
Alles gaat de eerste keer bij mij foutquote:Op woensdag 12 september 2012 16:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan ben je wel heel dom, niks makkelijker dan stemmen.
Nee, vanavond pas.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:46 schreef Mistress_X het volgende:
Hebben jullie al een stem uitgebracht?
Hahahaa, hij stopt er wel veel tijd in, maakt wel mooie diorama's van situaties. Wel knap hoor.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Herkenbaar toen ik een paar van die dingen gemaakt heb
Dat doen mijn vrouw en ik ook.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:48 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik ook nog hoor. Straks om zeven uur samen met mijn vriend, en wij stemmen verschillend
Arme jij.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alles gaat de eerste keer bij mij fout
Naja, misschien niet alles
Het verschil is tussen genaaid worden en hard genaaid worden.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Wij gaan zo ook even samen stemmen, Vriend gaat voor het eerst in zn leven stemmen, (29) We stemmen wel hetzelfde dit keer.
Ach we zullen t zien, Genaaid worden we toch wel
Je krijgt een papier, daarop staan alle partijen en leiders, Je kleurt het cirkeltje bij de voor jou gewenste partij en partij-lid mooi rood, Schuift m in de bus, en klaar is vinniieequote:Op woensdag 12 september 2012 16:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alles gaat de eerste keer bij mij fout
Naja, misschien niet alles
Oh een soort kleurplaat dusquote:Op woensdag 12 september 2012 16:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Je krijgt een papier, daarop staan alle partijen en leiders, Je kleurt het cirkeltje bij de voor jou gewenste partij en partij-lid mooi rood, Schuift m in de bus, en klaar is vinniiee
True!quote:Op woensdag 12 september 2012 16:59 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Het verschil is tussen genaaid worden en hard genaaid worden.
Mwah, alleen dat lag er naast, anders passen ze niet in de verpakking zonder schade..quote:Op woensdag 12 september 2012 16:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Euw modelbouwdingen? Die zijn wel gaaf
Precies, Maar alleen met t bijgeleverde potlood hé! Niet met een glitterpen, want dat mag niet!quote:
Als het goed is zorgt je vent daar sowieso wel voor toch?quote:Op woensdag 12 september 2012 17:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
True!
Ach de vorige keren dat ik stemde werd ik hard genaaid, Nu stem ik iets anders, en hoop ik dat het minder als uitwoning aan zal voelen
Stomquote:Op woensdag 12 september 2012 17:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mwah, alleen dat lag er naast, anders passen ze niet in de verpakking zonder schade..
Jammerquote:Op woensdag 12 september 2012 17:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Precies, Maar alleen met t bijgeleverde potlood hé! Niet met een glitterpen, want dat mag niet!
Oh maar daar heb ik t ook niet over, net als dat er een verschil is tussen genaaid worden en hard genaaid worden, is er ook een verschil tussen gewenst genaaid worden, en ongewenst genaaid wordenquote:Op woensdag 12 september 2012 17:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als het goed is zorgt je vent daar sowieso wel voor toch?
quote:Op woensdag 12 september 2012 17:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Precies, Maar alleen met t bijgeleverde potlood hé! Niet met een glitterpen, want dat mag niet!
Dit zag ik al aankomen, want het is zo klein allemaal dat het maar minimaal goed kan gaan, en die ruitenwissertjes mis ik toch niet op de mini modellenquote:Op woensdag 12 september 2012 16:56 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft daar ook een hobby van gemaakt, en vloeken dat hij soms doet als hij zelf iets stuk maakt
quote:Op woensdag 12 september 2012 17:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Oh maar daar heb ik t ook niet over, net als dat er een verschil is tussen genaaid worden en hard genaaid worden, is er ook een verschil tussen gewenst genaaid worden, en ongewenst genaaid worden
Wat is er niet zo goed aan?quote:Op woensdag 12 september 2012 17:00 schreef Mistress_X het volgende:
En mensen die op de PiratenPartij gaan stemmen, volgens mij zijn ze niet goed wijs.
Ik, mijn persoonlijke mening, zie dat als een weggegooide stem. Dan kan men beter blanco stemmen.quote:
Ja vind ik ook stom, Ik had mn 10 kleuren Gelpennenset al klaar liggen maar dat mag dus niet!quote:
hahaha. Hij bewerkt zijn modellen zelfs met een paintbrush.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dit zag ik al aankomen, want het is zo klein allemaal dat het maar minimaal goed kan gaan, en die ruitenwissertjes mis ik toch niet op de mini modellen
Ah, ja dat is iets anders als bij mij, Ik bouw ze niet helemaal zelf.. In dat soort modellen heb je al helemaal geen touringcars.. Of je vriend moet er adressen mee kennen, dan heb ik wel interessequote:Op woensdag 12 september 2012 17:05 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
hahaha. Hij bewerkt zijn modellen zelfs met een paintbrush.
Heeft in de hobby kamer een paar hele mooie stukken liggen over de Slag om Arnhem. En hij is echt pietje precies.
Hij bouwt miniscule soldaatjes, maakt ook de huizen bijna echt. Hij kan er goed uren zoet mij zijn om 1 soldaatje in de juiste kleuren te verven.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ah, ja dat is iets anders als bij mij, Ik bouw ze niet helemaal zelf.. In dat soort modellen heb je al helemaal geen touringcars.. Of je vriend moet er adressen mee kennen, dan heb ik wel interesse
op 2 benenquote:
Ah ok, nee, toch ook niet wat ik bedoelde, maar wel tofquote:Op woensdag 12 september 2012 17:10 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Hij bouwt miniscule soldaatjes, maakt ook de huizen bijna echt. Hij kan er goed uren zoet mij zijn om 1 soldaatje in de juiste kleuren te verven.
Ook de brug bij Arnhem, dan moet hij vlak voor sluitingstijd nog even naar de Karwei, om wat extra hout te halen.
Ik verklaar hem soms voor gek, maar het ziet er wel mooi uit
quote:
Dit is één van zijn projecten.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ah ok, nee, toch ook niet wat ik bedoelde, maar wel tof
verstandig om de pic weg te halenquote:Op woensdag 12 september 2012 17:15 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dit is één van zijn projecten.
Ja, zijn naam stond eronder, zag het net op tijdquote:Op woensdag 12 september 2012 17:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
verstandig om de pic weg te halen
je zag het te laat bedoel jequote:Op woensdag 12 september 2012 17:16 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ja, zijn naam stond eronder, zag het net op tijd
Doe anders per dm?quote:Op woensdag 12 september 2012 17:16 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ja, zijn naam stond eronder, zag het net op tijd
quote:Op woensdag 12 september 2012 17:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je zag het te laat bedoel je
quote:
Dit, jammer genoeg. Ben wel benieuwd.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik zag helemaal nieteens dat er een plaatje stond
ik welquote:Op woensdag 12 september 2012 17:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik zag helemaal nieteens dat er een plaatje stond
Doeeeeeg!quote:
Wauw! Levensecht.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:25 schreef Mistress_X het volgende:
Ander plaatje van een diorama, zonder zijn brandmark eronder
[ afbeelding ]
Inderdaad, hij kan dan echt urenlang bezig zijn met het naabootsen van de kleuren.quote:
echt mooi gemaaktquote:Op woensdag 12 september 2012 17:25 schreef Mistress_X het volgende:
[ afbeelding ]
Wow mooiquote:Op woensdag 12 september 2012 17:25 schreef Mistress_X het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Een veel voorkomende spelfout tijdens de verkiezingen op Twitter is 'ik heb gestemt'. Uit onderzoek van Finchline blijkt dat de meeste kiezers die deze fout maken stemmen op de PVV.
quote:
Wat fucking tof gemaaktquote:Op woensdag 12 september 2012 17:25 schreef Mistress_X het volgende:
[ afbeelding ]
tamaquote:Op woensdag 12 september 2012 17:33 schreef Tamashii het volgende:
Bijna goedenavond! Klaar met werken!
haalllooooo. Ik moet morgen weer op om 6 uur. Kom je dan posten?quote:
Ik ook, daarvoor ben ik nu op weg naar DH. 3 stemmen voor pvda. Daarna weer door naar de Veluwe.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:43 schreef Mistress_X het volgende:
Nu even boodschappen doen, en gelijk gaan stemmen
6 uur pas?quote:Op woensdag 12 september 2012 17:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
haalllooooo. Ik moet morgen weer op om 6 uur. Kom je dan posten?
Ik kom je mischien nog wel ff goeie morgen wensenquote:Op woensdag 12 september 2012 17:43 schreef Tamashii het volgende:
dan ben ik al onderwegquote:Op woensdag 12 september 2012 17:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dan alsnogquote:
net zoals ik dusquote:Op woensdag 12 september 2012 17:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan alsnog
Mijn wekker gaat om 4 uur al, en om 6 uur ben ik al een uur aan t werk
nee geen volledige topics teruglezen? Wat flauw !quote:Op woensdag 12 september 2012 18:04 schreef Vinniiee het volgende:
Ben ik weer. Geen zin om terug te lezen
Ik heb dit topic nog gepost hoorquote:Op woensdag 12 september 2012 18:09 schreef Braamyo het volgende:
[..]
nee geen volledige topics teruglezen? Wat flauw !
Ow dat had ik niet gezien...quote:Op woensdag 12 september 2012 18:11 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb dit topic nog gepost hoor
Maar op mobiel gaat dat niet lekker..
quote:Op woensdag 12 september 2012 18:15 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ow dat had ik niet gezien...Ik heb namelijk ook nog niet terug gelezen
Kon dat maar, want ik vind Prins Pils toch een leuke kanjerquote:Op woensdag 12 september 2012 18:18 schreef kingtoppie het volgende:
Gestemd op alex,
GO ALEX, GO ALEX.
Prins pils?quote:Op woensdag 12 september 2012 18:21 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Kon dat maar, want ik vind Prins Pils toch een leuke kanjer
Bah, ik vind hem een gladjakkerquote:Op woensdag 12 september 2012 18:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Prins pils?
Alexander pechtoldje bedoel ik he
Niet je handen verbranden zoals ik deed hequote:Op woensdag 12 september 2012 18:27 schreef Fera het volgende:
Zoooo, even lekker koken, eten en dan stemmen.![]()
En dan weer terug aan het huiswerk ... (en tussendoor FOK!ken)
Onderbouw eensquote:Op woensdag 12 september 2012 18:27 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Bah, ik vind hem een gladjakker
precies hetzelfde. te druk met van alles en nog wat, voornamelijk inpakken voor verhuizingquote:Op woensdag 12 september 2012 18:32 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ja, klopt.. Ik ben hier de afgelopen dagen niet zo heel veel mer geweest. Jij dan?
Dus eigenlijk vind je hem niks omdat hij pro europa is?quote:Op woensdag 12 september 2012 18:32 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dat moet hij maar doen, niet ik.
Ik vind hem een gladjakker, met zijn EU geheul.
Oke! verhuizing.... spannend!quote:Op woensdag 12 september 2012 18:33 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
precies hetzelfde. te druk met van alles en nog wat, voornamelijk inpakken voor verhuizing
Onder andere ja.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk vind je hem niks omdat hij pro europa is?
europa is een feit, voor of tegen is echt zinloosquote:Op woensdag 12 september 2012 18:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk vind je hem niks omdat hij pro europa is?
en drukquote:Op woensdag 12 september 2012 18:35 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Oke! verhuizing.... spannend!
ik hoop het toch van niet. Ik vind het een uitstekende oppositiepartij, zeer nuttig ook op die plek. Maar als regeringspartij zijn ze toch behoorlijk door de mand gevallen.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:39 schreef Mistress_X het volgende:
Ik hoop dat Wilders en de PVV toch weer veel stemmen binnen gaan halen
Fleur Agema heeft dan mijn stem![]()
En wat schiet je ermee op om pvv te stemmen?quote:Op woensdag 12 september 2012 18:39 schreef Mistress_X het volgende:
Ik hoop dat Wilders en de PVV toch weer veel stemmen binnen gaan halen
Fleur Agema heeft dan mijn stem![]()
ik verwacht inderdaad niet dat er een partij is die daar (alweer) zijn handen aan wil branden. Behalve het machtsgeile CDA danquote:Op woensdag 12 september 2012 18:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En wat schiet je ermee op om pvv te stemmen?
SP PVV + partijen die gek genoeg zijn om daar aan mee te doen?
VVD dus.. Wat ik niet zie gebeuren eigenlijk.
Ja, inderdaad..quote:Op woensdag 12 september 2012 18:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ook
Voor zolang het duurt
Jonkiequote:Op woensdag 12 september 2012 18:43 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ja, inderdaad..
En ik heb trouwens gestemdVoor het eerst!
Ik bid naar de "stem goden" dat VVD als winnende partij uit de bus komt vanavond, en met goede hoopquote:Op woensdag 12 september 2012 18:41 schreef kingtoppie het volgende:
En wat schiet je ermee op om pvv te stemmen?
SP PVV + partijen die gek genoeg zijn om daar aan mee te doen?
VVD dus.. Wat ik niet zie gebeuren eigenlijk.
Pen? PEN?quote:Op woensdag 12 september 2012 18:45 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Haha het voelde toch wel een beetje als speciaal toen ik met de rode pen ging krabbelen..
Dan doe je het nietquote:Op woensdag 12 september 2012 18:46 schreef Moeraskat het volgende:
ik heb eigenlijk geen zin om te gaan stemmen
dan klink je misschien vals...quote:Op woensdag 12 september 2012 18:46 schreef Moeraskat het volgende:
Nee, potlood.. grapjequote:Op woensdag 12 september 2012 18:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Pen? PEN?
Nou daar gaat je stem
Ik ga ook niet, ik heb 2 stemmen te koop want broertje gaat ook niet..quote:Op woensdag 12 september 2012 18:46 schreef Moeraskat het volgende:
tis niet zo vochtig.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
dan klink je misschien vals...
doe maar 2x de piratenpartijquote:Op woensdag 12 september 2012 18:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga ook niet, ik heb 2 stemmen te koop want broertje gaat ook niet..
Niet kapot wil bezuinigen??quote:Op woensdag 12 september 2012 18:48 schreef kingtoppie het volgende:
Ik hoop dat pvda wint..
Niet zo een passieve partij wat alles kapot wilt bezuinigen.
Had er eigenlijk nog nooit bij stilgestaan dat terwijl rood in deze maatschapij een metafoor is voor stoppen of gevaar daar waar groen veel meer een kleur van veilig is. En wij stemmen met een rood potloodquote:
We konden ook op jouw klitje stemmen? Dat zeg je nu pas?quote:Op woensdag 12 september 2012 18:50 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Niet kapot wil bezuinigen??
Mijn klitje beste Lingtoppie.
Alweer 1 miljard bezuinigen op defensie?
Dat die gladjakker het uit zijn kop laat. Dan verliest mijn vriend straks ook nog zijn baan.
Of ik for that matterquote:Op woensdag 12 september 2012 18:50 schreef Mistress_X het volgende:
Dat die gladjakker het uit zijn kop laat. Dan verliest mijn vriend straks ook nog zijn baan.
ja daaromquote:Op woensdag 12 september 2012 18:50 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Had er eigenlijk nog nooit bij stilgestaan dat terwijl rood in deze maatschapij een metafoor is voor stoppen of gevaar daar waar groen veel meer een kleur van veilig is. En wij stemmen met een rood potlood
Vond het wel erg eronisch
Oeh, jouw klitjequote:Op woensdag 12 september 2012 18:50 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Niet kapot wil bezuinigen??
Mijn klitje beste Lingtoppie.
Alleen mijn vriend mag daarop drukkenquote:Op woensdag 12 september 2012 18:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
We konden ook op jouw klitje stemmen? Dat zeg je nu pas?
Och, weer zo eentje met het alleenrecht hoorquote:Op woensdag 12 september 2012 18:52 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Alleen mijn vriend mag daarop drukken
quote:Op woensdag 12 september 2012 18:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Och, weer zo eentje met het alleenrecht hoor
Tgaat nogal kut met defensie...quote:Op woensdag 12 september 2012 18:53 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ohh ja, jij zit ook bij Defensie.
Nee, PvdA is afbraak.
Frans Bauer met zijn nieuwe programma Zigeunernachten vind ik dan wel weer vermakelijkquote:Op woensdag 12 september 2012 18:55 schreef schrikbarend het volgende:
Hahaha DWDD: de PVV is als Fans Bauer. Veel mensen vinden het leuk maar weinig durven dat hardop te zeggen
de PVV in debat is ook vermakelijkquote:Op woensdag 12 september 2012 18:57 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Frans Bauer mijn zijn nieuwe programma vind ik dan wel weer vermakelijk
En aan nederlands straattuig niet?quote:Op woensdag 12 september 2012 18:57 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb ook een scheithekel aan marokkaans straattuig.
Ook,quote:Op woensdag 12 september 2012 18:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En aan nederlands straattuig niet?
Die opmerking gisteren inderdaadquote:Op woensdag 12 september 2012 18:57 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
de PVV in debat is ook vermakelijk
inderdaadquote:Op woensdag 12 september 2012 18:59 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Die opmerking gisteren inderdaad
Mark Rutte heeft nog meer gelogen dan Samson is gearresteerd
Hoe vaak is samsom gearresteerd?quote:Op woensdag 12 september 2012 18:59 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Die opmerking gisteren inderdaad
Mark Rutte heeft nog meer gelogen dan Samson is gearresteerd
Ik zou het geen onzin noemen, hij hyperboliseerd alles alleen wel naar de tifus.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:00 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
inderdaadvermakelijk maar inhoudelijk is het onzin natuurlijk wat die Wilders allemaal uitkraamt.
Je vriendin is beter met woordgrapjesquote:Op woensdag 12 september 2012 19:01 schreef Cryothic het volgende:
Op naar het stembureau, al ben ik totaal niet in de stemming
Zullen we een kaarsje en afhaalchinees meenemen?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:01 schreef Cryothic het volgende:
In elk debat schreeuwen dat het allemaal de schuld is van de Grieken is geen onzin?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou het geen onzin noemen, hij hyperboliseerd alles alleen wel naar de tifus.
Ik ga ook nuquote:Op woensdag 12 september 2012 19:01 schreef Cryothic het volgende:
Zo zegt hij het niet, hij zegt dat het onzin is dat we ze steunen en korten op onze eigen zaken terwijl de grieken het verneukenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:02 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
In elk debat schreeuwen dat het allemaal de schuld is van de Grieken is geen onzin?
En dat dan 20xquote:Op woensdag 12 september 2012 19:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zo zegt hij het niet, hij zegt dat het onzin is dat we ze steunen en korten op onze eigen zaken terwijl de grieken het verneuken
Jep, moet toegeven dat je dat niet 20x kunt toepassenquote:
Ik vind het wel een mooi kereltje die Wilders, lekker overal tegenaan trappen. Prima oppositiepartij dus. Hij heeft al laten zien te schijterig te zijn om te gaan regerenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jep, moet toegeven dat je dat niet 20x kunt toepassen
Dus geld genoeg heeft hij niet gevonden als hij alleen dat van de grieken oppert.
geneukt?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:10 schreef kingtoppie het volgende:
Ik werd vandaag aangesproken door een meisje. De heldin! Dikke respect voor haar
Tevens ZONDER dat ik haar kende![]()
![]()
Ze wilde zeker de weg weten?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:10 schreef kingtoppie het volgende:
Ik werd vandaag aangesproken door een meisje. De heldin! Dikke respect voor haar
![]()
Nice KT.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:10 schreef kingtoppie het volgende:
![]()
Meisje dat mij aansprak:![]()
![]()
![]()
Nee, uit interesse, atleast... Of om tijd te doden..quote:Op woensdag 12 september 2012 19:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze wilde zeker de weg weten?
Ik werd herkent op straat, dat was nog enger!
Heyhey, ik doe niks, geef haar de credits...quote:Op woensdag 12 september 2012 19:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice KT.
Gaat laatste tijd goed
Ikke niet, ik hossel nie meerquote:Op woensdag 12 september 2012 19:11 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
ik denk jij hosselt meteen
zet jij de dames ff in het zonnetjequote:Op woensdag 12 september 2012 19:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, uit interesse, atleast... Of om tijd te doden..
Ze wou gewoon met mij pratenDiep respect dat ze dat deed, want dat doen normale meisjes niet.
?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:13 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
zet jij de dames ff in het zonnetje
nou wat een heldinquote:Op woensdag 12 september 2012 19:16 schreef kingtoppie het volgende:
Daarom diepe buiging voor dit meisje.
quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Echt soms denk ik letterlijk
=quote:
Was makkelijker om 1 te quoten dan 2, maar speciaal voor jou:quote:
quote:
+1quote:Op woensdag 12 september 2012 19:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Echt soms denk ik letterlijk
ik ook nietquote:Op woensdag 12 september 2012 19:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
KT waarom n buiging omdat n meisje met je praat! Echt ik snap er geen knak van
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Zo veel gebeurd dat nou ook weer niet toch. KT heeft een topdag erdoor, prima tochquote:
Je denkt dat dat niks is?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
hoezo nietquote:Op woensdag 12 september 2012 19:31 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
[..]
Zo veel gebeurd dat nou ook weer niet toch. KT heeft een topdag erdoor, prima toch
Dat is anders en dat was het niet... Je onderschat het weer.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hoezo nietspreek zovaak mensen aan.
'GA AAN DE KANT VET KLEP'
' Schuif eens op met je arie ik wil ook zitten'
' rook eens de andere kant op mijn lucky's hebben geen rookruimte'
' kunt u mij de weg naar hamelen vertellen meneer?'
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan rij jij zeker vaak te hard?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:36 schreef Vinniiee het volgende:
Ik scheld mensen altijd uit dat ze door moeten rijden (ook al rijden ze de maximale toegestane snelheid)
ditquote:Op woensdag 12 september 2012 19:36 schreef Vinniiee het volgende:
Ik scheld mensen altijd uit dat ze door moeten rijden (ook al rijden ze de maximale toegestane snelheid)
ik zal het uit je mondhoek likkenquote:
Oeh, kom dat eens doenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik zal het uit je mondhoek likken
Ze ging een gesprekje aan, ze begon een gesprekje laat ik het zo zeggen... Gewoon uit haarzelf.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:36 schreef Moeraskat het volgende:
nou wat zei het meisje in kwestie?
jeujtje KT jij hebt mooie blauwe ogen? mag ik een sigaretje van je? en trouwens... hoe laat komt de bus?
Werkelijk?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan rij jij zeker vaak te hard?
hoe dan.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze ging een gesprekje aan, ze begon een gesprekje laat ik het zo zeggen... Gewoon uit haarzelf.
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:38 schreef Moeraskat het volgende:
ik kijk mensen gewoon altijd zo:aan...
of ik beuk gewoon met mn hamster ellebogen al die langzame-borden-lezers uit de weg.
Anders kun je nooit op mensen schelden dat ze moeten door rijden!quote:
Precies. En soms remmen ze ook nog eens af voor een hele flauw bochtquote:Op woensdag 12 september 2012 19:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Anders kun je nooit op mensen schelden dat ze moeten door rijden!
Weet niet meer wat ze zei als eerste, maar twas duidelijk iets om een gesprekje te beginnen.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hoe dan.
oke jij bent dat meisje
en ik ben jou.
begin maarik doe alsof ik de andere kant uit kijk
Ik heb altijd een mes bij me in de auto.. dan kan ik de bochten afsnijdenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Precies. En soms remmen ze ook nog eens af voor een hele flauw bocht
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Weet niet meer wat ze zei als eerste.
ik een krant, lekker scheurenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb altijd een mes bij me in de auto.. dan kan ik de bochten afsnijden
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb altijd een mes bij me in de auto.. dan kan ik de bochten afsnijden
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:42 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
ik een krant, lekker scheuren
Heldinquote:Op woensdag 12 september 2012 19:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik een plant. om de politie om de tuin te leidenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:42 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
ik een krant, lekker scheuren
jammer dit.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:44 schreef kingtoppie het volgende:
Ik tik altijd een xtc pilletje, dan ga ik lekker hard.
GAARNE dat vind ik zo lekkerquote:Op woensdag 12 september 2012 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb warme custard kom je ook
ik heb ook nog wel warme pap hoorquote:Op woensdag 12 september 2012 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb warme custard kom je ook
mannenpap zeker.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:45 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
ik heb ook nog wel warme pap hoor
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik een plant. om de politie om de tuin te leiden
Gebeurt wel eens, wat een kutzooi is dat zeg.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet je handen verbranden zoals ik deed he
Oh wij passen echt bij elkaarquote:Op woensdag 12 september 2012 19:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Gebeurt wel eens, wat een kutzooi is dat zeg.Ik ben ook zo eigenwijs dan niet de kraan te gebruiken maar gewoon door te gaan.
quote:
Dit dusquote:Op woensdag 12 september 2012 19:51 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ]
toen ik dat plaatje zag
deed ik hardop
hahahaOOOOOH
![]()
![]()
![]()
..... dit kan echt niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
GEEF MAAR Toequote:
dat kan nietquote:Op woensdag 12 september 2012 19:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
GEEF MAAR Toe
ik zag je vrachtwagen vandaag.
Schrikbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarend.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:49 schreef schrikbarend het volgende:
Feraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
waar danquote:
k vheb foto gemaakt, zal ff posten momentquote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
k vheb foto gemaakt, zal ff posten moment
welllquote:Op woensdag 12 september 2012 20:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
lijkt me sterk dat het mijn vrachtwagen was
ik ben benieuwdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |