Wat voor memories?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:10 schreef Cryothic het volgende:
heb je gewoon de radio aan, komt dit er opeens aan.
brings back memories![]()
(ook een mooie vrouw trouwens)
Ik was toen 16quote:Op woensdag 12 september 2012 16:13 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Geen idee, maar het is lang geleden, dat bedoel ik eigenlijk.
34 handdoeken en 3 paar oordopjes?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, geslaagd in de stad.. Natuurlijk meer meegenomen dan de bedoeling was
einde relatie met mijn allereerste vriendje.. en toen ging het foutquote:Op woensdag 12 september 2012 16:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik nog niet![]()
Beetje dom staan hakken op schoolfeestjes
LOLquote:Op woensdag 12 september 2012 16:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
34 handdoeken en 3 paar oordopjes?
Nee, keurig 2 handdoeken, 1 set oordopjes, en 2 led lampjes en 2 dvd's en 2 nieuwe touringcar modellenquote:Op woensdag 12 september 2012 16:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
34 handdoeken en 3 paar oordopjes?
I lol'edquote:Op woensdag 12 september 2012 16:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, keurig 2 handdoeken, 1 set oordopjes, en 2 led lampjes en 2 dvd's en 2 nieuwe touringcar modellen
Mja ik gebruik er standaard 2 als ik gedouched hebquote:Op woensdag 12 september 2012 16:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb er nog 3 hoor, 5 is echt wel genoeg
Vrouwen héquote:Op woensdag 12 september 2012 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja ik gebruik er standaard 2 als ik gedouched hebdus voor mij zou dat niet voldoende zijn
Ohja, dat doen de meeste vrouwenquote:Op woensdag 12 september 2012 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja ik gebruik er standaard 2 als ik gedouched hebdus voor mij zou dat niet voldoende zijn
Ja hey, de 1 spaart postzegels, ik touringcar modellenquote:
gelukkig is het sinds een jaar of 5,5 weer op ordequote:Op woensdag 12 september 2012 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
einde relatie met mijn allereerste vriendje.. en toen ging het fout
Jij snapt datquote:Op woensdag 12 september 2012 16:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vrouwen hé1 voor het haar, 1 voor de rest
Is dat zo?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:29 schreef Cryothic het volgende:
[..]
gelukkig is het sinds een jaar of 5,5 weer op orde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2012 16:30:30 ]
quote:
quote:jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NIEUW: Foto's!
Dat valt wel mee hoorquote:Op woensdag 12 september 2012 16:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
jij plaagt je vriendje wel heul erg hoor
Ik moet zo nog gaan stemmen, en daarna gelijk even boodschappen doen!quote:Op woensdag 12 september 2012 16:46 schreef Mistress_X het volgende:
Hebben jullie al een stem uitgebracht?
Ieder zijn dingquote:Op woensdag 12 september 2012 16:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohja, dat doen de meeste vrouwen
[..]
Ja hey, de 1 spaart postzegels, ik touringcar modellen
quote:Op woensdag 12 september 2012 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij snapt dat
[..]
Is dat zo?Natuurlijk snap ik datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook nog hoor. Straks om zeven uur samen met mijn vriend, en wij stemmen verschillendquote:Op woensdag 12 september 2012 16:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik moet zo nog gaan stemmen, en daarna gelijk even boodschappen doen!
En dan krijgen jullie alleen nog maar te zien wat ze hier met me doet... ik durf al bijna niet meer naar huis.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
jij plaagt je vriendje wel heul erg hoor
Vette fotoquote:Op woensdag 12 september 2012 16:37 schreef Cryothic het volgende:
[ afbeelding ]
Na plat liggende servers hebben we nu last van bugs...
Na het even ga ik ffquote:Op woensdag 12 september 2012 16:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik moet zo nog gaan stemmen, en daarna gelijk even boodschappen doen!
Ook alleen maar omdat je honger hebt he?quote:Op woensdag 12 september 2012 16:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
En dan krijgen jullie alleen nog maar te zien wat ze hier met me doet... ik durf al bijna niet meer naar huis.
Maar goed, werk is ook weer klaar, dus ik ga toch
Arme jijquote:Op woensdag 12 september 2012 16:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
En dan krijgen jullie alleen nog maar te zien wat ze hier met me doet... ik durf al bijna niet meer naar huis.
Maar goed, werk is ook weer klaar, dus ik ga toch
Wij gaan zo ook even samen stemmen, Vriend gaat voor het eerst in zn leven stemmen, (29) We stemmen wel hetzelfde dit keer.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:48 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik ook nog hoor. Straks om zeven uur samen met mijn vriend, en wij stemmen verschillend
Euw modelbouwdingen? Die zijn wel gaafquote:Op woensdag 12 september 2012 16:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat een prutswerk om die spiegeltjes en ruitenwissertjes op de modellen te priegelen
Half gelukt, van eentje heb ik de ruitenwissers stuk gemaakt
OMG de spanningquote:Op woensdag 12 september 2012 16:54 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga ook voor het eerst stemmen straksBen benieuwd
vinniequote:
Mijn vriend heeft daar ook een hobby van gemaakt, en vloeken dat hij soms doet als hij zelf iets stuk maaktquote:Op woensdag 12 september 2012 16:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat een prutswerk om die spiegeltjes en ruitenwissertjes op de modellen te priegelen
Half gelukt, van eentje heb ik de ruitenwissers stuk gemaakt
Herkenbaar toen ik een paar van die dingen gemaakt hebquote:Op woensdag 12 september 2012 16:56 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft daar ook een hobby van gemaakt, en vloeken dat hij soms zoet als hij zelf iets stuk maakt
Dan ben je wel heel dom, niks makkelijker dan stemmenquote:Op woensdag 12 september 2012 16:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja en ik ga alleen
God dit moet verkeerd gaan
Alles gaat de eerste keer bij mij foutquote:Op woensdag 12 september 2012 16:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan ben je wel heel dom, niks makkelijker dan stemmen.
Nee, vanavond pas.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:46 schreef Mistress_X het volgende:
Hebben jullie al een stem uitgebracht?
Hahahaa, hij stopt er wel veel tijd in, maakt wel mooie diorama's van situaties. Wel knap hoor.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Herkenbaar toen ik een paar van die dingen gemaakt heb
Dat doen mijn vrouw en ik ook.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:48 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik ook nog hoor. Straks om zeven uur samen met mijn vriend, en wij stemmen verschillend
Arme jij.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alles gaat de eerste keer bij mij fout
Naja, misschien niet alles
Het verschil is tussen genaaid worden en hard genaaid worden.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Wij gaan zo ook even samen stemmen, Vriend gaat voor het eerst in zn leven stemmen, (29) We stemmen wel hetzelfde dit keer.
Ach we zullen t zien, Genaaid worden we toch wel
Je krijgt een papier, daarop staan alle partijen en leiders, Je kleurt het cirkeltje bij de voor jou gewenste partij en partij-lid mooi rood, Schuift m in de bus, en klaar is vinniieequote:Op woensdag 12 september 2012 16:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alles gaat de eerste keer bij mij fout
Naja, misschien niet alles
Oh een soort kleurplaat dusquote:Op woensdag 12 september 2012 16:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Je krijgt een papier, daarop staan alle partijen en leiders, Je kleurt het cirkeltje bij de voor jou gewenste partij en partij-lid mooi rood, Schuift m in de bus, en klaar is vinniiee
True!quote:Op woensdag 12 september 2012 16:59 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Het verschil is tussen genaaid worden en hard genaaid worden.
Mwah, alleen dat lag er naast, anders passen ze niet in de verpakking zonder schade..quote:Op woensdag 12 september 2012 16:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Euw modelbouwdingen? Die zijn wel gaaf
Precies, Maar alleen met t bijgeleverde potlood hé! Niet met een glitterpen, want dat mag niet!quote:
Als het goed is zorgt je vent daar sowieso wel voor toch?quote:Op woensdag 12 september 2012 17:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
True!
Ach de vorige keren dat ik stemde werd ik hard genaaid, Nu stem ik iets anders, en hoop ik dat het minder als uitwoning aan zal voelen
Stomquote:Op woensdag 12 september 2012 17:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mwah, alleen dat lag er naast, anders passen ze niet in de verpakking zonder schade..
Jammerquote:Op woensdag 12 september 2012 17:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Precies, Maar alleen met t bijgeleverde potlood hé! Niet met een glitterpen, want dat mag niet!
Oh maar daar heb ik t ook niet over, net als dat er een verschil is tussen genaaid worden en hard genaaid worden, is er ook een verschil tussen gewenst genaaid worden, en ongewenst genaaid wordenquote:Op woensdag 12 september 2012 17:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als het goed is zorgt je vent daar sowieso wel voor toch?
quote:Op woensdag 12 september 2012 17:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Precies, Maar alleen met t bijgeleverde potlood hé! Niet met een glitterpen, want dat mag niet!
Dit zag ik al aankomen, want het is zo klein allemaal dat het maar minimaal goed kan gaan, en die ruitenwissertjes mis ik toch niet op de mini modellenquote:Op woensdag 12 september 2012 16:56 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft daar ook een hobby van gemaakt, en vloeken dat hij soms doet als hij zelf iets stuk maakt
quote:Op woensdag 12 september 2012 17:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Oh maar daar heb ik t ook niet over, net als dat er een verschil is tussen genaaid worden en hard genaaid worden, is er ook een verschil tussen gewenst genaaid worden, en ongewenst genaaid worden
Wat is er niet zo goed aan?quote:Op woensdag 12 september 2012 17:00 schreef Mistress_X het volgende:
En mensen die op de PiratenPartij gaan stemmen, volgens mij zijn ze niet goed wijs.
Ik, mijn persoonlijke mening, zie dat als een weggegooide stem. Dan kan men beter blanco stemmen.quote:
Ja vind ik ook stom, Ik had mn 10 kleuren Gelpennenset al klaar liggen maar dat mag dus niet!quote:
hahaha. Hij bewerkt zijn modellen zelfs met een paintbrush.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dit zag ik al aankomen, want het is zo klein allemaal dat het maar minimaal goed kan gaan, en die ruitenwissertjes mis ik toch niet op de mini modellen
Ah, ja dat is iets anders als bij mij, Ik bouw ze niet helemaal zelf.. In dat soort modellen heb je al helemaal geen touringcars.. Of je vriend moet er adressen mee kennen, dan heb ik wel interessequote:Op woensdag 12 september 2012 17:05 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
hahaha. Hij bewerkt zijn modellen zelfs met een paintbrush.
Heeft in de hobby kamer een paar hele mooie stukken liggen over de Slag om Arnhem. En hij is echt pietje precies.
Hij bouwt miniscule soldaatjes, maakt ook de huizen bijna echt. Hij kan er goed uren zoet mij zijn om 1 soldaatje in de juiste kleuren te verven.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ah, ja dat is iets anders als bij mij, Ik bouw ze niet helemaal zelf.. In dat soort modellen heb je al helemaal geen touringcars.. Of je vriend moet er adressen mee kennen, dan heb ik wel interesse
op 2 benenquote:
Ah ok, nee, toch ook niet wat ik bedoelde, maar wel tofquote:Op woensdag 12 september 2012 17:10 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Hij bouwt miniscule soldaatjes, maakt ook de huizen bijna echt. Hij kan er goed uren zoet mij zijn om 1 soldaatje in de juiste kleuren te verven.
Ook de brug bij Arnhem, dan moet hij vlak voor sluitingstijd nog even naar de Karwei, om wat extra hout te halen.
Ik verklaar hem soms voor gek, maar het ziet er wel mooi uit
quote:
Dit is één van zijn projecten.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ah ok, nee, toch ook niet wat ik bedoelde, maar wel tof
verstandig om de pic weg te halenquote:Op woensdag 12 september 2012 17:15 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dit is één van zijn projecten.
Ja, zijn naam stond eronder, zag het net op tijdquote:Op woensdag 12 september 2012 17:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
verstandig om de pic weg te halen
je zag het te laat bedoel jequote:Op woensdag 12 september 2012 17:16 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ja, zijn naam stond eronder, zag het net op tijd
Doe anders per dm?quote:Op woensdag 12 september 2012 17:16 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ja, zijn naam stond eronder, zag het net op tijd
quote:Op woensdag 12 september 2012 17:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je zag het te laat bedoel je
quote:
Dit, jammer genoeg. Ben wel benieuwd.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik zag helemaal nieteens dat er een plaatje stond
ik welquote:Op woensdag 12 september 2012 17:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik zag helemaal nieteens dat er een plaatje stond
Doeeeeeg!quote:
Wauw! Levensecht.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:25 schreef Mistress_X het volgende:
Ander plaatje van een diorama, zonder zijn brandmark eronder
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |