Wat voor memories?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:10 schreef Cryothic het volgende:
heb je gewoon de radio aan, komt dit er opeens aan.
brings back memories![]()
(ook een mooie vrouw trouwens)
Ik was toen 16quote:Op woensdag 12 september 2012 16:13 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Geen idee, maar het is lang geleden, dat bedoel ik eigenlijk.
34 handdoeken en 3 paar oordopjes?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, geslaagd in de stad.. Natuurlijk meer meegenomen dan de bedoeling was
einde relatie met mijn allereerste vriendje.. en toen ging het foutquote:Op woensdag 12 september 2012 16:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik nog niet![]()
Beetje dom staan hakken op schoolfeestjes
LOLquote:Op woensdag 12 september 2012 16:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
34 handdoeken en 3 paar oordopjes?
Nee, keurig 2 handdoeken, 1 set oordopjes, en 2 led lampjes en 2 dvd's en 2 nieuwe touringcar modellenquote:Op woensdag 12 september 2012 16:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
34 handdoeken en 3 paar oordopjes?
I lol'edquote:Op woensdag 12 september 2012 16:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, keurig 2 handdoeken, 1 set oordopjes, en 2 led lampjes en 2 dvd's en 2 nieuwe touringcar modellen
Mja ik gebruik er standaard 2 als ik gedouched hebquote:Op woensdag 12 september 2012 16:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb er nog 3 hoor, 5 is echt wel genoeg
Vrouwen héquote:Op woensdag 12 september 2012 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja ik gebruik er standaard 2 als ik gedouched hebdus voor mij zou dat niet voldoende zijn
Ohja, dat doen de meeste vrouwenquote:Op woensdag 12 september 2012 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja ik gebruik er standaard 2 als ik gedouched hebdus voor mij zou dat niet voldoende zijn
Ja hey, de 1 spaart postzegels, ik touringcar modellenquote:
gelukkig is het sinds een jaar of 5,5 weer op ordequote:Op woensdag 12 september 2012 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
einde relatie met mijn allereerste vriendje.. en toen ging het fout
Jij snapt datquote:Op woensdag 12 september 2012 16:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vrouwen hé1 voor het haar, 1 voor de rest
Is dat zo?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:29 schreef Cryothic het volgende:
[..]
gelukkig is het sinds een jaar of 5,5 weer op orde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2012 16:30:30 ]
quote:
quote:jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NIEUW: Foto's!
Dat valt wel mee hoorquote:Op woensdag 12 september 2012 16:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
jij plaagt je vriendje wel heul erg hoor
Ik moet zo nog gaan stemmen, en daarna gelijk even boodschappen doen!quote:Op woensdag 12 september 2012 16:46 schreef Mistress_X het volgende:
Hebben jullie al een stem uitgebracht?
Ieder zijn dingquote:Op woensdag 12 september 2012 16:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohja, dat doen de meeste vrouwen
[..]
Ja hey, de 1 spaart postzegels, ik touringcar modellen
quote:Op woensdag 12 september 2012 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij snapt dat
[..]
Is dat zo?Natuurlijk snap ik datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook nog hoor. Straks om zeven uur samen met mijn vriend, en wij stemmen verschillendquote:Op woensdag 12 september 2012 16:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik moet zo nog gaan stemmen, en daarna gelijk even boodschappen doen!
En dan krijgen jullie alleen nog maar te zien wat ze hier met me doet... ik durf al bijna niet meer naar huis.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
jij plaagt je vriendje wel heul erg hoor
Vette fotoquote:Op woensdag 12 september 2012 16:37 schreef Cryothic het volgende:
[ afbeelding ]
Na plat liggende servers hebben we nu last van bugs...
Na het even ga ik ffquote:Op woensdag 12 september 2012 16:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik moet zo nog gaan stemmen, en daarna gelijk even boodschappen doen!
Ook alleen maar omdat je honger hebt he?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
En dan krijgen jullie alleen nog maar te zien wat ze hier met me doet... ik durf al bijna niet meer naar huis.
Maar goed, werk is ook weer klaar, dus ik ga toch
Arme jijquote:Op woensdag 12 september 2012 16:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
En dan krijgen jullie alleen nog maar te zien wat ze hier met me doet... ik durf al bijna niet meer naar huis.
Maar goed, werk is ook weer klaar, dus ik ga toch
Wij gaan zo ook even samen stemmen, Vriend gaat voor het eerst in zn leven stemmen, (29) We stemmen wel hetzelfde dit keer.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:48 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik ook nog hoor. Straks om zeven uur samen met mijn vriend, en wij stemmen verschillend
Euw modelbouwdingen? Die zijn wel gaafquote:Op woensdag 12 september 2012 16:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat een prutswerk om die spiegeltjes en ruitenwissertjes op de modellen te priegelen
Half gelukt, van eentje heb ik de ruitenwissers stuk gemaakt
OMG de spanningquote:Op woensdag 12 september 2012 16:54 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga ook voor het eerst stemmen straksBen benieuwd
vinniequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |