Ik sluit me aan bij bovenstaandequote:Op woensdag 12 september 2012 15:49 schreef golfer het volgende:
Dinnersite, Iens, geschreven resensies van erkende foody's, Tripadvisor, de menukaart die we van te voren willen kunnen bekijken en natuurlijk onze eigen observaties en recensies.
Dit, en soms de guide michelin, de Gault Millau, wat vrienden die ik culinair vertrouw er van zeggen.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:49 schreef golfer het volgende:
Dinnersite, Iens, geschreven resensies van erkende foody's, Tripadvisor, de menukaart die we van te voren willen kunnen bekijken en natuurlijk onze eigen observaties en recensies.
?quote:Op woensdag 12 september 2012 17:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Oh en als vrouwen zeggen dat het er gezellig is ga ik er niet heen
Hehe.quote:Op woensdag 12 september 2012 17:32 schreef Pietverdriet het volgende:
quote:Op woensdag 12 september 2012 17:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Dit forum is slechts een heel klein onderdeel van het vooronderzoek voor een groter geheel en dat is absoluut een afstudeer waardig onderzoek. Het idee is gewoon om ook naast diverse kwantitatieve- en kwalitatieve onderzoeksmethoden een modern medium te gebruiken zoals dit forum.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:59 schreef rhubarb het volgende:
dit is toch geen afstudeerwaardig onderzoek?
dit inderdaadquote:Op woensdag 12 september 2012 17:20 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik krijg meestal wel een seintje als er iets nieuws is wat goed is, of als een tent is veranderd. Ik ken wel aardig wat mensen die ook van lekker eten houden, dat is natuurlijk geen toeval. Het is ook gewoon een gespreksonderwerp en ik sla het ook allemaal op, ik heb er meteen een beeld bij, koppel het aan de locatie etc.
quote:Op donderdag 13 september 2012 12:06 schreef AldoTheApache het volgende:
Tevens wil ik even een pluim uitdelen voor het feit dat ik met u word aangesproken
Vooral hier:quote:Op donderdag 13 september 2012 12:06 schreef AldoTheApache het volgende:
Tevens wil ik even een pluim uitdelen voor het feit dat ik met u word aangesproken
quote:Op woensdag 12 september 2012 14:20 schreef KHNResearch het volgende:
Alvast hartelijk bedankt voor u deelname!
prima, zolang je er maar een kwalitatieve onderzoeksmethode van maakt middels een codeerschema.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:04 schreef KHNResearch het volgende:
[..]
Dit forum is slechts een heel klein onderdeel van het vooronderzoek voor een groter geheel en dat is absoluut een afstudeer waardig onderzoek. Het idee is gewoon om ook naast diverse kwantitatieve- en kwalitatieve onderzoeksmethoden een modern medium te gebruiken zoals dit forum.
Is je vakantiegevoel al weer weg?quote:
U zit in een rolstoel?quote:Op donderdag 13 september 2012 15:46 schreef MutedFaith het volgende:
Ik maak altijd een keuze aan de hand van Tong's culinaire recensies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |